Makaleler
30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (4)
Scopus (7)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (9)
1. Routinization in the context of equation and inequality concepts: A case study
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.58, sa.2, ss.491-548, 2025 (TRDizin)
2. Matematiksel yaratıcılığı destekleyen öğrenme ortamları üzerine inceleme
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.15, sa.2, ss.165-172, 2025 (TRDizin)
3. Who educates mathematically gifted students: Perspectives of prospective mathematics teachers
Research in Pedagogy
, cilt.15, sa.1, ss.85-94, 2025 (Hakemli Dergi)
5. Thoughts of Prospective Mathematics Teachers on Educating Mathematically Gifted Students
Mathematics Teaching-Research Journal
, cilt.16, sa.4, ss.116-131, 2024 (Scopus)
10. Creative mathematics experiences: Defining new geometric concepts.
The Australian Mathematics Education Journal (AMEJ)
, cilt.5, sa.1, ss.19-23, 2023 (Hakemli Dergi)
12. Matematikte anlam oluşturmada jestlerin önemi ve rolü
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.678-703, 2021 (TRDizin)
13. Possible interactions with mathematically gifted students: Views of prospective teachers
Research in Pedadogy
, cilt.10, sa.2, ss.121-132, 2020 (Hakemli Dergi)
14. Self-reflections of gifted students in the context of mathematical problem solving
Malaysian Online Journal of Educational Sciences (MOJES)
, cilt.8, sa.2, ss.14-27, 2020 (Hakemli Dergi)
16. Matematikte Üstün Yetenekliliğe Teorik Bir Bakış
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.48, sa.221, ss.159-174, 2019 (Scopus, TRDizin)
21. Öğrencilerin Geometrik Yer Kavrayışlarının Analizi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.186-209, 2016 (TRDizin)
23. Üstün yetenekli öğrencilerin karşılaştıkları matematik problemleri ile ilgili bilişsel öngörüleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.445-467, 2016 (TRDizin)
24. Prospective secondary mathematics teachers reflections on teaching after their first teaching experience
Acta Didactica Napocensia
, cilt.9, sa.3, ss.1-10, 2016 (Hakemli Dergi)
26. Analyzing Students Conceptions of Geometric Locus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Derrgisi
, cilt.10, sa.1, ss.186-209, 2016 (TRDizin)
27. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiksel Problem Çözme Durumlarındaki Motivasyonel Öngörüleri
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.811-828, 2016 (TRDizin)
28. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Karşılaştıkları Matematik Problemleri İle İlgili Bilişsel Öngörüleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.445-467, 2016 (TRDizin)
30. Teacher sceneries related to “angle concept”: Turkey case
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, ss.285-290, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
33
9. Matematikte Üstün Yeteneklilik: Teoriye Genel Bakış
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
11. Unpacking concept definition: The case of prospective mathematics teachers
5th International Conference on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
12. Proof Evaluation: Mathematicians and Prospective Mathematics Teachers’ Perspectives
6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications-IECMSA, Budapest, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
14. Is This Mathematical Proof Convincing or Not
XVIII Congress AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
15. Reflections of Prospective Secondary Mathematics Teachers Subject Matter Knowledge on Pedagogical Content Knowledge The context of Conics
XVIII Congress AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
16. An Investigation of Prospective Mathematics Teachers Pedagogical Content Knowledge in the Beginning of their Profession
The European Conference on Educational Research (ECER), Budapest, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
19. Prospective secondary mathematics teachers’ reflections on teaching after their first teaching experience
IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
20. Üstün yetenekli öğrencilerin karşılaştıkları matematik problemleri ile ilgili bilişsel öngörüleri
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
22. Üstün yetenekli öğrencilerin matematik ve matematik dersleri hakkındaki görüşleri nelerdir ?
3. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2012, (Özet Bildiri)
23. Sequences and series: What are these concepts through the eyes of pre service secondary mathematics teachers?
1st International euroasian conference on mathematical sciences and applications (IECMSA), Priştine, Kosova, 3 - 07 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)
26. Matematik Öğretmen Adaylarının İspat Yaparken Karşılaştıkları Güçlükler
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
27. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Dil Kullanımları
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
28. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Problem Durumlarında Kullandıkları Öz Düzenleme Stratejileri
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
29. Teacher sceneries related to ”length area volume”: Turkey case
The 5th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
31. Öğretmen Adaylarının Fonksiyon Kavramıyla İlgili Görüşleri Fonksiyon bir küme midir ?
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)
32. Onuncu sınf öğrencilerinin denklemlerin grafiği gösterimiyle ile ilgili zihinsel yapıları
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)
33. 10.sınıf öğrencilerinin ”geometrik yer” kavramına ilişkin kavrayışlarıın cK¢ modeline göre analizi
2. Türk Dünyası Matematik Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar
5
1. Geometri Öğretiminde Yaratıcılık
Geometri Öğretiminde Bilişsel Süreçler, Akkuş, R., Toluk-Uçar, Z., Duatepe-Paksu, A., Boz-Yaman, B., E. Bulut, S., Editör, Vizetek Yayınevi, Ankara, ss.347-369, 2023
2. Matematik eğitiminde teknoloji uygulamaları
Özel Yeteneklilerde Matematik Öğretimi ve Matematiksel Yaratıcılığın Desteklenmesi, Şeyma ŞENGİL AKAR, Gülşah BATDAL DUMAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.259-281, 2021
4. Geometrik Yer ve Çizimler
Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, Aysun Nüket ELÇİ, Esra BUKOVA GÜZEL, Berna CANTÜRK GÜNHAN, Emre EV ÇİMEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.581-588, 2016
5. Üstün yetenekli öğrencilerde özdüzenleme faaliyetleri
Özdüzenleme Öğrenmeden öğretime özdüzenleme davranışlarının gelişimi stratejiler ve öneriler, Sakız Gönül, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.155-187, 2014
