Yayınlar & Eserler

Makaleler 47
Tümü (47)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (1)
Scopus (7)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (20)

41. Bilgi çağı ve örgütsel liderlik

Yeni Türkiye Dergisi. , cilt.4, sa.20, ss.1205-1213, 1998 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 36

1. Öğrenen Bir Kurum Olarak Okullar

IV. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLERARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Türkistan, Kazakistan, 11 - 13 Eylül 2019, ss.172-181, (Tam Metin Bildiri)

2. Türkiye’de Temel Eğitimde Öğretmen Yetiştirme

IV. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLERARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Türkistan, Kazakistan, 11 - 13 Eylül 2019, ss.326-331, (Tam Metin Bildiri)

3. Sınıf Öğretmenlerinin Örgütsel Sağlık Ve Örgütsel Bağlılık Algılarının İncelenmesi

ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI 100. YIL EĞİTİM SEMPOZYUMU, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.134-142, (Tam Metin Bildiri)

4. İLKÖĞRETİM 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNE SORUMLULUK DEĞERİNİN DRAMA YÖNTEMİ İLE ÖĞRETİMİ

VI th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCHCONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.154-158, (Tam Metin Bildiri)

5. Lisansüstü eğitimde okul etkililiğinin değerlendirilmesi.

5. Uluslararası sosyal bilimler kongresi., Üsküp, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, ss.701-704, (Tam Metin Bildiri)

6. İnsan kaynakları yönetimi işlevlerinden seçme sürecine ilişkin analitik bir bakış.

5. Uluslararası sosyal bilimler kongresi, Üsküp, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, ss.695-699, (Tam Metin Bildiri)

7. Uzaktan eğitimde

Dilet 2018, 12 - 13 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

8. Yükseköğretim Kurumlarında Öğrencilerin Örgütsel Bağlılıklarının Farklı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi

3. Uluslararası Sosyal bilimler Kongresi, Buhara, Özbekistan, 17 - 21 Ekim 2018, ss.181-188, (Tam Metin Bildiri)

9. Bir Devlet Üniversitesinde, Farklı Demoğrafik Değişkenler Açısından Yönetici Güven Düzeyinin İncelenmesi

3. uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Buhara, Özbekistan, 17 - 21 Ekim 2018, ss.102-111, (Tam Metin Bildiri)

10. Evaluation Of School Effectiveness Based On Opinions Of Distance Education Students.

27. International conference on educational sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.277-281, (Tam Metin Bildiri)

11. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler Algısı

17. Uluslararası sınıf öğretmenliği sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

12. 2016 Şubat Ayında Ataması Yapılan Öğretmenlerin Aday Öğretmen Yetiştirme SüreciniDeğerlendirmesi

17. Uluslararası sınıf öğretmenliği sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

13. Türkiye’de sınıf öğretmeni yetiştirme ve problemler

Kaşgarlı Mahmut 1. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

14. School Effectiveness Scale: A Study of Reliability and Validity

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences:, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

15. Organizational Commitment Questionnaire: A Study of Reliability and Validity.

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

17. Lisansüstü eğitim gören öğrencilerin görüşlerine göre örgütsel bağlılığın demografik özellikler açısından değerlendirilmesi.

16th International Primary Teacher Education Symposium, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.345-346, (Özet Bildiri)

18. Disiplinler Arası Yaklaşımla Duygu ve Düşüncelere Saygı, Hoşgörü Değerlerinin Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017), ALANYA, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.26, (Özet Bildiri)

20. Sınıf Öğretmenlerinin Sahip Olduğu Değerler ile Akademik İyimserlik Düzeyleri Arasındaki İlişki

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Kuşadası/Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

22. İlköğretim kurumlarında etik liderlik ile örgüt sağlığı arasındaki ilişki

. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu., Bodrum/Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016

23. Increasing Social Awareness of Consumer Behaviors On Smart Grids Energy Systems

Smart Grid Workshop (İstanbul Gelişim University), İstanbul, Türkiye, 21 - 25 Mart 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. Farklı branşlardaki öğretmenlerin hoşgörü değerine ilişkin görüşleri ve metafor algıları

II. Ulusal (Uluslararası katılımlı) Değerler Eğitimi Kongresi, Kırıkkale, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.175, (Özet Bildiri)

25. Farklı branşlardaki öğretmenlerin değer eğitimi ile ilgili görüşleri

II. Ulusal (Uluslararası katılımlı) Değerler Eğitimi Kongresi., Kırıkkale, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.113, (Özet Bildiri)

26. Sınıf öğretmeni adaylarının değer hiyerarşileri

. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu., Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

27. Sınıf öğretmeni adaylarının değer hiyerarşileri

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

29. Temel eğitimden ortaöğretime geçiş (TEOG) sisteminin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi

Cumhuriyetin Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi, 16 - 18 Ocak 2014, (Özet Bildiri)

30. Determination of the Problems of Graduate Students According To Students' Viewpoints

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3317-3321, (Tam Metin Bildiri) identifier

31. Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalında Okuyan Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerileri

IX. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu., Elazığ, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

32. Sınıf Öğretmenlerinin Stres Kaynakları ve Başetme Yolları Kilis İli Örneği

18. Eğitim Bilimleri Kurultayı., Kuşadası, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

33. İlköğretim Matematik Öğretiminde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Tutumlarına Etkisi

Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi., Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)

34. İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerinin karşılaştırılması

Gazi Üniversitesi Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, 2006, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, (Özet Bildiri)

35. Milli Eğitim Bakanlığında İnsan Kaynaklarının Geliştirilmesi

VII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi., Konya, Türkiye, 9 - 11 Eylül 1998, (Tam Metin Bildiri)

36. The Role of Performance Evaluation in Improvement of Human Resources

International Education Symposium of Turkey, Turkish Republics and Asian Pacific Countries, 24 - 26 Eylül 1997, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

1. Geleneksel Liderlik Yaklaşımları.

Eğitim Yönetiminde Liderlik, Nezahat Güçlü,Sekan Koşar, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-456, 2020

2. Eğitimin Amaç ve İşlevleri

Eğitime Giriş, Emin Karip, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-392, 2019

3. Bir Bilim Olarak Eğitimin Ekonomik Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Çağatay Özdemir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.165-180, 2017

4. Örgüt Kültürü ve İklimi

Eğitim Yönetiminde Kuram ve Uygulama, Servet Özdemir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-504, 2013

5. Eğitimin Temel Kavramlar

Eğitim Bilimine Giriş, Emin Karip, Editör, PegemA, Ankara, ss.1-19, 2007

6. Okullarda Suç ve Şiddet

Eğitim Ve şiddet, Ş. Şule Erçetin, Editör, HEGEM, Ankara, ss.1-40, 2006

7. Türk Eğitim Sistemi

İLK GÜNDEN BAŞÖĞRETMENLİĞE, Ş. Şule Erçetin, Editör, Asil Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-380, 2004
Ansiklopedide Bölümler 1

1. Temel Eğitim

TÜBITAK Yayınları, ss.247, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

95

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

44

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

28

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

1929

H-İndeks (Scholar)

25

Atıf (TrDizin)

223

H-İndeks (TrDizin)

8

Atıf (Diğer Toplam)

531

Proje

3

Tez Danışmanlığı

28

Açık Erişim

26
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları