Yayınlar & Eserler

Makaleler 29
Tümü (29)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (23)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 34

1. Siber Zorbalık Duyarlılığına İlişkin Alanyazın İncelemesi

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, ss.83, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2. Dijital Görüntü Sahteciliğinin Derin Öğrenme Teknikleri ile Tespit Edilmesi

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, ss.305, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. Bulut Tabanlı Adli Bilişim İncelemeleri: Örnek Bir Uygulama

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, ss.109, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

4. E-Ticaret Sitelerine Yönelik Siber Saldırılar ve Güvenlik Tedbirleri

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, ss.333, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

5. Ortadaki Adam Saldırısının Teknik Yönden İncelenmesi

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, ss.278, (Özet Bildiri) Creative Commons License

6. A Data Mining Based System for Automating Creation of Cyber Threat Intelligence

International Symposium on Digital Forensics and Security, Elazığ, Türkiye, 28 - 29 Haziran 2021, ss.14, (Özet Bildiri) Creative Commons License

7. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Kişisel Siber Güvenliği Sağlama Durumlarının İncelenmesi

8. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Çorum, Türkiye, 22 Ağustos 2020, (Özet Bildiri)

8. The Examination of The Use of Artificial Intelligence Systems in Career Guidance in Southern African Countries

Uluslararası Bilim, Teknoloji ve Sosyal Bilimlerde Güncel Gelişmeler Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 22 Aralık 2019, cilt.1, ss.216-227, (Tam Metin Bildiri)

9. Electronic Government in Central Africa: Expectations and Challenges

International Symposium on Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Samsun, Türkiye, 22 Kasım 2019, ss.1-9, (Tam Metin Bildiri)

10. Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerde Öğrenme Yaklaşımları ve Ders Tasarımı

International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 14 Kasım 2019, ss.787-796, (Tam Metin Bildiri)

11. Nomofobi ile Facebook Bağımlılığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

ICITS 2019, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

12. Kişiselleştirilmiş Fransızca Öğretiminin Öğrencilerin Başarısına ve Derse İlgisine Etkisi

V. ULUSLARARASI TURKCESS EGİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.426-427, (Özet Bildiri)

13. Anaokulu Öğrencilerinin Bilişim Teknolojilerine Yaklaşımı

GlobETS: 2nd International Conference On Education, Technology And Science, Girne, Kıbrıs (Kktc), 11 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

14. Uzaktan Eğitim Programına Kayıtlı Öğrencilerin Çevrimiçi Sınava İlişkin Tutumlarını ve Başarı Kaygı Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma

Uluslararası Bilim, Eğitim ve Teknoloji Araştırmaları Kongresi, Odessa, Ukrayna, 10 Ağustos - 12 Ekim 2018, ss.108-121, (Tam Metin Bildiri)

15. Performans Tabanlı Öğretimin Voleybolda Manşet Pas Becerilerinin Gelişimine Etkisi

International Academic Research Congres (INES), ALANYA/ANTALYA, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, ss.1564-1572, (Tam Metin Bildiri)

16. Bürolarda Çalışan Yöneticilerin ve Yönetici Asistanların İnovatif Ofis Teknolojileri Farkındalıkları

4 Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 27 - 30 Haziran 2018, cilt.1, ss.405-418, (Tam Metin Bildiri)

17. Türkçe Metinlerde Kişiselleştirmenin Okuduğunu Anlamaya Etkisi

International Academic Research Congres (INES), ALANYA/ANTALYA, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, ss.1553-1563, (Tam Metin Bildiri)

18. Etkin Öğrenme Ortamlarında İşbirlikli Öğrenme Takımlarının Çoklu Ortam Tasarımı ve Üretimi Görevine İlişkin Performanslarının Değerlendirilmesi

Uluslararası Bilim, Eğitim ve Teknoloji Araştırmaları Kongresi, Odessa, Ukrayna, 10 - 12 Ağustos 2018, ss.122-138, (Tam Metin Bildiri)

19. Matematik Eğitiminde Öğrenenlerin Problem Çözme Becerilerinin Gelişimine Performans Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkisi

IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 27 - 30 Haziran 2018, cilt.1, ss.382-392, (Tam Metin Bildiri)

20. Eşzamanlı Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrencilerin Karşılaştığı Problemler

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.169, (Özet Bildiri)

21. E-Öğrenme Ortamlarında Uygulanabilirliği Açısından Performans Odaklı Öğretim Tasarım Modellerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.548-549, (Özet Bildiri)

22. Lisansüstü Öğrencilerin Eğitsel Dijital Oyunların Eğitim Amaçlı Kullanılmasına Yönelik Görüşleri

11.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

23. Duygusal Zeka ile Girişimcilik Niyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 20 - 23 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

24. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Kariyer Uyum Yeteneklerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma

1. Uluslarası Eğitim Araştırmaları ve Öğretim Eğitimi Kongresi, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

25. Erken Çocukluk Eğitiminde Teknoloji Kullanımı Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, ÜSKÜP, Makedonya, 6 - 09 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

26. Lisansüstü Öğrenim Gören Öğrencilerin Web ve Mobil Tabanlı Eş Zamanlı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri

International Conference on Information Technologies in Education, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 04 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

27. A Research on Determination of Relationship Between Emotional Intelligence and Entrepreneurship Intention in Computer Education and Instructional Technologies

World Conference on Technology, Innovation and Entrepreneurship, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

28. Uzaktan ve Yüz Yüze Hizmetiçi Eğitimin Karşılaştırılması

8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

29. Hastanelerde İki Boyutlu Barkod Teknolojilerine Geçiş ve Örnek Bir Uygulama: Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Örneği

7. Ulusal Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi, Konya, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2013, ss.264-276, (Tam Metin Bildiri)

31. Web Destekli Grup Tabanlı Öğrenmenin Uygulandığı Ortamlarda Öğrencilerin Sosyal Bulunuşluk Algısını ve Başarı Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma

The Fourth International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.317-330, (Tam Metin Bildiri)

32. Ofislerde Internet Tabanlı Dikte ve Konuşma Tanıma Sistemleri: NCH Software - Web Dictate Örneği

X. Ulusal Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kongresi, Bilecik, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)

33. Web Destekli Grup Tabanlı Öğrenmeye İlişkin Öğrenci Görüşleri (Bilgi ve Belge Yön. Dersi Örneği)

VIII. Ulusal Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2009, ss.323-343, (Tam Metin Bildiri)

34. The Effects of Web-Based Learning in Teacher Education: A Case Study on the Development and Learning Course

12th Annual International Conference on Education ATINER, ATİNA, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

1. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Kişisel Siber Güvenliği Sağlama Durumlarının İncelenmesi

Sosyal Bilimlerde Yeni Araştırmalar-IV, Emel İslamoğlu Elif Alp, Editör, Berikan Elektronik Basım Yayın, Ankara, ss.345-358, 2020

2. Performans Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı

Yeni Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Uygulamaları, GÜLAY EKİCİ,MERAL GÜVEN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.542-594, 2013 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

67

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

19

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

28

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

132

Proje

4

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları