Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
The Effect of PEARL "Emotional Empathic Proximal LearningEducational Environment" on the Social-Emotional Development of Children Aged 3-4 Years
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.2, pp.285-300, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Karakter Eğitimi Yetkinlik İnancı Skalası’nın (KEYİS) Okul Öncesi Öğretmenleri İçin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
BUGU Dil ve Eğitim Dergisi
, vol.4, no.4, pp.482-493, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Anne-Babaların Çocukların Sosyal Medya Kullanımlarına Yönelik Görüşleri Ölçeği: Geçerlilik Güvenirlik Çalışması*
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.43, no.2, pp.857-881, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

Beş Altı Yaş Çocuklar İçin PEARL Gözlem Formunun Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.43, no.1, pp.243-262, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

60-72 Aylık Çocuklar İçin Duyguları Anlama Testi’nin Türkiye Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.13, no.50, pp.1478-1493, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

The Views of Preschool Teachers Regarding the Applicability of Block-Based Coding Programs
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, vol.7, no.20, pp.2373-2392, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
A validity and reliability study of a nomination scale for identifying gifted children in early childhood
International Journal of Curriculum and Instruction
, vol.13, no.2, pp.1756-1777, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
An examination of therelationship between preschool children’s and their teachers’ attitudes and awareness towards the environment
JOURNAL OF EDUCATION AND LEARNING
, vol.7, no.2, pp.221-229, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
A Study on the Effects of Creativity Training Program on Creative Behaviors of Children
Cumhuriyet International Journal of Educaion
, vol.7, no.1, pp.1-15, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
The Terms Used in Gifted and Talented Education in Turkey, Relevant Legal Framework and Educational Practices
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, vol.9, no.1, pp.1-16, 2017 (Peer-Reviewed Journal)



Psikososyal Gelişim Temelli Eğitim ProgramınınAnasınıfına Devam Eden Çocukların Problem ÇözmeBecerilerine Etkisi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.25, no.1, pp.233-248, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
SOSYAL DEĞERLER EĞİTİMİ PROGRAMININ ANASINIFINA DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN SOSYAL DEĞERLER KAZANIMINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ
, no.58, pp.593-617, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Sosyal Değerler Kazanımı Ölçeğinin Geliştirilmesi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.19, no.35, pp.101-136, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Anne Baba Çocuk İletişimini Değerlendirme Aracı nın (ABÇİDA) Geliştirilmesi Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.4, no.7, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Examining The Effect Of Social Values Education Program Being Applied To Nursery School Students Upon Acquiring Social Skills
Educational Research And Reviews
, vol.11, no.13, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM PROGRAMLARINDA DEĞERLEREĞİTİMİNE YER VERME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.6, no.21, pp.244-264, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Okul öncesi sosyal beceri destek projesinde geliştirilen ölçme değerlendirme araç ve yöntemlerinin tanıtımı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2, no.1, pp.74-83, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Sosyal Beceri Eğitim Programı Pilot Çalışmasının Değerlendirilmesi
Uluslararası Aile Çocuk ve Eğitim Dergisi,
, vol.7, pp.72-89, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Sosyal Beceri Eğitim Programı Pilot Çalışmasının Değerlendirilmesi Uluslararası Aile Çocuk ve Eğitim Dergisi 7 72 89 Doi 10 17359 ACED 2015714079 ASOS indeks
Uluslararası Aile Çocuk ve Eğitim Dergisi AÇED
, vol.7, no.7, pp.72-89, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Beceri Eğitici Eğitim Programının Etkililiği
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, vol.1, no.1, pp.74-83, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi: Geçerlik Ve Güvenirlik Analizleri
21. Yüzyilda Eğitim ve Toplum
, vol.4, no.2, pp.102-115, 2014 (Non Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi: Geçerlilik güvenirlilik Analizleri
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Eğitim Bilimleri ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.3, no.8, pp.37-46, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Anne Baba Formuna Ait Norm Değerlerinin Belirlenmesi ve Yorumlanması
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.4, no.2, pp.102-115, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi Geçerlik Ve Güvenirlik Analizleri
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Eğitim Bilimleri ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.3, no.8, pp.37-46, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Validity and Reliability of teacher-child communication scale
Educational Science: Theory Practice
, pp.3165-3172, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Yaratıcı Drama Eğitimi Alan ve Almayan 60-72 Aylar Arasındaki Çocukların Sosyal-Duygusal Davranışlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
journal of Kastamonu Education
, vol.20, no.1, pp.63-80, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Development of A Problem Solving Scale for Children Attending Class 1 5 of Primary Education and Norm Study for Turkey
The International Journal of Learning
, vol.16, no.8, pp.117-123, 2009 (Scopus)
Determining The Methods Of Mothers Use to Support Their Children s Emotional Intelligence
Humanity & Social Science Journal
, vol.3, no.2, pp.151-157, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Üç altı Yaş Çocuğu Olan Anne babaların Oyun ile İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi
GÜ.Mesleki Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.9, no.18, pp.1-12, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Ailenin Eğitime Katılımı
Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi
, no.62, 2005 (Peer-Reviewed Journal)

Okul Öncesi dönemde Yaratıcılık Eğitimi ve Desteklenmesi
Milli eğitim Dergisi
, no.151, 2001 (Scopus)
Ailenin çocuğun eğitimine katılımı,
Okul Öncesi Eğitimi
, 1994 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf İçi Uygulamalarının Geriye Dönük Pedagojiye Göre İncelenmesi
8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Karaman, Turkey, 26 October 2023
Analyzing Views Of Preschool Teachers On The Applicability Of Block-Based Coding / Okul Öncesi Öğretmenlerinin Blok Tabanlı Kodlamanın Uygulanabilirliğine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Turkey, 2 - 05 October 2019, pp.928-931
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE (0-6 YAŞ) ÇOCUĞUN GELİŞİM POTANSİYELİNİN DESTEKLENMESİ PROJESİ
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Turkey, 2 - 05 October 2019
Preschool Teachers’ Views About Turkish and Syrian Children’ Values
VIII International Conference ”Early Childhood Care and Education, Moskva, Russia, 29 May - 01 June 2019
İLKOKUL 1. SINIFA DEVAM EDEN ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ GELİŞİMİ ÜZERİNE NİTEL BİR ÇALIŞMA
ULUSLARARASI IV. ÇOCUK GELİŞİMİ KONGRESŞ, 22 - 24 October 2018, pp.254-255
Okul Öncesi Çocuklarına Uygulanan Yaratıcılık Eğitim Programının Çocukların Yaratıcılık ve İşitsel Muhakeme Becerilerine Etkisi
International Teaching, Learning and Educational Research Congress, Amasya, Turkey, 6 - 08 September 2018, vol.1, pp.1

BİLİM VE SANAT MERKEZİNE DEVAM EDEN ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ VE ZEKA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ(KIRŞEHİR ÖRNEĞİ)
INTERNATIONAL EJER CONGRESS, 2 - 05 May 2018
Sınıfında Mülteci Çocuklar Olan Okul Öncesi Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Problemler
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 October 2017, pp.152

POPÜLER ANNELERİN TAKİPÇİLERİ ANNELERİN SOSYAL MEDYA KULLANIM DURUMLARININ İNCELENMESİ
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Turkey, 18 - 21 October 2017
Okul Öncesi Eğitimde Teknolojik Oyun ve Oyuncak Materyali Kullanımına 3 Farklı Bakış: Öğretmen, Ebeveyn ve Çocuk Görüşleri
5th International Early Childhood Education Congress, 18 - 21 October 2017, pp.487
Okul Öncesi ÇocuklaraYönelik TürkçeDilinde GeliştirilenBilişim AraçlarındakiUygulamalarınİncelenmesi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 October 2017, pp.363
Değişen ToplumdaÇocuk: Dijital Oyun veOyuncaklar ve SosyalDegeğerler
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 October 2017, pp.485-486
İLKOKUL BİRİNCİ SINIFA DEVAM EDEN ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ve ZEKA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
IV. ULUSLAR ARASI OKUL ÖNCESİ KONGRESİ, 18 - 21 October 2017, pp.244-245
GEZİCİ ANAOKULUNUNA DEVAM ÇOCUKLARIN ÖĞRETMEN ÇOCUK İLETİŞİMLERİNİN İNCELENMESİ
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016, pp.211-212
Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 May - 03 June 2016
Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016
Nitelikli Eğitim Ortamı Nitelikli Okul Öncesi Eğitim Kurumu
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRES, 30 May - 02 June 2016

Üstün Yetenekli ve Zekalı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016, pp.1508-1509
PSİKO SOSYAL GELİŞİM TEMELLİ EĞİTİM PROGRAMININ ANASINIFINA DEVAMEDEN ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ
1 st Internatinal Conference On Lifelong Education and Leadership For All, Olomouc, Czech Republic, 29 - 31 October 2015
Psikososyal gelişim temelli eğitim programının anasınıfına devam eden çocuklarınduygusal zekâlarına ve problem çözme becerilerine etkisi
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresİ, Ankara, Turkey, 2 - 05 September 2015
Metaphors of Male Preschool Teacher Candidates about Male Preschool Teacher
The International Congress on Education for the Future:Issues and Challenges
ICEFIC-2015, Ankara, Turkey, 13 - 15 May 2015
Okul Öncesi Öğretmen Adayları Olarak Erken Müdahalenin Farkında Mıyız
Uluslararası Katılımlı III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, 11 - 13 May 2015
Okul Öncesi Çocuklar İçin Sosyal Beceri Temelli Eğitim Programını Geliştirme Süreci
I. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Cyprus (Kktc), 6 - 09 December 2012
Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi Early Childhood Social Skills Developmen Project
III. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Cyprus (Kktc), 4 - 07 May 2011
Çocuğa Bakış Açısı Envanteri nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Eğitimde Yeni Yönelimler-5 “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, Turkey, 18 April 2009
Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrencilerinin Çocuğa Bakış Açılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Uluslararsı Asya ve Kuzey Afrika Çalışmaları Kongresi (ICANAS 38), Ankara, Turkey, 10 - 15 September 2007
Anne Baba Çocuk İletişiminde Duygusal Zekânın Rolü
4. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, 22 - 24 October 2007
Okul Öncesi Öğretmenliği Birinci ve Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Çocuğa Bakış Açılarının Karşılaştırılması
3.Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi & 3.Uluslararası Çocuk Filmleri Festivali ve Kongresi, 6 - 08 November 2006
Anaokuluna Devam Eden Altı Yaş Çocuklarının Duygusal Zekaları İle Estetik Yargıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
1.Uluslararası Duygusal Zeka Sempozyumu, İzmir, Turkey, 7 - 09 May 2007
Aile Çocuk Eğitim Programının Aile Yapısı İşleyişi ve Kaygı Düzeyine Etkisinin İncelenmesi
I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Turkey, 30 June 2014 - 03 July 2004, pp.140-153

Okulöncesi Eğitim Kurumlarındaki Sanat Çalışmalarının Belirlenmesi
Gazi Üniversitesi’nin Eğitimde 75. Yılı sanat Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 8 - 10 May 2002
0 4 Yaş Arası Çocuk ve Anne Eğitimine Yeni Bir Bakış
1. Ulusal Aile Hizmeteleri Sempozyumu (2000li Yıllarda Aile Hizmetleri), Turkey, 9 - 11 May 2001, pp.233-237
Anne Çocuk Eğitimi Programı.
Okul Öncesi Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 30 - 31 May 1997
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi 1 ve 4 Sınıf Öğrencilerinin Meslek Tercihleri ve Beklentileri
II. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Turkey, 6 - 08 September 1995
Mesleki ve Teknik Öğretime Öğretmen Yetiştiren Fakültelerde Okuyan 1 ve 4 Sınıf Öğrencilerinin Fakülte Programı İle İlgili Görüşleri
Fırat Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi Mesleki ve Teknik Eğitim Sempozyumu I, Elazığ, Turkey, 22 - 23 June 1995, pp.263-277
Türkiye de Okul Öncesi Eğitimin Yaygınlaştırılmasında Aile Eğitimine Dayalı Modeller
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitim Genel Müdürlüğü, Ankara, Turkey, 01 December 1993
Books & Book Chapters
PEARL EGITIM MODELIVE ETKINLIK ÖRNEKLERI
Eğiten Kitap, Ankara, 2022
Üstün Yetenekli Çocuklara Yönelik PROBLEM ÇÖZME ETKİNLİKLERİ
EĞİTEN KİTAP, Ankara, 2019
Evaluation in inquiry-based science education
in: Current Studies in Educational Measurement and Evaluation, S. Çepni Y. Kara, Editor, Paradigma, İstanbul, pp.523-548, 2019
An Experiment About Qoualitative Analysis Findings of Working Gropu Problem Solving Stages
in: Current Trends in Special Education, Rıdvan Karabulut,Emel Sardohan Yıldırım,Neriman Aral, Editor, SRA, pp.83-100, 2019
21. Yüzyıl Becerisi Olarak Kritik Düşünme ve Problem Çözme Becerileri
in: 21. Yüzyıl Çocuklarının Eğitimi 6C MODELİ, Prof. Dr. Esra ÖMEROĞLU,Dr. Öğr. Üyesi Rıdvan KARABULUT, Editor, EĞİTEN KİTAP, Ankara, pp.49-57, 2019
Erken Çocukluk Döneminde Yaratıcılık ve Yaratıcı Etkinlikler
EĞİTEN KİTAP YAYINCILIK, Ankara, 2018
Yaratıcılık ve Yaratıcı Etkinlikler
EĞİTEN KİTAP, Ankara, 2018
INTERVENTION PROGRAMS THAT ARE IMPLEMENTED FOR REFUGEE CHILDREN
in: CURRENT TRENDS in PRE-SCHOOL EDUCAION-1, ÇETİN TURHAN,DENİZ ÜMİT,BAYRAKTAR VEDAT,YILDIRIM YAKUP, Editor, LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING, Riga, pp.32-54, 2018
Strategy Guide Book
Pegem A., 2017
The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers”
in: Current Advances in Education, Emin Atasoy Recep Efe Iwona Jażdżewska Hülya Yaldır, Editor, St. Kliment Ohridski University Press, pp.315-325, 2016
Educational and Instructional Strategies for the Education ofTalented and Gifted Children
in: Developments in Educational Sciences, EFE Recep, KOLEVA Irina, ATASOY Emin, CÜREBAL İsa, Editor, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, pp.271-284, 2016
The Effect of Reasoning Education Program on 61-72 Month-Old Children’s Cognitive Abilities
in: Developments in Educational Sciences, EFE Recep, KOLEVA Irina, ATASOY Emin, CÜREBAL İsa , Editor, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, pp.1-16, 2016
The Project ’xxStrategies for Talented and Gifted Pupils Teachers’xx
in: Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editor, St Kliment Ohridski University Press, Sofia, Sofija, pp.315-325, 2016
educational and instructional strategies for the education of talented and gifted children
in: Developments in Educational Sciences, Recep EFE, Irina KOLEVA,Emin ATASOY, İsa CÜREBAL, Editor, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, pp.271-284, 2016
The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils Teachers
in: Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jazdzewska, H. Yaldır (Eds.) , Editor, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, pp.315-326, 2016
The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’Teachers”
in: Current Advances in Education, Atasoy Emin, Efe Recep, Jażdżewska Iwona, Yaldır Hülya,, Editor, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, pp.315-325, 2016
The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers
in: Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jażdżewska, and Yaldır, H., , Editor, ST. Kliment Ohridski University Press Sofia, Sofya, pp.315-325, 2016
The Project Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers
in: Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jażdżewska, and Yaldır, H., Editor, ST. Kliment Ohridski University Press Sofia, pp.315-325, 2016
Educational and Instructional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children
in: Developments in Educational Sciences, Recep EFE Irina KOLEVA Emin ATASOY İsa CÜREBAL, Editor, ST. Kliment Ohridski University Press, pp.271-284, 2016
Mobile Preschool Practises
in: Developments in Educational Sciences, EFE Recep, KOLEVA Irina, ATASOY Emin, CÜREBAL İsa, Editor, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, pp.631-639, 2016
Mobile Preschool Practises
in: Developments in Educational Sciences, Recep EFE, Irina KOLEVA, Emin ATASOY, İsa CÜREBAL, Editor, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, pp.631-639, 2016
The project "strategies for talented and gifted pupils teachers"
in: Current Advances in Education, Emin ATASOY, Recep EFE, Iwona JAZDZEWSKA, Hülya YALDIR, Editor, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, pp.315-326, 2016
The Project "Strategies for Talented and Gifted Pupils' Teachers"
in: Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editor, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, pp.315-325, 2016
Educational and Instuctional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children
in: Developments in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, İsa Cürebal, Editor, St Kliment Ohridski University Press, Sofija, pp.271-284, 2016
Educational and Instructional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children
in: Developments in Educational Science, R. Efe I. Koleva E. Atasoy İ. Cürebal, Editor, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, pp.271-284, 2016
Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi 60 Ay ve Üzeri Çocuklar İçin Sosyal Beceri Etkinlik Kitabı
Ankara: Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri., 2014
Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi 36 48 Ay Çocuklar İçin Sosyal Beceri Etkinlik Kitabı
Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri, Ankara, 2014
Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi Okuma Yazmaya Hazırlık Kitabı
Ankara: Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri, 2014
Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi Öğretmen Kılavuz Kitabı
Ankara: Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri., 2014
Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi 48 60 Ay Çocuklar İçin Sosyal Beceri Etkinlik Kitabı
Ankara: Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri., 2014
Social Skills in Preschool Period,
in: Preschool Education in Turkey and in the World A Theorical and Empirical Perspective, in: H. A. Başal, E. Ömeroğlu, Zdravka Kostova (ed.),, Editor, Sofia: St. Kliment Ohridski University Press,, pp.10-14, 2014
MATERYAL KİTABI
Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri, 2012
Problem Çözme Becerileri Ölçeği Rehber Kitap
Koza Yayın Dağıtım, 2012
Maternal Attitudues, Emotional Intelligence and Home Environment and Their Relationship with Emotional Intelligence of Sixth Years Old Children
in: Emotional Intelligence New Perspectives and Applications, Anamaria Di Fabrio, Editor, Intech, Rijeka, pp.167-180, 2012
Okul öncesi eğitimde drama teoriden uygulamaya
Kök Yayıncılık, 2010
Çocuk ve Ergen Gelişimi
Morpa Kültür Yay., Ankara, 2007
Aile ve Çocuk Eğitim Programı 2 4 Yaş Etkinlik Materyali
Duman Ofset, Ankara, 2003
Aile ve Çocuk Eğitim Programı 4 6 Yaş Etkinlik Materyali
Duman Ofset, Ankara, 2003
Aile Çocuk Eğitimi Programı 0 2 Yaş Etkinlik Materyali
Duman Ofset, Ankara, 2003
MEB Okul Öncesi Eğitimi Genel Müdürlüğü 36-72 Aylık Çocuklar İçin Okul Öncesi Eğitim Programı
MEB Yayınları, Ankara, 2002
Ankara?da Farklı Sosyoekonomik Düzeydeki Çocukların Gelişim Durumlarının Incelenmesi Üzerine Bir Araştırma
M.E.B. Okul Öncesi Eğitimi Genel Müdürlüğü, 1995
