Yayınlar & Eserler

Makaleler 53
Tümü (53)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (2)
Scopus (11)
TRDizin (27)
Diğer Yayınlar (23)

47. Üstün yeteneklilik kavramı.

standard , cilt.576, sa.5, ss.102-105, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 42

2. Üstün Yetenekli Çocukların Eğitiminde Sürdürülebilirlik İle İlgili Neler Oluyor?

EDU Congress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.2495-2499, (Özet Bildiri)

4. ERKEN ÇOCUKLUKTA MATEMATİK ALANINDA ÜSTÜN YETENEKLİLER: SİSTEMATİK BİR DERLEME

9. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2024, ss.498-501, (Özet Bildiri)

5. Üstün Yetenekli Çocuklarda Aile Kavramı

. IX. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

6. Annelerin Psikolojik İyi Oluşu ile 48-72 Aylık Çocuklarının Sosyal Problem Çözme Becerisi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-III, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023, ss.15-16, (Özet Bildiri)

7. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerileri İle Çocukların Motivasyonları Arasındaki İlişki

8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.190-206, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

8. Erken Çocukluk Döneminde Üstün Yetenekli Çocuklar ve Aileleri; Türkiye’de Yapılan Çalışmaların Son 20 Yılı

International Education Congress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.1769-1770, (Özet Bildiri)

9. Okul öncesi dönem çocukların yürütücü işlevleri ile motivasyonları arasındaki ilişki

10. International Eurasian Educational Resarch Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1807-1809, (Özet Bildiri)

10. Çocukların Resimlerine Yansıyan Hayalleri: Kahramanmaraş Örneği

10. International Euraisan Educational Reserach Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1810-1811, (Özet Bildiri)

11. TRT Çocuk Kitaplık Uygulamasında Yer Alan Kitaplarda Motor Becerilerin Yer Alma Durumunun İncelenmesi

Genç Araştırmacılar Kongresi-III, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2023, ss.86-87, (Özet Bildiri)

12. OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINA YÖNELİK RESİMLİ ÖYKÜ KİTAPLARINDA PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.350-373, (Tam Metin Bildiri)

13. OKUL ÖNCESİ DÖNEM ETKİNLİK KİTAPLARINDAKİ İŞLEM KAVRAMINA YÖNELİK ETKİNLİKLERİN BLOOM’UN TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ

USBILIM 2nd International Conference on Education Studies, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2022, ss.94-95, (Özet Bildiri)

14. YOUTUBE’daki Animasyon İçeriklerin Çocuğa Uygunluk ve Gelişime Olan Katkıları Açısından İncelenmesi

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.83-84, (Özet Bildiri)

15. Critter Corral Adlı Dijital Oyunun Türkçe’ye Çevirilmesi ve Matematik Eğitimi Standartları ve Çocuğa Uygunluğu Açısından Değerlendirilmesi

. International Conference on Mathematics and Mathematics Education(ICMME 2021) , Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2021, ss.220, (Özet Bildiri)

16. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulanan El-Ele (1-2-3) Kitaplarının Matematik İçeriği Açısından İncelenmesi

International PEGEM Conference on Education , Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.779-787, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. Okul öncesi çocuklarının matematiğe ilişkin görüşleri ve matematik algısı

Uluslararası 4. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Okul öncesi eğitimcilerinin matematik eğitimine ilişkin pedagojik alan bilgi düzeylerinin çalıştıkları kurumlar açısından incelenmesi

3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences (IBAD-2018), Skopje, Makedonya, 9 - 11 Temmuz 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. Üstün Yetenekliler Eğitimi Açısından Enderun

International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

23. Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematik Eğitimi Dersine Karşı Tutumlarının Çeşitli Değişkenler 293Açısından İncelenmesi

YILDIZ International Conference on Educational Research andSocial Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, ss.293-304, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Uygulamaları Ve Uygulamalarında Yaşadıkları Problemlere 316İlişkin Bir İnceleme

YILDIZ INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATIONAL RESEARCH, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, ss.316-328, (Tam Metin Bildiri)

25. Okul öncesi öğretmen adaylarının anasınıflarında eğitim uygulamaları ve öğretmen davranışlarına yönelik sorunlar konusundaki görüşlerinin incelenmesi

. 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler ve Uygulamalar Kongresi ICONTE, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, cilt.1, ss.121-128, (Tam Metin Bildiri)

26. A study on the emotional indicators in 5-6 year-old girls' and boys' human figure drawings

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1503-1510, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

27. Okuma yazmaya hazırlık açısından okul öncesi eğitim sınıflarında yapılan çevre düzenlemelerinin incelenmesi

Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.306-313, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

28. Concerns and issues of inclusion teachers in Turkey.

12th Inclusive Education in the Balkan Countries: Policy and Practice , Ohrid, Makedonya, 25 - 27 Haziran 2009, ss.539-549, (Tam Metin Bildiri)

29. Model Development for Inclusive Gifted Education in Turkey

12th Inclusive Education in the Balkan Countries: Policy and Practice , Ohrid, Makedonya, 25 - 27 Haziran 2009, ss.245-251, (Tam Metin Bildiri)

31. preliminary report on the project of identification and education of gifted and talented children in preschool

2nd International Conference on Special Education, Eskişehir, Türkiye, 18 - 21 Haziran 2008, ss.114, (Özet Bildiri)

32. Üstün yetenekli çocuklarda düşünme becerileri.

Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu (Uluslar arası Katılımlı), Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, cilt.1, ss.170-185, (Tam Metin Bildiri)

33. Okul öncesi dönemde üstün yetenekli çocukların belirlenmesi.

14. Özel Eğitim Kongresi Bildirileri. Özel Eğitimden Yansımalar. , Bolu, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2004, ss.347-355, (Tam Metin Bildiri)

34. Üstün yetenekli çocukların eğitiminde ailenin rolü

14. Özel Eğitim Kongresi Bildirileri. Özel Eğitimden Yansımalar, Bolu, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2004, ss.138-145, (Tam Metin Bildiri)

35. Üstün yetenekli çocukların eğitimine tarihsel bir bakış

14. Özel Eğitim Kongresi Bildirileri. Özel Eğitimden Yansımalar, Bolu, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2004, ss.300-307, (Tam Metin Bildiri)

36. Anaokuluna devam eden 5-6 yaş grubu çocuklar arasından matematik alanında üstün yetenekli olanların belirlenmesi

5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi., Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2004, ss.955-961, (Tam Metin Bildiri)

37. Üstün yetenekli çocukların eğitiminde öğretmenin rolü.

1. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2004, ss.179-186, (Tam Metin Bildiri)

38. Üstün yetenekli çocuklar ve televizyon

1. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, cilt.3, ss.329-335, (Tam Metin Bildiri)

40. Okul öncesi çağdaki üstün yetenekli çocukların eğitimleri

1. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi. , İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2004, ss.75-84, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 57

2. OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ MATEMATİĞİ SEVMESİNDE DİJİTAL OYUN DESTEKLİ MATEMATİK EĞİTİM PROGRAMININ ETKİSİ

Erken Çocukluk Dönemine Duyuşsal Perspektiften Bakış, H. Elif DAĞLIOĞLU, Editör, BİDGE yayıncılık, Ankara, ss.4-47, 2025

3. ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLARIN ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİ

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNE DUYUŞSAL PERSPEKTİFTEN BAKIŞ, HACER ELİF DAĞLIOĞLU, Editör, BİDGE, Ankara, ss.77-104, 2025

4. ERKEN ÇOCUKLUK BİLİM EĞİTİMİNDE MOTİVASYON

ERKEN ÇOCUKLUKTA BILIM EĞITIMI, Ayperi Dikici Sığırtmaç Melek Merve Yılmaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.73-93, 2023

6. Üstün yetenekli Çocuklarda Motivasyon

Erken Çocuklukta Motivasyon, Özbey Saide,Dağlıoğlu,H.E., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.203-222, 2022

7. ERKEN ÇOCUKLUK MATEMATİK EĞİTİMİNDE BİREYSELLEŞTİRME

ERKEN ÇOCUKLUK MATEMATİK EĞİTİMİNDE GÜNCEL KONULAR, Akıncı Coşgun ayşegül,Genç Çopur,Hilal Ulutaş İlkay, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.311-340, 2022

8. Motivasyonun kuramsal temelleri

Erken Çocuklukta Motivasyon, Özbey Saide, Dağlıoğlu Hacer Elif, Editör, Nobel, Ankara, ss.21-46, 2022

9. İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Sürecinde Fen Eğitimi

Her Yönüyle İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Süreci: Öğretmen El Litabı, Şule Alıcı,Volkan Şahin, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.269-309, 2021

10. İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Sürecinde Matematik Eğitimi

Her Yönüyle İlkokula Hazırblunuşluk ve Uyum Süreci: Öğretmen El Kitabı, Şule Alıcı,Volkan Şahin, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.209-245, 2021

11. Focal Point of Mathematics Education in Early Ages: The Family

Academic Studies in Educational Sciences, Ali Çetin, Editör, Duvar, İzmir, ss.91-108, 2021

13. Matemeatik ve Matematiksel Düşünme

Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi, H. Elif DAĞLIOĞLU, Editör, Anı, Ankara, ss.1-16, 2020

14. ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİNİN ÖZELLİKLERİ

ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ, GELENGÜL HAKTANIR, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.175-223, 2020

15. Self-Regulation Skills of Gifted Children in Preschool Period

Development and Education Studies, Hatice Bekir, Vedat Bayraktar, Şerife Nur Karaçelik, Editör, Hiper link Hiper yayın, İstanbul, ss.438-449, 2020

16. Okul Öncesi Yaratıcı Sınıf Ortamı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik

İlköğretim Çalışmaları: Bütünsel Açıdanle Çocuk, Siinan Olkun, Mehmet Engin Deniz, Mehmet Hayri Sarı, Halil Kamışlı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-22, 2019

17. Gelişimsel Açıdan Okul Öncesi Dönemde Matematik Eğitimi

Okul Öncesinde Matematik Eğitimi, İlkay Ulutaş, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.12-41, 2019

19. Erken çocuklukta üstün zekâ/ üstün yetenek

Üstün zekâlılar ve üstün yetenekliler konusunda bilinmesi gerekenler , A. Ataman, Editör, Vize, Ankara, ss.33-68, 2018

20. Implementation of resource room for the education of the gifted children in early childhood.

Current Trends in Pre-school Education-1, . Deniz,T. Çetin,N.Obralic,V. Bayraktar Y. Yıldırım, Editör, LAP LAMBERT, Mainz, ss.247-261, 2018

21. Erken Çocukluk Döneminde Üstün yetenekli Çocuklara Yönelik Eğitim Ortamları Nasıl Düzenlenmelidir

Üstün Zekâlılar ve Üstün Yetenekliler Konusunda Bilinmesi Gerekenler, Ayşegül ATAMAN, Editör, Vize, Ankara, ss.87-118, 2018

22. Gelişimsel açıdan okul öncesi dönemde matematik eğitimi.

Okul Öncesi Döenmde Matematik Eğitimi, İlkay Ulutaş, Editör, Hedef, Ankara, ss.10-39, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

23. Children’s motivation for mathematics.

Current Trends in Pre-school Education-2, , Editör, LAP LAMBERT, ss.232-244, 2018

26. Preschool Teachers’ Pedagogical Content Knowledge about Mathematics

Educatıonal Research And Practıce, Koleva Irina Duman Gökhan, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofya, ss.124-129, 2017

27. Creative Pre-School Education Environments

Educatıonal Research And Practıce, Koleva Irina Duman Gökhan, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofya, ss.70-77, 2017

28. Üstün Yetenekliler

Özel Gereksinimli Çocuklar ve Kaynaştırma, Metin Nilgün İpek Yükselen Arzu, Editör, Hedef, Ankara, ss.164-179, 2017

29. Educational and Instructional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children

Developments in Educational Science, R. Efe I. Koleva E. Atasoy İ. Cürebal, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.271-284, 2016

30. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers

Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jażdżewska, and Yaldır, H., , Editör, ST. Kliment Ohridski University Press Sofia, Sofya, ss.315-325, 2016

31. Education of the Artistically Talented Children in Early Childhood.

Current Advances in Education, . Atasoy, R. Efe, I. Jazdzewska, H. Yaldır , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.223-234, 2016

32. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils Teachers

Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jazdzewska, H. Yaldır (Eds.) , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.315-326, 2016

33. Educational and Instructional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children

Developments in Educational Sciences, Recep EFE Irina KOLEVA Emin ATASOY İsa CÜREBAL, Editör, ST. Kliment Ohridski University Press, ss.271-284, 2016

34. Education of the artistically talented children in early childhood

Current Advances in Education, Emin ATASOY, Recep EFE, Iwona JAZDZEWSKA, Hülya YALDIR, Editör, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.223-234, 2016

