SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterlikleri ve Öğretmen Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Meta-Analiz Çalışması.
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları
, cilt.8, sa.3, ss.319-331, 2024 (Hakemli Dergi)
Matematiksel Yetkinlik Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.65-82, 2020 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Hiyerarşileri.
Tübav Bilim Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.29-46, 2020 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetim becerileri ve teknoloji kullanımları arasındaki ilişki.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.739-771, 2018 (Hakemli Dergi)
Disiplinler arası yaklaşımla değer öğretiminde yaratıcı drama yönteminin kullanılması
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.67-88, 2018 (Hakemli Dergi)
GIDA SEKTÖRÜNDE PERSONEL SEÇİM SÜRECİNİN BETİMLENMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.8, ss.196-210, 2017 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin teknoloji kullanımları ve öz yeterlilik inançları arasındaki ilişki.
Tübav Bilim Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.94-113, 2017 (Hakemli Dergi)
İlkokullarda okul iklimi ile okul etkililiği arasındaki ilişki
TÜBAV Bilim Dergisi
, cilt.9, sa.4, ss.1-12, 2016 (Hakemli Dergi)
İlk ve Ortaokul Öğretmenlerinin Öz Yeterlik Algıları ile İş Doyumları Arasındaki İlişki
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.289-308, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıfta motivasyon yönelimleri ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması
ACED International Journal of Family, Child and Education
, cilt.6, ss.103-124, 2015 (Hakemli Dergi)
Determination of the problems of graduate students according to students viewpoints
Procedia social and Behavioral Sciences.
, sa.116, ss.3317-3321, 2014 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin değer algıları ile örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki
Kastamonu Eğitim Dergisi,
, cilt.22, sa.1, ss.273-290, 2014 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin algılarına göre okul yöneticilerinin öğretim liderliği özelliklerinin değerlendirilmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.2, ss.227-247, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Okullarında Dönüşümcü Liderlik ile Örgütsel Adalet arasındaki İlişki
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.411-437, 2012 (Hakemli Dergi)
Eğitim Bilimleri Enstitülerinde Yaşanan Sorunlar ve Yeniden Yapılandırma
Eğitime Bakış Dergisi
, cilt.8, sa.23, ss.135-139, 2012 (Hakemsiz Dergi)
İlköğretim Okul Müdürlerinin Öğretim Liderliği Davranışları ile Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişki
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.18, sa.3, ss.435-459, 2012 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin algılarına göre okul müdürlerinin liderlik stilleri ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişki
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.57, sa.57, ss.5-34, 2009 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim kurumlarında örgütsel sağlık ile örgütsel vatandaşlık arasındaki ilişki
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.4, ss.571-602, 2008 (Hakemli Dergi)
İlk ve ortaöğretim kurumlarında okul yöneticilerinin bilgilendirme işlevini gerçekleştirme düzeyleri
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi.
, cilt.5, sa.1, ss.1-25, 2007 (Hakemli Dergi)
An analysis of classroom rules in secondary schools in Turkey
Educational Research Quarterly
, cilt.29, sa.3, ss.30-51, 2006 (Hakemli Dergi)
Eğitim örgütlerinde insan kaynağı yönetimi işlevlerinden danışmanlık işlevinin okul yöneticilerinin görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergis
, cilt.7, sa.2, ss.127-144, 2006 (Hakemli Dergi)
Orta öğretim kurumlarında fiziksel ceza uygulamaları
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.81-95, 2003 (Hakemli Dergi)
Bilgi çağı ve örgütsel liderlik
Yeni Türkiye Dergisi.
, cilt.4, sa.20, ss.1205-1213, 1998 (Hakemli Dergi)
Bilgi Çağında İnsan Kaynakları Yönetiminin Temel Bileşenleri
Yeni Türkiye Dergisi.
, cilt.4, sa.19, ss.781-788, 1998 (Hakemli Dergi)
İlköğretim ikinci kademe okullarda eğitimde fırsat ve imkan eşitliği
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi.
, cilt.3, sa.1, ss.11-21, 1997 (Scopus)
Örgütsel değişme ve direnç
Çağdaş Eğitim Dergisi.
, sa.220, ss.40-43, 1996 (Hakemsiz Dergi)
Yönetimde örgütleme süreci
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi.
