Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Üstün yeteneklilik kavramı.

standard , cilt.576, sa.5, ss.102-105, 2010 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

ERKEN ÇOCUKLUKTA MATEMATİK ALANINDA ÜSTÜN YETENEKLİLER: SİSTEMATİK BİR DERLEME

9. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2024, ss.498-501

Üstün Yetenekli Çocuklarda Aile Kavramı

IX. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2024, ss.616-619

Annelerin Psikolojik İyi Oluşu ile 48-72 Aylık Çocuklarının Sosyal Problem Çözme Becerisi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-III, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023, ss.15-16

Okul öncesi dönem çocukların yürütücü işlevleri ile motivasyonları arasındaki ilişki

10. International Eurasian Educational Resarch Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1807-1809

Çocukların Resimlerine Yansıyan Hayalleri: Kahramanmaraş Örneği

10. International Euraisan Educational Reserach Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1810-1811

OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINA YÖNELİK RESİMLİ ÖYKÜ KİTAPLARINDA PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.350-373

YOUTUBE’daki Animasyon İçeriklerin Çocuğa Uygunluk ve Gelişime Olan Katkıları Açısından İncelenmesi

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.83-84

Critter Corral Adlı Dijital Oyunun Türkçe’ye Çevirilmesi ve Matematik Eğitimi Standartları ve Çocuğa Uygunluğu Açısından Değerlendirilmesi

. International Conference on Mathematics and Mathematics Education(ICMME 2021) , Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2021, ss.220

Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulanan El-Ele (1-2-3) Kitaplarının Matematik İçeriği Açısından İncelenmesi

International PEGEM Conference on Education , Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.779-787 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul öncesi çocuklarının matematiğe ilişkin görüşleri ve matematik algısı

Uluslararası 4. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul öncesi eğitimcilerinin matematik eğitimine ilişkin pedagojik alan bilgi düzeylerinin çalıştıkları kurumlar açısından incelenmesi

3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences (IBAD-2018), Skopje, Makedonya, 9 - 11 Temmuz 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul öncesi öğretmen adaylarının anasınıflarında eğitim uygulamaları ve öğretmen davranışlarına yönelik sorunlar konusundaki görüşlerinin incelenmesi

. 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler ve Uygulamalar Kongresi ICONTE, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, cilt.1, ss.121-128

Okuma yazmaya hazırlık açısından okul öncesi eğitim sınıflarında yapılan çevre düzenlemelerinin incelenmesi

Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.306-313 Sürdürülebilir Kalkınma

Concerns and issues of inclusion teachers in Turkey.

12th Inclusive Education in the Balkan Countries: Policy and Practice , Ohrid, Makedonya, 25 - 27 Haziran 2009, ss.539-549

Model Development for Inclusive Gifted Education in Turkey

12th Inclusive Education in the Balkan Countries: Policy and Practice , Ohrid, Makedonya, 25 - 27 Haziran 2009, ss.245-251

preliminary report on the project of identification and education of gifted and talented children in preschool

2nd International Conference on Special Education, Eskişehir, Türkiye, 18 - 21 Haziran 2008, ss.114

Üstün yetenekli çocuklarda düşünme becerileri.

Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu (Uluslar arası Katılımlı), Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, cilt.1, ss.170-185

Okul öncesi dönemde üstün yetenekli çocukların belirlenmesi.

14. Özel Eğitim Kongresi Bildirileri. Özel Eğitimden Yansımalar. , Bolu, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2004, ss.347-355

Üstün yetenekli çocukların eğitiminde ailenin rolü

14. Özel Eğitim Kongresi Bildirileri. Özel Eğitimden Yansımalar, Bolu, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2004, ss.138-145

Üstün yetenekli çocukların eğitimine tarihsel bir bakış

14. Özel Eğitim Kongresi Bildirileri. Özel Eğitimden Yansımalar, Bolu, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2004, ss.300-307

Anaokuluna devam eden 5-6 yaş grubu çocuklar arasından matematik alanında üstün yetenekli olanların belirlenmesi

5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi., Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2004, ss.955-961

Üstün yetenekli çocukların eğitiminde öğretmenin rolü.

1. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2004, ss.179-186

Üstün yetenekli çocuklar ve televizyon

1. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, cilt.3, ss.329-335

Okul öncesi çağdaki üstün yetenekli çocukların eğitimleri

1. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi. , İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2004, ss.75-84

Kitap & Kitap Bölümleri

ERKEN ÇOCUKLUK BİLİM EĞİTİMİNDE MOTİVASYON

ERKEN ÇOCUKLUKTA BILIM EĞITIMI, Ayperi Dikici Sığırtmaç Melek Merve Yılmaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.73-93, 2023

Üstün yetenekli Çocuklarda Motivasyon

Erken Çocuklukta Motivasyon, Özbey Saide,Dağlıoğlu,H.E., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.203-222, 2022

ERKEN ÇOCUKLUK MATEMATİK EĞİTİMİNDE BİREYSELLEŞTİRME

ERKEN ÇOCUKLUK MATEMATİK EĞİTİMİNDE GÜNCEL KONULAR, Akıncı Coşgun ayşegül,Genç Çopur,Hilal Ulutaş İlkay, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.311-340, 2022

Motivasyonun kuramsal temelleri

Erken Çocuklukta Motivasyon, Özbey Saide, Dağlıoğlu Hacer Elif, Editör, Nobel, Ankara, ss.21-46, 2022

Focal Point of Mathematics Education in Early Ages: The Family

Academic Studies in Educational Sciences, Ali Çetin, Editör, Duvar, İzmir, ss.91-108, 2021

İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Sürecinde Fen Eğitimi

Her Yönüyle İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Süreci: Öğretmen El Litabı, Şule Alıcı,Volkan Şahin, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.269-309, 2021

İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Sürecinde Matematik Eğitimi

Her Yönüyle İlkokula Hazırblunuşluk ve Uyum Süreci: Öğretmen El Kitabı, Şule Alıcı,Volkan Şahin, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.209-245, 2021

Matemeatik ve Matematiksel Düşünme

Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi, H. Elif DAĞLIOĞLU, Editör, Anı, Ankara, ss.1-16, 2020

Self-Regulation Skills of Gifted Children in Preschool Period

Development and Education Studies, Hatice Bekir, Vedat Bayraktar, Şerife Nur Karaçelik, Editör, Hiper link Hiper yayın, İstanbul, ss.438-449, 2020

ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİNİN ÖZELLİKLERİ

ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ, GELENGÜL HAKTANIR, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.175-223, 2020

Gelişimsel Açıdan Okul Öncesi Dönemde Matematik Eğitimi

Okul Öncesinde Matematik Eğitimi, İlkay Ulutaş, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.12-41, 2019

Okul Öncesi Yaratıcı Sınıf Ortamı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik

İlköğretim Çalışmaları: Bütünsel Açıdanle Çocuk, Siinan Olkun, Mehmet Engin Deniz, Mehmet Hayri Sarı, Halil Kamışlı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-22, 2019

Erken çocuklukta üstün zekâ/ üstün yetenek

Üstün zekâlılar ve üstün yetenekliler konusunda bilinmesi gerekenler , A. Ataman, Editör, Vize, Ankara, ss.33-68, 2018

Implementation of resource room for the education of the gifted children in early childhood.

Current Trends in Pre-school Education-1, . Deniz,T. Çetin,N.Obralic,V. Bayraktar Y. Yıldırım, Editör, LAP LAMBERT, Mainz, ss.247-261, 2018

Gelişimsel açıdan okul öncesi dönemde matematik eğitimi.

Okul Öncesi Döenmde Matematik Eğitimi, İlkay Ulutaş, Editör, Hedef, Ankara, ss.10-39, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Children’s motivation for mathematics.

Current Trends in Pre-school Education-2, , Editör, LAP LAMBERT, ss.232-244, 2018

Erken Çocukluk Döneminde Üstün yetenekli Çocuklara Yönelik Eğitim Ortamları Nasıl Düzenlenmelidir

Üstün Zekâlılar ve Üstün Yetenekliler Konusunda Bilinmesi Gerekenler, Ayşegül ATAMAN, Editör, Vize, Ankara, ss.87-118, 2018

Preschool Teachers’ Pedagogical Content Knowledge about Mathematics

Educatıonal Research And Practıce, Koleva Irina Duman Gökhan, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofya, ss.124-129, 2017

Üstün Yetenekliler

Özel Gereksinimli Çocuklar ve Kaynaştırma, Metin Nilgün İpek Yükselen Arzu, Editör, Hedef, Ankara, ss.164-179, 2017

Creative Pre-School Education Environments

Educatıonal Research And Practıce, Koleva Irina Duman Gökhan, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofya, ss.70-77, 2017

The Project "Strategies for Talented and Gifted Pupils' Teachers"

Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.315-325, 2016

Education of the artistically talented children in early childhood

Current Advances in Education, Emin ATASOY, Recep EFE, Iwona JAZDZEWSKA, Hülya YALDIR, Editör, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.223-234, 2016

Educational and Instructional Strategies for the Education ofTalented and Gifted Children

Developments in Educational Sciences, EFE Recep, KOLEVA Irina, ATASOY Emin, CÜREBAL İsa, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.271-284, 2016

Educational and Instructional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children

Developments in Educational Sciences, Recep EFE Irina KOLEVA Emin ATASOY İsa CÜREBAL, Editör, ST. Kliment Ohridski University Press, ss.271-284, 2016

The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers”

Current Advances in Education, Emin Atasoy Recep Efe Iwona Jażdżewska Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.315-325, 2016

Science and Science Education in Preschools

Education in the 21st Century Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.513-523, 2015

Factors Affecting Preschool Children’s Socio-Emotional Adjustment

Education in the 21st Century Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.251-260, 2015

The Development of the Number Concept for Preschoolers

Education in the 21st Century Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.668-676, 2015

Erken Çocuklukta Üstün Yetenek

ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİ ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ, FEYZULLAH ŞAHİN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.75-96, 2015

Yaratıcılık, Hayal Gücü ve Zeka

Erken Çocukluk Döneminde Yratıcılık ve Geliştirilmesi, Çelebi Öncü Elif, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.48-81, 2015

Preschool Integrative Education in Turkey

Education in the 21st Century Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofya, ss.195-206, 2015

Knowing and Assessing Children in Preschool Education

Education in the 21st Century Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.467-475, 2015

Family and Children in the Ottoman Empire

Turkey at the Beginning of 21stCentury Past and Present, Recep EFE, Metin AYIŞIĞI, Ömer DÜZBAKAR, Mehmet ARSLAN, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.52-59, 2015

Examining the relationship between the behaviors of preschoolers and their adaptation to school with regard to several variables

Multidisciplinary Perspectives on Education, H. Arslan,G. Raţă,E. Kocayörük M. A. İçbay, Editör, Cambridge University Press, Cambridge (MA), USA , Cambridge, ss.267-276, 2014

The development of mathematical concepts in the preschool period

Preschool education in Turkeyand the World:A theorical and emprical perspective, H. A. Başal,E. ÖmeroğluZ. Kostova, Editör, St. Klıment Ohrıdskı Unıversıty Press, Sofija, ss.64-73, 2014

The family and children ın turkish culture from pre-islamic times to the Turkish Republic

Preschool education in Turkey and the World:A theorical and emprical perspective, H. A. Başal,E. Ömeroğlu Z. Kostova, Editör, St. Klıment Ohrıdskı Unıversıty Press., Sofija, ss.74-83, 2014

Teachers’ biases in gifted children identification process.

Organizing and Improving School Environment, Orphanos S., Editör, Athens Institute for Education and Research, Athens, ss.151-161, 2012

Türkiye’de okul öncesi eğitimin son durumu

2010 Kültür Başkentinde yükselen çocuk sesleri İstanbul ilinde okul öncesi eğitimin niteliğini arttırma ve yaygınlaştırma çalıştay, A. Çağlar, Editör, TÖDER, İstanbul, ss.1-18, 2010

Yaratıcılık, hayal gücü ve zeka ilişkisi

Erken çocukluk döneminde yaratıcılık ve geliştirilmesi, Doç. Dr. Elif Çeebi Öncü, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.48-81, 2010

Erken Çocukluk Dönemi Öğretmenlerinin Özellikleri

Erken Çocukluk Eğitimi, İbrahim H. Diken, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.482-519, 2010

Okul Öncesi Öğretmenin Özellikleri ve Okul Öncesi Eğitimde Öğretmen Yetiştirme

Okul Öncesi Eğitime Giriş, Haktanır Gelengül, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.39-78, 2010

Üstün yetenekli çocuklar

Erken çocukluk eğitimi, Doç. Dr. İbrahim Diken, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.322-356, 2010

Okul öncesinde bilişsel gelişim

Erken çocukluk döneminde gelişim, E. Ceyhan, Editör, Anadolu Üniversitesi , Eskişehir, ss.215-237, 2008

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

149

Atıf (WoS)

13

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

25

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

388

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

23

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

9

Tez Danışmanlığı

26

Açık Erişim

22
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları