SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Thoughts of Prospective Mathematics Teachers on Educating Mathematically Gifted Students
Mathematics Teaching-Research Journal
, cilt.16, sa.4, ss.116-131, 2024 (Scopus)
Creative mathematics experiences: Defining new geometric concepts.
The Australian Mathematics Education Journal (AMEJ)
, cilt.5, sa.1, ss.19-23, 2023 (Hakemli Dergi)
Matematikte anlam oluşturmada jestlerin önemi ve rolü
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.678-703, 2021 (Hakemli Dergi)
Possible interactions with mathematically gifted students: Views of prospective teachers
Research in Pedadogy
, cilt.10, sa.2, ss.121-132, 2020 (Hakemli Dergi)
Self-reflections of gifted students in the context of mathematical problem solving
Malaysian Online Journal of Educational Sciences (MOJES)
, cilt.8, sa.2, ss.14-27, 2020 (Hakemli Dergi)
Matematikte Üstün Yetenekliliğe Teorik Bir Bakış
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.48, sa.221, ss.159-174, 2019 (Scopus)
Öğrencilerin Geometrik Yer Kavrayışlarının Analizi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.186-209, 2016 (Hakemli Dergi)
Üstün yetenekli öğrencilerin karşılaştıkları matematik problemleri ile ilgili bilişsel öngörüleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.445-467, 2016 (Hakemli Dergi)
Prospective secondary mathematics teachers reflections on teaching after their first teaching experience
Acta Didactica Napocensia
, cilt.9, sa.3, ss.1-10, 2016 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının konik kavramı bağlamında konu alan bilgilerinin pedagojik alan bilgileri üzerine yansımaları
Route Education and Social Science Journal
, cilt.3, sa.3, ss.120-143, 2016 (Hakemli Dergi)
Analyzing Students Conceptions of Geometric Locus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Derrgisi
, cilt.10, sa.1, ss.186-209, 2016 (Hakemli Dergi)
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiksel Problem Çözme Durumlarındaki Motivasyonel Öngörüleri
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.811-828, 2016 (Hakemli Dergi)
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Karşılaştıkları Matematik Problemleri İle İlgili Bilişsel Öngörüleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.445-467, 2016 (Hakemli Dergi)
Teacher sceneries related to “angle concept”: Turkey case
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, ss.285-290, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Matematikte Üstün Yeteneklilik: Teoriye Genel Bakış
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018
Unpacking concept definition: The case of prospective mathematics teachers
5th International Conference on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017
Proof Evaluation: Mathematicians and Prospective Mathematics Teachers’ Perspectives
6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications-IECMSA, Budapest, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017
Is This Mathematical Proof Convincing or Not
XVIII Congress AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
Reflections of Prospective Secondary Mathematics Teachers Subject Matter Knowledge on Pedagogical Content Knowledge The context of Conics
XVIII Congress AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
An Investigation of Prospective Mathematics Teachers Pedagogical Content Knowledge in the Beginning of their Profession
The European Conference on Educational Research (ECER), Budapest, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015
Prospective secondary mathematics teachers’ reflections on teaching after their first teaching experience
IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
Üstün yetenekli öğrencilerin karşılaştıkları matematik problemleri ile ilgili bilişsel öngörüleri
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Üstün yetenekli öğrencilerin matematik ve matematik dersleri hakkındaki görüşleri nelerdir ?
3. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2012
Sequences and series: What are these concepts through the eyes of pre service secondary mathematics teachers?
1st International euroasian conference on mathematical sciences and applications (IECMSA), Priştine, Kosova, 3 - 07 Temmuz 2012
Matematik Öğretmen Adaylarının İspat Yaparken Karşılaştıkları Güçlükler
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Dil Kullanımları
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Problem Durumlarında Kullandıkları Öz Düzenleme Stratejileri
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Teacher sceneries related to ”length area volume”: Turkey case
The 5th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
Öğretmen Adaylarının Fonksiyon Kavramıyla İlgili Görüşleri Fonksiyon bir küme midir ?
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008
Onuncu sınf öğrencilerinin denklemlerin grafiği gösterimiyle ile ilgili zihinsel yapıları
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008
10.sınıf öğrencilerinin ”geometrik yer” kavramına ilişkin kavrayışlarıın cK¢ modeline göre analizi
2. Türk Dünyası Matematik Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Geometri Öğretiminde Yaratıcılık
Geometri Öğretiminde Bilişsel Süreçler, Akkuş, R., Toluk-Uçar, Z., Duatepe-Paksu, A., Boz-Yaman, B., E. Bulut, S., Editör, Vizetek Yayınevi, Ankara, ss.347-369, 2023
Matematik eğitiminde teknoloji uygulamaları
Özel Yeteneklilerde Matematik Öğretimi ve Matematiksel Yaratıcılığın Desteklenmesi, Şeyma ŞENGİL AKAR, Gülşah BATDAL DUMAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.259-281, 2021
Geometrik Yer ve Çizimler
Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, Aysun Nüket ELÇİ, Esra BUKOVA GÜZEL, Berna CANTÜRK GÜNHAN, Emre EV ÇİMEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.581-588, 2016
Üstün yetenekli öğrencilerde özdüzenleme faaliyetleri
Özdüzenleme Öğrenmeden öğretime özdüzenleme davranışlarının gelişimi stratejiler ve öneriler, Sakız Gönül, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.155-187, 2014