Yayınlar & Eserler

Makaleler 30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (4)
Scopus (7)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 33

1. Ortaöğretim öğrencilerinin problem kurma etkinlikleri bağlamında matematiksel grup yaratıcılıklarının incelenmesi

2nd International 21st Century Educational Research Congress, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2024, (Özet Bildiri)

2. Ortaöğretim Öğrencilerinin Matematiksel Söyleme Katılımlarının İncelenmesi: Eşitsizlik Kavramı

6.Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

3. Türkiye ve Singapur Ortaöğretim Matematik Ders Kitaplarının Akıl Yürütme ve İspat Becerisi Bağlamında İncelenmesi

17. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Ağustos 2023, (Özet Bildiri)

4. Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Akıl Yürütme Süreçlerinin İncelenmesi

14. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Ağustos 2022, (Özet Bildiri)

6. Matematikte üstün yetenekli öğrenciler ile etkileşim: Öğretmen adaylarının görüşleri

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, ÇEŞME, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

7. Prospective teachers’ views on mathematical giftedness and on teachers of mathematically gifted students

11th International Conference on Mathematical Creativity and Giftedness (MCG11), Hamburg, Almanya, 22 - 24 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)

8. Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel Düşünme Süreçlerinde Jestlerin Rolü

VIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

9. Matematikte Üstün Yeteneklilik: Teoriye Genel Bakış

Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

11. Unpacking concept definition: The case of prospective mathematics teachers

5th International Conference on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

12. Proof Evaluation: Mathematicians and Prospective Mathematics Teachers’ Perspectives

6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications-IECMSA, Budapest, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

13. What makes a proof, convincing proof?

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), KUŞADASI, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

14. Is This Mathematical Proof Convincing or Not

XVIII Congress AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

16. An Investigation of Prospective Mathematics Teachers Pedagogical Content Knowledge in the Beginning of their Profession

The European Conference on Educational Research (ECER), Budapest, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

17. Self control and Self monitoring Processes of Gifted Students in Mathematical Problem Solving Situations

The 9th International Mathematical Creativity and Giftedness, Sinaia, Romanya, 25 - 28 Temmuz 2015, (Tam Metin Bildiri)

18. Prospective Teachers Views of Creativity in School Mathematics

The 9th International Mathematical Creativity and Giftedness (MCG) Conference, Sinaia, Romanya, 25 - 28 Temmuz 2015, (Tam Metin Bildiri)

19. Prospective secondary mathematics teachers’ reflections on teaching after their first teaching experience

IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

20. Üstün yetenekli öğrencilerin karşılaştıkları matematik problemleri ile ilgili bilişsel öngörüleri

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

21. Turkish gifted students views about mathematical problems solved in classroom Are these problems challenging or not

Problem Solving in Mathematics Education (PROMATH), Helsinki, Finlandiya, 27 - 30 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

22. Üstün yetenekli öğrencilerin matematik ve matematik dersleri hakkındaki görüşleri nelerdir ?

3. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2012, (Özet Bildiri)

23. Sequences and series: What are these concepts through the eyes of pre service secondary mathematics teachers?

1st International euroasian conference on mathematical sciences and applications (IECMSA), Priştine, Kosova, 3 - 07 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)

24. Ortaöğretim matematik öğretmen adayları seri kavramından ne anlıyorlar ?

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

25. What do pre-service secondary mathematics teachers understand from the concept of sequence?

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5301-5305, (Tam Metin Bildiri) identifier

26. Matematik Öğretmen Adaylarının İspat Yaparken Karşılaştıkları Güçlükler

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

27. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Dil Kullanımları

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

28. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Problem Durumlarında Kullandıkları Öz Düzenleme Stratejileri

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

29. Teacher sceneries related to ”length area volume”: Turkey case

The 5th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

30. Teacher sceneries related to "Angle Concept": Turkey case

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, ss.285-290, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

31. Öğretmen Adaylarının Fonksiyon Kavramıyla İlgili Görüşleri Fonksiyon bir küme midir ?

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)

32. Onuncu sınf öğrencilerinin denklemlerin grafiği gösterimiyle ile ilgili zihinsel yapıları

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)

33. 10.sınıf öğrencilerinin ”geometrik yer” kavramına ilişkin kavrayışlarıın cK¢ modeline göre analizi

2. Türk Dünyası Matematik Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar 5

1. Geometri Öğretiminde Yaratıcılık

Geometri Öğretiminde Bilişsel Süreçler, Akkuş, R., Toluk-Uçar, Z., Duatepe-Paksu, A., Boz-Yaman, B., E. Bulut, S., Editör, Vizetek Yayınevi, Ankara, ss.347-369, 2023

2. Matematik eğitiminde teknoloji uygulamaları

Özel Yeteneklilerde Matematik Öğretimi ve Matematiksel Yaratıcılığın Desteklenmesi, Şeyma ŞENGİL AKAR, Gülşah BATDAL DUMAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.259-281, 2021

3. Ancient school without walls: Collective creativity in Mathematics Village

Creativity and Technology in Mathematics Education, Freiman Viktor, Tassell Janet Lynne, Editör, Springer, Berlin, ss.413-437, 2018

4. Geometrik Yer ve Çizimler

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, Aysun Nüket ELÇİ, Esra BUKOVA GÜZEL, Berna CANTÜRK GÜNHAN, Emre EV ÇİMEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.581-588, 2016

5. Üstün yetenekli öğrencilerde özdüzenleme faaliyetleri

Özdüzenleme Öğrenmeden öğretime özdüzenleme davranışlarının gelişimi stratejiler ve öneriler, Sakız Gönül, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.155-187, 2014
Metrikler

Yayın

68

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

16

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

33

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

8

Proje

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları