Makaleler
53
Tümü (53)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (2)
Scopus (11)
TRDizin (27)
Diğer Yayınlar (23)
2. Mathematically precocious children in early childhood: A systematic review
Journal for the Education of Gifted Young Scientists,
, cilt.13, sa.3, ss.161-178, 2025 (Hakemli Dergi)
6. Preschool Teachers’ Perceptions of the Potential of Giftedness
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.25, sa.3, ss.227-245, 2024 (Hakemli Dergi)
9. The predictive power of motivation on self-regulation skills of gifted preschooler
JOURNAL OF GIFTED EDUCATION AND CREATIVITY (JGEDC)
, cilt.9, sa.4, ss.351-367, 2022 (Hakemli Dergi)
15. An investigation into mathematics-related pedagogical content knowledge of preschool educators based on institution type
İlköğretim Online
, cilt.9, sa.4, ss.1948-1962, 2020 (Scopus)
19. Güncellenmiş Erken Aritmetik Testi’nin Geçerlik veGüvenirlik Çalışması
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.39, sa.1, ss.211-247, 2019 (Hakemli Dergi)
21. Çocuklar İçin Matematiği Sevme Ölçeği’xxnin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.3, ss.1143-1172, 2018 (Hakemli Dergi)
25. Özerklik kuramı bakış açısından üstün yetenekli çocuklarda motivasyon
Milli Eğitim Dergisi
, sa.220, ss.343-363, 2018 (Scopus)
26. Erken çocukluk döneminde üstün yetenekli çocuklar ve oyun
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.180-204, 2018 (Hakemli Dergi)
27. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Üstün YetenekliÇocuklara İlişkin Metaforik Algıları
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.3, ss.855-881, 2017 (Hakemli Dergi)
29. Gifted Education Program in Enderun System
Journal for the Education of Gifted Young Scientist
, cilt.5, sa.3, ss.49-69, 2017 (Hakemli Dergi)
31. The Terms Used in Gifted and Talented Education in Turkey, Relevant Legal Framework and Educational Practices
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.9, sa.1, ss.1-16, 2017 (Hakemli Dergi)
33. Adaptation Study of The Motivation Scale for The Preschool Children (DMQ18)
International Journal of Academic Research
, cilt.4, sa.2, ss.1-14, 2017 (Hakemli Dergi)
38. A Developmental Analysis of 5-7 Year-Old Children's Human Figure Drawings
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.6, sa.2, ss.510-523, 2014 (Hakemli Dergi)
39. 3-6 Yaş Grubu Çocuklarına Yönelik Yayımlanan Resimli Hikaye Kitaplarının Bazı Temel Değerler Açısından İncelenmesi
Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE
, cilt.3, sa.2, ss.44-69, 2014 (Hakemli Dergi)
41. Okul öncesi dönem çocuklarının insan figürü çizimlerinin gelişimsel açıdan cinsiyete göre incelenmesi.
e-Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.10, sa.35, ss.16-30, 2011 (Hakemli Dergi)
43. Erken çocukluk döneminde yaratıcılık
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.3, sa.2, ss.594-618, 2011 (Hakemli Dergi)
44. Okul öncesi çocuklarına yönelik yayınlanan hikâye kitaplarının şiddet ve korku öğeleri açısından incelenmesi.
Türk Kütüphaneciliği
, cilt.23, sa.3, ss.510-534, 2010 (Hakemli Dergi)
45. Üstün yetenekli bir çocuğun ebeveyni olmak
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.849-861, 2010 (Hakemli Dergi)
46. 6 Yaş grubu anasınıfı öğrencilerinin problem çözme becerilerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi
Yaşadıkça Eğitim Dergisi
, cilt.378, sa.8, ss.26-34, 2010 (Hakemli Dergi)
47. Üstün yeteneklilik kavramı.
standard
, cilt.576, sa.5, ss.102-105, 2010 (Hakemli Dergi)
48. Üstün yetenekli çocukların eğitiminde öğretmen yeterlikleri ve özellikleri.
Milli Eğitim
, sa.186, ss.72-84, 2010 (Scopus)
49. Examination of human figure drawings by gifted and normally developed children at preschool period.
İlköğretim Online
, cilt.9, sa.1, ss.31-43, 2010 (Hakemli Dergi)
52. Üstün yetenekli çocukların aileleri
Hacettepe Üniversitesi Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.1-2, ss.90-94, 2005 (Hakemli Dergi)
53. Anaokuluna devam eden beş-altı yaş grubu çocuklar arasından matematik alanında üstün yetenekli olanların belirlenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.15-26, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
42
1. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ALAN 60-69 AYLIK ÇOCUKLARIN BİLİM MOTİVASYONLARI İLE ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
8.th International Contemporary Educational Research Congress, 8 - 10 Temmuz 2024, ss.381, (Özet Bildiri)
9. Okul öncesi dönem çocukların yürütücü işlevleri ile motivasyonları arasındaki ilişki
10. International Eurasian Educational Resarch Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1807-1809, (Özet Bildiri)
10. Çocukların Resimlerine Yansıyan Hayalleri: Kahramanmaraş Örneği
10. International Euraisan Educational Reserach Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1810-1811, (Özet Bildiri)
11. TRT Çocuk Kitaplık Uygulamasında Yer Alan Kitaplarda Motor Becerilerin Yer Alma Durumunun İncelenmesi
Genç Araştırmacılar Kongresi-III, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2023, ss.86-87, (Özet Bildiri)
12. OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINA YÖNELİK RESİMLİ ÖYKÜ KİTAPLARINDA PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ
Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.350-373, (Tam Metin Bildiri)
13. OKUL ÖNCESİ DÖNEM ETKİNLİK KİTAPLARINDAKİ İŞLEM KAVRAMINA YÖNELİK ETKİNLİKLERİN BLOOM’UN TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
USBILIM 2nd International Conference on Education Studies, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2022, ss.94-95, (Özet Bildiri)
14. YOUTUBE’daki Animasyon İçeriklerin Çocuğa Uygunluk ve Gelişime Olan Katkıları Açısından İncelenmesi
Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.83-84, (Özet Bildiri)
15. Critter Corral Adlı Dijital Oyunun Türkçe’ye Çevirilmesi ve Matematik Eğitimi Standartları ve Çocuğa Uygunluğu Açısından Değerlendirilmesi
. International Conference on Mathematics and Mathematics Education(ICMME 2021) , Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2021, ss.220, (Özet Bildiri)
16. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulanan El-Ele (1-2-3) Kitaplarının Matematik İçeriği Açısından İncelenmesi
International PEGEM Conference on Education , Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.779-787, (Tam Metin Bildiri)
17. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Okula Uyumları İle Sosyal YetkinlikleriArasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1261-1271, (Tam Metin Bildiri)
18. Türkiye’de okul öncesi dönemde matematik alanında yapılan çalışmalara ilişkin bir içerik analizi
6. Uluslararası Avrasya Kongresi (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
19. Okul öncesi çocuklarının matematiğe ilişkin görüşleri ve matematik algısı
Uluslararası 4. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
20. TÜRKİYE DEKİ GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARININ OKUL ÖNCESİ MATEMATİK KAVRAM VE BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
ULUSLARARSI IV. ÇOCUK GELİŞİMİ KONGRESİ, 22 - 24 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
21. Okul öncesi eğitimcilerinin matematik eğitimine ilişkin pedagojik alan bilgi düzeylerinin çalıştıkları kurumlar açısından incelenmesi
3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences (IBAD-2018), Skopje, Makedonya, 9 - 11 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
22. Üstün Yetenekliler Eğitimi Açısından Enderun
International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
23. Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematik Eğitimi Dersine Karşı Tutumlarının Çeşitli Değişkenler 293Açısından İncelenmesi
YILDIZ International Conference on Educational Research andSocial Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, ss.293-304, (Tam Metin Bildiri)
24. Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Uygulamaları Ve Uygulamalarında Yaşadıkları Problemlere 316İlişkin Bir İnceleme
YILDIZ INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATIONAL RESEARCH, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, ss.316-328, (Tam Metin Bildiri)
25. Okul öncesi öğretmen adaylarının anasınıflarında eğitim uygulamaları ve öğretmen davranışlarına yönelik sorunlar konusundaki görüşlerinin incelenmesi
. 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler ve Uygulamalar Kongresi ICONTE, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, cilt.1, ss.121-128, (Tam Metin Bildiri)
27. Okuma yazmaya hazırlık açısından okul öncesi eğitim sınıflarında yapılan çevre düzenlemelerinin incelenmesi
Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.306-313, (Tam Metin Bildiri)
28. Concerns and issues of inclusion teachers in Turkey.
12th Inclusive Education in the Balkan Countries: Policy and Practice , Ohrid, Makedonya, 25 - 27 Haziran 2009, ss.539-549, (Tam Metin Bildiri)
29. Model Development for Inclusive Gifted Education in Turkey
12th Inclusive Education in the Balkan Countries: Policy and Practice , Ohrid, Makedonya, 25 - 27 Haziran 2009, ss.245-251, (Tam Metin Bildiri)
30. Engelli çocuğu olan ebeveynlerde stres, psikolojik belirtiler ve iyilik halinin incelenmesi.
Ulusal Özel Eğitim Kongresi. , Konya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.93-108, (Tam Metin Bildiri)
31. preliminary report on the project of identification and education of gifted and talented children in preschool
2nd International Conference on Special Education, Eskişehir, Türkiye, 18 - 21 Haziran 2008, ss.114, (Özet Bildiri)
32. Üstün yetenekli çocuklarda düşünme becerileri.
Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu (Uluslar arası Katılımlı), Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, cilt.1, ss.170-185, (Tam Metin Bildiri)
33. Okul öncesi dönemde üstün yetenekli çocukların belirlenmesi.
14. Özel Eğitim Kongresi Bildirileri. Özel Eğitimden Yansımalar. , Bolu, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2004, ss.347-355, (Tam Metin Bildiri)
34. Üstün yetenekli çocukların eğitiminde ailenin rolü
14. Özel Eğitim Kongresi Bildirileri. Özel Eğitimden Yansımalar, Bolu, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2004, ss.138-145, (Tam Metin Bildiri)
35. Üstün yetenekli çocukların eğitimine tarihsel bir bakış
14. Özel Eğitim Kongresi Bildirileri. Özel Eğitimden Yansımalar, Bolu, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2004, ss.300-307, (Tam Metin Bildiri)
36. Anaokuluna devam eden 5-6 yaş grubu çocuklar arasından matematik alanında üstün yetenekli olanların belirlenmesi
5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi., Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2004, ss.955-961, (Tam Metin Bildiri)
37. Üstün yetenekli çocukların eğitiminde öğretmenin rolü.
1. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2004, ss.179-186, (Tam Metin Bildiri)
38. Üstün yetenekli çocuklar ve televizyon
1. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, cilt.3, ss.329-335, (Tam Metin Bildiri)
39. Bolu il merkezinde anasınıfına devam eden altı yaş grubu çocukların günlük yaşam olaylarındaki bazı matematiksel kavramlarla ilgili beceri düzeylerinin incelenmesi
1. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, cilt.1, ss.443-454, (Tam Metin Bildiri)
40. Okul öncesi çağdaki üstün yetenekli çocukların eğitimleri
1. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi. , İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2004, ss.75-84, (Tam Metin Bildiri)
41. Okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden beş-altı yaş grubunda ve matematik alanında üstün yetenekli olan çocukların sosyo-demografik özellikler bakımından incelenmesi.
1. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi., İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2004, ss.247-261, (Tam Metin Bildiri)
42. Üstün yetenekli olan ve olmayan çocukların bazı yetenek alanlarındaki performansları ile öğretmen ve ailelerin bu konudaki görüşlerinin karşılaştırılması.
OMEP 2003 Dünya Konsey Toplantısı ve Konferansı, İzmir, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, cilt.1, ss.352-371, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
57
3. ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLARIN ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİ
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNE DUYUŞSAL PERSPEKTİFTEN BAKIŞ, HACER ELİF DAĞLIOĞLU, Editör, BİDGE, Ankara, ss.77-104, 2025
4. ERKEN ÇOCUKLUK BİLİM EĞİTİMİNDE MOTİVASYON
ERKEN ÇOCUKLUKTA
BILIM EĞITIMI, Ayperi Dikici Sığırtmaç Melek Merve Yılmaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.73-93, 2023
9. İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Sürecinde Fen Eğitimi
Her Yönüyle İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Süreci: Öğretmen El Litabı, Şule Alıcı,Volkan Şahin, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.269-309, 2021
10. İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Sürecinde Matematik Eğitimi
Her Yönüyle İlkokula Hazırblunuşluk ve Uyum Süreci: Öğretmen El Kitabı, Şule Alıcı,Volkan Şahin, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.209-245, 2021
12. Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi
Anı , Ankara, 2020
13. Matemeatik ve Matematiksel Düşünme
Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi, H. Elif DAĞLIOĞLU, Editör, Anı, Ankara, ss.1-16, 2020
14. ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİNİN ÖZELLİKLERİ
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ, GELENGÜL HAKTANIR, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.175-223, 2020
15. Self-Regulation Skills of Gifted Children in Preschool Period
Development and Education Studies, Hatice Bekir, Vedat Bayraktar, Şerife Nur Karaçelik, Editör, Hiper link Hiper yayın, İstanbul, ss.438-449, 2020
16. Okul Öncesi Yaratıcı Sınıf Ortamı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik
İlköğretim Çalışmaları: Bütünsel Açıdanle Çocuk, Siinan Olkun, Mehmet Engin Deniz, Mehmet Hayri Sarı, Halil Kamışlı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-22, 2019
17. Gelişimsel Açıdan Okul Öncesi Dönemde Matematik Eğitimi
Okul Öncesinde Matematik Eğitimi, İlkay Ulutaş, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.12-41, 2019
18. Çocuk Gelişimi Bakış Açısıyla Üstün Yetenekli Çocuklar
Hedef Yayıncılık, Ankara, 2018
19. Erken çocuklukta üstün zekâ/ üstün yetenek
Üstün zekâlılar ve üstün yetenekliler konusunda bilinmesi gerekenler , A. Ataman, Editör, Vize, Ankara, ss.33-68, 2018
20. Implementation of resource room for the education of the gifted children in early childhood.
Current Trends in Pre-school Education-1, . Deniz,T. Çetin,N.Obralic,V. Bayraktar Y. Yıldırım, Editör, LAP LAMBERT, Mainz, ss.247-261, 2018
21. Erken Çocukluk Döneminde Üstün yetenekli Çocuklara Yönelik Eğitim Ortamları Nasıl Düzenlenmelidir
Üstün Zekâlılar ve Üstün Yetenekliler Konusunda Bilinmesi Gerekenler, Ayşegül ATAMAN, Editör, Vize, Ankara, ss.87-118, 2018
22. Gelişimsel açıdan okul öncesi dönemde matematik eğitimi.
Okul Öncesi Döenmde Matematik Eğitimi, İlkay Ulutaş, Editör, Hedef, Ankara, ss.10-39, 2018
23. Children’s motivation for mathematics.
Current Trends in Pre-school Education-2, , Editör, LAP LAMBERT, ss.232-244, 2018
24. Okul Öncesinde Matematik Eğitimi
Hedef CS, 2017
25. Strategy Guide Book
Pegem A., 2017
26. Preschool Teachers’ Pedagogical Content Knowledge about Mathematics
Educatıonal Research And Practıce, Koleva Irina Duman Gökhan, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofya, ss.124-129, 2017
27. Creative Pre-School Education Environments
Educatıonal Research And Practıce, Koleva Irina Duman Gökhan, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofya, ss.70-77, 2017
28. Üstün Yetenekliler
Özel Gereksinimli Çocuklar ve Kaynaştırma, Metin Nilgün İpek Yükselen Arzu, Editör, Hedef, Ankara, ss.164-179, 2017
29. Educational and Instructional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children
Developments in Educational Science, R. Efe I. Koleva E. Atasoy İ. Cürebal, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.271-284, 2016
30. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers
Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jażdżewska, and Yaldır, H., , Editör, ST. Kliment Ohridski University Press Sofia, Sofya, ss.315-325, 2016
31. Education of the Artistically Talented Children in Early Childhood.
Current Advances in Education, . Atasoy, R. Efe, I. Jazdzewska, H. Yaldır , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.223-234, 2016
32. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils Teachers
Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jazdzewska, H. Yaldır (Eds.) , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.315-326, 2016
33. Educational and Instructional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children
Developments in Educational Sciences, Recep EFE Irina KOLEVA Emin ATASOY İsa CÜREBAL, Editör, ST. Kliment Ohridski University Press, ss.271-284, 2016
34. Education of the artistically talented children in early childhood
Current Advances in Education, Emin ATASOY, Recep EFE, Iwona JAZDZEWSKA, Hülya YALDIR, Editör, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.223-234, 2016
35. Educational and Instructional Strategies for the Education ofTalented and Gifted Children
Developments in Educational Sciences, EFE Recep, KOLEVA Irina, ATASOY Emin, CÜREBAL İsa, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.271-284, 2016
36. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers”
Current Advances in Education, Emin Atasoy Recep Efe Iwona Jażdżewska Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.315-325, 2016
37. The Project "Strategies for Talented and Gifted Pupils' Teachers"
Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.315-325, 2016
38. Science and Science Education in Preschools
Education in the 21st Century Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.513-523, 2015
39. Factors Affecting Preschool Children’s Socio-Emotional Adjustment
Education in the 21st Century Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.251-260, 2015
40. The Development of the Number Concept for Preschoolers
Education in the 21st Century Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.668-676, 2015
41. Erken Çocuklukta Üstün Yetenek
ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİ ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ, FEYZULLAH ŞAHİN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.75-96, 2015
42. Yaratıcılık, Hayal Gücü ve Zeka
Erken Çocukluk Döneminde Yratıcılık ve Geliştirilmesi, Çelebi Öncü Elif, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.48-81, 2015
43. Preschool Integrative Education in Turkey
Education in the 21st Century Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofya, ss.195-206, 2015
44. Knowing and Assessing Children in Preschool Education
Education in the 21st Century Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.467-475, 2015
45. Family and Children in the Ottoman Empire
Turkey at the Beginning of 21stCentury Past and Present, Recep EFE, Metin AYIŞIĞI, Ömer DÜZBAKAR, Mehmet ARSLAN, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.52-59, 2015
46. Examining the relationship between the behaviors of preschoolers and their adaptation to school with regard to several variables
Multidisciplinary Perspectives on Education, H. Arslan,G. Raţă,E. Kocayörük M. A. İçbay, Editör, Cambridge University Press, Cambridge (MA), USA , Cambridge, ss.267-276, 2014
47. The family and children ın turkish culture from pre-islamic times to the Turkish Republic
Preschool education in Turkey and the World:A theorical and emprical perspective, H. A. Başal,E. Ömeroğlu Z. Kostova, Editör, St. Klıment Ohrıdskı Unıversıty Press., Sofija, ss.74-83, 2014
48. The development of mathematical concepts in the preschool period
Preschool education in Turkeyand the World:A theorical and emprical perspective, H. A. Başal,E. ÖmeroğluZ. Kostova, Editör, St. Klıment Ohrıdskı Unıversıty Press, Sofija, ss.64-73, 2014
49. Teachers’ biases in gifted children identification process.
Organizing and Improving School Environment, Orphanos S., Editör, Athens Institute for Education and Research, Athens, ss.151-161, 2012
50. Okul Öncesi Öğretmenin Özellikleri ve Okul Öncesi Eğitime Öğretmen Yetiştirme
Okul öncesi eğitime giriş, Prof. Dr. Gelengül Haktanır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.39-78, 2012
51. Türkiye’de okul öncesi eğitimin son durumu
2010 Kültür Başkentinde yükselen çocuk sesleri İstanbul ilinde okul öncesi eğitimin niteliğini arttırma ve yaygınlaştırma çalıştay, A. Çağlar, Editör, TÖDER, İstanbul, ss.1-18, 2010
52. Üstün yetenekli çocuklar
Erken çocukluk eğitimi, Doç. Dr. İbrahim Diken, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.322-356, 2010
53. Okul Öncesi Öğretmenin Özellikleri ve Okul Öncesi Eğitimde Öğretmen Yetiştirme
Okul Öncesi Eğitime Giriş, Haktanır Gelengül, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.39-78, 2010
54. Erken Çocukluk Dönemi Öğretmenlerinin Özellikleri
Erken Çocukluk Eğitimi, İbrahim H. Diken, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.482-519, 2010
55. Yaratıcılık, hayal gücü ve zeka ilişkisi
Erken çocukluk döneminde yaratıcılık ve geliştirilmesi, Doç. Dr. Elif Çeebi Öncü, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.48-81, 2010
56. Okul öncesinde bilişsel gelişim
Erken çocukluk döneminde gelişim, E. Ceyhan, Editör, Anadolu Üniversitesi , Eskişehir, ss.215-237, 2008
57. Anaokuluna devam eden beş-altı yaş grubu çocuklar arasından matematik alanında üstün yetenekli olanların belirlenmesi
Hacettepe Üniversitesi Ev Ekonomisi YüksekOkulu, Ankara, 2003
Diğer Yayınlar
13
3. Türkiye’de Üstün Yeteneklilik Eğitiminin Durumu
Diğer, ss.1413-1424, 2014
4. Üstün yetenekli çocukların gelişim özellikleri
Diğer, ss.20-25, 2013
5. Okul öncesi dönemde bilimsel düşünme ve duyular
Diğer, ss.58-60, 2010
6. Çocuklarda soru sorma becerisini geliştirmek
Diğer, ss.14-15, 2008
7. Ülkemizde okul öncesi eğitim
Diğer, ss.45-53, 2008
8. Okul öncesi eğitimde ev okulu uygulamaları
Diğer, ss.33-37, 2007
9. Okul öncesi çağdaki üstün yetenekli çocukların eğitimleri
Diğer, ss.18-19, 2006
10. Erken çocukluk döneminde üstün yetenekli çocuklarda düşünme becerileri
Diğer, ss.14-16, 2006
11. Üstün yetenekli çocukların eğitiminde ailenin rolü
Diğer, ss.16-21, 2006
12. Çin’de Okulöncesi eğitim.
Diğer, ss.12-15, 2005
13. Okulöncesi dönemde üstün yetenekli çocuklar.
Diğer, ss.24-26, 2003
Metrikler
Yayın (WoS)
9
Yayın (Scopus)
12
Atıf (WoS)
45
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
40
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
1698
H-İndeks (Scholar)
22
Atıf (TrDizin)
22
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
1
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
223
Proje
10
Tez Danışmanlığı
29