Makaleler
42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (9)
Scopus (12)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (12)
1. Examining the impact of violations of local item independence assumption on test equating methods
International Journal of Assessment Tools in Education
, cilt.12, sa.3, ss.629-661, 2025 (ESCI, TRDizin)
4. A New Weighting Method in Meta-Analysis: The Weighting with Reliability Coefficient
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.249-265, 2023 (ESCI, Scopus, TRDizin)
6. Multidimensional Computerized Adaptive Testing Simulations in R
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.9, sa.1, ss.118-137, 2022 (ESCI, TRDizin)
10. Examining the Invariance of a Measurement Model by Using the Covariance Structure Approach
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.7, sa.2, ss.27-39, 2020 (Hakemli Dergi)
11. A Meta-Analytic Reliability Generalization Study of the Oxford Happiness Scale in Turkish Sample
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, cilt.11, sa.4, ss.374-404, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
12. Study of The Validity and Reliability of Nanotechnology Awareness Scale in Turkish Culture
International Journal of Assessment Tools in Education
, cilt.7, sa.4, ss.674-789, 2020 (ESCI, TRDizin)
16. Effects of Students and School Variables on SBS Achievements and Growth in Mathematic
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.10, sa.1, ss.96-116, 2019 (ESCI, Scopus, TRDizin)
18. Grup Değişmezliği Özelliğinin Farklı Eşitleme Yöntemlerinde İncelenmesi.
Karaelmas Journal of Educational Sciences
, cilt.5, sa.2, ss.316-327, 2017 (Hakemli Dergi)
19. Modified Models of Bentler and Woodward Model of Confirmatory Factor Analysis to Analysis of Covariance
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi-GEFAD
, cilt.36, sa.2, ss.269-300, 2016 (TRDizin)
23. Minnettarlık ve yaşam amaçları yazma çalışmalarının öznel iyi oluşa etkisi
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.5, sa.40, ss.154-166, 2013 (TRDizin)
24. Faktöriyel Desenlerde Manidar Ortak Etki Olduğunda Ana Etkileri Yorumlamak Yanıltıcı Olur
Çağdaş Eğitim Dergisi Akademik
, cilt.1, sa.3, ss.11-22, 2012 (Hakemli Dergi)
25. Comparative Validity and Reliability Study of The QIDS-SR16 in Turkish and American College Student Samples
KLINIK PSIKOFARMAKOLOJI BULTENI-BULLETIN OF CLINICAL PSYCHOPHARMACOLOGY
, cilt.21, ss.289-301, 2011 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
28. Psychometric properties of depression in university students of Turkey
Biomedical Research-India
, cilt.21, sa.3, ss.265-271, 2010 (SCI-Expanded)
29. Soru Sırasının Madde Güçlüğü ve Ayırt Edicilik Gücüne Etkisi
NWSA: e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences
, cilt.4, sa.2, ss.486-493, 2009 (Hakemli Dergi)
30. Bazı Temel Terim ve Kavramların Yazımında Öğrenci Performansları
NWSA: e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences
, cilt.4, sa.2, ss.437-447, 2009 (Hakemli Dergi)
31. Disiplinler Arası Bir Yaklaşım Denemesi Olarak İmlâ
NWSA: e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences
, cilt.4, sa.1, ss.228-239, 2009 (Hakemli Dergi)
32. Perceptions of Students on Factors in Motivation to Learn
NWSA: e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences
, cilt.4, sa.1, ss.155-167, 2009 (Hakemli Dergi)
33. Misuses of KR 20 and Cronbach s Alpha Reliability Coefficients
Egitim Ve Bilim-Education And Science
, cilt.34, sa.152, ss.101-112, 2009 (SSCI, Scopus, TRDizin)
35. The Effect of Standard Error of Measurement to Appropriateness of Educational Evaluation
Sosyal Bilimler Dergisi, Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi
, cilt.7, sa.14, ss.197-201, 2005 (TRDizin)
36. Çağdaş Öğretmen Nitelikleri Hakkında Öğrenci Görüşleri
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.97-115, 2005 (TRDizin)
38. Öğretimde Ölçme ve Değerlendirme Etkinlikleri
Çoluk Çocuk
, sa.23, ss.26-27, 2003 (Hakemsiz Dergi)
39. Bilimsel Araştırmalarda Varyans Kontrolü için MaxMinCon İlkesi
Eğitim Araştırmaları
, sa.6, ss.147-156, 2002 (TRDizin)
41. Yazılı Yoklamaların Etkin Kullanımı
Çağdaş Eğitim
, sa.273, ss.39-44, 2001 (Hakemli Dergi)
42. Psikolojik Test Geliştirmede Faktör Analizinin Kullanımı
Çağdaş Eğitim
, sa.255, ss.32-38, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
4
3. Öğrencilerin biyolojiye yönelik tutum, öz-yeterlik ve akademik başarıları arasındaki ilişki
II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, ss.72, (Özet Bildiri)
4. Öğrencilerin Sunu Performanslarına Ait Puanlama Güvenirliklerinin Üç Yüzeyli Genellenebilirlik Teorisi ve Rasch Ölçme Modeliyle Karşılaştırılması
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.156-163, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
8
1. Öğretim İlke ve Yöntemleri
Pegem Akademi, Ankara, 2019
2. Öğretim Hedeflerinin Belirlenmesi
Öğretim İlke ve Yöntemleri, TAN ŞEREF, Editör, PegemA, Ankara, ss.37-78, 2017
3. Öğretimin Materyallerle Desteklenmesi
Öğretim İlke ve Yöntemleri, TAN ŞEREF, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.365-411, 2017
4. SPSS ve Excel Uygulamalı Temel İstatistik 1
Pegem Akademi, Ankara, 2016
5. Öğretimde Ölçme ve Değerlendirme KPSS El Kitabı
Pegem Akademi, Ankara, 2016
6. TIMSS 2011 Ulusal Matematik ve Fen Raporu 8 Sınıflar
MEB: YEĞİTEK, Ankara, 2014
7. TIMSS 2011 Ulusal Matematik ve Fen Raporu 4 Sınıflar
MEB: YEĞİTEK, Ankara, 2014
8. Öğretimi Planlama ve Değerlendirme
PegemA, Ankara, 2007