Yayınlar & Eserler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Uzaktan Eğitim Sürecinde Osmanlı Paleografyası Dersi Hakkında Bir Değerlendirme

VIII. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Adana, Türkiye, 07 Eylül 2022, ss.135-148

Tarih Bölümü Öğrencilerinin Alan Gezileri ve Müze Ziyaretlerine Yönelik Görüşleri

V. International Symposium on History Education, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018

Eğitimde Mizahi Unsurların Kullanımına Bir Örnek: Tarih Derslerinde Karikatür Kullanımı

Uluslararası Genç Akademisyenler Kültür Kongresi, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2016

Osmanlı Vakıfları Aracılığıyla Değerler Eğitimi

Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016

Kitap & Kitap Bölümleri

Küresel Bağlantılar Öğrenme Alanı

Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi - I, Yeşilbursa, Cemil Cahit, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.193-216, 2023

Tarih Temalı Bilgisayar Oyunlarında Türk Kültürünün Yansımaları: Assasin’s Creed Revelatıons Oyununda Yer Alan Osmanlı Devleti Ögelerinin, 11. Sınıf Türk Kültür ve Medeniyeti Tarihi Ders Kitabı ile Göstergebilimsel Karşılaştırılması

TARİH EĞİTİMİNDE BİR EKOL: PROF. DR. MUSTAFA SAFRAN’A ARMAĞAN, Prof. Dr. Necdet HAYTA Prof. Dr. Bahri ATA Prof. Dr. Hüseyin KÖKSAL Doç. Dr. Tuğba BELENLİ Arş. Gör. Selen YAKAR, Editör, Berikan yayınevi, Ankara, ss.729-748, 2023

Susan De Le Paz

Yurtdışında Tarih Eğitimi, Bahri Ata, Adnan Altun, Selahattin Kaymakçı, Editör, İBER Akademi Yayınları, ss.1119-1134, 2023

Etkin Vatandaşlık Öğrenme Alanı

Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Eğitimi - II, Yeşilbursa, Cemil Cahit, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.153-178, 2023

İLK YENİLEŞME HAREKETLERİNDEN I. MEŞRUTİYETE KADAR EĞİTİM (1776-1876)

Türk Eğitim Tarihi, Halük Ünsal, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.115-143, 2022

Tarih Yazıcılığında Destanların Önemi

Altay Toplulukları Gelenekler-Görenekler-Töreler-Yasalar, İlhan Şahin - Fahri Solak Güljanat K. Ercilasun - Enkhbat Avirmed M. Bilal Çelik - Aymira Taşbaş Erhan Taşbaş, Editör, TDBB, İstanbul, ss.205-225, 2022

OSMANLI ORDUSUNDAKİ YABANCI UZMANLAR VE EĞİTİM MESELESİ İLE İLGİLİ ARŞİV BELGELERİ ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME (ASAKİR-İ MANSURE-İ MUHAMMEDİYE ÖRNEĞİ)

BİR ÖMÜR TARİHLE YAŞAMAK: PROF. DR. REFİK TURAN, Prof. Dr. Necdet HAYTA Prof. Dr. Mehmet Ali ÇAKMAK Doç. Dr. Togay S. BİRBUDAK Doç. Dr. Koray TOPTAŞ Arş. Gör. Selen YAKAR, Editör, Berikan Yayınevi, İstanbul, ss.511-519, 2022

OSMANLIDA EĞİTİM (İLK YENİLEŞME HAREKETLERİNDEN I. MEŞRUTİYETE KADAR EĞİTİM) (1776-1876)

TÜRK EĞİTİM TARİHİ İnsan Yetiştirme Düzeni, Doç. Dr. Halük Ünsal, Doç. Dr. Pınar Bilasa, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.115-143, 2022

ETKİNLİKLERLE TÜRK EĞİTİM TARİHİ DERSİ “BİR ÖRNEK UYGULAMA” / AYŞEGÜL NİHAN EROL ŞAHİN .....

“Bir Ömür Tarihle Yaşamak: Prof. Dr. Refik TURAN” armağan, Hayta Necdet, Çakmak Mehmet Ali, vd., Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.45-55, 2022

UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ETKİLEŞİMLİ BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ: TARİH DERSLERİNDE DİJİTAL ÇİZGİ ROMANLAR TASARLAMA

FARKLI YÖNLERİYLE UZAKTAN EĞİTİM, TALAS,Mustafa, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.75-101, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Çocukluk Döneminde Tarih Eğitimi

21. Yüzyılda Çocuk ve Eğitim, Takıl, Burcu Nazife, Sönmez, Emre, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.125-138, 2021

UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ETKİLEŞİMLİ BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ: TARİH DERSLERİNDE DİJİTAL ÇİZGİ ROMANLAR TASARLAMA

FARKLI YÖNLERİYLE UZAKTAN EĞİTİM, TALAS, Mustafa, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.75-101, 2021

Analoji ile Öğrenme Öğretme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Günsel Öğrenim Öğretim Yaklaşımları IV, Gülay Ekici, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-21, 2020

Ticari Tarih Atlaslarının Değerlendirilmesi

Tarih Yolunda Bir Ömür- Prof. Dr. Hale Sıvgın’a Armağan, Nejla Günay, Necdet Hayta, Mustafa Can, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1175-1193, 2020

Yetişkinler için Tarih Öğretimi Bir Proje Deneyimi (Yerel Kültürler- Avrupa Kimliği)

Tarih Yolunda Bir Ömür Prof. Dr. Hale Şıvgın Armağan, Nejla Günay, Necdet Hayta, Mustafa Can, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1209-1225, 2020

Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Dersinde Dönüştürülmüş Sınıflar Modeli Kullanılması

”Tarihin İzinde Bir Ömür” Prof. Dr. Nuri Yavuz’a Armağan, Necdet Hayta, Bahattin Demirtaş, Mustafa Can, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.823-834, 2019

İlkokul Müfredat Programında El Sanatı Programının Yeri

Günümüzde Eğitim John Dewey, Bahri Ata, Talip Öztürk, Editör, Pegem Yayınevi, ss.35-40, 2018

Tarihsel Süreçte Suç ve Ceza: Tarih Öğretiminde Tematik Öлrenmeye Yönelik Bir Deлerlendirme

Türk Tarihine Dair Yazılar Kerkük Çok Irak Degil Prof. Dr. Eşref Buharalı’ya Armağan, Alparslan Demir, Tuba Kalkan, Editör, Gece Kitaplığı, ss.801-811, 2017

Sosyal Bilgiler, Vakıflar ve Topluma Hizmet Uygulamaları

Sosyal Bilgiler Öğretimi, Dilek Dursun, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.520-541, 2016

Sosyal Bilgiler, Topluma Hizmet ve Vakıflar

Sosyal Bilgiler Eğitimi, Dursun Dilek, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.520-541, 2016

Sosyal Bilgilerde Bir Öğretim Yöntemi: Analoji

Sosyal Bilgiler Öğretimi, Dönmez Cengiz, Yazıcı Kubilay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.175-190, 2015

Üniversite- İlköğretim Ortaklı Comenius Projesi Örneği

Kâşgarlı nın Tarihçi Torunu Reşat Genç Armağanı, Şahingöz Mehmet, Editör, Türk Kültürünü Araştırma Enstitüsü, Ankara, ss.154-174, 2015

Metrikler

Yayın

56

Atıf (Scopus)

12

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

8

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları