Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Reflections on The Implementation of An Online Learning Environment Designed to Improve Students’ Decision Making Skills

14th annual International Technology, Education and Development Conference (INTED 2020), Valensiya, İspanya, 2 - 04 Mart 2020, ss.5313-5322 identifier

Perceptions of pre-service teachers about gamification in a teacher training course

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.292-303

Karar verme becerilerinin geliştirilmesinde video tabanlı model örneklerin kullanılması.

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2019), Antalya, Türkiye, 20 Ekim - 01 Kasım 2019

Bilişim etiğiyle ilgili karar vermeye ilişkin sistem tasarımı: Bir kullanılabilirlik çalışması.

13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2019), Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Ortaokul öğrencilerinin algıladıkları biçimiyle karar verme süreçlerinin incelenmesi.

13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (International Computer Instructional Technologies Symposium-ICITS 2019), Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Öğrenme Analitiği Göstergelerinin Sınıflandırılması

6th Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2018), Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018

Karar verme becerilerini belirleme: EÖ-KVBT

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018

E-portfolyoların Öğrenenlerin Bilişötesi Farkındalık Durumlarına Etkisi

Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.332-333

Öğrencilerin yansıtma raporlarına ilişkin öz, akran ve öğretim elemanı değerlendirmeleri.

Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.332-333

Farklı Başarı Yönelimlerine Sahip Öğretmen Adaylarının Dijital Oyun Oynama Alışkanlıklarının İncelenmesi

International Child and Information Safety Congress “Digital Games”, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018, ss.65-66 Sürdürülebilir Kalkınma

Çoklu-Ortam Paylaşımıylaİlgili Çalışmaların İçerik Analizi

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2017

2007-2017 Yılları Arası Eğitim Alanında Yapılan Sosyal İmleme ve Etiketleme Araştırmaları: İçerik Analizi

Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 Mayıs - 26 Aralık 2017

Geometri Dersinde Kullanılan Artırılmış Gerçeklik Uygulamasının Kalıcılığa Etkisi

th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2016), Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.101

Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağları Kullanma Durumları ile Demografik ve Kişilik Özelliklerinin İlişkisi

4th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2016), Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.377-382

Geometrik cisimler ve hacim ölçme konusunda üretilen argümanların incelenmesi

4. Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016

An Intelligent Interface for Learning Content: Combining an Open Learner Model and Social Comparison to Support Self-Regulated Learning and Engagement

21st International Conference on Intelligent User Interfaces (IUI), California, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Mart 2016, ss.152-163 Creative Commons License identifier identifier

Impact of Open Social Student Modeling on Self Assessment of Performance

Proceedings of World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2009 (E-Learn 2015), Kona, Hawai, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 22 Ekim 2015, ss.1181-1188

The Value of Social: Comparing Open Student Modeling and Open Social Student Modeling

23rd International Conference on User Modeling, Adaptation, and Personalization (UMAP), Dublin, İrlanda, 29 Haziran - 03 Temmuz 2015, cilt.9146, ss.44-55 Creative Commons License identifier identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Eğitim Teknolojisinin Temelleri

Eğitime Giriş , Necati Cemaloğlu & Fatih Şahin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.243-280, 2023

Karar Verme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Öğretim Tasarımı: Bilişim Etiği Örneği

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019 (2. Baskı), Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.391-413, 2021

Eğitim Teknolojisinin Temelleri

Eğitime Giriş, Necati Cemaloğlu, Fatih Şahin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.243-280, 2021

Sosyal Ağ Analizi

Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri, Tolga Güyer,Halil Yurdugül,Soner Yıldırım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.329-375, 2020

Bilişim Teknolojileri Öğretiminde Materyal Kullanımı

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Özel Öğretim Yöntemleri I-II. (2. Baskı), Şahin, S., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.257-272, 2013

How can Web 2.0 technologies provide innovative and effective learning opportunities?

Computers and Education Volume 1, Abramovich S., Editör, Nova Science Publishers, Alabama, ss.121-133, 2012

Bilişim Teknolojileri Öğretiminde Materyal Kullanımı

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Özel Öğretim Yöntemleri I-II. (1. Baskı)., Şahin, Sami, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.257-272, 2010

Yazılım Geliştirme Araçları.

İnternet Temelli Eğitim, Halil İbrahim Yalın, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.195-227, 2008

Metrikler

Yayın

68

Atıf (WoS)

278

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

392

H-İndeks (Scopus)

9

Atıf (Scholar)

537

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

41

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

16

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları