Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Çevrimiçi Eğitimde Öğretim Elemanı Bağlılığı

ICITS 2019-13th International Computer Instructional Technologies Symposium, Kırşehir, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019

Açık ve Uzaktan Öğretim: Öğrenciler ne İstiyor?

THE INTERNATIONAL VIRTUAL SYMPOSIUM OF INNOVATIONS IN EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES, 3 - 05 Nisan 2019

Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisinin Değerlendirilmesinde Alternatif Yaklaşımlar

INTERNATIONAL LEARNING TEACHING ANDEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (ILTER-2018), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018

Eğitimde sinektik tekniğinin kullanımı

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018

The Impact of Digital Storytelling On The Individual Innovativeness of PreService Teachers

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim TeknolojileriSempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018

Web Macerası Uygulamasının Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Motivasyonlarına Etkisi

5. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017

Eğitimde Teknoloji Kullanımı: “Beacon”Lar

International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017

Öğretim Elemanlarının Mesleki Gelişimlerinde Eğitim Amaçlı eKaynakları Kullanma Niyetleri

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017

Üstün Yeteneklilere Yönelik Strateji Eğitimi Alacak Öğretmenlerin TeknolojiOkuryazarlıklarının İncelenmesi

International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017

Türkiye, Çek Cumhuriyeti, İtalya ve Almanya’daki Öğretmenlerin teknoloji Okuryazalıklarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi

International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017

Uzaktan Eğitimde Tükenmişlik Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017

Bilgisayar Donanımı Dersinde Örnek Olay Yönteminin Problem Çözme Becerisine Etkisi

EJER 2017 Congress 2017 Bildiri Özetleri Kitabı, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016

Çevrimiçi Öğretime Kuramsal Bir Bakış İşbirliğine Dayalı Özgürlük Kuramı

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016

Bilgisayar Kullanmadan Bilgisayar Bilimi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Görüşleri

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 12 - 18 Mayıs 2016

The Effect of Mobile Blogs MOBLOG in Teacher Education on Prospective Teachers Attitudes Towards Teaching Profession

International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016), Vienna, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, ss.244

Using The Scamper Technique In An Ict Course To Enhance Creative Problem Solving Skills An Experimental Study

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, ss.1291-1296

SCAMPER Yönlendirilmiş Beyin Fırtınası Tekniğinin Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

The 5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS 2016, 27 - 29 Ekim 2016, cilt.5, ss.329-339

Dijital Hikayeler için Dereceli Değerlendirme Ölçeği

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.117-127

Sosyal Alanlarda Z Kitap Standart ve Kriter Belirleme

Z-Kitap Standart ve Kriter Belirleme Çalıştayı, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2016

Öğrenme Stratejisi Temelli Çevrimiçi Etkinliklerin Öğrencilerin Öğrenme Stratejisi Tercihlerine ve Bilişsel Yüklenmelerine Etkisi

2nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology- ICDET’e sunulan bildiri, 5 - 06 Şubat 2016

Öğretmenlerin Sanal Müzelere Dair Görüşlerinin İncelenmesi

2nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology- ICDET, 5 - 06 Şubat 2016

Uzaktan Eğitim Programına Kayıtlı Ön Lisans Öğrencilerinin Çevrimiçi Davranışlarının Akademik Başarılarına Etkisi

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi’ne sunulan bildiri, 28-31 Mayıs 2015, Muğla, Türkiye., 28 - 31 Mayıs 2015

Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Ders Alan Öğrencilerin Etkileşim Aracı Tercihleri

ICITS 2015-9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 20 - 22 Mayıs 2015

Mobil Araçların Öğretimde Kullanımı

Mobil Araçların Öğretimde Kullanımı, Bilgi Teknolojisinden Beyin Teknolojisine Mobil Öğrenme Çalıştayı, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2014

Eğitimde Oyunlaştırma

ITTES014- II. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium’da sunulan Çalıştay, 20 - 24 Mayıs 2014

Evde Ders Okulda Ödev Modeli

International Conference of New Trends in Education and Their Implications -ICOINTE-2014’, 24 - 26 Nisan 2014

Uzaktan Eğitimde Destek Hizmetleri

. International Conference on New Trends in Educational Technology-INTET 2014, 14 - 16 Nisan 2014

Analoji Kullanımının Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Motivasyonuna Etkisi Bir Pilot Çalışma Örneği

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013

Bilişim Teknolojileri Dersi ve İlköğretimde Önemi

6.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri- 6th International Computer Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012

UZAKTAN EĞİTİMDE YÖNETİM

5. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010

Engaging Students with Free Collaboration Technologies in Higher Education

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Ekim 2010

The impact of icebreakers on participation in synchronous sessions of online learning classes

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Ekim 2010

PROPER USAGE OF THE TERMS: LMS, CMS and LCMS

10thINTERNATIONALEDUCATIONALTECHNOLOGYCONFERENCE (IETC 2010), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.1253-1259

E-ÖĞRENMEDE TASARIM VE GELİŞTİRME SÜRECİ İLE GÖREV PAYLAŞIMI

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1123-1127

PARMAKLAR KLAVYEDE, PEKİ YA ZİHİNLER NEREDE?E-ÖĞRENMEDE ETKİLEŞİM

9th International Educational Technology Conference (IETC2009), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.745-755

E ÖĞRENMEDE SOHBETE KATILIM VE ÖDEV GÖNDERMENİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ

9th International Educational Technology Conference (IETC2009), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.228-233

Gazi Üniversitesi Uzaktan Eğitim Programı (GUEP) ile Geliştirme Ekibindeki BÖTE Öğrencilerinin Birbirlerine Katkısı

2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2008), İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008
Kitap & Kitap Bölümleri

Çevrimiçi Öğrenmede Yaratıcı Düşünme

E-öğrenmede sosyo-psikolojik değişkenler-Prof. Dr. Deniz DERYAKULU’na Armağan., AKGÜN ÖZCAN ERKAN, GÖKDAŞ İBRAHİM, Editör, Efeakademi, İstanbul, ss.57-100, 2024

Innovative Technologies to Trigger Creative Thinking in Micro-Lessons

Optimizing Education Through Micro-Lessons: Engaging and Adaptive Learning Strategies, Ilic, Peter, Editör, IGI Global, ss.118-140, 2024

Çevrimiçi Öğretimde Tükenmişlik

E-öğrenmede sosyo-psikolojik değişkenler-Prof. Dr. Deniz DERYAKULU’na armağan, AKGÜN ÖZCAN ERKAN, GÖKDAŞ İBRAHİM, Editör, Efeakademi, İstanbul, ss.301-358, 2024

Investigation of Engagement and Participation of Students Completing Performance Tasks Individually and Cooperatively in Online Environment

Handbook of Research on Facilitating Collaborative Learning Through Digital Content and Learning Technologies, Keengwe, J., Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.343-383, 2023

Systematic Analysis of Studies on Emergency Remote K-12 Teaching (ERKT)

Cases on Practical Applications for Remote, Hybrid, and Hyflex Teaching, Harlow Shinas, V.; Ly, C.N.; Yilmaz Ozden, S., Editör, IGI GLOBAL, ss.1-29, 2022

STEM Eğitici Eğitiminde Farklı Yaklaşımlar

Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

Key Approaches for the training of Coding Trainers

Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

Different Approaches in STEM Trainers' Training

Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

STEM EĞİTİCİ EĞİTİMİNDE FARKLI YAKLAŞIMLAR EĞİTMEN KILAVUZU

Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

KODLAMA EĞİTİCİ EĞİTİMİNDE TEMEL YAKLAŞIMLAR EĞİTMEN KILAVUZU

Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

Anecdotes From Turkish Online Learning During the COVID-19 Pandemic

Handbook of Research on Inequities in Online Education During Global Crises, Lydia Kyei-Blankson,Joseph Blankson,Esther Ntuli, Editör, IGI GLOBAL, Indiana, ss.386-419, 2021

Eğitimin Teknolojik Temelleri

Eğitime Giriş, Güçlü, Nezahat; Bülbül, Murat, Editör, Nobel, Ankara, ss.278-311, 2021

Etkili Sunum Teknikleri

Yetişkin Eğitimi ve Beden Dili, Karapınar Asaf, Murat; Orman, Rukiye; Solmaz, İlkay, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.22-29, 2021

Yetişkin Eğitimi

Yetişkin Eğitimi ve Beden Dili, Karapınar Asaf, Murat; Orman, Rukiye; Solmaz, İlkay, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.8-20, 2021

Bağlantıcılık Kuramı

Dijital TeknolojiliAracılıDüşünmeÖğretimi, Mukaddes Erdem, Fırat Sarsar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.459-479, 2020

Dünyada ve Türkiye’de Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Gelişimi

Açık ve Uzaktan Öğrenme, Serçin KARATAŞ Ebru KILIÇ ÇAKMAK, Editör, Pegem Akademi, ss.30-57, 2020

Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrenen Bağlılığı

Çevrimiçi Öğrenme: Farklı Bakış Açıları, Kılıç Çakmak, Ebru Karataş, Serçin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.159-178, 2020

Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğretim Elemanı Bağlılığı

Çevrimiçi Öğrenme: Farklı Bakış Açıları, Ebru Kılıç Çakmak, Serçin Karataş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.179-192, 2020

Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Temel Kavramları, Kuramları veFelsefesi

Açık ve Uzaktan Öğrenme, Serçin KARATAŞ Ebru KILIÇ ÇAKMAK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-29, 2020

Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Veri Madenciliği Uygulamaları

Çevrimiçi Öğrenme: Farklı Bakış Açıları, Kılıç Çakmak, Ebru Karataş, Serçin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.313-341, 2020

Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Temel Kavramları, Kuramları ve Felsefesi

Açık ve Uzaktan Öğrenme, Serçin KARATAŞ; Ebru KILIÇ ÇAKMAK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-28, 2020

How Powerful Is Digital Storytelling for Teaching?: Perspective of Pre-Service Teachers

Innovative Practices in Teacher Preparation and Graduate-Level Teacher Education Programs, Polly Drew,Putman Michael,Petty Teresa M.,Good Amy J., Editör, IGI-Global, Pennsylvania, ss.511-529, 2018

The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers”

Current Advances in Education, Emin Atasoy Recep Efe Iwona Jażdżewska Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.315-325, 2016

Distance Education

LEARNING AND TEACHING Theories Approaches and Models 2nd Edition in English, Kaya, Zeki; Akdemir, Selçuk, Editör, Çözüm Eğitim Yayıncılık, Ankara, ss.213-234, 2016

Computer Assisted Education

LEARNING AND TEACHING Theories Approaches and Models 2nd Edition in English, Kaya, Zeki; Akdemir, Selçuk, Editör, Ankara: Çözüm Eğitim Yayıncılık, Türkiye, Ankara, ss.194-212, 2016

The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’Teachers”

Current Advances in Education, Atasoy Emin, Efe Recep, Jażdżewska Iwona, Yaldır Hülya,, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.315-325, 2016

The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers

Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jażdżewska, and Yaldır, H., , Editör, ST. Kliment Ohridski University Press Sofia, Sofya, ss.315-325, 2016

A Trend Analysis of Mobile Learning

Mobile and Blended Learning Innovations for Improved Learning Outcomes, Parsons,D., Editör, Hershey, PA: Information Science Reference, Pennsylvania, ss.248-277, 2016

Understanding of Leadership in Distance Education Management

Identification Evaluation and Perceptions of Distance Education Expert, Identification,Evaluation,and Perceptions of Distance Education Experts, Editör, Hershey, PA: Information Science Reference., Pennsylvania, ss.46-52, 2015

Bilgisayar Destekli Eğitim

Öğrenme ve Öğretme Kuramlar Yaklaşımlar Modeller, Kaya Zeki, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.323-350, 2014

Trends in Distance Education: Theories and Methods

480, Yuzer T. Volkan,Eby Gulsun, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.141-154, 2014

Uzaktan Eğitim

Öğrenme ve Öğretme Kuramlar Yaklaşımlar Modeller, Kaya Zeki, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.351-385, 2014

Analiz ve İçerik Tasarımı

İnternet Temelli Eğitim, HAlil İbrahim Yalın, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.31-64, 2008

Temel Kavramlar ve Kuramsal Temeller

İnternet Temelli Eğitim, Yalın Halil İbrahim, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-29, 2008
Metrikler

Yayın

143

Atıf (WoS)

52

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

90

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

296

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

305

H-İndeks (TrDizin)

9

Atıf (Diğer Toplam)

542

Proje

9

Tez Danışmanlığı

26

Açık Erişim

26
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları