Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (5)
Scopus (5)
TRDizin (7)
4. Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Ortaokul Öğrencilerinin Kullandıkları Metin Anlama Stratejilerinin Üstbilişsel Görüşme Aracılığıyla Karşılaştırılması
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.87-110, 2024 (Hakemli Dergi)
5. Pre-service Teachers Views on Multiple Disabilities and Visual Impairment
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.24, sa.3, ss.360-374, 2023 (ESCI)
6. Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilere Doğrudan Öğretimle Sunulan Şematik Düzenleyicinin Bir Fen Konusunun Öğretimine Etkisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.175-206, 2021 (ESCI, TRDizin)
9. The Effect of Multisensory Stories on Listening Comprehension of Children Who Are Blind with Severe and Multiple Disabilities
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.19, sa.1, ss.129-153, 2018 (ESCI, TRDizin)
10. Determining the Appropriateness of Visual Based Activities in thePrimary School Books for Low Vision Students
European Journal of Educational Research
, cilt.6, sa.4, ss.523-540, 2017 (Scopus)
11. The Effect of Performance Feedback Provided to Student Teachers Working with Multiple Disabilities
European Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.3, ss.109-123, 2016 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
16
2. Development of Attitude Scale for Students with Severe and Multiple Disabilities
7.ICEVI BALKAN CONFERENCE, SOFYA, Bulgaristan, 20 - 23 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
3. DETERMINATION OF THE STRATEGIES USED FOR TEACHINGLITERACY TO VISUALLY IMPAIRED CHILDREN WITH MULTIPLEDISABILITIES
7.ICEVI BALKAN CONFERENCE, SOFYA, Bulgaristan, 20 - 23 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
4. ÖZEL EĞİTİMDE ÖĞRETİM LİDERLİĞİ İLE ÖĞRETMEN NİTELİĞİNİ İYİLEŞTİRME ve EĞİTİM SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMES
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
5. ÖZEL EĞİTİMDE KANIT TEMELLİ LİDERLİK UYGULAMALARI ve ETKİLİ LİDERLİK
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
6. İLKOKUL TÜRKÇE KİTAPLARINDA YER ALAN GÖRSELE DAYALI ETKİNLİKLERİN AZ GÖREN ÖĞRENCİLER İÇİN UYGULUNLUĞUNUN BELİRLENMESİ
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
10. İLKOKUL TÜRKÇE KİTAPLARINDA YER ALAN GÖRSELE DAYALI ETKİNLİKLERİN AZ GÖREN ÖĞRENCİLER İÇİN UYGULUNUĞUNUN BELİRLENMESİ
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
16. Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklarla Çalışan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Davranışlarının İncelenmesi
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
1. Ekipler
Eğitimde Etkileşimler - Uzmanlar İçin İş Birliği Becerileri, Dayı, Eylem, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.136-161, 2022
2. Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrenciler İçin Fen ve Sosyal Bilgiler
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin eğitiminde Stratejiler, Şafak, Pınar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.273-299, 2020
4. XII İŞİTME YETERSİZLİĞİNDE ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ EĞİTİMİ
ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİM, Yıldırım Doğru, Safiye Sunay, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.309-322, 2019
5. Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrenciler için Materyal Örnekleri
Vize Akademi, Ankara, 2018
6. Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklar
Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Şahbaz Ümit, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.348-385, 2018
7. Özel Gereksinimli Bireylerde Sosyal Uyum Becerilerinin Değerlendirilmesi ve Öğretimi
Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi, Sazak Elif, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.247-271, 2018
8. Görme Yetersizliği Olan Bireyler İçin Eğitim Seçenekleri
İşitme ve Görme Yetersizliği, Gürgür Hasan, Şafak Pınar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.187-212, 2017
9. İşitme Yetersizliği Olan Çocuklar için Yardımcı Teknoloji Uygulamaları
Özel Eğitimde Yardımcı Teknolojiler, Çakmak Salih, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.182-207, 2016