Prof. Dr. SERHAT ARSLAN


Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

HAYAT BOYU ÖĞRENME VE YETİŞKİN EĞİTİMİ


Yayınlardaki İsimler: Arslan Serhat

Metrikler

Yayın

93

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

10

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Lisans

İstanbul Üniversitesi, Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Türkiye

2017 - 2018

2017 - 2018

Yüksek Lisans

İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, Türkiye

2011 - 2014

2011 - 2014

Doktora

Gazi Üniversitesi, Türkiye

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksek Lisans

Sakarya Üniversitesi, Türkiye

2008 - 2009

2008 - 2009

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye

2004 - 2008

2004 - 2008

Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2018

2018

Yüksek Lisans

Ergenlerin sanal zorbalık ve kendini açma düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi

2014

2014

Doktora

Üstbilişsel öğretim stratejilerin Fen ve Teknoloji dersinde öğrencilerin üstbilişi yönetme , öz düzenleme becerilerine ve akademik başarılarına etkisi

Gazi Üniversitesi

2011

2011

Yüksek Lisans

Çevre eğitiminin eleştirel düşünme ve çevreye yönelik tutum üzerine etkisi (Sakarya il örneği)

Sakarya Üniversitesi

Yönetimsel Görevler

2020 - 2023

2020 - 2023

Bölüm Başkanı

Necmettin Erbakan Üniversitesi

2019 - 2020

2019 - 2020

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Sakarya Üniversitesi

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Eğitimde Program Geliştirme

Makaleler

Tümü (52)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (3)
Scopus (10)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (26)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

1. Investigation of psychometric properties of teachers’ beliefs on social and emotional learning scale.

KARAGÖZ S., ARSLAN S., ARSLAN N.

VII. TURKCESS (International Education And Social Sciences Congress), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 01 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

2. Hataya İlişkin Ruminasyon Ölçeği: Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi.

ARSLAN S., ARSLAN N.

VI. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 30 Ekim - 01 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

3. İLETİŞİM ÖLÇEĞİ: ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERDE PİLOT UYGULAMA ÇALIŞMASI

ESKİCUMALI A., Kara N., ARSLAN S.

International Teacher Education Conference, Washington, Kiribati, 7 - 08 Ağustos 2019, ss.108-115, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

4. Investigation of Communication Skillsof Gifted sStudentsin terms of Various Variables

ESKİCUMALI A., Kara N., ARSLAN S., UZUN K.

IETC 2019, Washington, Kiribati, 7 - 08 Ağustos 2019, ss.233-238, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

5. Ergenler İçin Duygu İfadesi :Karma Model Araştırması.

ARSLAN S., Yılmaz İ.

. International Congress on Education and Social Sciences, 27 - 29 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

6. Eğitim Örgütlerinde Yönetici KadınlarınKarşılaştıkları Sorunlar: Nitel Bir Çalışma

ARSLAN S., Özdemir B.

International Conference on Contemporary Women’xxs Studies, 7 - 08 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

7. Özel Yetenekli Öğrencilerin Demokratik Tutumlarının Anne Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

ARSLAN S., Savaş B.

International Conference on Contemporary Women’xxs Studies, 7 - 08 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

8. Ergenlerin Mesleki Yönelimlerinin İncelenmesi: Nitel Araştırma

ARSLAN S., özbulat f.

International Conference on Quality in Higher Education, 5 - 07 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

9. Gençlerin Sorunları İçselleştirmesi: Nicel Araştırma Örneği

ARSLAN S., özbulat f., sevil h.

International Conference on Quality in Higher Education, 5 - 07 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

10. Özel Yetenekli Öğrencilerin Üst Düzey Düşünme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi.

ARSLAN S., Yurtkulu T.

V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, 4 - 06 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

11. Teachers’ Opinions Related to Values Education in Gifted-Talented Students

ARSLAN S., KARAGÖZ S., Akcaalan M., Kulakaç E. E.

International Conference on New Horizons in Education Conference (INTE), Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, ss.688-694, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

12. Öğretmen adaylarına göre yükseköğretim hizmet kalite düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

ARSLAN S., Yarar İ.

1st International Congress on Seeking New Perspectives in Education, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Üniversite Öğencilerinin Öz-Yönetimli Öğrenme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

ARSLAN S., Kayıhan Ş.

International Conference on Quality in Higher Education, 7 - 08 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. Examining the Potential-Based Achievement Goals of University Student

ESKİCUMALI A., ARSLAN S., MERİH ÖZÇELİK Z., AKCAALAN M., ÇINAR F.

İNTE, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, cilt.1, ss.1311-1314, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

15. Examining The Potential-Based Achievement Goals Of University Students

ESKİCUMALI A., ARSLAN S., Özcelik Z., Akcaalan M., Cınar F.

International Conferences on New Horizons in Education, 17 - 19 Temmuz 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

16. Classroom Teachers’ Expectations From Students Having Had Preschool Experience

ARSLAN S., DEMİRTAŞ Z., Çoşkun Ö.

5 th International Conference on Curriculum and Instruction, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Sınıf Öğretmenlerinin Okulöncesi Eğitim Alan Öğrencilerden Beklentileri

ARSLAN S., DEMİRTAŞ Z., COŞKUN Ö.

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. Examining the potential-Based Achievement Golas of University Students

ESKİCUMALI A., ARSLAN S., MERİH ÖZÇELİK Z., AKCAALAN M., ÇINAR F.

International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Ağustos 2017, cilt.1, ss.1174-1177, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

19. Investigation of personal bests of high school students in education

ARSLAN S., DEMİRTAŞ Z.

Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

20. Teachers self efficacy in education

ARSLAN S., Bozkan E.

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

21. The relationships between creative cognition and problem solving

ARSLAN S., Akdeniz Y., Ünal D.

Proceedings of MAC-ETeL, 1 - 03 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

22. Duygusal ve Davranışsal Gelişim Ölçeğinin Türkçe Formunun Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi

ARSLAN S., Yurtkulu T., DEMİRTAŞ Z.

IIIrd International Eurasıan Educatıonal Research Congress, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2013

2013

24. Higher education service quality scale The validity and reliability study

ARSLAN S., TUTKUN Ö. F., GÜR ERDOĞAN D.

International Conference on Quality in Higher Education, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

25. Problem Solving Scale (PSS-TR): A study of Validity and Reliability of the Turkish version

KAYA M., ARSLAN S., Tadeu P., DEMİR S.

International Conferences on New Horizons in Education, 25 - 27 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

26. Problem Solving Scale (PSSPT): A study of validity and reliability of the Portuguese version

Tadeu P., KAYA M., ARSLAN S., DEMİR S.

International Conferences on New Horizons in Education, 25 - 27 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

27. The validity and reliability ofthe Turkish version of educational stres scale for adolescents

AKIN A., ARSLAN S., AKIN Ü.

International Conference on New Trends in Education, 5 - 07 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

28. The Validity and reliability of Turkish version of the SEMLİ-S scale

ARSLAN S.

International Counseling and Educational Conference, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

29. The validity and the reliability of the Turkish version of the Subjective Vitality Scale (SVS)

AKIN A., ARSLAN S., AKIN Ü., SATICI S. A.

4rd World Conference on Educational Sciences, 26 - 28 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. Ergenlerde aile tutumunun çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

Arslan S., Arslan N., Işık N.

Eğitim ve Bilim Araştırmaları, Prof.Dr.Sebahattin Çiftçi, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.432-436, 2024

2024

2024

2. Yaşam boyu öğrenme sürecinde psikolojik danışmanların sınıf yönetiminde fiziksel ortama yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi

Arslan S., Dilmen H.

Eğitim ve Bilim Araştırmaları, Prof.Dr.Sebahattin Çiftçi, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.425-431, 2024

2023

2023

3. Ergenlerde Üstbilişsel Öğrenme Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

ARSLAN S., Demirbağ M.

Eğitim Ve Bilim Araştırmaları II, Çiftçi,Sabahattin, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.1-5, 2023

2022

2022

4. Üstbiliş.

ARSLAN S., GELİŞLİ Y.

BAŞARININ PSİKOLOJİSİ: Duyuşsal Faktörler, Bülent Dilmaç, Zeynep Şimşir Gökalp, Editör, Nobel, Ankara, ss.253-266, 2022

2022

2022

5. Eğitim sürecinde yaşam deneyimlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

ARSLAN S.

EĞİTİM ve BİLİM ARAŞTIRMALARI 2022, Çiftçi,Sabahattin; Hamarta,Erdal; Uslu,Mustafa, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.538-544, 2022

2019

2019

6. Technological materials used in education of the individuals with autism spectrum disorders in Turkey

KAYA M., SAHRANÇ Ü., ÇELİK E., ARSLAN S., FİDAN A., UĞUR E., et al.

TELESEICT Guide of Good Practices, Pedro Tadeu, Carlos Brigas, Editör, Wolters Kluwer, ss.159-170, 2019

2015

2015

7. Bölüm 6: Akademik Kontrol Odağı

ARSLAN S., Özen M., Özen M., eee f., sss s., nnn n.

Eğitim Öğretim, Ahmet AKIN , Eyüp ÇELİK , Ümran AKIN , Editör, Nobel, ss.75-81, 2015

2013

2013

8. ÇEVRE-COĞRAFYA EĞİTİMİ

ARSLAN S.

Eğitimde kullanılan güncel ölçme araçları, Ahmet Akın, Editör, Nobel Yayınları, ss.162-178, 2013

2013

2013

9. EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMİ

ARSLAN S., KAYA Ç., AKIN A., UYSAL R., Demir T., SARIÇAM H., et al.

Eğitimde kullanılan güncel ölçme araçları, Ahmet Akın, Editör, Nobel Yayınları., ss.209-244, 2013

2012

2012

10. Özel Eğitim

ARSLAN S., KAYA Ç., AKIN A., UYSAL R., Demir T., SARIÇAM H., et al.

Psikoloji ve eğitimde kullanılan güncel ölçme araçları, Ahmet Akın, Editör, Nobel Yayınları, ss.117-131, 2012