, cilt.2, sa.4, ss.513-522, 1996 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Örgütsel Sağlık Ve Örgütsel Bağlılık Algılarının İncelenmesi
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI 100. YIL EĞİTİM SEMPOZYUMU, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.134-142
İLKÖĞRETİM 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNE SORUMLULUK DEĞERİNİN DRAMA YÖNTEMİ İLE ÖĞRETİMİ
VI th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCHCONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.154-158
Lisansüstü eğitimde okul etkililiğinin değerlendirilmesi.
5. Uluslararası sosyal bilimler kongresi., Üsküp, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, ss.701-704
İnsan kaynakları yönetimi işlevlerinden seçme sürecine ilişkin analitik bir bakış.
5. Uluslararası sosyal bilimler kongresi, Üsküp, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, ss.695-699
Uzaktan eğitimde
Dilet 2018, 12 - 13 Aralık 2018
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler Algısı
17. Uluslararası sınıf öğretmenliği sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
2016 Şubat Ayında Ataması Yapılan Öğretmenlerin Aday Öğretmen Yetiştirme SüreciniDeğerlendirmesi
17. Uluslararası sınıf öğretmenliği sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
Türkiye’de sınıf öğretmeni yetiştirme ve problemler
Kaşgarlı Mahmut 1. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2017
School Effectiveness Scale: A Study of Reliability and Validity
XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences:, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017
Organizational Commitment Questionnaire: A Study of Reliability and Validity.
XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017
İlkokul 4. sınıf öğrencilerine yönelik hoşgörü tutum ölçeğinin geliştirilmesiİlkokul 4. sınıf öğrencilerine yönelik hoşgörü tutum ölçeğinin geliştirilmesi
IX Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi., Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Sınıf öğretmenlerinin sahip olduğu değerler ile akademik iyimserlik düzeyleri arasındaki ilişki
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016
Sınıf Öğretmenlerinin Sahip Olduğu Değerler ile Akademik İyimserlik Düzeyleri Arasındaki İlişki
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Kuşadası/Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016
Increasing Social Awareness of Consumer Behaviors On Smart Grids Energy Systems
Smart Grid Workshop (İstanbul Gelişim University), İstanbul, Türkiye, 21 - 25 Mart 2016
Farklı branşlardaki öğretmenlerin hoşgörü değerine ilişkin görüşleri ve metafor algıları
II. Ulusal (Uluslararası katılımlı) Değerler Eğitimi Kongresi, Kırıkkale, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.175
Farklı branşlardaki öğretmenlerin değer eğitimi ile ilgili görüşleri
II. Ulusal (Uluslararası katılımlı) Değerler Eğitimi Kongresi., Kırıkkale, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.113
Sınıf öğretmeni adaylarının değer hiyerarşileri
. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu., Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015
Sınıf öğretmeni adaylarının değer hiyerarşileri
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015
Sınıf öğretmeni adaylarının eğitim amaçlı internet materyallerini kullanma davranışları
International Congress on Research in Education, 25 - 27 Nisan 2014
Temel eğitimden ortaöğretime geçiş (TEOG) sisteminin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Cumhuriyetin Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi, 16 - 18 Ocak 2014
Sınıf Öğretmenlerinin Stres Kaynakları ve Başetme Yolları Kilis İli Örneği
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı., Kuşadası, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerinin karşılaştırılması
Gazi Üniversitesi Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, 2006, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006
Milli Eğitim Bakanlığında İnsan Kaynaklarının Geliştirilmesi
VII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi., Konya, Türkiye, 9 - 11 Eylül 1998
The Role of Performance Evaluation in Improvement of Human Resources
International Education Symposium of Turkey, Turkish Republics and Asian Pacific Countries, 24 - 26 Eylül 1997
Kitap & Kitap Bölümleri
Bir Bilim Olarak Eğitimin Ekonomik Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Çağatay Özdemir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.165-180, 2017
Okullarda Suç ve Şiddet
Eğitim Ve şiddet, Ş. Şule Erçetin, Editör, HEGEM, Ankara, ss.1-40, 2006
Türk Eğitim Sistemi
İLK GÜNDEN BAŞÖĞRETMENLİĞE, Ş. Şule Erçetin, Editör, Asil Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-380, 2004