Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ortaöğretim Öğrencilerinin Matematiksel Söyleme Katılımlarının İncelenmesi: Eşitsizlik Kavramı

6.Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023

Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Akıl Yürütme Süreçlerinin İncelenmesi

14. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Ağustos 2022

Matematikte üstün yetenekli öğrenciler ile etkileşim: Öğretmen adaylarının görüşleri

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, ÇEŞME, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019

Prospective teachers’ views on mathematical giftedness and on teachers of mathematically gifted students

11th International Conference on Mathematical Creativity and Giftedness (MCG11), Hamburg, Almanya, 22 - 24 Ağustos 2019

Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel Düşünme Süreçlerinde Jestlerin Rolü

VIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 19 - 22 Haziran 2019

Matematikte Üstün Yeteneklilik: Teoriye Genel Bakış

Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018

Unpacking concept definition: The case of prospective mathematics teachers

5th International Conference on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017

Proof Evaluation: Mathematicians and Prospective Mathematics Teachers’ Perspectives

6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications-IECMSA, Budapest, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017

What makes a proof, convincing proof?

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), KUŞADASI, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017

Is This Mathematical Proof Convincing or Not

XVIII Congress AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016

Self control and Self monitoring Processes of Gifted Students in Mathematical Problem Solving Situations

The 9th International Mathematical Creativity and Giftedness, Sinaia, Romanya, 25 - 28 Temmuz 2015

Prospective Teachers Views of Creativity in School Mathematics

The 9th International Mathematical Creativity and Giftedness (MCG) Conference, Sinaia, Romanya, 25 - 28 Temmuz 2015

Prospective secondary mathematics teachers’ reflections on teaching after their first teaching experience

IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015

Üstün yetenekli öğrencilerin karşılaştıkları matematik problemleri ile ilgili bilişsel öngörüleri

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Turkish gifted students views about mathematical problems solved in classroom Are these problems challenging or not

Problem Solving in Mathematics Education (PROMATH), Helsinki, Finlandiya, 27 - 30 Mayıs 2014

Üstün yetenekli öğrencilerin matematik ve matematik dersleri hakkındaki görüşleri nelerdir ?

3. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2012

Sequences and series: What are these concepts through the eyes of pre service secondary mathematics teachers?

1st International euroasian conference on mathematical sciences and applications (IECMSA), Priştine, Kosova, 3 - 07 Temmuz 2012

Ortaöğretim matematik öğretmen adayları seri kavramından ne anlıyorlar ?

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

What do pre-service secondary mathematics teachers understand from the concept of sequence?

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5301-5305 identifier

Matematik Öğretmen Adaylarının İspat Yaparken Karşılaştıkları Güçlükler

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Dil Kullanımları

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

Teacher sceneries related to ”length area volume”: Turkey case

The 5th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009

Teacher sceneries related to "Angle Concept": Turkey case

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, ss.285-290 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Öğretmen Adaylarının Fonksiyon Kavramıyla İlgili Görüşleri Fonksiyon bir küme midir ?

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008

Onuncu sınf öğrencilerinin denklemlerin grafiği gösterimiyle ile ilgili zihinsel yapıları

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008

Kitap & Kitap Bölümleri

Geometri Öğretiminde Yaratıcılık

Geometri Öğretiminde Bilişsel Süreçler, Akkuş, R., Toluk-Uçar, Z., Duatepe-Paksu, A., Boz-Yaman, B., E. Bulut, S., Editör, Vizetek Yayınevi, Ankara, ss.347-369, 2023

Matematik eğitiminde teknoloji uygulamaları

Özel Yeteneklilerde Matematik Öğretimi ve Matematiksel Yaratıcılığın Desteklenmesi, Şeyma ŞENGİL AKAR, Gülşah BATDAL DUMAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.259-281, 2021

Ancient school without walls: Collective creativity in Mathematics Village

Creativity and Technology in Mathematics Education, Freiman Viktor, Tassell Janet Lynne, Editör, Springer, Berlin, ss.413-437, 2018

Geometrik Yer ve Çizimler

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, Aysun Nüket ELÇİ, Esra BUKOVA GÜZEL, Berna CANTÜRK GÜNHAN, Emre EV ÇİMEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.581-588, 2016

Üstün yetenekli öğrencilerde özdüzenleme faaliyetleri

Özdüzenleme Öğrenmeden öğretime özdüzenleme davranışlarının gelişimi stratejiler ve öneriler, Sakız Gönül, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.155-187, 2014

Metrikler

Yayın

65

Atıf (WoS)

9

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

13

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları