Makaleler
36
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (4)
Scopus (13)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (6)
3. DİJİTAL ÇAĞDA EBEVEYNLİK: MOBİL ÖNERİ SİSTEMİNİNEYÖNELİK GERİ BİLDİRİMLER
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.195-222, 2025 (Hakemli Dergi)
9. The use of social network analysis in educational sciences studies
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.6, sa.4, ss.1128-1145, 2023 (Hakemli Dergi)
12. A systematic review on Recommendation Systems Developed for the Field of Adult Education
International Journal of Educational Research Review
, cilt.8, sa.4, ss.864-878, 2023 (TRDizin)
13. Pre-Service Computer Education and Instructional Technology Teachers' Perceptions of Their Professional Competence
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.37, sa.1, ss.58-75, 2022 (ESCI, Scopus, TRDizin)
15. How do students perceive their own and their peers' progress in e-learning?
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND LEARNING TECHNOLOGY
, cilt.38, sa.1, ss.49-74, 2021 (ESCI, Scopus)
17. Bilişim Etiğiyle İlgili Karar Verme Sisteminin Çeşitli Yöntemlerle Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.10, sa.2, ss.526-548, 2020 (TRDizin)
19. Eğitim Araştırmalarında Çoklu-Ortam Paylaşımı: Bir İçerik Analizi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.8, sa.2, ss.35-66, 2018 (TRDizin)
20. Dunning-Kruger Sendromu ve Öznel Değerlendirmeler
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.8, sa.1, ss.141-157, 2018 (TRDizin)
22. Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağları Kullanma Durumları ile Demografik ve Kişilik Özelliklerinin İlişkisi
Uludağ Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.2, ss.705-724, 2017 (TRDizin)
23. Open Social Student Modeling for Personalized Learning
IEEE TRANSACTIONS ON EMERGING TOPICS IN COMPUTING
, cilt.4, sa.3, ss.450-461, 2016 (SCI-Expanded, Scopus)
24. Measuring Disorientation Based on the Needleman-Wunsch Algorithm
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.16, sa.2, ss.188-205, 2015 (SSCI, Scopus)
25. The New Trends in Adaptive Educational Hypermedia Systems
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.16, sa.1, ss.221-241, 2015 (SSCI, Scopus)
26. An effective educational tool: construction kits for fun and meaningful learning
INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND DESIGN EDUCATION
, cilt.25, sa.1, ss.25-41, 2015 (SCI-Expanded, Scopus)
27. Öğrenme Sürecinde Z Kuşağının Dikkatini Çekme Artırılmış Gerçeklik
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.4, sa.1, ss.63-80, 2014 (TRDizin)
28. Adaptive learning systems Supporting navigation with customized suggestions
International Journal of Human Sciences / Uluslarası İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.55-77, 2014 (Hakemli Dergi)
30. Öğretmen Eğitiminde Örnek Olay Yöntemi
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.253-277, 2010 (TRDizin)
32. Uyarlanabilir Öğrenme Ortamları Eğitsel Hiper Ortam Tasarımında Yeni Bir Paradigma
Bilişim Teknolojileri Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.29-38, 2009 (Hakemli Dergi)
33. Student modeling: Recognizing the individual needs of users in e-learning environments
Journal of Human Sciences
, cilt.6, sa.2, ss.429-450, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
27
1. Factors Influencing University and Department Choice Among Students in Turkey: A Comprehensive Analysis
International Conference on Education and Learning Sciences (ICOELS -25), Roma, İtalya, 21 - 22 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
2. Bilişim Öğetmenlerinin Mesleki Doyumları ile Mesleki Kişilik Tipleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
9.Uluslarası Akademik Öğrenci Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
3. Çevrimiçi Eğitimde Kaliteyi Değerlendirme: QM (Quality Matters) Ders Tasarım Standartları Rubriği
ICITS 2023, Eskişehir, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
5. Yetişkinlere yönelik bir mobil sistemin analiz, tasarım ve geliştirme süreçleri
15. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2022), Çanakkale, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
6. Yetişkin eğitimi alanına yönelik geliştirilen öneri sistemleri üzerine bir literatür taraması
15th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 07 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
9. Karar verme becerilerinin geliştirilmesinde video tabanlı model örneklerin kullanılması.
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2019), Antalya, Türkiye, 20 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
14. Öğrenme Analitiği Göstergelerinin Sınıflandırılması
6th Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2018), Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
15. Karar verme becerilerini belirleme: EÖ-KVBT
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
19. Çoklu-Ortam Paylaşımıylaİlgili Çalışmaların İçerik Analizi
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
20. 2007-2017 Yılları Arası Eğitim Alanında Yapılan Sosyal İmleme ve Etiketleme Araştırmaları: İçerik Analizi
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 Mayıs - 26 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
21. Yetişkinlerin Öznel Değerlendirmelerinde Yanılsama: Akademik Başarı ve Aşırı Güven Nasıl Kesişir?
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
24. Geometrik cisimler ve hacim ölçme konusunda üretilen argümanların incelenmesi
4. Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
11
2. Eğitim Teknolojisinin Temelleri
Eğitime Giriş , Necati Cemaloğlu & Fatih Şahin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.243-280, 2023
4. Karar Verme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Öğretim Tasarımı: Bilişim Etiği Örneği
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019 (2. Baskı), Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.391-413, 2021
5. Eğitim Teknolojisinin Temelleri
Eğitime Giriş, Necati Cemaloğlu, Fatih Şahin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.243-280, 2021
6. Sosyal Ağ Analizi
Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri, Tolga Güyer,Halil Yurdugül,Soner Yıldırım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.329-375, 2020
7. Karar Verme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Öğretim Tasarımı: Bilişim Etiği Örneği
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019 (1. Baskı), , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.391-413, 2019
8. Bilişim Teknolojileri Öğretiminde Materyal Kullanımı
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Özel Öğretim Yöntemleri I-II. (2. Baskı), Şahin, S., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.257-272, 2013
9. How can Web 2.0 technologies provide innovative and effective learning opportunities?
Computers and Education Volume 1, Abramovich S., Editör, Nova Science Publishers, Alabama, ss.121-133, 2012
10. Bilişim Teknolojileri Öğretiminde Materyal Kullanımı
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Özel Öğretim Yöntemleri I-II. (1. Baskı)., Şahin, Sami, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.257-272, 2010
Metrikler