Makaleler
54
Tümü (54)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (2)
Scopus (13)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (27)
4. Adaptation of volitional competency scale for middle school students
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.2, 2025 (Hakemli Dergi)
6. Reflections of Doctoral Students’ Creative Thinking Skills on Their Dissertation Preparation Process
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.1400-1422, 2024 (Hakemli Dergi)
10. Problematic Internet Usage Behaviours of Undergraduate Students: A Modeling Study.
International Journal of Multidisciplinary Perspectives in Higher Education
, cilt.7, sa.2, ss.35-76, 2022 (Hakemli Dergi)
11. Academics’ Intentions to Use Open Educational Resources (OERs) in Professional Development
Acta Educationis Generalis
, cilt.12, sa.3, ss.27-46, 2022 (Hakemli Dergi)
13. Development of an online learning system about information security
Computer and Informatics
, cilt.1, sa.1, ss.26-35, 2021 (Hakemli Dergi)
15. Research Trends in Mobile Learning
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.21, sa.3, ss.175-196, 2020 (SSCI)
17. Sosyal Medyada Ters Beyin Fırtınası: Öğretmenlerin Yaratıcı Düşünmeye Yönelik Farkındalıklarına Etkisi.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.9, sa.1, ss.1-20, 2019 (Hakemli Dergi)
19. Trends in Studies Regarding the Engagement of Faculty Members (2010-2015)
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, ss.18-38, 2019 (Hakemli Dergi)
25. The Terms Used in Gifted and Talented Education in Turkey, Relevant Legal Framework and Educational Practices
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.9, sa.1, ss.1-16, 2017 (Hakemli Dergi)
26. Interaction in distance education environments: A trend analysis.
The Quarterly Review of Distance Education, Volume
, cilt.18, sa.1, ss.73-93, 2017 (Hakemli Dergi)
28. Mobil Günlüklerin (Moblog) Öğretmen Eğitiminde Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri.
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.13-33, 2017 (Hakemli Dergi)
29. Öğretmenler İçin” Üstün Zekalı/Yetenekli Öğrencilerin Belirlenmesi Eğitim Yazılımı”nın Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.175-182, 2017 (Hakemli Dergi)
31. Using The Scamper Technique In An Ict Course To Enhance Creative Problem Solving Skills: An Experimental Study
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.2016, ss.1291-1296, 2016 (Hakemli Dergi)
32. The perspective of history pre service teachers towards the use of digital storytelling in educational environments Tarih öğretmeni adaylarının öğretim ortamlarında dijital hikâye anlatımı etkinliğinin kullanımına yönelik görüşleri
International Journal of Human Sciences
, cilt.13, sa.1, ss.500-509, 2016 (Hakemli Dergi)
34. Öğretmenlerin Sanal Müzelere Dair Görüşlerinin İncelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.5, sa.1, ss.112-125, 2016 (Hakemli Dergi)
35. The Impact of Learning Strategy Based Online Activities on Academic Achievement and Retention in Science Education Öğrenme Stratejisi Temelli Çevrimiçi Etkinliklerin Fen Öğretiminde Akademik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.12, sa.1, ss.158-177, 2016 (Hakemli Dergi)
36. Yaratıcı Düşünme Becerisinin Geliştirilmesinde Ters Beyin Fırtınası Tekniğinin Etkililiği Üzerine Nitel Çalışma
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.6, sa.1, ss.42-58, 2016 (Hakemli Dergi)
37. İşbirlikli Öğrenme Ortamındaki Yaratıcı Etkinliklerin Öğrencilerin Yaratıcı Ve Eleştirel Düşünmeleri İle Akademik Başarıları Üzerine Etkisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.5, sa.2, ss.1-21, 2015 (Hakemli Dergi)
39. Evde Ders Okulda Ödev Modeli
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.3, sa.3, ss.333-340, 2014 (Hakemli Dergi)
40. Öğretim sistemleri geliştirilmesi sürecine bir bakış
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.2, sa.1, ss.19-35, 2012 (Hakemli Dergi)
43. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri BÖTE Öğretmen Adaylarının Mesleklerine İlişkin Zihin Haritalarının Analizi Gazi Üniversitesi Örneği
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.159-173, 2010 (Hakemli Dergi)
45. An analysis of factors affecting community college students expectations on e learning
The Quarterly Review of Distance Education
, cilt.10, sa.4, ss.351-361, 2009 (Hakemli Dergi)
48. Deneyim Eşitliğine Dayalı İnternet ve Yüz Yüze Öğrenme Sistemlerinin Öğrenci Başarısı Açısından Karşılaştırılması
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.3, ss.113-132, 2006 (Hakemli Dergi)
49. Sınıf İçi Öğretmen Davranışları Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Analizleri.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.38, ss.212-229, 2004 (Hakemli Dergi)
50. Öğretim amaçlı internet ortamlarının tasarımı ve temel ilkeler
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.161, ss.137-147, 2004 (Scopus)
52. Yüz Yüze ve Uzaktan Eğitimde Öğrenme Deneyimlerinin Eşitliği
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.91-104, 2003 (Hakemli Dergi)
54. İnternet destekli yapıcı öğrenme ortamları
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.149-160, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
46
1. Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencılerın Eğitiminnde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisiyle Zenginleştirilmiş İçeriklerin Kullanım
5th International Social and Education Sciences Studies Congress, Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)
2. Çevrimiçi Eğitimde Öğretim Elemanı Bağlılığı
ICITS 2019-13th International Computer Instructional Technologies Symposium, Kırşehir, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
3. Açık ve Uzaktan Öğretim: Öğrenciler ne İstiyor?
THE INTERNATIONAL VIRTUAL SYMPOSIUM OF INNOVATIONS IN EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES, 3 - 05 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
5. Eğitimde sinektik tekniğinin kullanımı
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
6. The Impact of Digital Storytelling On The Individual Innovativeness of PreService Teachers
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim TeknolojileriSempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
7. Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Sanal Öğrenme Topluluklarının Uygulama Topluluğu Bağlamındaİncelenmesi
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
8. Web Macerası Uygulamasının Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Motivasyonlarına Etkisi
5. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
14. Uzaktan Eğitimde Tükenmişlik Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
15. Bilgisayar Donanımı Dersinde Örnek Olay Yönteminin Problem Çözme Becerisine Etkisi
EJER 2017 Congress 2017 Bildiri Özetleri Kitabı, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
16. Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
17. Çevrimiçi Öğretime Kuramsal Bir Bakış İşbirliğine Dayalı Özgürlük Kuramı
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
18. Bilgisayar Kullanmadan Bilgisayar Bilimi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Görüşleri
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 12 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
20. Using The Scamper Technique In An Ict Course To Enhance Creative Problem Solving Skills An Experimental Study
International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, ss.1291-1296, (Özet Bildiri)
21. THE EFFECT OF MOBILE BLOGS (MOBLOG) IN MOBILE BLOGS ON PROSPECTIVE TEACHERS’ ATTITUDES TOWARDS TEACHING PROFESSION
INTE 2016 (International Conference on New Horizons in Education), 13 - 15 Temmuz 2015, (Tam Metin Bildiri)
23. Dijital Hikayeler için Dereceli Değerlendirme Ölçeği
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.117-127, (Tam Metin Bildiri)
24. Sosyal Alanlarda Z Kitap Standart ve Kriter Belirleme
Z-Kitap Standart ve Kriter Belirleme Çalıştayı, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
25. Öğrenme Stratejisi Temelli Çevrimiçi Etkinliklerin Öğrencilerin Öğrenme Stratejisi Tercihlerine ve Bilişsel Yüklenmelerine Etkisi
2nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology- ICDET’e sunulan bildiri, 5 - 06 Şubat 2016, (Tam Metin Bildiri)
