Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Views of Secondary School Science, Pre-school and Primary School Teachers on Science Education with Intelligence Games
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.10, sa.1, ss.48-57, 2022 (Hakemli Dergi)
Investigation of the Opinions of Preservice Science Teachers about Chemical Wastes
International Journal of Scientific and Technological Research
, cilt.6, sa.10, ss.1-10, 2020 (Hakemli Dergi)
İstasyon Tekniğine Dayalı Yapılan Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II’nin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ders Başarısına Etkisi
Turkish Studies - Educational Sciences
, cilt.15, sa.3, ss.1787-1797, 2020 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim Tarihi ve Felsefesi Hakkındaki Görüşleri
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.9, sa.1, ss.36-49, 2020 (Hakemli Dergi)
Akademisyenlerin Okul Deneyimi ve ÖğretmenlikUygulaması Dersi ile İlgili Görüşleri
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.39, sa.3, ss.1319-1345, 2019 (Hakemli Dergi)
Bilimsel Muhakeme Becerileri Testi’nin Geliştirilmesi
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.8, sa.3, ss.635-650, 2019 (Hakemli Dergi)
The Effects of Research-Inquiry Based Learning on the Scientific Reasoning Skills of Prospective Science Teachers
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES
, cilt.7, sa.4, ss.273-278, 2019 (Hakemli Dergi)
The Effect of Made-Up Instruction Based on Open and Closed-Ended Experimental Techniques on The Achievements and Attitudes of Science Education Students
Journal of Turkish Studies-Educational Sciences
, cilt.13, sa.19, ss.1989-2000, 2018 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmenliği Programındaki Öğrenciler İle Bazı Lisans Programlarındaki Öğrencilere Geometrik–Mekanik Oyunlar Uygulama Örnekleri
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.6, sa.4, ss.1-10, 2017 (Hakemli Dergi)
The Effects of Two Approaches on Developing Reasoning Skills of Preservice Science Teachers
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, cilt.8, sa.3, ss.19-35, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Eski ve Yeni Programlara Göre Genel Fizik 1-2-3 Teorik Derslerinin ve Fen Bilimleri Öğretim Programlarinda Fizik Konularinin Durumu Hakkinda Öğretmen Adaylarinin Görüşlerinin Belirlenmesi
Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, 23 - 24 Kasım 2019
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarina Yönelik Astronomi İle İlgili “Eksik Kelimeler” ve “Anagram” Testi Geliştirme
Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, 23 - 24 Kasım 2019
Öğretmen Adaylarının Şekil - Şema Çizme ve Tablo Oluşturma Başarısı Arasındaki İlişki
VIth International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019
Fen Bilgisi Eğitimi, Sosyal Bilgiler Eğitimi ve Sınıf Eğitimi Anabilim Dalları’ndaki Öğretmen Adaylarının Şekil Çizme ve Tablo Oluşturma Başarısı Arasındaki İlişki
VI th International Eurasian Educational Research Congress, 19 Haziran 2019
Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı ve Diğer Anabilim Dallarındaki Akademisyenlerin ve Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Derslerinin Programdaki Yeri İle İlgili Görüşleri
VIth International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019
Fen Bı̇lı̇mlerı̇ Branşındakı̇ ve Farklı Branşlardakı̇ Öğretmenlerı̇n Optı̇k Konularından Oluşan Kelı̇me Avı, Kelı̇me Türetme ve Bı̇lmece Testı̇ndekı̇ Başarıları Arasındakı̇ İ̇lı̇şkı̇nı̇n Belı̇rlenmesı
V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), Cetinje, Karadağ, 16 - 17 Kasım 2018
Fen Bilgisi Öğretmen Adayları İçin Fen Laboratuvarı 2 Başarı Testinin Geliştirilmesi (Pilot Uygulama), Öğrencilerin Bekledikleri Notlarla Aldıkları Notlar Arasındaki İlişkive Yeni Programdaki Laboratuvar Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
V. Uluslararası Multidisipliner Çalişmaları Sempozyumu(ISMS), 16 - 17 Kasım 2018
Soyut İşlemler Döneminde Kazanılması Beklenen Bilimsel Muhakeme Becerilerinin Ortaokul Fen Bilimleri Dersi Açısından İncelenmesi
V. Uluslararası Multidisipliner Çalişmaları Sempozyumu(ISMS), 16 - 17 Kasım 2018
Fen Bilimleri, Sınıf Öğretmenliği ve Diğer Branş Öğretmenlerinin Optikle ilgili Anagram ve AkılYürütme Soruları Arasındaki İlişkileri
II. International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) Abstract Proceedings, 28 - 30 Eylül 2018
Fen Bilimleri ve Farklı Branşlardaki Öğretmenlerinin Optik Konularındaki Resfebe ve Eğitici Bulmaca Testi Arasındaki İlişkilerin Tespiti
II. International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) Abstract Proceedings, 28 - 30 Eylül 2018
The Effects of Prediction Observation Explanation (POE) Method on Science Teacher Training Program Teacher Candidates’ Success in Teaching Geometric Optical Subjects and Their Attitudes Towards Physics Laboratory
Turkish Physical Society 33rd International Physics Congress, 6 - 10 Eylül 2017
Tahmin Gözlem Açıklama Yöntemine Dayalı Laboratuvar Uygulamalarının Elektrik Akımı Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesine ve Başarıya Etkisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Comparing Elementary Maths and Science Preservice Teachers’ Levels of Reasoning
3rd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, 25 - 28 Ağustos 2014
Problem-Solving Skills of Students at Primary Education Department of Mathematics and Science
2nd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, 26 - 29 Ağustos 2013
Bilim ve Sanat Merkezlerinde Uygulanan Modüler Fen ve Teknoloji Dersi Programıyla İlgili Öğretmen Görüşleri
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2012
Öğretmen Görüşlerine Göre İlköğretim I. Kademe Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programının Uygulanmasında Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri: Ankara İli Örneği
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
Trafikte Akıl Yürütme
Nobel Yayınevi, Ankara, 2023
TEMEL EĞİTİMDE ZEKÂ OYUNLARI İLE EĞLENEREK ÖĞRENİYORUM -3. SINIF ÖRNEĞİ
Nobel Yayınevi, Ankara, 2023
EĞİTİMCİLER GÖZÜYLE BOLU İLİNİN GÖYNÜK İLÇESİNDEKİ GÜZELLİKLERDEN DÖRT TANESİNİ TANIYALIM
GÖYNÜK ARAŞTIRMALARI VE HALK KÜLTÜRÜ, Dr. Öğr. Üyesi Azize AKTAŞ YASA,Prof. Dr. Selami ÖZSOY,Öğr. Gör. Furkan BİLALOĞLU, Editör, Paradigma Yayınları, Çanakkale, ss.985-996, 2023
10. ve 12. Yüzyıl Arası Akıl Yürütmeci Bilim İnsanları Buluşları ve Eserleri
Akıl Yürütmeci Bilim İnsanları, Buluşları ve Eserleri, PROF. DR. MEHMET YILMAZ,DOÇ. DR. YUNUS ÖZEN,DOÇ. DR. İBRAHİM YÜKSEL,DOÇ. DR. FERHAT KARAKAYA, Editör, Palme Yayın Dağıtım, Ankara, ss.41-70, 2023
Zekâ Soruları, Resfebe ve Çapraz Bulmaca (Criss-Cross) Oyunlarıyla Fen Bilimleri Öğretim
Temel Eğitimde Zekâ Oyunları ile Eğlenerek Öğreniyorum -4. Sınıf Örneği-, Prof. Dr. Hakan KURT, Doç. Dr. İbrahim YÜKSEL, Muhammed Ali SAVAŞ, Editör, Nobel, Ankara, ss.85-103, 2022
365 Günde Bilim ve Akıl Yürütme
Nobel Yayınevi, Ankara, 2021
Bilimi İlerleten Adımlar
Nobel Yayınevi, Ankara, 2021
Temel Eğitimde Zeka Oyunları ile Eğlenerek Öğreniyorum -2. Sınıf Örneği-,
Nobel Yayınevi, Ankara, 2021
Zekâ Oyunları İle Derslerimi Öğreniyorum 3. Sınıf Fen Bilimleri
Zekâ Oyunları İle Derslerimi Öğreniyorum 3. Sınıf, , Editör, Ata Yayıncılık, Ankara, ss.118-157, 2021
Zekâ Oyunları İle Derslerimi Öğreniyorum 4. Sınıf Fen Bilimleri
Zekâ Oyunları İle Derslerimi Öğreniyorum 4. Sınıf, , Editör, Ata Yayıncılık, Ankara, ss.79-161, 2021
The Views of Science and Technology Teachers over The Effect of Constructivist Educational Approaches on Student
Special Topics In Science Education Research, Prof. Dr. ILBILGE DOKME, Doç. Dr. SEMRA BENZER, Editör, Akademisyen Publishing House Inc, Ankara, ss.159-186, 2020
Optik Uygulamaları ve Akıl Yürütme
Pegem Akademi, Ankara, 2019
Bilimsel Muhakeme (Akıl Yürütme)
Palme Yayınevi, Ankara, 2019
Fen Bilgisi Eğitiminde Geometrik-Mekanik Oyunlar
Uzamsal Becerilerin Gelişimine Yönelik Geometrik-Mekanik Oyunlar, Öğr. Gör. Dr. İbrahim YÜKSEL, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.13-44, 2019
Soyut İşlemler Döneminde Kazanılması Beklenen Bilimsel MuhakemeBecerilerinin Ortaokul Fen Bilimleri Dersi Açısından İncelenmesi
CURRENT ACADEMIC STUDIESIN EDUCATION SCIENCES-2018, ŞAHİN Harun, TEMİZER Abidin , ERDOĞAN Fatma, Editör, ıvpe, Cetinje, ss.737-746, 2018