Makaleler
58
Tümü (58)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (2)
Scopus (17)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (24)
3. Türkiye'deki Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Depremle İlgili Yapılan Sınıf İçi Uygulamalar
Başkent University Journal of Education
, cilt.12, sa.2, ss.88-100, 2025 (Hakemli Dergi)
6. Karakter Eğitimi Yetkinlik İnancı Skalası’nın (KEYİS) Okul Öncesi Öğretmenleri İçin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
BUGU Dil ve Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.4, ss.482-493, 2023 (Hakemli Dergi)
15. The Views of Preschool Teachers Regarding the Applicability of Block-Based Coding Programs
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.7, sa.20, ss.2373-2392, 2022 (Hakemli Dergi)
19. A validity and reliability study of a nomination scale for identifying gifted children in early childhood
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.13, sa.2, ss.1756-1777, 2021 (Hakemli Dergi)
23. An examination of therelationship between preschool children’s and their teachers’ attitudes and awareness towards the environment
JOURNAL OF EDUCATION AND LEARNING
, cilt.7, sa.2, ss.221-229, 2018 (Hakemli Dergi)
24. A Study on the Effects of Creativity Training Program on Creative Behaviors of Children
Cumhuriyet International Journal of Educaion
, cilt.7, sa.1, ss.1-15, 2018 (Hakemli Dergi)
25. The Terms Used in Gifted and Talented Education in Turkey, Relevant Legal Framework and Educational Practices
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.9, sa.1, ss.1-16, 2017 (Hakemli Dergi)
26. Psikososyal Gelişim Temelli Eğitim ProgramınınAnasınıfına Devam Eden Çocukların Problem ÇözmeBecerilerine Etkisi
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.233-248, 2017 (Hakemli Dergi)
27. SOSYAL DEĞERLER EĞİTİMİ PROGRAMININ ANASINIFINA DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN SOSYAL DEĞERLER KAZANIMINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ
, sa.58, ss.593-617, 2016 (Hakemli Dergi)
28. Okul Öncesi Sosyal Değerler Kazanımı Ölçeğinin Geliştirilmesi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.35, ss.101-136, 2016 (Hakemli Dergi)
31. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM PROGRAMLARINDA DEĞERLEREĞİTİMİNE YER VERME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.21, ss.244-264, 2015 (Hakemli Dergi)
34. Okul Öncesi Sosyal Beceri Eğitim Programı Pilot Çalışmasının Değerlendirilmesi
Uluslararası Aile Çocuk ve Eğitim Dergisi,
, cilt.7, ss.72-89, 2015 (Hakemli Dergi)
35. Okul öncesi sosyal beceri destek projesinde geliştirilen ölçme değerlendirme araç ve yöntemlerinin tanıtımı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.74-83, 2015 (Hakemli Dergi)
36. Sosyal Beceri Eğitici Eğitim Programının Etkililiği
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.1, sa.1, ss.74-83, 2014 (Hakemli Dergi)
37. Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Anne Baba Formuna Ait Norm Değerlerinin Belirlenmesi ve Yorumlanması
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.102-115, 2014 (Hakemli Dergi)
38. Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi: Geçerlik Ve Güvenirlik Analizleri
21. Yüzyilda Eğitim ve Toplum
, cilt.4, sa.2, ss.102-115, 2014 (Hakemsiz Dergi)
46. Validity and Reliability of teacher-child communication scale
Educational Science: Theory Practice
, ss.3165-3172, 2012 (Hakemli Dergi)
48. Yaratıcı Drama Eğitimi Alan ve Almayan 60-72 Aylar Arasındaki Çocukların Sosyal-Duygusal Davranışlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
journal of Kastamonu Education
, cilt.20, sa.1, ss.63-80, 2012 (Hakemli Dergi)
49. Development of A Problem Solving Scale for Children Attending Class 1 5 of Primary Education and Norm Study for Turkey
The International Journal of Learning
, cilt.16, sa.8, ss.117-123, 2009 (Scopus)
52. Determining The Methods Of Mothers Use to Support Their Children s Emotional Intelligence
Humanity & Social Science Journal
, cilt.3, sa.2, ss.151-157, 2008 (Hakemli Dergi)
54. Üç altı Yaş Çocuğu Olan Anne babaların Oyun ile İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi
GÜ.Mesleki Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.18, ss.1-12, 2007 (Hakemli Dergi)
55. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Ailenin Eğitime Katılımı
Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi
, sa.62, 2005 (Hakemli Dergi)
56. Okul Öncesi dönemde Yaratıcılık Eğitimi ve Desteklenmesi
Milli eğitim Dergisi
, sa.151, 2001 (Scopus)
58. Ailenin çocuğun eğitimine katılımı,
Okul Öncesi Eğitimi
, 1994 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
53
2. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf İçi Uygulamalarının Geriye Dönük Pedagojiye Göre İncelenmesi
8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Karaman, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
5. Analyzing Views Of Preschool Teachers On The Applicability Of Block-Based Coding / Okul Öncesi Öğretmenlerinin Blok Tabanlı Kodlamanın Uygulanabilirliğine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.928-931, (Özet Bildiri)
6. ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE (0-6 YAŞ) ÇOCUĞUN GELİŞİM POTANSİYELİNİN DESTEKLENMESİ PROJESİ
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
7. Preschool Teachers’ Views About Turkish and Syrian Children’ Values
VIII International Conference ”Early Childhood Care and Education, Moskva, Rusya, 29 Mayıs - 01 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
10. İLKOKUL 1. SINIFA DEVAM EDEN ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ GELİŞİMİ ÜZERİNE NİTEL BİR ÇALIŞMA
ULUSLARARASI IV. ÇOCUK GELİŞİMİ KONGRESŞ, 22 - 24 Ekim 2018, ss.254-255, (Özet Bildiri)
11. Okul Öncesi Çocuklarına Uygulanan Yaratıcılık Eğitim Programının Çocukların Yaratıcılık ve İşitsel Muhakeme Becerilerine Etkisi
International Teaching, Learning and Educational Research Congress, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)
13. BİLİM VE SANAT MERKEZİNE DEVAM EDEN ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ VE ZEKA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ(KIRŞEHİR ÖRNEĞİ)
INTERNATIONAL EJER CONGRESS, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
14. Sınıfında Mülteci Çocuklar Olan Okul Öncesi Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Problemler
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, ss.152, (Özet Bildiri)
15. POPÜLER ANNELERİN TAKİPÇİLERİ ANNELERİN SOSYAL MEDYA KULLANIM DURUMLARININ İNCELENMESİ
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
16. Okul Öncesi Eğitimde Teknolojik Oyun ve Oyuncak Materyali Kullanımına 3 Farklı Bakış: Öğretmen, Ebeveyn ve Çocuk Görüşleri
5th International Early Childhood Education Congress, 18 - 21 Ekim 2017, ss.487, (Özet Bildiri)
17. Okul Öncesi ÇocuklaraYönelik TürkçeDilinde GeliştirilenBilişim AraçlarındakiUygulamalarınİncelenmesi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, ss.363, (Özet Bildiri)
18. Değişen ToplumdaÇocuk: Dijital Oyun veOyuncaklar ve SosyalDegeğerler
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, ss.485-486, (Özet Bildiri)
19. İLKOKUL BİRİNCİ SINIFA DEVAM EDEN ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ve ZEKA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
IV. ULUSLAR ARASI OKUL ÖNCESİ KONGRESİ, 18 - 21 Ekim 2017, ss.244-245, (Özet Bildiri)
24. GEZİCİ ANAOKULUNUNA DEVAM ÇOCUKLARIN ÖĞRETMEN ÇOCUK İLETİŞİMLERİNİN İNCELENMESİ
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.211-212, (Özet Bildiri)
25. Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
26. Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
27. Nitelikli Eğitim Ortamı Nitelikli Okul Öncesi Eğitim Kurumu
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRES, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
28. Üstün Yetenekli ve Zekalı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1508-1509, (Özet Bildiri)
31. PSİKO SOSYAL GELİŞİM TEMELLİ EĞİTİM PROGRAMININ ANASINIFINA DEVAMEDEN ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ
1 st Internatinal Conference On Lifelong Education and Leadership For All, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
32. Psikososyal gelişim temelli eğitim programının anasınıfına devam eden çocuklarınduygusal zekâlarına ve problem çözme becerilerine etkisi
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresİ, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)
33. Metaphors of Male Preschool Teacher Candidates about Male Preschool Teacher
The International Congress on Education for the Future:Issues and Challenges
ICEFIC-2015, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
34. Okul Öncesi Öğretmen Adayları Olarak Erken Müdahalenin Farkında Mıyız
Uluslararası Katılımlı III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
35. Okul Öncesi Çocuklar İçin Sosyal Beceri Temelli Eğitim Programını Geliştirme Süreci
I. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 09 Aralık 2012, (Tam Metin Bildiri)
36. Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi Early Childhood Social Skills Developmen Project
III. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
38. Çocuğa Bakış Açısı Envanteri nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Eğitimde Yeni Yönelimler-5 “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, Türkiye, 18 Nisan 2009, (Tam Metin Bildiri)
43. Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrencilerinin Çocuğa Bakış Açılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Uluslararsı Asya ve Kuzey Afrika Çalışmaları Kongresi (ICANAS 38), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
44. Anne Baba Çocuk İletişiminde Duygusal Zekânın Rolü
4. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, 22 - 24 Ekim 2007, (Tam Metin Bildiri)
45. Okul Öncesi Öğretmenliği Birinci ve Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Çocuğa Bakış Açılarının Karşılaştırılması
3.Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi & 3.Uluslararası Çocuk Filmleri Festivali ve Kongresi, 6 - 08 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)
46. Anaokuluna Devam Eden Altı Yaş Çocuklarının Duygusal Zekaları İle Estetik Yargıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
1.Uluslararası Duygusal Zeka Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
47. Aile Çocuk Eğitim Programının Aile Yapısı İşleyişi ve Kaygı Düzeyine Etkisinin İncelenmesi
I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2014 - 03 Temmuz 2004, ss.140-153, (Tam Metin Bildiri)
48. Okulöncesi Eğitim Kurumlarındaki Sanat Çalışmalarının Belirlenmesi
Gazi Üniversitesi’nin Eğitimde 75. Yılı sanat Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)
49. 0 4 Yaş Arası Çocuk ve Anne Eğitimine Yeni Bir Bakış
1. Ulusal Aile Hizmeteleri Sempozyumu (2000li Yıllarda Aile Hizmetleri), Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2001, ss.233-237, (Tam Metin Bildiri)
50. Anne Çocuk Eğitimi Programı.
Okul Öncesi Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 1997, (Tam Metin Bildiri)
51. Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi 1 ve 4 Sınıf Öğrencilerinin Meslek Tercihleri ve Beklentileri
II. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 1995, (Özet Bildiri)
52. Mesleki ve Teknik Öğretime Öğretmen Yetiştiren Fakültelerde Okuyan 1 ve 4 Sınıf Öğrencilerinin Fakülte Programı İle İlgili Görüşleri
Fırat Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi Mesleki ve Teknik Eğitim Sempozyumu I, Elazığ, Türkiye, 22 - 23 Haziran 1995, ss.263-277, (Tam Metin Bildiri)
53. Türkiye de Okul Öncesi Eğitimin Yaygınlaştırılmasında Aile Eğitimine Dayalı Modeller
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitim Genel Müdürlüğü, Ankara, Türkiye, 01 Aralık 1993
Kitaplar
45
1. PEARL EGITIM MODELIVE ETKINLIK ÖRNEKLERI
Eğiten Kitap, Ankara, 2022
4. Üstün Yetenekli Çocuklara Yönelik PROBLEM ÇÖZME ETKİNLİKLERİ
EĞİTEN KİTAP, Ankara, 2019
5. Evaluation in inquiry-based science education
Current Studies in Educational Measurement and Evaluation, S. Çepni Y. Kara, Editör, Paradigma, İstanbul, ss.523-548, 2019
6. An Experiment About Qoualitative Analysis Findings of Working Gropu Problem Solving Stages
Current Trends in Special Education, Rıdvan Karabulut,Emel Sardohan Yıldırım,Neriman Aral, Editör, SRA, ss.83-100, 2019
7. 21. Yüzyıl Becerisi Olarak Kritik Düşünme ve Problem Çözme Becerileri
21. Yüzyıl Çocuklarının Eğitimi 6C MODELİ, Prof. Dr. Esra ÖMEROĞLU,Dr. Öğr. Üyesi Rıdvan KARABULUT, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.49-57, 2019
8. Erken Çocukluk Döneminde Yaratıcılık ve Yaratıcı Etkinlikler
EĞİTEN KİTAP YAYINCILIK, Ankara, 2018
9. Yaratıcılık ve Yaratıcı Etkinlikler
EĞİTEN KİTAP, Ankara, 2018
10. INTERVENTION PROGRAMS THAT ARE IMPLEMENTED FOR REFUGEE CHILDREN
CURRENT TRENDS in PRE-SCHOOL EDUCAION-1, ÇETİN TURHAN,DENİZ ÜMİT,BAYRAKTAR VEDAT,YILDIRIM YAKUP, Editör, LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING, Riga, ss.32-54, 2018
11. Strategy Guide Book
Pegem A., 2017
12. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers”
Current Advances in Education, Emin Atasoy Recep Efe Iwona Jażdżewska Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.315-325, 2016
13. Educational and Instructional Strategies for the Education ofTalented and Gifted Children
Developments in Educational Sciences, EFE Recep, KOLEVA Irina, ATASOY Emin, CÜREBAL İsa, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.271-284, 2016
14. The Effect of Reasoning Education Program on 61-72 Month-Old Children’s Cognitive Abilities
Developments in Educational Sciences, EFE Recep, KOLEVA Irina, ATASOY Emin, CÜREBAL İsa , Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.1-16, 2016
15. The Project ’xxStrategies for Talented and Gifted Pupils Teachers’xx
Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, St Kliment Ohridski University Press, Sofia, Sofija, ss.315-325, 2016
16. educational and instructional strategies for the education of talented and gifted children
Developments in Educational Sciences, Recep EFE, Irina KOLEVA,Emin ATASOY, İsa CÜREBAL, Editör, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.271-284, 2016
17. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils Teachers
Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jazdzewska, H. Yaldır (Eds.) , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.315-326, 2016
18. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’Teachers”
Current Advances in Education, Atasoy Emin, Efe Recep, Jażdżewska Iwona, Yaldır Hülya,, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.315-325, 2016
19. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers
Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jażdżewska, and Yaldır, H., , Editör, ST. Kliment Ohridski University Press Sofia, Sofya, ss.315-325, 2016
20. The Project Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers
Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jażdżewska, and Yaldır, H., Editör, ST. Kliment Ohridski University Press Sofia, ss.315-325, 2016
21. Educational and Instructional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children
Developments in Educational Sciences, Recep EFE Irina KOLEVA Emin ATASOY İsa CÜREBAL, Editör, ST. Kliment Ohridski University Press, ss.271-284, 2016
22. Mobile Preschool Practises
Developments in Educational Sciences, EFE Recep, KOLEVA Irina, ATASOY Emin, CÜREBAL İsa, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.631-639, 2016
23. Mobile Preschool Practises
Developments in Educational Sciences, Recep EFE, Irina KOLEVA, Emin ATASOY, İsa CÜREBAL, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.631-639, 2016
24. The project "strategies for talented and gifted pupils teachers"
Current Advances in Education, Emin ATASOY, Recep EFE, Iwona JAZDZEWSKA, Hülya YALDIR, Editör, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.315-326, 2016
25. The Project "Strategies for Talented and Gifted Pupils' Teachers"
Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.315-325, 2016
26. Educational and Instuctional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children
Developments in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, İsa Cürebal, Editör, St Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.271-284, 2016
27. Educational and Instructional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children
Developments in Educational Science, R. Efe I. Koleva E. Atasoy İ. Cürebal, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.271-284, 2016
28. Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi 60 Ay ve Üzeri Çocuklar İçin Sosyal Beceri Etkinlik Kitabı
Ankara: Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri., 2014
29. Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi 36 48 Ay Çocuklar İçin Sosyal Beceri Etkinlik Kitabı
Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri, Ankara, 2014
30. Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi Okuma Yazmaya Hazırlık Kitabı
Ankara: Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri, 2014
31. Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi Öğretmen Kılavuz Kitabı
Ankara: Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri., 2014
32. Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi 48 60 Ay Çocuklar İçin Sosyal Beceri Etkinlik Kitabı
Ankara: Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri., 2014
34. Social Skills in Preschool Period,
Preschool Education in Turkey and in the World A Theorical and Empirical Perspective, in: H. A. Başal, E. Ömeroğlu, Zdravka Kostova (ed.),, Editör, Sofia: St. Kliment Ohridski University Press,, ss.10-14, 2014
35. MATERYAL KİTABI
Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri, 2012
36. Problem Çözme Becerileri Ölçeği Rehber Kitap
Koza Yayın Dağıtım, 2012
37. Maternal Attitudues, Emotional Intelligence and Home Environment and Their Relationship with Emotional Intelligence of Sixth Years Old Children
Emotional Intelligence New Perspectives and Applications, Anamaria Di Fabrio, Editör, Intech, Rijeka, ss.167-180, 2012
38. Okul öncesi eğitimde drama teoriden uygulamaya
Kök Yayıncılık, Ankara, 2010
39. Çocuk ve Ergen Gelişimi
Morpa Kültür Yay., Ankara, 2007
40. Aile ve Çocuk Eğitim Programı 2 4 Yaş Etkinlik Materyali
Duman Ofset, Ankara, 2003
41. Aile ve Çocuk Eğitim Programı 4 6 Yaş Etkinlik Materyali
Duman Ofset, Ankara, 2003
42. Aile Çocuk Eğitimi Programı 0 2 Yaş Etkinlik Materyali
Duman Ofset, Ankara, 2003
43. MEB Okul Öncesi Eğitimi Genel Müdürlüğü 36-72 Aylık Çocuklar İçin Okul Öncesi Eğitim Programı
MEB Yayınları, Ankara, 2002
44. Ankara?da Farklı Sosyoekonomik Düzeydeki Çocukların Gelişim Durumlarının Incelenmesi Üzerine Bir Araştırma
M.E.B. Okul Öncesi Eğitimi Genel Müdürlüğü, 1995
Metrikler
Yayın (WoS)
22
Yayın (Scopus)
24
Atıf (WoS)
71
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
68
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
36
H-İndeks (Scholar)
3
Atıf (TrDizin)
23
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
1
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
138
Proje
16
Tez Danışmanlığı
43