26. Öğretmenlerin Sanal Müzelere Dair Görüşlerinin İncelenmesi
2nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology- ICDET, 5 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
27. Uzaktan Eğitim Programına Kayıtlı Ön Lisans Öğrencilerinin Çevrimiçi Davranışlarının Akademik Başarılarına Etkisi
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi’ne sunulan bildiri, 28-31 Mayıs 2015, Muğla, Türkiye., 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
28. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Ders Alan Öğrencilerin Etkileşim Aracı Tercihleri
ICITS 2015-9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
29. Mobil Araçların Öğretimde Kullanımı
Mobil Araçların Öğretimde Kullanımı, Bilgi Teknolojisinden Beyin Teknolojisine Mobil Öğrenme Çalıştayı, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2014
30. Eğitimde Oyunlaştırma
ITTES014- II. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium’da sunulan Çalıştay, 20 - 24 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
31. Evde Ders Okulda Ödev Modeli
International Conference of New Trends in Education and Their Implications -ICOINTE-2014’, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
32. Uzaktan Eğitimde Destek Hizmetleri
. International Conference on New Trends in Educational Technology-INTET 2014, 14 - 16 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
33. İşbirlikli Öğrenme Ortamındaki Yaratıcı Etkinliklerin Öğrencilerin Yaratıcı ve Eleştirel Düşünmeleri ve Akademik Başarıları Üzerine Etkisi
International Conference on New Trends in Educational Technology-INTET 2014, 14 - 15 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
34. Analoji Kullanımının Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Motivasyonuna Etkisi Bir Pilot Çalışma Örneği
1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
35. Analoji kullanımının meslek yüksekokulu öğrencilerinin öğrencilerinin motivasyonuna etkisi Bir pilot çalışma örneği
1st International Technologies Teacher Education Symposium, 26 - 28 Şubat 2013, ss.158, (Özet Bildiri)
36. Bilişim Teknolojileri Dersi ve İlköğretimde Önemi
6.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri- 6th International Computer Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)
37. UZAKTAN EĞİTİMDE YÖNETİM
5. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
38. Engaging Students with Free Collaboration Technologies in Higher Education
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
39. The impact of icebreakers on participation in synchronous sessions of online learning classes
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
40. PROPER USAGE OF THE TERMS: LMS, CMS and LCMS
10thINTERNATIONALEDUCATIONALTECHNOLOGYCONFERENCE (IETC 2010), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.1253-1259, (Tam Metin Bildiri)
41. E-ÖĞRENMEDE TASARIM VE GELİŞTİRME SÜRECİ İLE GÖREV PAYLAŞIMI
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1123-1127, (Tam Metin Bildiri)
42. PARMAKLAR KLAVYEDE, PEKİ YA ZİHİNLER NEREDE?E-ÖĞRENMEDE ETKİLEŞİM
9th International Educational Technology Conference (IETC2009), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.745-755, (Tam Metin Bildiri)
44. Eğitim Yönetim Sisteminden Bağımsız “SCORM Uyumlu”Eğitimsel İçerik Geliştirilmesinin Önemi ve Bir Örnek Uygulama
8th INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
45. GAZİ ÜNİVERSİTESİ UZAKTAN EĞİTİM PROGRAMI’NIN DERS İÇERİĞİ GELİŞTİRME SÜRECİNİN ÖĞRETİM ELEMANI BAKIŞ AÇISIYLA DEĞERLENDİRİLMESİ
8th INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.972-976, (Tam Metin Bildiri)
46. Gazi Üniversitesi Uzaktan Eğitim Programı (GUEP) ile Geliştirme Ekibindeki BÖTE Öğrencilerinin Birbirlerine Katkısı
2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2008), İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
41
3. ÇEVRİMİÇİ EĞİTİM VE YAPAY ZEKÂ
ÖĞRETİMDE YAPAY ZEKÂ, BARDAKCI SALİH, KURT ADİLE AŞKIM, AKKOYUNLU BUKET, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.122-150, 2024
6. Systematic Analysis of Studies on Emergency Remote K-12 Teaching (ERKT)
Cases on Practical Applications for Remote, Hybrid, and Hyflex Teaching, Harlow Shinas, V.; Ly, C.N.; Yilmaz Ozden, S., Editör, IGI GLOBAL, ss.1-29, 2022
15. Eğitimin Teknolojik Temelleri
Eğitime Giriş, Güçlü, Nezahat; Bülbül, Murat, Editör, Nobel, Ankara, ss.278-311, 2021
19. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrenen Bağlılığı
Çevrimiçi Öğrenme: Farklı Bakış Açıları, Kılıç Çakmak, Ebru Karataş, Serçin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.159-178, 2020
20. Dünyada ve Türkiye’de Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Gelişimi
Açık ve Uzaktan Öğrenme, Serçin KARATAŞ Ebru KILIÇ ÇAKMAK, Editör, Pegem Akademi, ss.30-57, 2020
21. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğretim Elemanı Bağlılığı
Çevrimiçi Öğrenme: Farklı Bakış Açıları, Ebru Kılıç Çakmak, Serçin Karataş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.179-192, 2020
22. Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Temel Kavramları, Kuramları ve Felsefesi
Açık ve Uzaktan Öğrenme, Serçin KARATAŞ; Ebru KILIÇ ÇAKMAK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-28, 2020
23. Bağlantıcılık Kuramı
Dijital TeknolojiliAracılıDüşünmeÖğretimi, Mukaddes Erdem, Fırat Sarsar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.459-479, 2020
24. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Veri Madenciliği Uygulamaları
Çevrimiçi Öğrenme: Farklı Bakış Açıları, Kılıç Çakmak, Ebru Karataş, Serçin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.313-341, 2020
25. Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Temel Kavramları, Kuramları veFelsefesi
Açık ve Uzaktan Öğrenme, Serçin KARATAŞ Ebru KILIÇ ÇAKMAK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-29, 2020
26. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Veri Madenciliği Uygulamaları
Çevrimiçi Öğrenme: Farklı Bakış Açıları, KILIÇ ÇAKMAK EBRU, KARATAŞ SERÇİN, Editör, pagem, ss.313-341, 2020
28. Strategy Guide Book
Pegem A., 2017
29. A Trend Analysis of Mobile Learning
Mobile and Blended Learning Innovations for Improved Learning Outcomes, Parsons,D., Editör, Hershey, PA: Information Science Reference, Pennsylvania, ss.248-277, 2016
30. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’Teachers”
Current Advances in Education, Atasoy Emin, Efe Recep, Jażdżewska Iwona, Yaldır Hülya,, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.315-325, 2016
31. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers
Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jażdżewska, and Yaldır, H., , Editör, ST. Kliment Ohridski University Press Sofia, Sofya, ss.315-325, 2016
35. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers”
Current Advances in Education, Emin Atasoy Recep Efe Iwona Jażdżewska Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.315-325, 2016
36. Understanding of Leadership in Distance Education Management
Identification Evaluation and Perceptions of Distance Education Expert, Identification,Evaluation,and Perceptions of Distance Education Experts, Editör, Hershey, PA: Information Science Reference., Pennsylvania, ss.46-52, 2015
37. Uzaktan Eğitim
Öğrenme ve Öğretme Kuramlar Yaklaşımlar Modeller, Kaya Zeki, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.351-385, 2014
38. Trends in Distance Education: Theories and Methods
480, Yuzer T. Volkan,Eby Gulsun, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.141-154, 2014
39. Bilgisayar Destekli Eğitim
Öğrenme ve Öğretme Kuramlar Yaklaşımlar Modeller, Kaya Zeki, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.323-350, 2014
40. Temel Kavramlar ve Kuramsal Temeller
İnternet Temelli Eğitim, Yalın Halil İbrahim, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-29, 2008
41. Analiz ve İçerik Tasarımı
İnternet Temelli Eğitim, HAlil İbrahim Yalın, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.31-64, 2008
Metrikler
Yayın (WoS)
13
Yayın (Scopus)
14
Atıf (WoS)
188
H-İndeks (WoS)
6
Atıf (Scopus)
186
H-İndeks (Scopus)
6
Atıf (Scholar)
1540
H-İndeks (Scholar)
20
Atıf (TrDizin)
288
H-İndeks (TrDizin)
9
Atıf (Sobiad)
10
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
517
Proje
10
Tez Danışmanlığı
27