SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Action Research Aimed at Developing Prospective Biology Teachers’ Health Literacy Levels: The Covid-19 Example
REVISTA DE EDUCACIÓN (MADRID)
, cilt.398, sa.12, ss.159-199, 2022 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Determining the opinions of science teachers on the concept of sustainable development through educational games
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.14, sa.1, ss.843-862, 2022 (Hakemli Dergi)
Development of Light and QR-Code Assisted Brain Lobes and Their Tasks Model and Views of Teacher Candidates on the Model
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.9, sa.1, ss.263-283, 2022 (Hakemli Dergi)
Hücre Biyolojisi Sitoloji Laboratuvar Dersinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Türk Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.155-167, 2012 (Scopus)
An Analysis of Scores of Prospective Biology Teachers on the Factors of MSLQ
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.417-431, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Popüler Bilim Kitaplarının Yardımcı Ders Materyali Olarak Kullanılması ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024
Okulöncesi Çocuklarında Çevre Eğitiminin Sürdürülebilir Tüketim Alışkanlıkları Üzerine Etkisi
Ankara Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 Haziran 2023
Covid-19 Pandemisine Yönelik Yapılan Bilgilendirme Etkinliği Hakkında Katılımcı Görüşlerinin Belirlenmesi
IV. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Ekim 2022, ss.1-2
Teknoloji Destekli Beyin Lobları Materyali Hazırlama Süreci ve Materyale İlişkin Görüşler
Gazi Üniversitesi Genç Araştırmacılar Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2021
Biyolojik Bir Sürece Etkin Olarak Katılan Öğretmen Adaylarının Sistem Düşüncesi Becerilerinin Araştırılması
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
21. Yüzyıl Becerilerine Örnek Bir Uygulama: Biyolojik Bir Sürecin “Sistem Düşüncesi Yaklaşımı” Açısından İncelenmesi ve Öğretmen Adaylarının Sürece Etkin Katılımının Sağlanması
VIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2019), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
Biyoloji Öğretmen Adaylarının “Lisans Derslerinde Ekstra Kitap Okunmasına” Yönelik Algıları
V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2018), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018
Biyoloji Öğretmen Adaylarının "Sistem" ve "Biyolojik Sistem" Kavramlarına Yönelik Algıları
IV th International Eurasian EducationalResearch Congress (EJER), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Biyoloji Eğitiminde Sistem Düşüncesi Yaklaşımı
I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016
Bilimsel Alan Gezilerinin (Bilim Müzesi ve Bilim Merkezi) Öğretmen Adaylarının Alan Bilgisi ve Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimine Etkisi
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015
Sosyobilimsel Bir Konu Olarak Embriyolojik Gelişim Basamaklarının İncelenmesi Deneyini Öğretmen Adaylarının Biyoetik Açıdan Değerlendirmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Çukurova Üniversitesi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Bilimsel Tartışma Yöntemi Argümantasyon ile Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konular Hakkındaki Farkındalık Düzeylerinin Arttırılmasına Yönelik Bir Çalışma
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Çukurova Üniversitesi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Biyolojide Düşük Voltaj Elektron Mikroskop LVEM Üstünlükler ve Yetersizlikler
First International Biology Congress in Kyrgyzstan, Bishkek, Kırgızistan, 24 - 27 Eylül 2012
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çoklu Zekâ Alanları İle Çevreye Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi
X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Farklı Disiplinlerdeki Öğretmen Adaylarının Öğretmen ve Öğrenci Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Lisansüstü Biyoloji Eğitiminde Yönlendirme ve Verimlilik Sorunu
V. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2011
Perspectives of Prospective Secondary Science Teachers Biology Physics Chemistry about Quality of Teacher
World Conference of New Trends in Science Education, İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011
Hücre Biyolojisi Sitoloji Laboratuvar Dersinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
IX.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Biyoloji Öğretmenliği Öğrencilerinin Biyoloji Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik Algılarının ve Öğretmenlik Mesleğine Karşı Tutumlarının Bazı Özellikler Açısından İncelenmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
An Analysis of Factors of MSLQ by Considering Scores of Prospective Biology Teachers
11th EARLI JURE Conference, Katholieke Universiteit, Leuven, Belçika, 8 - 11 Temmuz 2008