Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

1. Jigsaw II Tekniğinin 9. Sınıf Öğrencilerinin Isı ve Sıcaklık Ünitesini Anlamada Tutumlarına Etkisi

International Congress on Science and Education 018, 23-25 March Afyonkarahisar., 23 - 25 Mart 2018, (Tam Metin Bildiri)

2. Jigsaw II Tekniğinin 9. Sınıf Öğrencilerinin Isı ve Sıcaklık Ünitesini Anlamalarına Eykisi.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27- 30 Nisan Nevşehir., 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

4. İşbirlikli Öğrenme Yöntemine Dayalı Proje Destekli Etkinliklerin Öğrencilerin Fizik Dersine Yönelik Etkisi

8th International Congress on New Trends in Education (8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi), 18 - 20 Mayıs 2017, ss.64, (Özet Bildiri)

5. Yaratıcı Drama Yöntemi ile Newton un 3 Kanununun İncelenmesi

II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)

6. Bilim Sergisinde Görev Alan Öğrencilerin Bilim Sergisine Yönelik Görüşleri

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010, ss.29, (Özet Bildiri)

7. Fizik Eğitiminde İşbirliğine Dayalı Yöntemin Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 Kasım 2009, ss.81-87, (Tam Metin Bildiri)

8. Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde İşbirlikli Öğrenmenin Etkisine Bir Örnek Newton un Hareket Kanunları

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 01 Ekim 2009, ss.260, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

32

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

76

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

17

Proje

2

Tez Danışmanlığı

37

Açık Erişim

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları