SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The predictive power of motivation on self-regulation skills of gifted preschooler
JOURNAL OF GIFTED EDUCATION AND CREATIVITY (JGEDC)
, cilt.9, sa.4, ss.351-367, 2022 (Hakemli Dergi)
An investigation into mathematics-related pedagogical content knowledge of preschool educators based on institution type
İlköğretim Online
, cilt.9, sa.4, ss.1948-1962, 2020 (Scopus)
Güncellenmiş Erken Aritmetik Testi’nin Geçerlik veGüvenirlik Çalışması
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.39, sa.1, ss.211-247, 2019 (Hakemli Dergi)
Çocuklar İçin Matematiği Sevme Ölçeği’xxnin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.3, ss.1143-1172, 2018 (Hakemli Dergi)
Özerklik kuramı bakış açısından üstün yetenekli çocuklarda motivasyon
Milli Eğitim Dergisi
, sa.220, ss.343-363, 2018 (Scopus)
Erken çocukluk döneminde üstün yetenekli çocuklar ve oyun
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.180-204, 2018 (Hakemli Dergi)
Kapsayıcı Okul Öncesi Eğitim Ortamlarında Öğretmenler Çocukların Bireysel Yeteneklerini Belirlemek ve Geliştirmek İçin Neler Yapıyor?
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.3, ss.883-910, 2017 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Üstün YetenekliÇocuklara İlişkin Metaforik Algıları
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.3, ss.855-881, 2017 (Hakemli Dergi)
Gifted Education Program in Enderun System
Journal for the Education of Gifted Young Scientist
, cilt.5, sa.3, ss.49-69, 2017 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Matematik Eğitimi Dersine Karşı Tutumları İle Ozyeterlik İnanclarının Ceşitli Değişkenler Acısından İncelenmesi.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.10, sa.50, ss.484-496, 2017 (Hakemli Dergi)
The Terms Used in Gifted and Talented Education in Turkey, Relevant Legal Framework and Educational Practices
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.9, sa.1, ss.1-16, 2017 (Hakemli Dergi)
Adaptation Study of The Motivation Scale for The Preschool Children (DMQ18)
International Journal of Academic Research
, cilt.4, sa.2, ss.1-14, 2017 (Hakemli Dergi)
A Developmental Analysis of 5-7 Year-Old Children's Human Figure Drawings
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.6, sa.2, ss.510-523, 2014 (Hakemli Dergi)
3-6 Yaş Grubu Çocuklarına Yönelik Yayımlanan Resimli Hikaye Kitaplarının Bazı Temel Değerler Açısından İncelenmesi
Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE
, cilt.3, sa.2, ss.44-69, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi dönem çocuklarının insan figürü çizimlerinin gelişimsel açıdan cinsiyete göre incelenmesi.
e-Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.10, sa.35, ss.16-30, 2011 (Hakemli Dergi)
Erken çocukluk döneminde yaratıcılık
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.3, sa.2, ss.594-618, 2011 (Hakemli Dergi)
Üstün yetenekli bir çocuğun ebeveyni olmak
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.849-861, 2010 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi çocuklarına yönelik yayınlanan hikâye kitaplarının şiddet ve korku öğeleri açısından incelenmesi.
Türk Kütüphaneciliği
, cilt.23, sa.3, ss.510-534, 2010 (Hakemli Dergi)
6 Yaş grubu anasınıfı öğrencilerinin problem çözme becerilerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi
Yaşadıkça Eğitim Dergisi
, cilt.378, sa.8, ss.26-34, 2010 (Hakemli Dergi)
Üstün yeteneklilik kavramı.
standard
, cilt.576, sa.5, ss.102-105, 2010 (Hakemli Dergi)
Üstün yetenekli çocukların eğitiminde öğretmen yeterlikleri ve özellikleri.
Milli Eğitim
, sa.186, ss.72-84, 2010 (Scopus)
Examination of human figure drawings by gifted and normally developed children at preschool period.
İlköğretim Online
, cilt.9, sa.1, ss.31-43, 2010 (Hakemli Dergi)
Üstün yetenekli çocukların aileleri
Hacettepe Üniversitesi Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.1-2, ss.90-94, 2005 (Hakemli Dergi)
Anaokuluna devam eden beş-altı yaş grubu çocuklar arasından matematik alanında üstün yetenekli olanların belirlenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.15-26, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ALAN 60-69 AYLIK ÇOCUKLARIN BİLİM MOTİVASYONLARI İLE ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
8.th International Contemporary Educational Research Congress, 8 - 10 Temmuz 2024, ss.6-7
Okul öncesi dönem çocukların yürütücü işlevleri ile motivasyonları arasındaki ilişki
10. International Eurasian Educational Resarch Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1807-1809
Çocukların Resimlerine Yansıyan Hayalleri: Kahramanmaraş Örneği
10. International Euraisan Educational Reserach Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1810-1811
TRT Çocuk Kitaplık Uygulamasında Yer Alan Kitaplarda Motor Becerilerin Yer Alma Durumunun İncelenmesi
Genç Araştırmacılar Kongresi-III, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2023, ss.86-87
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINA YÖNELİK RESİMLİ ÖYKÜ KİTAPLARINDA PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ
Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.350-373
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ETKİNLİK KİTAPLARINDAKİ İŞLEM KAVRAMINA YÖNELİK ETKİNLİKLERİN BLOOM’UN TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
USBILIM 2nd International Conference on Education Studies, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2022, ss.94-95
YOUTUBE’daki Animasyon İçeriklerin Çocuğa Uygunluk ve Gelişime Olan Katkıları Açısından İncelenmesi
Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.83-84
Critter Corral Adlı Dijital Oyunun Türkçe’ye Çevirilmesi ve Matematik Eğitimi Standartları ve Çocuğa Uygunluğu Açısından Değerlendirilmesi
. International Conference on Mathematics and Mathematics Education(ICMME 2021) , Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2021, ss.220
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulanan El-Ele (1-2-3) Kitaplarının Matematik İçeriği Açısından İncelenmesi
International PEGEM Conference on Education , Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.779-787
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Okula Uyumları İle Sosyal YetkinlikleriArasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1261-1271
Okul öncesi çocuklarının matematiğe ilişkin görüşleri ve matematik algısı
Uluslararası 4. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018
TÜRKİYE DEKİ GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARININ OKUL ÖNCESİ MATEMATİK KAVRAM VE BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
ULUSLARARSI IV. ÇOCUK GELİŞİMİ KONGRESİ, 22 - 24 Ekim 2018
Okul öncesi eğitimcilerinin matematik eğitimine ilişkin pedagojik alan bilgi düzeylerinin çalıştıkları kurumlar açısından incelenmesi
3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences (IBAD-2018), Skopje, Makedonya, 9 - 11 Temmuz 2018
Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Uygulamaları Ve Uygulamalarında Yaşadıkları Problemlere 316İlişkin Bir İnceleme
YILDIZ INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATIONAL RESEARCH, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, ss.316-328
Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematik Eğitimi Dersine Karşı Tutumlarının Çeşitli Değişkenler 293Açısından İncelenmesi
YILDIZ International Conference on Educational Research andSocial Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, ss.293-304
Okul öncesi öğretmen adaylarının anasınıflarında eğitim uygulamaları ve öğretmen davranışlarına yönelik sorunlar konusundaki görüşlerinin incelenmesi
. 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler ve Uygulamalar Kongresi ICONTE, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, cilt.1, ss.121-128
Okuma yazmaya hazırlık açısından okul öncesi eğitim sınıflarında yapılan çevre düzenlemelerinin incelenmesi
Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.306-313
Concerns and issues of inclusion teachers in Turkey.
12th Inclusive Education in the Balkan Countries: Policy and Practice , Ohrid, Makedonya, 25 - 27 Haziran 2009, ss.539-549
Model Development for Inclusive Gifted Education in Turkey
12th Inclusive Education in the Balkan Countries: Policy and Practice , Ohrid, Makedonya, 25 - 27 Haziran 2009, ss.245-251
Engelli çocuğu olan ebeveynlerde stres, psikolojik belirtiler ve iyilik halinin incelenmesi.
Ulusal Özel Eğitim Kongresi. , Konya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.93-108
preliminary report on the project of identification and education of gifted and talented children in preschool
2nd International Conference on Special Education, Eskişehir, Türkiye, 18 - 21 Haziran 2008, ss.114
Üstün yetenekli çocuklarda düşünme becerileri.
Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu (Uluslar arası Katılımlı), Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, cilt.1, ss.170-185
Okul öncesi dönemde üstün yetenekli çocukların belirlenmesi.
14. Özel Eğitim Kongresi Bildirileri. Özel Eğitimden Yansımalar. , Bolu, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2004, ss.347-355
Üstün yetenekli çocukların eğitiminde ailenin rolü
14. Özel Eğitim Kongresi Bildirileri. Özel Eğitimden Yansımalar, Bolu, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2004, ss.138-145
Üstün yetenekli çocukların eğitimine tarihsel bir bakış
14. Özel Eğitim Kongresi Bildirileri. Özel Eğitimden Yansımalar, Bolu, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2004, ss.300-307
Anaokuluna devam eden 5-6 yaş grubu çocuklar arasından matematik alanında üstün yetenekli olanların belirlenmesi
5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi., Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2004, ss.955-961
Üstün yetenekli çocukların eğitiminde öğretmenin rolü.
1. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2004, ss.179-186
Üstün yetenekli çocuklar ve televizyon
1. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, cilt.3, ss.329-335
Bolu il merkezinde anasınıfına devam eden altı yaş grubu çocukların günlük yaşam olaylarındaki bazı matematiksel kavramlarla ilgili beceri düzeylerinin incelenmesi
1. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, cilt.1, ss.443-454
Okul öncesi çağdaki üstün yetenekli çocukların eğitimleri
1. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi. , İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2004, ss.75-84
Okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden beş-altı yaş grubunda ve matematik alanında üstün yetenekli olan çocukların sosyo-demografik özellikler bakımından incelenmesi.
1. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi., İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2004, ss.247-261
Üstün yetenekli olan ve olmayan çocukların bazı yetenek alanlarındaki performansları ile öğretmen ve ailelerin bu konudaki görüşlerinin karşılaştırılması.
OMEP 2003 Dünya Konsey Toplantısı ve Konferansı, İzmir, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, cilt.1, ss.352-371
Kitap & Kitap Bölümleri
ERKEN ÇOCUKLUK BİLİM EĞİTİMİNDE MOTİVASYON
ERKEN ÇOCUKLUKTA
BILIM EĞITIMI, Ayperi Dikici Sığırtmaç Melek Merve Yılmaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.73-93, 2023
İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Sürecinde Fen Eğitimi
Her Yönüyle İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Süreci: Öğretmen El Litabı, Şule Alıcı,Volkan Şahin, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.269-309, 2021
İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Sürecinde Matematik Eğitimi
Her Yönüyle İlkokula Hazırblunuşluk ve Uyum Süreci: Öğretmen El Kitabı, Şule Alıcı,Volkan Şahin, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.209-245, 2021
Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi
Anı , Ankara, 2020
Matemeatik ve Matematiksel Düşünme
Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi, H. Elif DAĞLIOĞLU, Editör, Anı, Ankara, ss.1-16, 2020
Self-Regulation Skills of Gifted Children in Preschool Period
Development and Education Studies, Hatice Bekir, Vedat Bayraktar, Şerife Nur Karaçelik, Editör, Hiper link Hiper yayın, İstanbul, ss.438-449, 2020
ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİNİN ÖZELLİKLERİ
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ, GELENGÜL HAKTANIR, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.175-223, 2020
Gelişimsel Açıdan Okul Öncesi Dönemde Matematik Eğitimi
Okul Öncesinde Matematik Eğitimi, İlkay Ulutaş, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.12-41, 2019
Okul Öncesi Yaratıcı Sınıf Ortamı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik
İlköğretim Çalışmaları: Bütünsel Açıdanle Çocuk, Siinan Olkun, Mehmet Engin Deniz, Mehmet Hayri Sarı, Halil Kamışlı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-22, 2019
Çocuk Gelişimi Bakış Açısıyla Üstün Yetenekli Çocuklar
Hedef Yayıncılık, Ankara, 2018
Erken çocuklukta üstün zekâ/ üstün yetenek
Üstün zekâlılar ve üstün yetenekliler konusunda bilinmesi gerekenler , A. Ataman, Editör, Vize, Ankara, ss.33-68, 2018
Implementation of resource room for the education of the gifted children in early childhood.
Current Trends in Pre-school Education-1, . Deniz,T. Çetin,N.Obralic,V. Bayraktar Y. Yıldırım, Editör, LAP LAMBERT, Mainz, ss.247-261, 2018
Gelişimsel açıdan okul öncesi dönemde matematik eğitimi.
Okul Öncesi Döenmde Matematik Eğitimi, İlkay Ulutaş, Editör, Hedef, Ankara, ss.10-39, 2018
Children’s motivation for mathematics.
Current Trends in Pre-school Education-2, , Editör, LAP LAMBERT, ss.232-244, 2018
Erken Çocukluk Döneminde Üstün yetenekli Çocuklara Yönelik Eğitim Ortamları Nasıl Düzenlenmelidir
Üstün Zekâlılar ve Üstün Yetenekliler Konusunda Bilinmesi Gerekenler, Ayşegül ATAMAN, Editör, Vize, Ankara, ss.87-118, 2018
Strategy Guide Book
Pegem A., 2017
Okul Öncesinde Matematik Eğitimi
Hedef CS, 2017
Preschool Teachers’ Pedagogical Content Knowledge about Mathematics
Educatıonal Research And Practıce, Koleva Irina Duman Gökhan, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofya, ss.124-129, 2017
Üstün Yetenekliler
Özel Gereksinimli Çocuklar ve Kaynaştırma, Metin Nilgün İpek Yükselen Arzu, Editör, Hedef, Ankara, ss.164-179, 2017
Creative Pre-School Education Environments
Educatıonal Research And Practıce, Koleva Irina Duman Gökhan, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofya, ss.70-77, 2017
The Project "Strategies for Talented and Gifted Pupils' Teachers"
Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.315-325, 2016
Education of the artistically talented children in early childhood
Current Advances in Education, Emin ATASOY, Recep EFE, Iwona JAZDZEWSKA, Hülya YALDIR, Editör, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.223-234, 2016
Educational and Instructional Strategies for the Education ofTalented and Gifted Children
Developments in Educational Sciences, EFE Recep, KOLEVA Irina, ATASOY Emin, CÜREBAL İsa, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.271-284, 2016
Educational and Instructional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children
Developments in Educational Sciences, Recep EFE Irina KOLEVA Emin ATASOY İsa CÜREBAL, Editör, ST. Kliment Ohridski University Press, ss.271-284, 2016
The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers”
Current Advances in Education, Emin Atasoy Recep Efe Iwona Jażdżewska Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.315-325, 2016
Science and Science Education in Preschools
Education in the 21st Century Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.513-523, 2015
Factors Affecting Preschool Children’s Socio-Emotional Adjustment
Education in the 21st Century Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.251-260, 2015
The Development of the Number Concept for Preschoolers
Education in the 21st Century Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.668-676, 2015
Erken Çocuklukta Üstün Yetenek
ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİ ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ, FEYZULLAH ŞAHİN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.75-96, 2015
Yaratıcılık, Hayal Gücü ve Zeka
Erken Çocukluk Döneminde Yratıcılık ve Geliştirilmesi, Çelebi Öncü Elif, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.48-81, 2015
Preschool Integrative Education in Turkey
Education in the 21st Century Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofya, ss.195-206, 2015
Knowing and Assessing Children in Preschool Education
Education in the 21st Century Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.467-475, 2015
Family and Children in the Ottoman Empire
Turkey at the Beginning of 21stCentury Past and Present, Recep EFE, Metin AYIŞIĞI, Ömer DÜZBAKAR, Mehmet ARSLAN, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.52-59, 2015
Examining the relationship between the behaviors of preschoolers and their adaptation to school with regard to several variables
Multidisciplinary Perspectives on Education, H. Arslan,G. Raţă,E. Kocayörük M. A. İçbay, Editör, Cambridge University Press, Cambridge (MA), USA , Cambridge, ss.267-276, 2014
The development of mathematical concepts in the preschool period
Preschool education in Turkeyand the World:A theorical and emprical perspective, H. A. Başal,E. ÖmeroğluZ. Kostova, Editör, St. Klıment Ohrıdskı Unıversıty Press, Sofija, ss.64-73, 2014
The family and children ın turkish culture from pre-islamic times to the Turkish Republic
Preschool education in Turkey and the World:A theorical and emprical perspective, H. A. Başal,E. Ömeroğlu Z. Kostova, Editör, St. Klıment Ohrıdskı Unıversıty Press., Sofija, ss.74-83, 2014
Teachers’ biases in gifted children identification process.
Organizing and Improving School Environment, Orphanos S., Editör, Athens Institute for Education and Research, Athens, ss.151-161, 2012
Türkiye’de okul öncesi eğitimin son durumu
2010 Kültür Başkentinde yükselen çocuk sesleri İstanbul ilinde okul öncesi eğitimin niteliğini arttırma ve yaygınlaştırma çalıştay, A. Çağlar, Editör, TÖDER, İstanbul, ss.1-18, 2010
Yaratıcılık, hayal gücü ve zeka ilişkisi
Erken çocukluk döneminde yaratıcılık ve geliştirilmesi, Doç. Dr. Elif Çeebi Öncü, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.48-81, 2010
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmenlerinin Özellikleri
Erken Çocukluk Eğitimi, İbrahim H. Diken, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.482-519, 2010
Okul Öncesi Öğretmenin Özellikleri ve Okul Öncesi Eğitimde Öğretmen Yetiştirme
Okul Öncesi Eğitime Giriş, Haktanır Gelengül, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.39-78, 2010
Üstün yetenekli çocuklar
Erken çocukluk eğitimi, Doç. Dr. İbrahim Diken, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.322-356, 2010
Okul öncesinde bilişsel gelişim
Erken çocukluk döneminde gelişim, E. Ceyhan, Editör, Anadolu Üniversitesi , Eskişehir, ss.215-237, 2008
Anaokuluna devam eden beş-altı yaş grubu çocuklar arasından matematik alanında üstün yetenekli olanların belirlenmesi
Hacettepe Üniversitesi Ev Ekonomisi YüksekOkulu, Ankara, 2003
Diğer Yayınlar
Türkiye’de Üstün Yeteneklilik Eğitiminin Durumu
Diğer, ss.1413-1424, 2014
Üstün yetenekli çocukların gelişim özellikleri
Diğer, ss.20-25, 2013
Okul öncesi dönemde bilimsel düşünme ve duyular
Diğer, ss.58-60, 2010
Çocuklarda soru sorma becerisini geliştirmek
Diğer, ss.14-15, 2008
Ülkemizde okul öncesi eğitim
Diğer, ss.45-53, 2008
Okul öncesi eğitimde ev okulu uygulamaları
Diğer, ss.33-37, 2007
Okul öncesi çağdaki üstün yetenekli çocukların eğitimleri
Diğer, ss.18-19, 2006
Erken çocukluk döneminde üstün yetenekli çocuklarda düşünme becerileri
Diğer, ss.14-16, 2006
Üstün yetenekli çocukların eğitiminde ailenin rolü
Diğer, ss.16-21, 2006
Çin’de Okulöncesi eğitim.
Diğer, ss.12-15, 2005
Okulöncesi dönemde üstün yetenekli çocuklar.
Diğer, ss.24-26, 2003