Yayınlar & Eserler

Makaleler 54
Tümü (54)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (2)
Scopus (13)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (27)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 46

1. Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencılerın Eğitiminnde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisiyle Zenginleştirilmiş İçeriklerin Kullanım

5th International Social and Education Sciences Studies Congress, Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

2. Çevrimiçi Eğitimde Öğretim Elemanı Bağlılığı

ICITS 2019-13th International Computer Instructional Technologies Symposium, Kırşehir, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

3. Açık ve Uzaktan Öğretim: Öğrenciler ne İstiyor?

THE INTERNATIONAL VIRTUAL SYMPOSIUM OF INNOVATIONS IN EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES, 3 - 05 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

4. Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisinin Değerlendirilmesinde Alternatif Yaklaşımlar

INTERNATIONAL LEARNING TEACHING ANDEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (ILTER-2018), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

5. Eğitimde sinektik tekniğinin kullanımı

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

6. The Impact of Digital Storytelling On The Individual Innovativeness of PreService Teachers

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim TeknolojileriSempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

7. Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Sanal Öğrenme Topluluklarının Uygulama Topluluğu Bağlamındaİncelenmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

8. Web Macerası Uygulamasının Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Motivasyonlarına Etkisi

5. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

10. Eğitimde Teknoloji Kullanımı: “Beacon”Lar

International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

11. Öğretim Elemanlarının Mesleki Gelişimlerinde Eğitim Amaçlı eKaynakları Kullanma Niyetleri

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

12. Üstün Yeteneklilere Yönelik Strateji Eğitimi Alacak Öğretmenlerin TeknolojiOkuryazarlıklarının İncelenmesi

International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

13. Türkiye, Çek Cumhuriyeti, İtalya ve Almanya’daki Öğretmenlerin teknoloji Okuryazalıklarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi

International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

14. Uzaktan Eğitimde Tükenmişlik Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

15. Bilgisayar Donanımı Dersinde Örnek Olay Yönteminin Problem Çözme Becerisine Etkisi

EJER 2017 Congress 2017 Bildiri Özetleri Kitabı, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

16. Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

17. Çevrimiçi Öğretime Kuramsal Bir Bakış İşbirliğine Dayalı Özgürlük Kuramı

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

18. Bilgisayar Kullanmadan Bilgisayar Bilimi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Görüşleri

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 12 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

19. The Effect of Mobile Blogs MOBLOG in Teacher Education on Prospective Teachers Attitudes Towards Teaching Profession

International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016), Vienna, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, ss.244, (Özet Bildiri)

20. Using The Scamper Technique In An Ict Course To Enhance Creative Problem Solving Skills An Experimental Study

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, ss.1291-1296, (Özet Bildiri)

22. SCAMPER Yönlendirilmiş Beyin Fırtınası Tekniğinin Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

The 5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS 2016, 27 - 29 Ekim 2016, cilt.5, ss.329-339, (Tam Metin Bildiri)

23. Dijital Hikayeler için Dereceli Değerlendirme Ölçeği

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.117-127, (Tam Metin Bildiri)

24. Sosyal Alanlarda Z Kitap Standart ve Kriter Belirleme

Z-Kitap Standart ve Kriter Belirleme Çalıştayı, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

25. Öğrenme Stratejisi Temelli Çevrimiçi Etkinliklerin Öğrencilerin Öğrenme Stratejisi Tercihlerine ve Bilişsel Yüklenmelerine Etkisi

2nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology- ICDET’e sunulan bildiri, 5 - 06 Şubat 2016, (Tam Metin Bildiri)

26. Öğretmenlerin Sanal Müzelere Dair Görüşlerinin İncelenmesi

2nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology- ICDET, 5 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

27. Uzaktan Eğitim Programına Kayıtlı Ön Lisans Öğrencilerinin Çevrimiçi Davranışlarının Akademik Başarılarına Etkisi

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi’ne sunulan bildiri, 28-31 Mayıs 2015, Muğla, Türkiye., 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

28. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Ders Alan Öğrencilerin Etkileşim Aracı Tercihleri

ICITS 2015-9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

29. Mobil Araçların Öğretimde Kullanımı

Mobil Araçların Öğretimde Kullanımı, Bilgi Teknolojisinden Beyin Teknolojisine Mobil Öğrenme Çalıştayı, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2014

30. Eğitimde Oyunlaştırma

ITTES014- II. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium’da sunulan Çalıştay, 20 - 24 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

31. Evde Ders Okulda Ödev Modeli

International Conference of New Trends in Education and Their Implications -ICOINTE-2014’, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

32. Uzaktan Eğitimde Destek Hizmetleri

. International Conference on New Trends in Educational Technology-INTET 2014, 14 - 16 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

34. Analoji Kullanımının Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Motivasyonuna Etkisi Bir Pilot Çalışma Örneği