35. Educational and Instructional Strategies for the Education ofTalented and Gifted Children

Developments in Educational Sciences, EFE Recep, KOLEVA Irina, ATASOY Emin, CÜREBAL İsa, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.271-284, 2016

36. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers”

Current Advances in Education, Emin Atasoy Recep Efe Iwona Jażdżewska Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.315-325, 2016

37. The Project "Strategies for Talented and Gifted Pupils' Teachers"

Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.315-325, 2016

38. Science and Science Education in Preschools

Education in the 21st Century Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.513-523, 2015

39. Factors Affecting Preschool Children’s Socio-Emotional Adjustment

Education in the 21st Century Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.251-260, 2015

40. The Development of the Number Concept for Preschoolers

Education in the 21st Century Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.668-676, 2015

41. Erken Çocuklukta Üstün Yetenek

ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİ ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ, FEYZULLAH ŞAHİN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.75-96, 2015

42. Yaratıcılık, Hayal Gücü ve Zeka

Erken Çocukluk Döneminde Yratıcılık ve Geliştirilmesi, Çelebi Öncü Elif, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.48-81, 2015

43. Preschool Integrative Education in Turkey

Education in the 21st Century Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofya, ss.195-206, 2015

44. Knowing and Assessing Children in Preschool Education

Education in the 21st Century Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.467-475, 2015

45. Family and Children in the Ottoman Empire

Turkey at the Beginning of 21stCentury Past and Present, Recep EFE, Metin AYIŞIĞI, Ömer DÜZBAKAR, Mehmet ARSLAN, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.52-59, 2015

46. Examining the relationship between the behaviors of preschoolers and their adaptation to school with regard to several variables

Multidisciplinary Perspectives on Education, H. Arslan,G. Raţă,E. Kocayörük M. A. İçbay, Editör, Cambridge University Press, Cambridge (MA), USA , Cambridge, ss.267-276, 2014

47. The family and children ın turkish culture from pre-islamic times to the Turkish Republic

Preschool education in Turkey and the World:A theorical and emprical perspective, H. A. Başal,E. Ömeroğlu Z. Kostova, Editör, St. Klıment Ohrıdskı Unıversıty Press., Sofija, ss.74-83, 2014

48. The development of mathematical concepts in the preschool period

Preschool education in Turkeyand the World:A theorical and emprical perspective, H. A. Başal,E. ÖmeroğluZ. Kostova, Editör, St. Klıment Ohrıdskı Unıversıty Press, Sofija, ss.64-73, 2014

49. Teachers’ biases in gifted children identification process.

Organizing and Improving School Environment, Orphanos S., Editör, Athens Institute for Education and Research, Athens, ss.151-161, 2012

50. Okul Öncesi Öğretmenin Özellikleri ve Okul Öncesi Eğitime Öğretmen Yetiştirme

Okul öncesi eğitime giriş, Prof. Dr. Gelengül Haktanır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.39-78, 2012

51. Türkiye’de okul öncesi eğitimin son durumu

2010 Kültür Başkentinde yükselen çocuk sesleri İstanbul ilinde okul öncesi eğitimin niteliğini arttırma ve yaygınlaştırma çalıştay, A. Çağlar, Editör, TÖDER, İstanbul, ss.1-18, 2010

52. Üstün yetenekli çocuklar

Erken çocukluk eğitimi, Doç. Dr. İbrahim Diken, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.322-356, 2010

53. Okul Öncesi Öğretmenin Özellikleri ve Okul Öncesi Eğitimde Öğretmen Yetiştirme

Okul Öncesi Eğitime Giriş, Haktanır Gelengül, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.39-78, 2010

54. Erken Çocukluk Dönemi Öğretmenlerinin Özellikleri

Erken Çocukluk Eğitimi, İbrahim H. Diken, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.482-519, 2010

55. Yaratıcılık, hayal gücü ve zeka ilişkisi

Erken çocukluk döneminde yaratıcılık ve geliştirilmesi, Doç. Dr. Elif Çeebi Öncü, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.48-81, 2010

56. Okul öncesinde bilişsel gelişim

Erken çocukluk döneminde gelişim, E. Ceyhan, Editör, Anadolu Üniversitesi , Eskişehir, ss.215-237, 2008
Metrikler

Yayın

165

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

45

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

40

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

1698

H-İndeks (Scholar)

22

Atıf (TrDizin)

22

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

223

Proje

10

Tez Danışmanlığı

29

Açık Erişim

23
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları