Makaleler
38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (23)
2. Examination of Pre-Service Teachers’ Attitudes towards Teachers' Lounge
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.30-46, 2023 (TRDizin)
3. A Validity and Reliability Analysis of the Pre-service Teachers' Attitudes towards Virtual Classroom Environment Scale
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.18, sa.2, ss.133-147, 2023 (Hakemli Dergi)
5. Investigation of Prospective Teachers’ Attitudes towards Classroom as a Learning Environment
International Journal of Educational Research Review
, cilt.7, sa.4, ss.355-365, 2022 (Hakemli Dergi)
6. Attitudes of teacher candidates towards values teaching via distance education
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.14, sa.3, ss.1831-1845, 2022 (Hakemli Dergi)
7. Developing the attitude scale towards the teachers’ lounge
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.14, sa.3, ss.2270-2282, 2022 (Hakemli Dergi)
8. DEVELOPING A SCALE FOR ATTITUDE TOWARDS VALUES EDUCATION THROUGH DISTANCE EDUCATION
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.9, sa.3, ss.1234-1248, 2022 (TRDizin)
9. Teachers’ Self-Efficacy Beliefs regarding Out-of-School Learning Activities
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.147-166, 2022 (TRDizin)
10. AN INVESTIGATION OF TEACHER CANDIDATES' METAPHORIC PERCEPTIONS REGARDING THE VIRTUAL CLASSROOM
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.9, sa.3, ss.1328-1342, 2022 (TRDizin)
11. Öğretmenlerin Okul Dışı Öğrenme Faaliyetlerine Yönelik Tutumları
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.2, ss.1443-1461, 2022 (TRDizin)
12. Investigation of values teaching responsibility perceptions of prospective teachers
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.13, sa.3, ss.2497-2512, 2021 (Hakemli Dergi)
15. Teacher Candidates’ Value Perceptions and Their Opinions on the Acquisition of Values in Education Faculties*
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.16, sa.1, ss.271-286, 2021 (Hakemli Dergi)
16. A Validity and Reliability Study of the Scale for Attitude Towards Classroom as a Learning Environment
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.15, sa.3, ss.233-248, 2020 (Hakemli Dergi)
17. Developing a “values teaching responsibility perception scale” for prospective teachers
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.12, sa.2, ss.457-473, 2020 (Hakemli Dergi)
18. Attitudes of prospective foreign language teachers towards learning a second foreign language.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.7, sa.3, ss.891-910, 2020 (TRDizin)
19. Investigation of the Attitudes of High SchoolStudents Towards Acquisition of Values
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.4, sa.7, ss.158-171, 2019 (Hakemli Dergi)
21. Öğrenmeye Yönelik Tutum Ölçeği (ÖYTÖ) Geliştirme Çalışması
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.147-157, 2019 (TRDizin)
22. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİMİ PLANLAMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.158-174, 2019 (Hakemli Dergi)
23. Mesleki Gelişime Yönelik Tutum Ölçeği (MGTÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.827-844, 2018 (TRDizin)
24. DEĞER EĞİTİMİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ(DETÖ) GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.1, sa.22, ss.323-341, 2018 (TRDizin)
25. Öğretmen Adaylarının Stratejik Ders Çalışma Eğilimlerinin İncelenmesi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.898-921, 2018 (TRDizin)
26. Lifelong Learning Tendencies of Prospective Teachers
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE
, cilt.8, sa.12, ss.1-8, 2017 (Hakemli Dergi)
27. The Management Skills of Exam Process for UndergraduateStudents
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.12, ss.9-14, 2017 (Hakemli Dergi)
31. Goal orientation diverse talents and ways of learnin of the universty students
İnternational Journal of Academic Research Part B
, cilt.6, sa.2, ss.35-39, 2014 (Hakemli Dergi)
32. Effect of democratic classroom management approach towards critical thinking levels of students
International Journal of Academic Research Part B
, cilt.5, sa.5, ss.180-183, 2013 (Hakemli Dergi)
33. Eğitim Fakültelerinde Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Sınıf Yönetimi İle İlgili Davranışlarının İncelenmesi
Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.29, ss.42-58, 2012 (Hakemli Dergi)
34. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Meslek Bilgisi Derslerine Yönelik Tutumları
GAZİ ÜNİVERSİTESİ ENDÜSTRİYEL SANATLAR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.25, ss.58-64, 2009 (Hakemli Dergi)
35. Anadolu Öğretmen Lisesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarını Etkileyen Etmenler
MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ
, sa.162, ss.136-145, 2004 (Hakemli Dergi)
36. Modüler Programlama Yaklaşımı Üzerine Bir İnceleme
MESLEKİ EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.5, sa.10, ss.23-40, 2003 (Hakemli Dergi)
37. Cumhuriyet Döneminde Kadın Eğitimi
MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ
, sa.160, ss.140-153, 2003 (Hakemli Dergi)
38. Avrupa Birliğ Gençlik Eğitim Programları
MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ
, ss.99-111, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
4. Öğretmen Adaylarının Ders Çalışmaya Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
EYFOR8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.118-119, (Özet Bildiri)
5. Öğretmen Adaylarının Değer Eğitimine Yönelik Tutumları
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.62-63, (Özet Bildiri)
6. Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişime Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.154-155, (Özet Bildiri)
7. Sınıf Yönetimi Dersinde Uygulanan Örnek Olaya Dayalı Bilgisayar Destekli Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Sınıf Yönetimi Özyeterlik İnançlarına ve Akademik Başarılarına Etkisi
ULEAD, İzmir, Türkiye, 25 Nisan 2014 - 27 Nisan 2017, ss.144, (Özet Bildiri)
8. Bilgisayar Destekli Sınıf Yönetimi Yaklaşımının Öğrencilerin Başarılarına Ve Sınıf Yönetimi Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
4. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.305-308, (Tam Metin Bildiri)
9. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretim Teknoloji Ve Materyallerini Kullanmaya Yönelik Özyeterlik Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
4. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.318-321, (Tam Metin Bildiri)
11. Öğretme-öğrenme sistem tasarımı ve yönetiminde okul yöneticilerinin liderlik özellikleri
V.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, ss.698-705, (Tam Metin Bildiri)
12. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin İnternete ve İnternette Öğrenmeye Yönelik Tutumları
V.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, cilt.2, ss.261-267, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
1. İş ve Meslek Hayatında Etik Dışı Davranışlar
Eğitimde Ahlak ve Etik, Behçet ORAL,Ahmet ÇOBAN,Mehmet BARS, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.169-186, 2019
2. Öğretim Elemanlarının Sınıf Yönetimi Davranışları
Pegem Akademi, Ankara, 2018
4. Proje Temelli Öğrenme
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Sevil Filiz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.356-370, 2011