Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (5)
Scopus (5)
TRDizin (7)
5. Pre-service Teachers Views on Multiple Disabilities and Visual Impairment
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.24, sa.3, ss.360-374, 2023 (ESCI, TRDizin)
6. Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilere Doğrudan Öğretimle Sunulan Şematik Düzenleyicinin Bir Fen Konusunun Öğretimine Etkisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.175-206, 2021 (ESCI, TRDizin)
8. Ağır ve Çoklu Yetersizliği (AÇYE) Olan Öğrencilerle Çalışan Öğretmen Adaylarına Verilen Dönütün İşbirlikçi Çalışma Becerilerine Etkisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.526-539, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
9. The Effect of Multisensory Stories on Listening Comprehension of Children Who Are Blind with Severe and Multiple Disabilities
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.19, sa.1, ss.129-153, 2018 (ESCI, TRDizin)
10. Determining the Appropriateness of Visual Based Activities in thePrimary School Books for Low Vision Students
European Journal of Educational Research
, cilt.6, sa.4, ss.523-540, 2017 (Scopus)
11. The Effect of Performance Feedback Provided to Student Teachers Working with Multiple Disabilities
European Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.3, ss.109-123, 2016 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
16
2. Development of Attitude Scale for Students with Severe and Multiple Disabilities
7.ICEVI BALKAN CONFERENCE, SOFYA, Bulgaristan, 20 - 23 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
3. DETERMINATION OF THE STRATEGIES USED FOR TEACHINGLITERACY TO VISUALLY IMPAIRED CHILDREN WITH MULTIPLEDISABILITIES
7.ICEVI BALKAN CONFERENCE, SOFYA, Bulgaristan, 20 - 23 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
4. ÖZEL EĞİTİMDE ÖĞRETİM LİDERLİĞİ İLE ÖĞRETMEN NİTELİĞİNİ İYİLEŞTİRME ve EĞİTİM SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMES
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
5. ÖZEL EĞİTİMDE KANIT TEMELLİ LİDERLİK UYGULAMALARI ve ETKİLİ LİDERLİK
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
6. İLKOKUL TÜRKÇE KİTAPLARINDA YER ALAN GÖRSELE DAYALI ETKİNLİKLERİN AZ GÖREN ÖĞRENCİLER İÇİN UYGULUNLUĞUNUN BELİRLENMESİ
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
10. İLKOKUL TÜRKÇE KİTAPLARINDA YER ALAN GÖRSELE DAYALI ETKİNLİKLERİN AZ GÖREN ÖĞRENCİLER İÇİN UYGULUNUĞUNUN BELİRLENMESİ
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
16. Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklarla Çalışan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Davranışlarının İncelenmesi
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
1. Ekipler
Eğitimde Etkileşimler - Uzmanlar İçin İş Birliği Becerileri, Dayı, Eylem, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.136-161, 2022
2. Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrenciler İçin Fen ve Sosyal Bilgiler
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin eğitiminde Stratejiler, Şafak, Pınar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.273-299, 2020
4. XII İŞİTME YETERSİZLİĞİNDE ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ EĞİTİMİ
ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİM, Yıldırım Doğru, Safiye Sunay, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.309-322, 2019
5. Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrenciler için Materyal Örnekleri
Vize Akademi, Ankara, 2018
6. Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklar
Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Şahbaz Ümit, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.348-385, 2018
7. Özel Gereksinimli Bireylerde Sosyal Uyum Becerilerinin Değerlendirilmesi ve Öğretimi
Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi, Sazak Elif, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.247-271, 2018
8. Görme Yetersizliği Olan Bireyler İçin Eğitim Seçenekleri
İşitme ve Görme Yetersizliği, Gürgür Hasan, Şafak Pınar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.187-212, 2017
9. İşitme Yetersizliği Olan Çocuklar için Yardımcı Teknoloji Uygulamaları
Özel Eğitimde Yardımcı Teknolojiler, Çakmak Salih, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.182-207, 2016