Makaleler
15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (5)
2. Data mining approach for prediction of academic success in open and distance education
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.7, sa.2, ss.168-176, 2024 (Hakemli Dergi)
8. Academics’ perception and practices of online education during the COVID-19 pandemic: The case of Turkey
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.5, sa.1, ss.32-46, 2022 (Hakemli Dergi)
10. The Big Fish-Little Pond Effect on Affective Factors Based on PISA 2012 Mathematics Achievement
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.8, sa.1, ss.1-14, 2017 (Hakemli Dergi)
13. Uzman Gözüyle Açık Uçlu Sorularla Sınav
Barkod
, cilt.1, sa.2, ss.14-15, 2013 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
1. Yapay Zeka Tarafından Oluşturulan Olgu Temelli Çoktan Seçmeli Maddelerin Değerlendirilmesi: Pediatri Örneği
Uluslararası Ölçme Seçme ve Yerleştirme Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2024, ss.160-161, (Özet Bildiri)
2. Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (ALES) Başarısını Makine Öğrenmesi Algoritmalarıyla Yordama
Uluslararası Ölçme Seçme ve Yerleştirme Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2024, ss.218-219, (Özet Bildiri)
3. Üret ken Yapay Zekâ Modellerinin Çoktan Seçmeli Soru Üretme Performanslarının Karşılaştırması
Uluslararası Ölçme Seçme ve Yerleştirme Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2024, ss.122-123, (Özet Bildiri)
4. A Comparison of Machine Learning Algorithms in Classifying Foreign Language Proficiency Levels
Dokuzuncu Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi,, Eskişehir, Türkiye, 2 - 06 Eylül 2024, ss.1, (Özet Bildiri)
5. EEG Sinyallerinin Veri Madenciliği Sınıflandırma Metodlarıyla Analizi
Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi - IV, Ankara, Türkiye, 26 - 27 Haziran 2024, ss.1, (Özet Bildiri)
6. TIMSS 2019 Matematik Başarısını Etkileyen Bazı Değişkenlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi: Türkiye, Güney Kore ve Finlandiya Örneklemi.
Gazi Üniversitesi 2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2022, (Yayınlanmadı)
7. PISA 2018 Uygulamasında Hızlı Tahmin Davranışının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi.
VIII. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2022, (Yayınlanmadı)
8. Öğrencilerin Bilgi ve Teknolojilerine Erişimleri Açısından PISA 2018 Okuma Becerilerinin Kümeleme Analizi.
VIII. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2022, (Yayınlanmadı)
10. Birey Uyum İndekslerine Göre Anormal Yanıt Örüntülerinin Belirlenmesi PISA 2018 Uygulaması: Türkiye, Çin, Amerika Birleşik Devletleri, Kore, Rusya ve Japonya Örneği
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2021, (Yayınlanmadı)
11. Üniversite öğrencilerinin uzaktan eğitimde derse katılımları ve kopya çekme eğilimleri.
Eğitimde Ölçme Değerlendirme Uygulamaları Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2021, (Yayınlanmadı)
12. 1987'den 2017'ye Hekimlerin Uzmanlık Alan Tercih Değişimleri
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu (UTES) 2019, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2019, ss.35, (Özet Bildiri)
13. Dağılım Çarpıklığının Omega İndeksinin Performansı Üzerindeki Etkilerinin Çeşitli Koşullar Altında İncelenmesi
6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Kosova, 5 - 08 Eylül 2018, ss.284-286, (Özet Bildiri)
14. The Role of External Ability Grouping Criteria on Uniform and Non-Uniform DIF
11th Conference of the International Test Comission, Montreal, Kanada, 2 - 05 Temmuz 2018, (Yayınlanmadı)
16. Big Fish Little Pond Effect on Mathematics Self Concept in Turkey
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
17. Okul ve Öğrenci Özelliklerine Göre ÖSS Sonuçlarının İncelenmesi
Türkiye'nin 2023 Vizyonunda Üniversiteye Giriş Sistemi, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Nisan 2009, ss.244-258, (Tam Metin Bildiri)
18. Öğrenci Seçme Sınavı ÖSS Başarısı İle İlişkili Faktörlerin Modellenmesi
Türkiye'nin 2023 Vizyonunda Üniversiteye Giriş Sistemi, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Nisan 2009, ss.259-270, (Tam Metin Bildiri)
19. The Comparison of DIF Detection Methods in the University Entrance Examination in Turkey
6th Conference of the International Test Commission., Liverpool, İngiltere, 14 - 16 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)
20. Using the Rasch Model for Test Equating and Standard Setting with Unweighted and Weighted Scoring
Annual Conference of the Mid-Western Educational Research Association, Ohio, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 16 Ekim 2004, (Özet Bildiri)
21. The Rationales of the Within-Ability-Concern Index and the Beyond-Ability-Surprise Index
Annual Conference of the Mid-Western Educational Research Association., Ohio, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Ekim 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
1. Öğretimsel Değerlendirme
K12 BECERİLER ÇERÇEVESİ TÜRKİYE BÜTÜNCÜL MODELİ, AŞKAR,PETEK; TOPÇU,HALİL İBRAHİM ; ALTUN,ARİF; CIRIK,İLKER; KANDIRMAZ,MUSTAFA, Editör, Milli Eğitim BakanlığI, Ankara, ss.299-303, 2023
2. Veri Okuryazarlığı Becerisi
K12 BECERİLER ÇERÇEVESİ TÜRKİYE BÜTÜNCÜL MODELİ, AŞKAR,Petek; TOPÇU,Halil İbrahim; ALTUN,Arif; CIRIK,İlker; KANDIRMAZ,Mustafa, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.290-295, 2023
3. Normlar ve Test Eşitleme
Psikometrik Yöntemler Kuramdan Uygulamaya, Arif Özer,Burcu Atar, Editör, Mentis Yayıncılık, Ankara, ss.413-457, 2021