Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Türk Eğitim Sisteminin Felsefi Temellerine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.5, no.3, pp.798-811, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Perceived and Preferred Culture Types at Schools
International Journal on Lifelong Education and Leadership
, vol.6, no.1, pp.43-54, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Kurumu Öğretmenlerinin İşkoliklik Düzeyleri İle Örgüt Sağlığına İlişkin Algıları Arasındaki İlişki
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.19, no.3, pp.610-621, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
LEND A HAND – Social inclusion programming for migrantand refugee children at primary schools. Primi risultati
Counseling: Giornale Italiano di Ricerca e Applicazioni
, vol.10, no.3, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Examining relationships between school administrators humor behaviors and teachers mobbing experiences according to teacher perceptions
International Online Journal of Educational Sciences
, vol.6, no.3, pp.570-580, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Causes of primary schools teachers’ organizational silence: A qualitative study
ASOS Journal (The Journal of Academic Social Science)
, no.1, pp.112-124, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Zümre Öğretmenleri Arasındaki İş Birliğinin Okul Yöneticilerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarına Göre İncelenmesi
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-II, 16 November 2022
Educational Management Administration Leadership (EMAL) Dergisinde Yayımlanan Makalelerin Doğrulama Yanlılığı Kapsamında İncelenmesi
VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Turkey, 10 - 13 September 2020
Üniversite Öğrencilerinin Örgüt Kültürü ve Öz Yeterlik Algıları ile Kendilerini Engelleme Davranışları Arasındaki İlişki
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Turkey, 16 - 19 September 2020
Bürokratik örgüt yapısı ile öğretmenlerin sosyal ağ eğilimleri ve mesleki öğrenme topluluğu arasındaki ilişki
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Turkey, 2 - 04 May 2019
Okullarda Mevcut ve Hedeflenen Kültür Tipleri Üzerine Bir Araştırma: Bilecik İli Örneği
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Turkey, 10 - 12 May 2018, pp.210-211
Profile Research on Teachers And Principals Working at Bilecik Provincial National Education (Bilecik İli Milli Eğitim Müdürlüğü Öğretmen ve Yönetici Profili Araştırması)
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxne (ICES UEBK 2018), Antalya, Turkey, 10 - 12 May 2018, pp.310-311
The Relationship Between School Climate in Secondary Education Institutions with Self-Efficacy Perceptions and Self-Handicapping Behaviours of Last Grade Students in Secondary Schools (Ortaöğretim Kurumlarında Okul İklimi ile Bu Kurumlardaki Son Sınıf Öğrencilerinin Öz Yeterlik Algıları ve Kendini Engelleme Davranışları Arasındaki İlişki)
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxne (ICES UEBK 2018), Antalya, Turkey, 10 - 12 May 2018
Eğitim yönetiminde bilgiyi haklılandırma problemi: Alan kitapları bağlamında epistemolojik bir değerlendirme
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Turkey, 11 - 13 May 2017
İlköğretim kurumu öğretmenlerinin işkoliklik düzeyleri örgüt sağlığına ilişkin algıları arasındaki ilişki
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Turkey, 11 - 13 May 2017
Öğretmenlerin Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri ile Okul İklimine İlişkin Algıları Arasında Bir Karşılaştırma
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016, pp.402-403
Öğretmen Adaylarının Geleceğe İlişkin Beklenti ve Kaygıları Olası Ben Kuramı Çerçevesinde Bir İnceleme Nasıl Bir Öğretmen Olacağım
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016
Motivasyon teorileri bağlamında akademik teşvik ödeneği uygulamasının değerlendirilmesi
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Turkey, 12 - 14 May 2016
Öğretmen algılarına göre okul yöneticilerinin kişilik özellikleri ile okul iklimi arasındaki ilişki
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 21 - 24 April 2016
Öğretmen Algılarına Göre Okul Yöneticilerinin Kişilik Özellikleri ile Okul İklimi Arasındaki İlişki
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 21 - 24 April 2016
Türk Milli Eğitim Sisteminde mesleki ve teknik eğitim politikalarının değerlendirilmesi
Eğitim Yönetimi Formu (EYFOR), Girne, Cyprus (Kktc), 5 - 07 November 2015, pp.610-611
The opinions of the principal candidates on assignment process of school administrators in Turkey
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), Ankara, Turkey, 13 - 15 May 2015
Okul müdürlerinin okul, öğretmen, öğrenci ve veli kavramlarına ilişkin metaforik algıları
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2015, pp.580
Öğretmen etkililiğinin önündeki engeller ve başa çıkma yolları
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 7 - 09 November 2013, pp.680
Causes of primary schools teachers’ organizational silence: A qualitative study
7th International Academic Conference, Praha, Czech Republic, 1 - 04 September 2013
Öğretmen Algılarına Göre Okul Yöneticilerinin Mizah Davaranışları ile Yıldırma (Mobbing) Yaşama Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Turkey, 12 - 14 September 2012, pp.701
Mizah davranışları ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışması
7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2012
Mizah davranışları ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışmaları
VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2012, pp.170
Okul yapısal değişkenleri bağlamında öğretmenlerin okula bağlılıklarının incelenmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Turkey, 12 - 14 September 2012
Books & Book Chapters
Örgüt Yapıları
in: Yönetim Bilimi: Kuram-İlke-Uygulama, Necati Cemaloğlu ve Elif Daşcı Sönmez, Editor, Eğiten Kitap, Ankara, pp.355-371, 2023
Eğitimde Finansman Sorunu
in: Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları, Çalık, Temel, Editor, Pegem Akademi, pp.186-201, 2022
Karşılaştırmalı Eğitim
PEGEM, Ankara, 2021
Eğitimin Tarihi Temelleri
in: Eğitime Giriş, Cemaloğlu Necati,Şahin Fatih, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.53-76, 2021
Yükseköğretimde Liderlik
in: Yükseköğretim Üzerine Düşünmek, Gülsün ATANUR BASKAN,Necati CEMALOĞLU, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.167-182, 2020
Bütünsel (Holistik) Liderlik
in: Liderlik: Kuram-Araştırma-Uygulama, Kürşad Yılmaz, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.67-80, 2020
Eğitimin Felsefi Temelleri
in: Eğitime Giriş, Halük Ünsal, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.165-190, 2020
Veriye dayalı karar verme ve örgütsel öğrenme
in: Veriye dayalı yönetim, Necati Cemaloğlu, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.207-226, 2019
Yönetime ilişkin temel kavramlar ve eğitim yönetimi
in: Eğitim yönetimi, Necati Cemaloğlu,Murat Özdemir, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.1-32, 2019
The Educator
in: Ten Traits of Highly Effective Principals, Necati Cemaloğlu, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.21-39, 2018
Örgütsel Öğrenme Bakış Açılarının Temel Varsayımları
in: Örgütsel Öğrenme: Eğitim Örgütlerinde Öğrenme, Öğretme ve Liderlik, Murat Gürkan Gülcan, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.17-35, 2016
Örgütsel Öğrenme: Özgün Kaynaklar ve Bakış Açıları
in: Örgütsel Öğrenme: Eğitim Örgütlerinde Öğrenme, Öğretme ve Liderlik, Murat Gürkan Gülcan, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.37-49, 2016