Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

3. Acil Durum Uzaktan Öğretime Yönelik Öğretim Elemanı Memnuniyet Ölçeğinin Geliştirilmesi

5th INTERNATIONAL OPEN AND DISTANCE LEARNING CONFERENCE, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

4. Öğrenciler İçin Uzaktan Eğitim Sürecine Yönelik Memnuniyet Ölçeğinin Geliştirilmesi

2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022, Balıkesir, Türkiye, 23 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

5. Öğretmen Adaylarının Teknoloji Eğitimlerindeki Yansıtıcı Düşünme Performanslarını Değerlendirme: Rubrik GeliştirmeÇalışması

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.67-69, (Özet Bildiri)

6. Bilişim Teknolojileri Dersinde Yansıma Raporlarının Öğretmen Adaylarının Gelecek Derslerinde Bilişim Teknolojilerini Kullanma Eğilimine Etkisi

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.70-71, (Özet Bildiri)

7. Bir Ölçek Uyarlama Çalışması: Yükseköğretim Öğrencilerinin Girişimcilik Yeterliliğinin Değerlendirilmesi

13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2019), Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.407-408, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

8. Etkileşimli Yanıt Sistemlerinin Bireysel ve Grup Halinde Kullanımının İncelenmesi

EJERCONGRESS 2018 Conference, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

9. Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi ve Öğretmenlik uygulaması Derslerine Yönelik Görüşleri

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES2018), Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.277-278, (Özet Bildiri)

10. Etkileşimli Yanıt Sistemi Fayda Ölçeği: Bir Uyarlama Çalışması

EJERCONGRESS 2018 Conference, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

11. Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Oyun ve Oyunlaştırma ile İlgili Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

ULUSLARARASI ÇOCUK VE BİLGİ GÜVENLİĞİ KONGRESİ ”DİJİTAL OYUNLAR”, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018, ss.30-31, (Özet Bildiri)

12. Gamifying The 9 Events Of Instruction With Different Irss: The Views Of Social Sciences TeacherCandidates

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

13. USABILITY STUDY OF UDEMY ONLINE LEARNING PLATFORM

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

14. Raise your card to show your grasp! Using Interactive Response System (IRS) in IT Course for Active Participation and Achievement

ECER 2017 Copenhagen - The European Conference on Educational Research, Kopenhag, Danimarka, 22 Ağustos - 25 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

15. ASK-RESPONSE-PLAY-LEARN: STUDENTS’ VIEWS ON GAMIFICATION BASED INTERACTIVE RESPONSE SYSTEMS

8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

16. Mobil öğrenme Lisansüstü tezlere yönelik bir içerik analizi çalışması

10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.546-553, (Tam Metin Bildiri)

17. Is ICT integration a magic wand for the quality of education A comparative historical analysis between Singapore and Turkey

The European Conference on Educational Research (ECER) 2016, Dublin, İrlanda, 23 - 25 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

18. Investigation into attitudes of pre service teachers towards e- learning with respect to their individual innovativeness levels

2 nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology‐ ICDET, 5 - 07 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

19. ÖĞRETMEN ADAYLARININ E ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUMLARI VE YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

2nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology‐ ICDET‐ 2016, 5 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

20. The Evaluation of An Instructional Technology and Material Design Textbook According to Learning Principles

13TH INTERNATIONAL CONFERENCE 8220ICT IN THE EDUCATION OF THE BALKAN COUNTRIES, 17 Haziran 2010 - 19 Temmuz 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. Digital and ICT Literacy in Distance Education: A Systematic Review of Definitions and Transformations

Information Literacy Skills and the Role of Social Media in Disseminating Scholarly Information in the 21st Century, Baskaran, C.; Dhanavandan, S., Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.1-14, 2023 Creative Commons License

2. Key Approaches for the training of Coding Trainers

Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

4. Ters Yüz Sınıf Modelinde Kullanılan Dijital Program ve Araçlar

TERS YÜZ SINIF MODELİ, Özdemir Atilla, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.117-164, 2021

5. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrenen-Öğrenen Etkileşimi

Çevrimiçi Öğrenme Farklı Bakış Açıları, Ebru Kılıç Çakmak,Serçin Karataş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.85-122, 2020

6. Öğretimde Planlama ve Teknoloji Entegrasyonu

Öğretim Teknolojileri, Yalın Kılıç TÜREL, Editör, ASOS Yayınları, Ankara, ss.43-85, 2019

7. Eğitim Yazılımları

Eğitimde Bilişim Teknolojileri I II, Şahin, Sami, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.453-486, 2017

8. Critical Thinking and Digital Technologies: An Outcome Evaluation

Handbook of Research on Individualism and Identity in the Globalized Digital Age, Topor, Sigmund, F., Editör, IGI GLOBAL, ss.141-167, 2016

9. Critical Thinking and Digital Technologies: An Outcome Evaluation

Handbook of Research on Individualism and Identity in the Globalized Digital Age, Sigmund Topor, Editör, IGI Global, Scopus veritabanında indekslenmektedir, ss.141-167, 2016

10. Eğitim Yazılımları

Eğitimde Bilişim Teknolojileri I II, Şahin, Sami, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.453-486, 2016
Metrikler

Yayın

45

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

66

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

35

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

22

Proje

4

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları