Makaleler
36
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (5)
Scopus (10)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (13)
6. Türk Eğitim Sisteminin Felsefi Temellerine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.798-811, 2023 (Hakemli Dergi)
22. Perceived and Preferred Culture Types at Schools
International Journal on Lifelong Education and Leadership
, cilt.6, sa.1, ss.43-54, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
39
6. Zümre Öğretmenleri Arasındaki İş Birliğinin Okul Yöneticilerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarına Göre İncelenmesi
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-II, 16 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
9. Educational Management Administration Leadership (EMAL) Dergisinde Yayımlanan Makalelerin Doğrulama Yanlılığı Kapsamında İncelenmesi
VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
10. Üniversite Öğrencilerinin Örgüt Kültürü ve Öz Yeterlik Algıları ile Kendilerini Engelleme Davranışları Arasındaki İlişki
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
14. Bürokratik örgüt yapısı ile öğretmenlerin sosyal ağ eğilimleri ve mesleki öğrenme topluluğu arasındaki ilişki
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
17. Okullarda Mevcut ve Hedeflenen Kültür Tipleri Üzerine Bir Araştırma: Bilecik İli Örneği
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.210-211, (Özet Bildiri)
18. Profile Research on Teachers And Principals Working at Bilecik Provincial National Education (Bilecik İli Milli Eğitim Müdürlüğü Öğretmen ve Yönetici Profili Araştırması)
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxne (ICES UEBK 2018), Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.310-311, (Özet Bildiri)
19. The Relationship Between School Climate in Secondary Education Institutions with Self-Efficacy Perceptions and Self-Handicapping Behaviours of Last Grade Students in Secondary Schools (Ortaöğretim Kurumlarında Okul İklimi ile Bu Kurumlardaki Son Sınıf Öğrencilerinin Öz Yeterlik Algıları ve Kendini Engelleme Davranışları Arasındaki İlişki)
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxne (ICES UEBK 2018), Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
20. İlköğretim kurumu öğretmenlerinin işkoliklik düzeyleri örgüt sağlığına ilişkin algıları arasındaki ilişki
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
21. Eğitim yönetiminde bilgiyi haklılandırma problemi: Alan kitapları bağlamında epistemolojik bir değerlendirme
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
22. Öğretmen Adaylarının Geleceğe İlişkin Beklenti ve Kaygıları Olası Ben Kuramı Çerçevesinde Bir İnceleme Nasıl Bir Öğretmen Olacağım
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
23. Öğretmenlerin Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri ile Okul İklimine İlişkin Algıları Arasında Bir Karşılaştırma
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.402-403, (Özet Bildiri)
24. Motivasyon teorileri bağlamında akademik teşvik ödeneği uygulamasının değerlendirilmesi
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
25. Öğretmen algılarına göre okul yöneticilerinin kişilik özellikleri ile okul iklimi arasındaki ilişki
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
26. Öğretmen Algılarına Göre Okul Yöneticilerinin Kişilik Özellikleri ile Okul İklimi Arasındaki İlişki
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
27. Türk Milli Eğitim Sisteminde mesleki ve teknik eğitim politikalarının değerlendirilmesi
Eğitim Yönetimi Formu (EYFOR), Girne, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2015, ss.610-611, (Özet Bildiri)
28. The opinions of the principal candidates on assignment process of school administrators in Turkey
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Yayınlanmadı)
29. Okul müdürlerinin okul, öğretmen, öğrenci ve veli kavramlarına ilişkin metaforik algıları
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.580, (Özet Bildiri)
32. Öğretmen etkililiğinin önündeki engeller ve başa çıkma yolları
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.680, (Özet Bildiri)
33. Causes of primary schools teachers’ organizational silence: A qualitative study
7th International Academic Conference, Praha, Çek Cumhuriyeti, 1 - 04 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
35. Öğretmen Algılarına Göre Okul Yöneticilerinin Mizah Davaranışları ile Yıldırma (Mobbing) Yaşama Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.701, (Özet Bildiri)
36. Mizah davranışları ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışması
7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
37. Mizah davranışları ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışmaları
VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.170, (Özet Bildiri)
38. Okul yapısal değişkenleri bağlamında öğretmenlerin okula bağlılıklarının incelenmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
31
5. Örgüt Yapıları
Yönetim Bilimi: Kuram-İlke-Uygulama, Necati Cemaloğlu ve Elif Daşcı Sönmez, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.355-371, 2023
9. Eğitimde Finansman Sorunu
Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları, Çalık, Temel, Editör, Pegem Akademi, ss.186-201, 2022
15. Karşılaştırmalı Eğitim
PEGEM, Ankara, 2021
20. Eğitimin Tarihi Temelleri
Eğitime Giriş, Cemaloğlu Necati,Şahin Fatih, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.53-76, 2021
22. Yükseköğretimde Liderlik
Yükseköğretim Üzerine Düşünmek, Gülsün ATANUR BASKAN,Necati CEMALOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.167-182, 2020
23. Bütünsel (Holistik) Liderlik
Liderlik: Kuram-Araştırma-Uygulama, Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.67-80, 2020
24. Eğitimin Felsefi Temelleri
Eğitime Giriş, Halük Ünsal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.165-190, 2020
25. Veriye dayalı karar verme ve örgütsel öğrenme
Veriye dayalı yönetim, Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.207-226, 2019
26. Yönetime ilişkin temel kavramlar ve eğitim yönetimi
Eğitim yönetimi, Necati Cemaloğlu,Murat Özdemir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-32, 2019
27. Eğitimci
Etkili okul yöneticilerinin 10 özelliği, Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.21-39, 2018
28. Birey, örgüt ve yönetim
Örgütsel davranış ve yönetimi , Servet Özdemir,Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-31, 2017
29. Örgüt kültürü değerlendirme araçları
Örgüt kültürü: Örgütsel tanı ve değişim, Murat Gürkan Gülcan,Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.21-27, 2017
30. Örgütsel Öğrenme Bakış Açılarının Temel Varsayımları
Örgütsel Öğrenme: Eğitim Örgütlerinde Öğrenme, Öğretme ve Liderlik, Murat Gürkan Gülcan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.17-35, 2016
31. Örgütsel Öğrenme: Özgün Kaynaklar ve Bakış Açıları
Örgütsel Öğrenme: Eğitim Örgütlerinde Öğrenme, Öğretme ve Liderlik, Murat Gürkan Gülcan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.37-49, 2016
Metrikler
Yayın (WoS)
10
Yayın (Scopus)
10
Atıf (WoS)
28
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
36
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
14
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
23
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
926
H-İndeks (Sobiad)
14
Atıf (Diğer Toplam)
106
Proje
5
Tez Danışmanlığı
14