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

36. Bilişim Teknolojileri Dersi ve İlköğretimde Önemi

6.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri- 6th International Computer Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)

37. UZAKTAN EĞİTİMDE YÖNETİM

5. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

38. Engaging Students with Free Collaboration Technologies in Higher Education

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

39. The impact of icebreakers on participation in synchronous sessions of online learning classes

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

40. PROPER USAGE OF THE TERMS: LMS, CMS and LCMS

10thINTERNATIONALEDUCATIONALTECHNOLOGYCONFERENCE (IETC 2010), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.1253-1259, (Tam Metin Bildiri)

41. E-ÖĞRENMEDE TASARIM VE GELİŞTİRME SÜRECİ İLE GÖREV PAYLAŞIMI

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1123-1127, (Tam Metin Bildiri)

42. PARMAKLAR KLAVYEDE, PEKİ YA ZİHİNLER NEREDE?E-ÖĞRENMEDE ETKİLEŞİM

9th International Educational Technology Conference (IETC2009), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.745-755, (Tam Metin Bildiri)

43. E ÖĞRENMEDE SOHBETE KATILIM VE ÖDEV GÖNDERMENİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ

9th International Educational Technology Conference (IETC2009), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.228-233, (Tam Metin Bildiri)

44. Eğitim Yönetim Sisteminden Bağımsız “SCORM Uyumlu”Eğitimsel İçerik Geliştirilmesinin Önemi ve Bir Örnek Uygulama

8th INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)

46. Gazi Üniversitesi Uzaktan Eğitim Programı (GUEP) ile Geliştirme Ekibindeki BÖTE Öğrencilerinin Birbirlerine Katkısı

2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2008), İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 41

1. Çevrimiçi Öğretimde Tükenmişlik

E-öğrenmede sosyo-psikolojik değişkenler-Prof. Dr. Deniz DERYAKULU’na armağan, AKGÜN ÖZCAN ERKAN, GÖKDAŞ İBRAHİM, Editör, Efeakademi, İstanbul, ss.301-358, 2024

2. Innovative Technologies to Trigger Creative Thinking in Micro-Lessons

Optimizing Education Through Micro-Lessons: Engaging and Adaptive Learning Strategies, Ilic, Peter, Editör, IGI Global, ss.118-140, 2024

3. ÇEVRİMİÇİ EĞİTİM VE YAPAY ZEKÂ

ÖĞRETİMDE YAPAY ZEKÂ, BARDAKCI SALİH, KURT ADİLE AŞKIM, AKKOYUNLU BUKET, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.122-150, 2024

4. Çevrimiçi Öğrenmede Yaratıcı Düşünme

E-öğrenmede sosyo-psikolojik değişkenler-Prof. Dr. Deniz DERYAKULU’na Armağan., AKGÜN ÖZCAN ERKAN, GÖKDAŞ İBRAHİM, Editör, Efeakademi, İstanbul, ss.57-100, 2024

5. Investigation of Engagement and Participation of Students Completing Performance Tasks Individually and Cooperatively in Online Environment

Handbook of Research on Facilitating Collaborative Learning Through Digital Content and Learning Technologies, Keengwe, J., Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.343-383, 2023

6. Systematic Analysis of Studies on Emergency Remote K-12 Teaching (ERKT)

Cases on Practical Applications for Remote, Hybrid, and Hyflex Teaching, Harlow Shinas, V.; Ly, C.N.; Yilmaz Ozden, S., Editör, IGI GLOBAL, ss.1-29, 2022

8. STEM Eğitici Eğitiminde Farklı Yaklaşımlar

Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

9. Key Approaches for the training of Coding Trainers

Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

10. Different Approaches in STEM Trainers' Training

Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

11. STEM EĞİTİCİ EĞİTİMİNDE FARKLI YAKLAŞIMLAR EĞİTMEN KILAVUZU

Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

12. KODLAMA EĞİTİCİ EĞİTİMİNDE TEMEL YAKLAŞIMLAR EĞİTMEN KILAVUZU

Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

13. Anecdotes From Turkish Online Learning During the COVID-19 Pandemic

Handbook of Research on Inequities in Online Education During Global Crises, Lydia Kyei-Blankson,Joseph Blankson,Esther Ntuli, Editör, IGI GLOBAL, Indiana, ss.386-419, 2021

14. Yetişkin Eğitimi

Yetişkin Eğitimi ve Beden Dili, Karapınar Asaf, Murat; Orman, Rukiye; Solmaz, İlkay, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.8-20, 2021

15. Eğitimin Teknolojik Temelleri

Eğitime Giriş, Güçlü, Nezahat; Bülbül, Murat, Editör, Nobel, Ankara, ss.278-311, 2021

16. Etkili Sunum Teknikleri

Yetişkin Eğitimi ve Beden Dili, Karapınar Asaf, Murat; Orman, Rukiye; Solmaz, İlkay, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.22-29, 2021

19. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrenen Bağlılığı

Çevrimiçi Öğrenme: Farklı Bakış Açıları, Kılıç Çakmak, Ebru Karataş, Serçin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.159-178, 2020

20. Dünyada ve Türkiye’de Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Gelişimi

Açık ve Uzaktan Öğrenme, Serçin KARATAŞ Ebru KILIÇ ÇAKMAK, Editör, Pegem Akademi, ss.30-57, 2020

21. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğretim Elemanı Bağlılığı

Çevrimiçi Öğrenme: Farklı Bakış Açıları, Ebru Kılıç Çakmak, Serçin Karataş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.179-192, 2020

22. Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Temel Kavramları, Kuramları ve Felsefesi

Açık ve Uzaktan Öğrenme, Serçin KARATAŞ; Ebru KILIÇ ÇAKMAK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-28, 2020

23. Bağlantıcılık Kuramı

Dijital TeknolojiliAracılıDüşünmeÖğretimi, Mukaddes Erdem, Fırat Sarsar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.459-479, 2020

24. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Veri Madenciliği Uygulamaları

Çevrimiçi Öğrenme: Farklı Bakış Açıları, Kılıç Çakmak, Ebru Karataş, Serçin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.313-341, 2020

25. Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Temel Kavramları, Kuramları veFelsefesi

Açık ve Uzaktan Öğrenme, Serçin KARATAŞ Ebru KILIÇ ÇAKMAK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-29, 2020

26. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Veri Madenciliği Uygulamaları

Çevrimiçi Öğrenme: Farklı Bakış Açıları, KILIÇ ÇAKMAK EBRU, KARATAŞ SERÇİN, Editör, pagem, ss.313-341, 2020

27. How Powerful Is Digital Storytelling for Teaching?: Perspective of Pre-Service Teachers

Innovative Practices in Teacher Preparation and Graduate-Level Teacher Education Programs, Polly Drew,Putman Michael,Petty Teresa M.,Good Amy J., Editör, IGI-Global, Pennsylvania, ss.511-529, 2018

29. A Trend Analysis of Mobile Learning

Mobile and Blended Learning Innovations for Improved Learning Outcomes, Parsons,D., Editör, Hershey, PA: Information Science Reference, Pennsylvania, ss.248-277, 2016

30. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’Teachers”

Current Advances in Education, Atasoy Emin, Efe Recep, Jażdżewska Iwona, Yaldır Hülya,, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.315-325, 2016

31. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers

Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jażdżewska, and Yaldır, H., , Editör, ST. Kliment Ohridski University Press Sofia, Sofya, ss.315-325, 2016

32. Distance Education

LEARNING AND TEACHING Theories Approaches and Models 2nd Edition in English, Kaya, Zeki; Akdemir, Selçuk, Editör, Çözüm Eğitim Yayıncılık, Ankara, ss.213-234, 2016

33. A Trend Analysis of Mobile Learning

Mobile and Blended Learning Innovations for Improved Learning Outcomes, , Editör, IGI Global, ss.248-277, 2016

34. Computer Assisted Education

LEARNING AND TEACHING Theories Approaches and Models 2nd Edition in English, Kaya, Zeki; Akdemir, Selçuk, Editör, Ankara: Çözüm Eğitim Yayıncılık, Türkiye, Ankara, ss.194-212, 2016

35. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers”

Current Advances in Education, Emin Atasoy Recep Efe Iwona Jażdżewska Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.315-325, 2016

36. Understanding of Leadership in Distance Education Management

Identification Evaluation and Perceptions of Distance Education Expert, Identification,Evaluation,and Perceptions of Distance Education Experts, Editör, Hershey, PA: Information Science Reference., Pennsylvania, ss.46-52, 2015

37. Uzaktan Eğitim

Öğrenme ve Öğretme Kuramlar Yaklaşımlar Modeller, Kaya Zeki, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.351-385, 2014

38. Trends in Distance Education: Theories and Methods

480, Yuzer T. Volkan,Eby Gulsun, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.141-154, 2014

39. Bilgisayar Destekli Eğitim

Öğrenme ve Öğretme Kuramlar Yaklaşımlar Modeller, Kaya Zeki, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.323-350, 2014

40. Temel Kavramlar ve Kuramsal Temeller

İnternet Temelli Eğitim, Yalın Halil İbrahim, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-29, 2008

41. Analiz ve İçerik Tasarımı

İnternet Temelli Eğitim, HAlil İbrahim Yalın, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.31-64, 2008
Metrikler

Yayın

150

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

14

Atıf (WoS)

188

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

186

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

1540

H-İndeks (Scholar)

20

Atıf (TrDizin)

288

H-İndeks (TrDizin)

9

Atıf (Sobiad)

10

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

517

Proje

10

Tez Danışmanlığı

27

Açık Erişim

26
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları