Desteklenen Projeler
-
2023 - 2025 Üniversite ve Bölüm Tercihine Yönelik Çok Boyutlu Bir Öneri Sisteminin Tasarlanması, Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
TÜBİTAK Projesi
Somyürek S. (Yürütücü), Güyer T., Aydoğdu Ş., Yüksel A. O., Aksoy N., Ünal M., et al.
-
2023 - 2025 Öğretim Elemanlarının Çevrimiçi Eğitim Verme Yetkinliklerinin Geliştirilmesi: Yenilikçi Bir Mesleki Gelişim Programının Tasarlanması ve Değerlendirilmesi
-
2023 - 2024 Dijital Oyunların Eğitsel Potansiyelinin İncelenmesi Sistematik Alanyazın Taraması
-
2022 - 2023 Bilim ve Sanat Merkezleri Etkinlik Tabanlı Yapay Zeka Uygulamaları ve Çerçeve Programının Hazırlanması
-
2021 - 2023 Ebeveynlerin Dijital Ebeveynlik Yeterliklerinin Artırılmasına Yönelik Bir Öneri Sisteminin Geliştirilmesi
-
2022 - 2022 Bilimsel Bir Makale Nasıl Yazılır ve Yayımlanır?
-
2021 - 2021 Bilim Sanat Merkezleri Program Geliştirme ve Etkinlik Kitabı Üretme Projesi
-
2018 - 2021 Öğrenme Analitiği Göstergelerini Raporlayan Açık Erişimli Çevirmiçi Bir Öğrenme Platformunun Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
-
2017 - 2020 İlk ve Ortaokul Öğrencilerinin Karar Verme Becerilerinin Belirlenmesi ve Özdüzenleme Süreçlerini Destekleyen Çevrimiçi Öğrenme Ortamının Karar Verme Becerilerine Olan Etkisinin İncelenmesi
-
2019 - 2019 Avrupa’da Yetişkin Öğrenimi için Elektronik Platform (EPALE) NSS Projesi
-
2011 - 2012 Basılı Materyallerin Mobil Multimedia ile Desteklenmesi KOSGEB Projesi
-
2010 - 2011 Küçük Dahiler Bilgisayar Kullanıyor Kelebek Etkisi
-
2009 - 2011 İlköğretim Sınıflarında Bilişim Teknolojilerinin Öğretim Amaçlı Kullanımının İncelenmesi Örnek Olayların Derlenmesi ve Öğretmen Eğitiminde Kullanılması
-
2009 - 2011 Web Temelli Eğitim Ortamlarında Örtük Bilgi Transferinin Bulanık Mantık Kullanılarak Gerçekleştirilmesi
-
2006 - 2007 G Ü Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türk Eğitim Bilimleri dergisinin tüm iş süreçlerinin çevrimiçi ortama aktarılmasını sağlayacak yazılım projesi
-
2004 - 2005 Bilgisayar Destekli Eğitim Yazılımlarında Kullanılan Ön Örgütleyicilerin Alan Bağımlı ve Alan Bağımsız Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi