Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (6)
1. An Analysis of Digital Stories Prepared for Social Studies Course According to Reader-Response Theory
The International Journal of New Approaches in Social Studies
, cilt.9, sa.1, ss.61-80, 2025 (Hakemli Dergi)
2. Metaphorical Perceptions of Pre-Service Social Studies Teachers Towards Environmental Pollution
Dünya Sağlık ve Tabiat Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.62-72, 2025 (Hakemli Dergi)
3. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik Algıları ve Mesleki Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi (TÜBAD)
, cilt.10, sa.1, ss.91-105, 2025 (Hakemli Dergi)
7. The effect of digital stories on the value perceptions of middle school students
Asian Research Journal of Arts & Social Sciences
, cilt.25, sa.3, ss.205-217, 2025 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
25
1. SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA HALK KÜLTÜRÜ ÖGELERİNİN İNCELENMESİ
13th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE), Ankara, Türkiye, 26 Mayıs 2021, (Tam Metin Bildiri)
5. Ortaokul Öğrencilerinin Çeşitli Ülkelere İlişkin Sahip Oldukları Zihinsel İmgeler (Metaforlar)
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
6. Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Öğretmen Atama Sistemine Yönelik Görüşleri
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
7. Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının Kültürel Mirasa Yönelik Görüşleri
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
8. Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının Bilim-Sözde Bilim Ayrımı Eğilimlerinin İncelenmesi
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
9. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Sosyal Bilgiler Dersinin Sorunları
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
10. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Önemli Tarihsel Olaylara Yönelik Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi Aracılığıyla İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
11. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bilim ve Bilim İnsani Kavramlarına Yönelik Görüşleri
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
12. Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanında Bütünleştirilmiş Program Modeli İle İlgili Yapılmış Olan Çalışmaların İncelenmesi
Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
13. Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı Seçmeli Derslerinin İncelenmesi
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
14. Sosyal Biligler Öğretmen Adaylarının Disiplinler Arası Öğretim Modeline Yönelik Görüşleri
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
15. Ortaokul Öğrencilerinin, Velilerin ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Ödev Konusundaki Görüşleri
Uluslararasi Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
16. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Dünya Mirasına Yönelik Görüşleri
Uluslararasi Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
1. SOCIAL STUDIES PRE-SERVICE TEACHERS’ VIEWS ON MEASUREMENT AND EVALUATION TOOLS
Contemporary Educational Tendencies in the 2nd Century of the Republic of Türkiye: Research and Practices, İNEL YUSUF, KILCAN BAHADIR, ÇETİN TURHAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.319-336, 2024
3. PRE-SERVICE TEACHERS’ METAPHORS ABOUT THE MOTHER, FATHER, AND FAMILY CONCEPTS
The Pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences, Çetin Turhan, İnel Yusuf, Gürgil Fitnat, Editör, SRA, Klaipeda, ss.148-158, 2021
4. Development of the Middle School Students’ Skill of Drawing and Interpreting Tables, Graphs, and Diagrams: A Design-Based Research Study
New Horizons in Social Studies Education, Turhan Çetin, Bahadır Kılcan, Yunus İnel, Osman Çepni,, Editör, SRA Academic Publishing, Klaipeda, ss.113-132, 2020
5. Design Based Research and Formative Experiment Studies in Social Studies Teaching
New Horizons in Social Studies Education, Turhan Çetin, Bahadır Kılcan, Yunus İnel, Osman Çepni, Editör, SRA Academic Publishing, Klaipeda, ss.380-394, 2020
6. Giriş
Fichte'nin Eğitim Üzerine Düşünceleri ve Türkiye'deki Yansımaları., Ata, Bahri, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.1-7, 2015
