SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Academics’ perception and practices of online education during the COVID-19 pandemic: The case of Turkey
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.5, sa.1, ss.32-46, 2022 (Hakemli Dergi)
The Big Fish-Little Pond Effect on Affective Factors Based on PISA 2012 Mathematics Achievement
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.8, sa.1, ss.1-14, 2017 (Hakemli Dergi)
Uzman Gözüyle Açık Uçlu Sorularla Sınav
Barkod
, cilt.1, sa.2, ss.14-15, 2013 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
TIMSS 2019 Matematik Başarısını Etkileyen Bazı Değişkenlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi: Türkiye, Güney Kore ve Finlandiya Örneklemi.
Gazi Üniversitesi 2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2022
PISA 2018 Uygulamasında Hızlı Tahmin Davranışının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi.
VIII. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2022
Öğrencilerin Bilgi ve Teknolojilerine Erişimleri Açısından PISA 2018 Okuma Becerilerinin Kümeleme Analizi.
VIII. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2022
Birey Uyum İndekslerine Göre Anormal Yanıt Örüntülerinin Belirlenmesi PISA 2018 Uygulaması: Türkiye, Çin, Amerika Birleşik Devletleri, Kore, Rusya ve Japonya Örneği
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2021
Üniversite öğrencilerinin uzaktan eğitimde derse katılımları ve kopya çekme eğilimleri.
Eğitimde Ölçme Değerlendirme Uygulamaları Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2021
1987'den 2017'ye Hekimlerin Uzmanlık Alan Tercih Değişimleri
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu (UTES) 2019, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2019, ss.35
Dağılım Çarpıklığının Omega İndeksinin Performansı Üzerindeki Etkilerinin Çeşitli Koşullar Altında İncelenmesi
6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Kosova, 5 - 08 Eylül 2018, ss.284-286
The Role of External Ability Grouping Criteria on Uniform and Non-Uniform DIF
11th Conference of the International Test Comission, Montreal, Kanada, 2 - 05 Temmuz 2018
Big Fish Little Pond Effect on Mathematics Self Concept in Turkey
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015
Okul ve Öğrenci Özelliklerine Göre ÖSS Sonuçlarının İncelenmesi
Türkiye'nin 2023 Vizyonunda Üniversiteye Giriş Sistemi, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Nisan 2009, ss.244-258
Öğrenci Seçme Sınavı ÖSS Başarısı İle İlişkili Faktörlerin Modellenmesi
Türkiye'nin 2023 Vizyonunda Üniversiteye Giriş Sistemi, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Nisan 2009, ss.259-270
The Comparison of DIF Detection Methods in the University Entrance Examination in Turkey
6th Conference of the International Test Commission., Liverpool, İngiltere, 14 - 16 Temmuz 2008
Using the Rasch Model for Test Equating and Standard Setting with Unweighted and Weighted Scoring
Annual Conference of the Mid-Western Educational Research Association, Ohio, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 16 Ekim 2004
The Rationales of the Within-Ability-Concern Index and the Beyond-Ability-Surprise Index
Annual Conference of the Mid-Western Educational Research Association., Ohio, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Ekim 2002
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğretimsel Değerlendirme
K12 BECERİLER ÇERÇEVESİ TÜRKİYE BÜTÜNCÜL MODELİ, AŞKAR,PETEK; TOPÇU,HALİL İBRAHİM ; ALTUN,ARİF; CIRIK,İLKER; KANDIRMAZ,MUSTAFA, Editör, Milli Eğitim BakanlığI, Ankara, ss.299-303, 2023
Veri Okuryazarlığı Becerisi
K12 BECERİLER ÇERÇEVESİ TÜRKİYE BÜTÜNCÜL MODELİ, AŞKAR,Petek; TOPÇU,Halil İbrahim; ALTUN,Arif; CIRIK,İlker; KANDIRMAZ,Mustafa, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.290-295, 2023
Normlar ve Test Eşitleme
Psikometrik Yöntemler Kuramdan Uygulamaya, Arif Özer,Burcu Atar, Editör, Mentis Yayıncılık, Ankara, ss.413-457, 2021