Dr. Öğr. Üyesi MUSTAFA AKIN GÜNGÖR


Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi

İngiliz Dili Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Eğitim Bilimsel Disiplinler, Dilbilim, Dil Ve Dilbilim


Avesis Araştırma Alanları: Yabancı Diller Eğitimi, Dilbilim

Metrikler

Yayın

37

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

9

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

15

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

53

H-İndeks (Scholar)

4

Proje

6

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2013 - 2022

2013 - 2022

Doktora

Ankara Üniversitesi, Dil Ve Tarih-Coğrafya Fakültesi, Dilbilim Bölümü, Türkiye

2010 - 2013

2010 - 2013

Yüksek Lisans

Ankara Üniversitesi, Dil Ve Tarih Coğrafya Fakültesi, Dilbilimi Bölümü, Türkiye

2004 - 2009

2004 - 2009

Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Yabancı Diller Eğitimi

Dilbilim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi

2018 - 2024

2018 - 2024

Öğretim Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller

2010 - 2018

2010 - 2018

Okutman

Gazi Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller

2010 - 2010

2010 - 2010

Okutman

Hitit Üniversitesi, Sungurlu Meslek Yüksekokulu, İktisadi Ve İdari Programlar Bölümü

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

İş Sağlığı ve Güvenliği Üst Kurulu

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Rektörlük Kalite Komisyonu Üyesi

Gazi Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

MYO Müdürü

Gazi Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi

Gazi Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Rektörlük Stratejik Plan Komisyonu Üyesi

Gazi Üniversitesi, Rektörlük, Gazi Üniversitesi

2019 - 2022

2019 - 2022

Birim Kalite Komisyonu Başkanı

Gazi Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller

2018 - 2022

2018 - 2022

Yüksekokul Müdür Yardımcısı

Gazi Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu

2011 - 2014

2011 - 2014

Program Koordinatörü

Gazi Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Eğitim Dilbilimi Sürdürülebilir Kalkınma

Lisans

Lisans

Okuma Becerileri - 2

Dünya İngilizceleri Sürdürülebilir Kalkınma

İngilizce Öğretiminde Yaklaşımlar Sürdürülebilir Kalkınma

Okuma Becerileri - 1

İngilizce Hazırlık Dersi

İngilizce Sürdürülebilir Kalkınma

Araştırma Altyapısı Bilgileri

Aralık 2019

Aralık 2019

Mesleki Gelişim ve Araştırma Unitesi Kütüphane Projesi

Laboratuvar - Sorumlu Yöneticilik

Güngör M. A.

Makaleler

Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (2)
Scopus (5)
Diğer Yayınlar (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. THE ROLE OF MENTORING IN TEACHER EDUCATION: TENSIONS AND CHALLENGES IN UNPRECEDENTED TIMES

Güngör M. A., Güngör M. N.

ATEE 2023 Annual Conference, Budapest, Macaristan, 27 - 30 Ağustos 2023, ss.86-87, (Özet Bildiri)

2022

2022

2. Student-Teachers’ Pedagogical Reasoning in TEYL Lesson Plans and Microteaching Presentations

Güngör M. A., Güngör M. N.

TO BE OR NOT TO BE A GREAT EDUCATOR, Riga, Letonya, 29 - 31 Ağustos 2022, ss.176-187, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

4. Authenticity in Receptive Skills

GÜNGÖR M. A.

The 19th INGED International ELT Conference, 14 - 16 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

5. Understanding pre-service teachers’ identity formation through personal biograhies and critical incidents

GÜNGÖR M. A., GÜNGÖR M. N.

44th Annual Conference of the Association of Teacher Education in Europe, Bath, Birleşik Krallık, 13 - 16 Ağustos 2019, ss.26-27, (Özet Bildiri)

2017

2017

6. Celebrating diversity with teenagers in EIL classrooms via comedies

GÜNGÖR M. N., GÜNGÖR M. A.

51st Annual International IATEFL Conference and Exhibition, Glasgow, Birleşik Krallık, 2 - 07 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

7. The Contributions of Collaborative Teacher Development Tools to Pre Service Teachers’ Preparation in Teaching English to Young Learners

GÜNGÖR M. N., GÜNGÖR M. A.

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.328-333, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

8. Developing children’s thinking skills in the 21st century

GÜNGÖR M. N., GÜNGÖR M. A.

50th Annual International IATEFL Conference and Exhibition, Birmingham, Birleşik Krallık, 13 - 16 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

9. EFL Learners Interaction with the Content in Online Education

GÜNGÖR M. A.

The 17th International INGED ELT Conference, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

10. Ways to exploit authentic videos in EFL context

GÜNGÖR M. N., GÜNGÖR M. A.

49th Annual Interntaional IATEFL Conference and Exhibition, Manchester, Birleşik Krallık, 9 - 11 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

11. Ways to exploit authentic videos in EFL classes

DEMİRBAŞ M. N., GÜNGÖR M. A.

The 49th Annual International IATEFL Conference, Manchester, Birleşik Krallık, 11 - 14 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

12. Technology Enhanced Writing Classes from Sociocultural Perspectives

GÜNGÖR M. A., GÜNGÖR M. N.

48th Annual International IATEFL Conference and Exhibition, HARROGATE, Birleşik Krallık, 2 - 05 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

13. Stepping into Distance Education: A Sample Course from YOKSIS

GÜNGÖR M. N., GÜNGÖR M. A.

16th INGED International ELT Conference, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

14. How to Develop Oral Fluency with Young Learners? Meet Harry Potter at 9 3/4 Platform!

GÜNGÖR M. N., GÜNGÖR M. A.

IATEFL TTEd SIG Conference ”Projecting onto Teaching Young Learners”, Muğla, Türkiye, 20 - 21 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

15. The Story Selection and Dramatization for Very Young Learners

GÜNGÖR M. N., GÜNGÖR M. A.

47th Annual International IATEFL Conference and Exhibition, Liverpool, Birleşik Krallık, 8 - 12 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

2012

2012

16. How to use storytelling effectively with very young learners?

GÜNGÖR M. N., GÜNGÖR M. A.

The 9th International AzETA ELT Conference, KEBELE, Azerbaycan, 22 - 24 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

17. The Comparison of ELT Freshmen’s Receptive and Productive Skills

GÜNGÖR M. N., GÜNGÖR M. A.

11th METU International ELT Conference, Ankara, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

18. Speaking Course Design via Online Tools in Virtual Classes

GÜNGÖR M. N., GÜNGÖR M. A.

46th Annual International IATEFL Conference and Exhibition, Glasgow, Birleşik Krallık, 19 - 23 Mart 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

19. The Blind Banker by Sherlock Holmes

GÜNGÖR M. N., GÜNGÖR M. A.

15th İNGED International ELT Conference, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

20. The Impact of Podcasts on EFL Learners’ Listening Skills

GÜNGÖR M. N., GÜNGÖR M. A.

International Educational Technology Conference (IETC) 2011, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

2010

2010

21. Application of Socio cultural Theory in Virtual Speaking Class Gazi University

GÜNGÖR M. N., GÜNGÖR M. A.

The 10th International Language, Literature and Stylistics Symposium, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

22. A Sample Speaking Lesson Plan in Virtual Classes

GÜNGÖR M. N., GÜNGÖR M. A.

The 14th INGED International ELT Conference ”Piecing it Together”, Isparta, Türkiye, 22 - 23 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

23. Application of sociocultural and cognitive theories in virtual speaking classes

GÜNGÖR M. N., GÜNGÖR M. A.

13th ICL Conference, Hasselt University, Hasselt, Belçika, 15 - 17 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

24. The Attitudes of Online Learners towards Online Speaking Classes via Information Gap Activities and Some Sample Applications

GÜNGÖR M. N., GÜNGÖR M. A.

The 4th Language, Culture, and Civilization Conference, BÜKREŞ, Romanya, 11 - 12 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

25. The Lion and the Mouse: Teaching through Storytelling for Very Young Learners

GÜNGÖR M. A., DEMİRBAŞ M. N.

Turkish and Hellenic Perspectives on Intercultural Issues: Reflections in Education and Culture, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

26. Contextualized Learning with a Tale from Greece: 12 Months

GÜNGÖR M. N., GÜNGÖR M. A.

Turkish and Hellenic Perspectives on Intercultural Issues: Reflections in Education and Culture, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

27. Sample Storytelling Lesson Plan for Very Young Learners

GÜNGÖR M. N., GÜNGÖR M. A.

13th INGED International ELT Conference, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Action Research in Interlanguage Pragmatics

Güngör M. A.

Action Research in Language Teaching and Teacher Education: Voices from Diverse Contexts, Doç. Dr. Müzeyyen Nazlı Güngör, Editör, Blackswan Publishing House , Ankara, ss.472-492, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Desteklenen Projeler

2022 - 2023

2022 - 2023

Benim Öğretmenim

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Güngör M. A. (Yürütücü)

2021 - 2022

2021 - 2022

PRELIM PROJECT II by British Council UK

Diğer Ülkelerdeki Kamu Kurumları Tarafından Desteklenmiş Proje

Güngör M. N., Güngör M. A., Pearson J., Cross R.(Yürütücü)

2019 - 2019

2019 - 2019

Bridging the gap between theory and practice

Elçilik Hibe Programı Projesi

Güngör M. N., Güngör M. A., Çelen B.

2018 - 2018

2018 - 2018

Prospective English Teachers Meet Academics

Elçilik Hibe Programı Projesi

Güngör M. N., Güngör M. A., Çelen B.

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Association for Teacher Education in Europe: ATEESürdürülebilir Kalkınma

Üye

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

American Association for Applied Linguistics (AAAL)

Üye

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

British Association for Applied Linguistics (BAAL)

Üye

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Turkish Association for Applied Linguistics (TASAL)Sürdürülebilir Kalkınma

Yönetim Kurulu Üyesi

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

TESOL InternationalSürdürülebilir Kalkınma

Üye

2011 - Devam Ediyor

2011 - Devam Ediyor

International Association of Teachers of English as a Foreign Language, (IATEFL)

Üye

2010 - 2023

2010 - 2023

İngilizce Eğitimi Derneği (INGED)

Yönetim Kurulu Üyesi

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Aralık 2023

Aralık 2023

TEACHING AND TEACHER EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2021

Ocak 2021

Heliyon

ESCI Kapsamındaki Dergi

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Kasım 2021

Kasım 2021

20. INGED Uluslararası İngilizce Eğitimi Konferansı

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Güngör M. A., Güngör M. N., Çelen B.
Bolu, Türkiye

Kasım 2019

Kasım 2019

19. INGED Uluslararası İngilizce Eğitimi Konferansı

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Güngör M. A., Güngör M. N., Çelen B.
Ankara, Türkiye

Ekim 2017

Ekim 2017

18. İNGED Uluslararası İngilizce Eğitimi Konferansı

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Güngör M. N., Çelen B., Güngör M. A.
İstanbul, Türkiye

Akademik Dolaşım Faaliyetleri

2024 - 2024

2024 - 2024

Erasmus Programı

Ders Verme

Vilnius Üniversitesi, Litvanya

2023 - 2023

2023 - 2023

Diğer Değişim Programı

Öğretim Elemanı Değişimi

University of Central Florida, Amerika Birleşik Devletleri



Davetli Konuşmalar

Eylül 2022

Eylül 2022

International Conference on Learning Language and Literature for life (4L)

Konferans

English Faculty of National College-Hindistan

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 9

h-indeksi (WOS): 2