SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Developing and Implementing a Student Satisfaction Scale for the Emergency Remote Teaching in Higher Education
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.5, sa.4, ss.916-935, 2022 (Hakemli Dergi)
Digital Parentship Practices of Instructional Technology Faculty Members: A Case Study
inquiry in education
, cilt.13, sa.1, ss.1-23, 2021 (Hakemli Dergi)
Gamifying the 9 Events of Instruction with Different Interactive Response Systems: The Views of Social Sciences Teacher Candidates
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, cilt.8, sa.2, ss.1-15, 2020 (Hakemli Dergi)
Programlama Öğreniminde Görselleştirmenin Etkisi: Alice
Ahi Evran Universitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.1376-1396, 2019 (Hakemli Dergi)
ASK-RESPONSE-PLAY-LEARN: STUDENTS’ VIEWS ON GAMIFICATION BASED INTERACTIVE RESPONSE SYSTEMS
JOURNAL OF EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES IN THE WORLD
, cilt.7, sa.3, ss.28-40, 2017 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Ağ Kullanım Biçimleri ve Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.373-394, 2015 (Hakemli Dergi)
Bilgisayar Destekli Metin Okunabilirliği Analizi
türk eğitim bilimleri dergisi
, cilt.7, sa.4, ss.751-766, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi ve Öğretmenlik uygulaması Derslerine Yönelik Görüşleri
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES2018), Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.277-278
USABILITY STUDY OF UDEMY ONLINE LEARNING PLATFORM
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017
Investigation into attitudes of pre service teachers towards e- learning with respect to their individual innovativeness levels
2 nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology‐ ICDET, 5 - 07 Şubat 2016
ÖĞRETMEN ADAYLARININ E ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUMLARI VE YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
2nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology‐ ICDET‐ 2016, 5 - 06 Şubat 2016
Kitap & Kitap Bölümleri
Ters Yüz Sınıf Modelinde Kullanılan Dijital Program ve Araçlar
TERS YÜZ SINIF MODELİ, Özdemir Atilla, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.117-164, 2021
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrenen-Öğrenen Etkileşimi
Çevrimiçi Öğrenme Farklı Bakış Açıları, Ebru Kılıç Çakmak,Serçin Karataş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.85-122, 2020
Öğretimde Planlama ve Teknoloji Entegrasyonu
Öğretim Teknolojileri, Yalın Kılıç TÜREL, Editör, ASOS Yayınları, Ankara, ss.43-85, 2019
Eğitim Yazılımları
Eğitimde Bilişim Teknolojileri I II, Şahin, Sami, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.453-486, 2017
Eğitim Yazılımları
Eğitimde Bilişim Teknolojileri I II, Şahin, Sami, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.453-486, 2016