Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (5)
Scopus (5)
TRDizin (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Ortaokul Öğrencilerinin Kullandıkları Okuduğunu AnlamaStratejilerinin Karşılaştırılması

VII. INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1122-1124, (Özet Bildiri)

8. Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklar için Toplumsal Becerilerin Kapsamı ve Öğretiminde Dikkat Edilecek İlkeler

II. INES ULUSLARARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, alanya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

11. Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklar İçin Alternatif Değerlendirme Yaklaşımları

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, ss.121-122, (Özet Bildiri)

12. Contrast Skills and Contrast Skills Development Techniques in Students with Low Vision

INTERNATIONAL CONFERENCE EFFECTIVE LEADERSHIPAND MANAGEMENT IN INCLUSIVE SCHOOLS: TEACHER TRAINING AND VOCATIONALEDUCATION, ARTS AND SPORTS, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, ss.87, (Özet Bildiri)

13. Using Multisensory Storytelling MSST to Increasing Listening Comprehension for Students with Multiple Disabilities Include Visual Impairment MDVI

Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and E-learning in Prague 2016, Prag, Çek Cumhuriyeti, 5 - 06 Ağustos 2016, ss.73, (Özet Bildiri)

14. Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklarda Dokunulabilir Sembollerin Kullanımı

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, ss.237-238, (Özet Bildiri)

15. Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklarda Değerlendirme Aracı Olarak Portfolyo Kullanımı

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, ss.234-236, (Özet Bildiri)
Kitaplar 9

1. Ekipler

Eğitimde Etkileşimler - Uzmanlar İçin İş Birliği Becerileri, Dayı, Eylem, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.136-161, 2022

2. Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrenciler İçin Fen ve Sosyal Bilgiler

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin eğitiminde Stratejiler, Şafak, Pınar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.273-299, 2020

3. ÇOKLU YETERSİZLİKTEN ETKİLENMİŞ GÖRMEYEN ÖĞRENCİLER

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Mesleki Gelişim Eğitimi Etkinlik Kitabı, Akbıyık Sibel, Şafak Pınar, Editör, MEB Yayınları, Ankara, ss.92-98, 2020

4. XII İŞİTME YETERSİZLİĞİNDE ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ EĞİTİMİ

ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİM, Yıldırım Doğru, Safiye Sunay, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.309-322, 2019

6. Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklar

Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Şahbaz Ümit, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.348-385, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Özel Gereksinimli Bireylerde Sosyal Uyum Becerilerinin Değerlendirilmesi ve Öğretimi

Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi, Sazak Elif, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.247-271, 2018

8. Görme Yetersizliği Olan Bireyler İçin Eğitim Seçenekleri

İşitme ve Görme Yetersizliği, Gürgür Hasan, Şafak Pınar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.187-212, 2017

9. İşitme Yetersizliği Olan Çocuklar için Yardımcı Teknoloji Uygulamaları

Özel Eğitimde Yardımcı Teknolojiler, Çakmak Salih, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.182-207, 2016
Metrikler

Yayın

38

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

76

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

4

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları