Yayınlar & Eserler

Makaleler 36
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (4)
Scopus (13)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 27

1. Factors Influencing University and Department Choice Among Students in Turkey: A Comprehensive Analysis

International Conference on Education and Learning Sciences (ICOELS -25), Roma, İtalya, 21 - 22 Ekim 2025, (Özet Bildiri)

2. Bilişim Öğetmenlerinin Mesleki Doyumları ile Mesleki Kişilik Tipleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

9.Uluslarası Akademik Öğrenci Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

4. Çevrimiçi Öğrenme Ortamındaki Programlama Dersinde Öğrencilerin Görevleri Yükleme Davranışlarının İncelenmesi

International Education Congress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.296-297, (Özet Bildiri)

5. Yetişkinlere yönelik bir mobil sistemin analiz, tasarım ve geliştirme süreçleri

15. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2022), Çanakkale, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

7. Reflections on The Implementation of An Online Learning Environment Designed to Improve Students’ Decision Making Skills

14th annual International Technology, Education and Development Conference (INTED 2020), Valensiya, İspanya, 2 - 04 Mart 2020, ss.5313-5322, (Tam Metin Bildiri) identifier

8. Perceptions of pre-service teachers about gamification in a teacher training course

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.292-303, (Tam Metin Bildiri)

9. Karar verme becerilerinin geliştirilmesinde video tabanlı model örneklerin kullanılması.

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2019), Antalya, Türkiye, 20 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

10. Ortaokul öğrencilerinin algıladıkları biçimiyle karar verme süreçlerinin incelenmesi.

13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (International Computer Instructional Technologies Symposium-ICITS 2019), Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. Bilişim etiğiyle ilgili karar vermeye ilişkin sistem tasarımı: Bir kullanılabilirlik çalışması.

13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2019), Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

12. Ergenlik öncesi öğrencilerin karar verme becerilerinin demografik özelliklere göre incelenmesi.

VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

13. Ergenlik Öncesi Karar Verme Becerileri Testinin (EÖ-KVBT) Türkçe’ye uyarlanması.

VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

14. Öğrenme Analitiği Göstergelerinin Sınıflandırılması

6th Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2018), Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

15. Karar verme becerilerini belirleme: EÖ-KVBT

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

16. E-portfolyoların Öğrenenlerin Bilişötesi Farkındalık Durumlarına Etkisi

Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.332-333, (Özet Bildiri)

17. Öğrencilerin yansıtma raporlarına ilişkin öz, akran ve öğretim elemanı değerlendirmeleri.

Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.332-333, (Özet Bildiri)

18. Farklı Başarı Yönelimlerine Sahip Öğretmen Adaylarının Dijital Oyun Oynama Alışkanlıklarının İncelenmesi

International Child and Information Safety Congress “Digital Games”, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018, ss.65-66, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. Çoklu-Ortam Paylaşımıylaİlgili Çalışmaların İçerik Analizi

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

20. 2007-2017 Yılları Arası Eğitim Alanında Yapılan Sosyal İmleme ve Etiketleme Araştırmaları: İçerik Analizi

Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 Mayıs - 26 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

21. Yetişkinlerin Öznel Değerlendirmelerinde Yanılsama: Akademik Başarı ve Aşırı Güven Nasıl Kesişir?

Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağları Kullanma Durumları ile Demografik ve Kişilik Özelliklerinin İlişkisi

4th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2016), Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.377-382, (Tam Metin Bildiri)

23. Geometri Dersinde Kullanılan Artırılmış Gerçeklik Uygulamasının Kalıcılığa Etkisi

th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2016), Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.101, (Özet Bildiri)

24. Geometrik cisimler ve hacim ölçme konusunda üretilen argümanların incelenmesi

4. Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

25. An Intelligent Interface for Learning Content: Combining an Open Learner Model and Social Comparison to Support Self-Regulated Learning and Engagement

21st International Conference on Intelligent User Interfaces (IUI), California, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Mart 2016, ss.152-163, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier identifier

26. Impact of Open Social Student Modeling on Self Assessment of Performance

Proceedings of World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2009 (E-Learn 2015), Kona, Hawai, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 22 Ekim 2015, ss.1181-1188, (Tam Metin Bildiri)

27. The Value of Social: Comparing Open Student Modeling and Open Social Student Modeling

23rd International Conference on User Modeling, Adaptation, and Personalization (UMAP), Dublin, İrlanda, 29 Haziran - 03 Temmuz 2015, cilt.9146, ss.44-55, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier identifier
Kitaplar 11

2. Eğitim Teknolojisinin Temelleri

Eğitime Giriş , Necati Cemaloğlu & Fatih Şahin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.243-280, 2023

4. Karar Verme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Öğretim Tasarımı: Bilişim Etiği Örneği

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019 (2. Baskı), Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.391-413, 2021

5. Eğitim Teknolojisinin Temelleri

Eğitime Giriş, Necati Cemaloğlu, Fatih Şahin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.243-280, 2021

6. Sosyal Ağ Analizi

Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri, Tolga Güyer,Halil Yurdugül,Soner Yıldırım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.329-375, 2020

8. Bilişim Teknolojileri Öğretiminde Materyal Kullanımı

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Özel Öğretim Yöntemleri I-II. (2. Baskı), Şahin, S., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.257-272, 2013

9. How can Web 2.0 technologies provide innovative and effective learning opportunities?

Computers and Education Volume 1, Abramovich S., Editör, Nova Science Publishers, Alabama, ss.121-133, 2012

10. Bilişim Teknolojileri Öğretiminde Materyal Kullanımı

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Özel Öğretim Yöntemleri I-II. (1. Baskı)., Şahin, Sami, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.257-272, 2010

11. Yazılım Geliştirme Araçları.

İnternet Temelli Eğitim, Halil İbrahim Yalın, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.195-227, 2008
Metrikler

Yayın

75

Yayın (WoS)

17

Yayın (Scopus)

15

Atıf (WoS)

316

H-İndeks (WoS)

9

Atıf (Scopus)

426

H-İndeks (Scopus)

10

Atıf (Scholar)

536

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

43

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

98

Proje

16

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları