Yayınlar & Eserler

Makaleler 58
Tümü (58)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (2)
Scopus (17)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (24)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 53

3. “Ebeveynlerin Okul Öncesi Dönemdeki Çocuklarının Sosyal Medya Kullanımına Yönelik Görüşlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi”

Uluslararası Katılımlı Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

4. Üstün Yetenekli Çocuk Aday Gösterme Formu Geçerlik Güvenirlik Çalışması

6. Uluslararası Okul Öncesi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

7. Preschool Teachers’ Views About Turkish and Syrian Children’ Values

VIII International Conference ”Early Childhood Care and Education, Moskva, Rusya, 29 Mayıs - 01 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

8. İLKOKUL 1. SINIFA DEVAM EDEN ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNE NİTEL BİR ÇALIŞMA

ULUSLAR ARASI IV. ÇOCUK GELİŞİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

9. OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLAR İÇİN BELLEK BATARYASININ GELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

ULUSLARARASI IV. ÇOCUK GELİŞİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

11. Okul Öncesi Çocuklarına Uygulanan Yaratıcılık Eğitim Programının Çocukların Yaratıcılık ve İşitsel Muhakeme Becerilerine Etkisi

International Teaching, Learning and Educational Research Congress, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Çocuk Bakımında Sosyal Medya Takipçi Annelerin Görüşler

V th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

15. POPÜLER ANNELERİN TAKİPÇİLERİ ANNELERİN SOSYAL MEDYA KULLANIM DURUMLARININ İNCELENMESİ

5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

18. Değişen ToplumdaÇocuk: Dijital Oyun veOyuncaklar ve SosyalDegeğerler

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, ss.485-486, (Özet Bildiri)

21. Türkiye, Çek Cumhuriyeti, İtalya ve Almanya’daki Okul ÖncesiÖğretmenlerinin Etkinlik Uygulamalarına İlişkin Görüşleri

Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.57-58, (Özet Bildiri)

23. Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1508-1509

24. GEZİCİ ANAOKULUNUNA DEVAM ÇOCUKLARIN ÖĞRETMEN ÇOCUK İLETİŞİMLERİNİN İNCELENMESİ

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.211-212, (Özet Bildiri)

25. Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

26. Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

28. Üstün Yetenekli ve Zekalı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1508-1509, (Özet Bildiri)

29. Development of Creative Behavior Observation Form: A Study on Validity and Reliability

2nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All (ICLEL), Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016, ss.625-634, (Tam Metin Bildiri) identifier

30. A Study on the Effects of Creativity Training Program on the Creative Behaviors of Preschool Children

2nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All (ICLEL), Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016, ss.868-874, (Tam Metin Bildiri) identifier

31. PSİKO SOSYAL GELİŞİM TEMELLİ EĞİTİM PROGRAMININ ANASINIFINA DEVAMEDEN ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ

1 st Internatinal Conference On Lifelong Education and Leadership For All, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

33. Metaphors of Male Preschool Teacher Candidates about Male Preschool Teacher

The International Congress on Education for the Future:Issues and Challenges ICEFIC-2015, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

34. Okul Öncesi Öğretmen Adayları Olarak Erken Müdahalenin Farkında Mıyız

Uluslararası Katılımlı III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

35. Okul Öncesi Çocuklar İçin Sosyal Beceri Temelli Eğitim Programını Geliştirme Süreci

I. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 09 Aralık 2012, (Tam Metin Bildiri)

36. Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi Early Childhood Social Skills Developmen Project

III. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)

37. The use of interactive CD-ROM in early childhood education: teachers' thoughts and practices

1st World Conference on Information Technology (WCIT), İstanbul, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2010, cilt.3, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

38. Çocuğa Bakış Açısı Envanteri nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Eğitimde Yeni Yönelimler-5 “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, Türkiye, 18 Nisan 2009, (Tam Metin Bildiri)

39. Determining the views of preschool and primary school Teachers over the support of problem solving skills at children

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1969-1974, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

40. Examination of the relation between viewpoints of preschool teaching students towards children and their attitude towards teaching

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2247-2251, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

42. Examination of pre-school educational environments in respect of some variables

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.42-45, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

43. Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrencilerinin Çocuğa Bakış Açılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

Uluslararsı Asya ve Kuzey Afrika Çalışmaları Kongresi (ICANAS 38), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)

44. Anne Baba Çocuk İletişiminde Duygusal Zekânın Rolü

4. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, 22 - 24 Ekim 2007, (Tam Metin Bildiri)

45. Okul Öncesi Öğretmenliği Birinci ve Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Çocuğa Bakış Açılarının Karşılaştırılması

3.Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi & 3.Uluslararası Çocuk Filmleri Festivali ve Kongresi, 6 - 08 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)

47. Aile Çocuk Eğitim Programının Aile Yapısı İşleyişi ve Kaygı Düzeyine Etkisinin İncelenmesi

I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2014 - 03 Temmuz 2004, ss.140-153, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

48. Okulöncesi Eğitim Kurumlarındaki Sanat Çalışmalarının Belirlenmesi

Gazi Üniversitesi’nin Eğitimde 75. Yılı sanat Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)

49. 0 4 Yaş Arası Çocuk ve Anne Eğitimine Yeni Bir Bakış

1. Ulusal Aile Hizmeteleri Sempozyumu (2000li Yıllarda Aile Hizmetleri), Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2001, ss.233-237, (Tam Metin Bildiri)

50. Anne Çocuk Eğitimi Programı.

Okul Öncesi Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 1997, (Tam Metin Bildiri)

52. Mesleki ve Teknik Öğretime Öğretmen Yetiştiren Fakültelerde Okuyan 1 ve 4 Sınıf Öğrencilerinin Fakülte Programı İle İlgili Görüşleri

Fırat Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi Mesleki ve Teknik Eğitim Sempozyumu I, Elazığ, Türkiye, 22 - 23 Haziran 1995, ss.263-277, (Tam Metin Bildiri)

53. Türkiye de Okul Öncesi Eğitimin Yaygınlaştırılmasında Aile Eğitimine Dayalı Modeller

T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitim Genel Müdürlüğü, Ankara, Türkiye, 01 Aralık 1993
Kitaplar 45

5. Evaluation in inquiry-based science education

Current Studies in Educational Measurement and Evaluation, S. Çepni Y. Kara, Editör, Paradigma, İstanbul, ss.523-548, 2019

6. An Experiment About Qoualitative Analysis Findings of Working Gropu Problem Solving Stages

Current Trends in Special Education, Rıdvan Karabulut,Emel Sardohan Yıldırım,Neriman Aral, Editör, SRA, ss.83-100, 2019

7. 21. Yüzyıl Becerisi Olarak Kritik Düşünme ve Problem Çözme Becerileri

21. Yüzyıl Çocuklarının Eğitimi 6C MODELİ, Prof. Dr. Esra ÖMEROĞLU,Dr. Öğr. Üyesi Rıdvan KARABULUT, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.49-57, 2019

10. INTERVENTION PROGRAMS THAT ARE IMPLEMENTED FOR REFUGEE CHILDREN

CURRENT TRENDS in PRE-SCHOOL EDUCAION-1, ÇETİN TURHAN,DENİZ ÜMİT,BAYRAKTAR VEDAT,YILDIRIM YAKUP, Editör, LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING, Riga, ss.32-54, 2018

12. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers”

Current Advances in Education, Emin Atasoy Recep Efe Iwona Jażdżewska Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.315-325, 2016

13. Educational and Instructional Strategies for the Education ofTalented and Gifted Children

Developments in Educational Sciences, EFE Recep, KOLEVA Irina, ATASOY Emin, CÜREBAL İsa, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.271-284, 2016

14. The Effect of Reasoning Education Program on 61-72 Month-Old Children’s Cognitive Abilities

Developments in Educational Sciences, EFE Recep, KOLEVA Irina, ATASOY Emin, CÜREBAL İsa , Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.1-16, 2016

15. The Project ’xxStrategies for Talented and Gifted Pupils Teachers’xx

Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, St Kliment Ohridski University Press, Sofia, Sofija, ss.315-325, 2016

16. educational and instructional strategies for the education of talented and gifted children

Developments in Educational Sciences, Recep EFE, Irina KOLEVA,Emin ATASOY, İsa CÜREBAL, Editör, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.271-284, 2016

17. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils Teachers

Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jazdzewska, H. Yaldır (Eds.) , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.315-326, 2016

18. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’Teachers”

Current Advances in Education, Atasoy Emin, Efe Recep, Jażdżewska Iwona, Yaldır Hülya,, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.315-325, 2016

19. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers

Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jażdżewska, and Yaldır, H., , Editör, ST. Kliment Ohridski University Press Sofia, Sofya, ss.315-325, 2016

20. The Project Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers

Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jażdżewska, and Yaldır, H., Editör, ST. Kliment Ohridski University Press Sofia, ss.315-325, 2016

21. Educational and Instructional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children

Developments in Educational Sciences, Recep EFE Irina KOLEVA Emin ATASOY İsa CÜREBAL, Editör, ST. Kliment Ohridski University Press, ss.271-284, 2016

22. Mobile Preschool Practises

Developments in Educational Sciences, EFE Recep, KOLEVA Irina, ATASOY Emin, CÜREBAL İsa, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.631-639, 2016

23. Mobile Preschool Practises

Developments in Educational Sciences, Recep EFE, Irina KOLEVA, Emin ATASOY, İsa CÜREBAL, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.631-639, 2016

24. The project "strategies for talented and gifted pupils teachers"

Current Advances in Education, Emin ATASOY, Recep EFE, Iwona JAZDZEWSKA, Hülya YALDIR, Editör, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.315-326, 2016

25. The Project "Strategies for Talented and Gifted Pupils' Teachers"

Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.315-325, 2016

26. Educational and Instuctional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children

Developments in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, İsa Cürebal, Editör, St Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.271-284, 2016

27. Educational and Instructional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children

Developments in Educational Science, R. Efe I. Koleva E. Atasoy İ. Cürebal, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.271-284, 2016

34. Social Skills in Preschool Period,

Preschool Education in Turkey and in the World A Theorical and Empirical Perspective, in: H. A. Başal, E. Ömeroğlu, Zdravka Kostova (ed.),, Editör, Sofia: St. Kliment Ohridski University Press,, ss.10-14, 2014

37. Maternal Attitudues, Emotional Intelligence and Home Environment and Their Relationship with Emotional Intelligence of Sixth Years Old Children

Emotional Intelligence New Perspectives and Applications, Anamaria Di Fabrio, Editör, Intech, Rijeka, ss.167-180, 2012
Metrikler

Yayın

173

Yayın (WoS)

22

Yayın (Scopus)

24

Atıf (WoS)

71

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

68

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

36

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

23

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

138

Proje

16

Tez Danışmanlığı

43

Açık Erişim

23
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları