Yayınlar & Eserler

Makaleler 36
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (5)
Scopus (10)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 39

1. Quality education in the strategic plans of the ministry of national education: Analysis, evaluation, and future recommendations

3rd Interantional TurkicWorld Congress on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences, 16 - 18 Nisan 2025, (Özet Bildiri)

3. Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılıklarının Okul İklimi ve Öğretmen Öznel İyi Oluşu Yönüyle İncelenmesi

International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, ss.688-690, (Özet Bildiri)

7. Ortaokul Öğretmenlerinin Okullarına Karşı Duydukları Güven İle Psikolojik Dayanıklılıkları Arasındaki İlişki

Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi - II, Ankara, Türkiye, 28 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

8. Öğretmen Algılarına Göre Örgütsel Etik İklim ile Örgütsel Adalet Arasındaki İlişki

7. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR), Türkiye, 24 Ocak 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Educational Management Administration Leadership (EMAL) Dergisinde Yayımlanan Makalelerin Doğrulama Yanlılığı Kapsamında İncelenmesi

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

12. Building a better world for all children: Toolkit for social inclusion of migrant or refugee students in schools - output of the internatıonal project ”Lend a Hand”

11th International Conference onEducation and New LearningTechnologies11th International Conference onEducation and New LearningTechnologies, Palma, İspanya, 1 - 03 Temmuz 2019, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

13. Ortaöğretim kurumlarında bir ders saati süresinin gözlemi

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

15. Doğrulama yanlılığı üzerine kavramsal bir çözümleme: Eğitim yönetimi bağlamında bir değerlendirme

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. Okullarda Mevcut ve Hedeflenen Kültür Tipleri Üzerine Bir Araştırma: Bilecik İli Örneği

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.210-211, (Özet Bildiri)

21. Eğitim yönetiminde bilgiyi haklılandırma problemi: Alan kitapları bağlamında epistemolojik bir değerlendirme

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

23. Öğretmenlerin Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri ile Okul İklimine İlişkin Algıları Arasında Bir Karşılaştırma

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.402-403, (Özet Bildiri)

27. Türk Milli Eğitim Sisteminde mesleki ve teknik eğitim politikalarının değerlendirilmesi

Eğitim Yönetimi Formu (EYFOR), Girne, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2015, ss.610-611, (Özet Bildiri)

28. The opinions of the principal candidates on assignment process of school administrators in Turkey

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Yayınlanmadı)

29. Okul müdürlerinin okul, öğretmen, öğrenci ve veli kavramlarına ilişkin metaforik algıları

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.580, (Özet Bildiri)

30. In-school variables supporting and inhibiting organizational learning in secondary education institutions

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.2912-2919, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

32. Öğretmen etkililiğinin önündeki engeller ve başa çıkma yolları

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.680, (Özet Bildiri)

33. Causes of primary schools teachers’ organizational silence: A qualitative study

7th International Academic Conference, Praha, Çek Cumhuriyeti, 1 - 04 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

36. Mizah davranışları ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışması

7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

37. Mizah davranışları ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışmaları

VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.170, (Özet Bildiri)

38. Okul yapısal değişkenleri bağlamında öğretmenlerin okula bağlılıklarının incelenmesi

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

39. Öğretim elemanlarının kişilik özellikleri ile örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki

VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar 31

1. Sürdürülebilir Kalkınma Temelinde Çevre Dostu Okul Yaklaşımları

Yönetim ve Kültür Yazıları, ÇALIK TEMEL, SEZGİN FERUDUN, Editör, Pegem Akademi, ss.272-290, 2025

2. Where Türkiye Stands in the Context of Well-Being in School: In the Horns of the Dilemma

Student and Teacher Mental Health and Well-Being in Schools: Asian Contexts and Perspectives, John Chi-Kin Lee, Junjun Chen, Editör, Springer, ss.143-162, 2025

3. Alienation in Higher Education in Türkiye

Inclusion Diversity Equity & Access (IDEA) in Higher Education: The Case of Developing Countries, Pinar Ayyildiz & Mehmet Durnali, Editör, Information Age Publishing, North Carolina, ss.53-73, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Schooling system and administration practices of religious education

Islamic-Based Educational Leadership, Administration and Management: Challenging Expectations through Global Critical Insights, Khalid Arar, Rania Sawalhi, Amaarah DeCuir, Tasneem Amatullah, Editör, Routledge, London, ss.1-15, 2023

5. Örgüt Yapıları

Yönetim Bilimi: Kuram-İlke-Uygulama, Necati Cemaloğlu ve Elif Daşcı Sönmez, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.355-371, 2023

8. Yönetim Yaklaşımları ve Okula Yansımaları

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Hasan Tabak,Fatih Şahin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-21, 2022

9. Eğitimde Finansman Sorunu

Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları, Çalık, Temel, Editör, Pegem Akademi, ss.186-201, 2022

10. Eğitim Araştırmalarının Doğası ve Paradigmasal Temelleri

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Hasan Tabak, Beyza Aksu Dünya, Fatih Şahin, Editör, Pegem Akademi, ss.1-17, 2022

11. Türk Devlet ve Topluluklarında Eğitim, Yabancı Ülkelerde Yaşayan Türklerde Eğitim

Türk Eğitim Tarihi: İnsan Yetiştirme Düzeni, Ünsal, Halük ve Bilasa, Pınar, Editör, Nobel, ss.379-418, 2022

16. Yönetimde Sosyal Ağların Gücü

Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Necati Cemaloğlu,Necmi Gökyer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.287-300, 2021

17. Karar Verme

Eğitimde Örgütsel Davranış: Liderlik ve Okul Reformu, Necati Cemaloğlu,Fatih Şahin,Kübra Yenel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.329-373, 2021

18. Liderlik

Eğitimde Örgütsel Davranış: Liderlik ve Okul Reformu, Necati Cemaloğlu,Fatih Şahin,Kübra Yenel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.293-327, 2021

19. Karşılaştırmalı Eğitimin Tanımı, Kapsamı ve Tarihçesi

Karşılaştırmalı Eğitim: Tematik Bir Yaklaşım, Murat Gürkan Gülcan,Fatih Şahin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-19, 2021

20. Eğitimin Tarihi Temelleri

Eğitime Giriş, Cemaloğlu Necati,Şahin Fatih, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.53-76, 2021

21. Okul Kademelerine Göre Sınıf Yönetimiyle İlgili Örnek Olaylar

Sınıf Yönetimi, Temel ÇALIK,Mehmet Metin ARSLAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.251-267, 2021

22. Yükseköğretimde Liderlik

Yükseköğretim Üzerine Düşünmek, Gülsün ATANUR BASKAN,Necati CEMALOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.167-182, 2020

23. Bütünsel (Holistik) Liderlik

Liderlik: Kuram-Araştırma-Uygulama, Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.67-80, 2020

24. Eğitimin Felsefi Temelleri

Eğitime Giriş, Halük Ünsal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.165-190, 2020

25. Veriye dayalı karar verme ve örgütsel öğrenme

Veriye dayalı yönetim, Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.207-226, 2019

26. Yönetime ilişkin temel kavramlar ve eğitim yönetimi

Eğitim yönetimi, Necati Cemaloğlu,Murat Özdemir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-32, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

27. Eğitimci

Etkili okul yöneticilerinin 10 özelliği, Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.21-39, 2018

28. Birey, örgüt ve yönetim

Örgütsel davranış ve yönetimi , Servet Özdemir,Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-31, 2017

29. Örgüt kültürü değerlendirme araçları

Örgüt kültürü: Örgütsel tanı ve değişim, Murat Gürkan Gülcan,Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.21-27, 2017

30. Örgütsel Öğrenme Bakış Açılarının Temel Varsayımları

Örgütsel Öğrenme: Eğitim Örgütlerinde Öğrenme, Öğretme ve Liderlik, Murat Gürkan Gülcan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.17-35, 2016

31. Örgütsel Öğrenme: Özgün Kaynaklar ve Bakış Açıları

Örgütsel Öğrenme: Eğitim Örgütlerinde Öğrenme, Öğretme ve Liderlik, Murat Gürkan Gülcan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.37-49, 2016
Metrikler

Yayın

107

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

28

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

36

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

14

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

23

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

926

H-İndeks (Sobiad)

14

Atıf (Diğer Toplam)

106

Proje

5

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

47
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları