Makaleler
15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (5)
4. Developing and Implementing a Student Satisfaction Scale for the Emergency Remote Teaching in Higher Education
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.5, sa.4, ss.916-935, 2022 (Hakemli Dergi)
5. Digital Parentship Practices of Instructional Technology Faculty Members: A Case Study
inquiry in education
, cilt.13, sa.1, ss.1-23, 2021 (Hakemli Dergi)
6. Gamifying the 9 Events of Instruction with Different Interactive Response Systems: The Views of Social Sciences Teacher Candidates
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, cilt.8, sa.2, ss.1-15, 2020 (Hakemli Dergi)
7. Programlama Öğreniminde Görselleştirmenin Etkisi: Alice
Ahi Evran Universitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.1376-1396, 2019 (Hakemli Dergi)
8. ASK-RESPONSE-PLAY-LEARN: STUDENTS’ VIEWS ON GAMIFICATION BASED INTERACTIVE RESPONSE SYSTEMS
JOURNAL OF EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES IN THE WORLD
, cilt.7, sa.3, ss.28-40, 2017 (Hakemli Dergi)
12. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Ağ Kullanım Biçimleri ve Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.373-394, 2015 (Hakemli Dergi)
15. Bilgisayar Destekli Metin Okunabilirliği Analizi
türk eğitim bilimleri dergisi
, cilt.7, sa.4, ss.751-766, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
20
9. Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi ve Öğretmenlik uygulaması Derslerine Yönelik Görüşleri
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES2018), Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.277-278, (Özet Bildiri)
13. USABILITY STUDY OF UDEMY ONLINE LEARNING PLATFORM
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
18. Investigation into attitudes of pre service teachers towards e- learning with respect to their individual innovativeness levels
2 nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology‐ ICDET, 5 - 07 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
19. ÖĞRETMEN ADAYLARININ E ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUMLARI VE YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
2nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology‐ ICDET‐ 2016, 5 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
10
4. Ters Yüz Sınıf Modelinde Kullanılan Dijital Program ve Araçlar
TERS YÜZ SINIF MODELİ, Özdemir Atilla, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.117-164, 2021
5. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrenen-Öğrenen Etkileşimi
Çevrimiçi Öğrenme Farklı Bakış Açıları, Ebru Kılıç Çakmak,Serçin Karataş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.85-122, 2020
6. Öğretimde Planlama ve Teknoloji Entegrasyonu
Öğretim Teknolojileri, Yalın Kılıç TÜREL, Editör, ASOS Yayınları, Ankara, ss.43-85, 2019
7. Eğitim Yazılımları
Eğitimde Bilişim Teknolojileri I II, Şahin, Sami, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.453-486, 2017
10. Eğitim Yazılımları
Eğitimde Bilişim Teknolojileri I II, Şahin, Sami, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.453-486, 2016
