SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Okul öncesi öğretmen adaylarının pedagojik dokümantasyona yönelik görüşlerinin incelenmesi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017
Pedagojik dokümantasyon: okul-aile işbirliği için nasıl fırsat sağlar?
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017
An Exploration of Challenges Faced by Turkish Early Childhood Teachers in Using Pedagogical Documentation
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
Using Documentation as a Teaching Tool in Turkish Early Childhood Programs
EECERA, 7 - 10 Eylül 2015
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Matematik Öğrenme ve Öğretmeye Yönelik İnançlarının Sınıf Ortamına Yansımaları
X. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

The Importance of Reflective Thinking and Reflective Journals: A Qualitative Study of Experiences of Teacher Candidates in Early Childhood Classrooms.
5th İnternational Balkan Education and Science Congress, 1 - 03 Ekim 2009
Pre service Teachers Beliefs about Inclusion and Perceived Obstacles of Implementation
2th International Conference on Inclusive Education in the Balkan Countries: Policy and Practice, Education and Pedagogy in Balkan Countries, 25 - 27 Haziran 2009
A Case Study of Understanding First-Year Teachers’ Experiences and Their Sense of Efficacy.
Annual Meeting of the American Educational Research Association, 24 - 28 Mart 2008
Using Praxis II: Principles of Learning and Teaching (PLT) Scores to Sustain and Online Learning Community for Adults Transitioning to Teaching in Ohio–Results of a Pilot Study.
26. Annual Midwest Research to Practice Conference in Adult, Continuing, Community, and Extension Education, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2007
Kitaplar
Erken Okuryazarlık Gelişimini Destekleyen Unsurlar
Dil ve Erken Okuryazarlık, Fulya Temel, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.105-125, 2015
Reggio Emilia Yaklaşımı
Erken Çocukluk Eğitiminde Yaklaşımlar, Modeller, Programlar, Fulya Temel, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.445-478, 2012
Ansiklopedide Bölümler