SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kapsayıcı Eğitim Alanında Yapılan Araştırmalara Yönelik Bir İnceleme
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.43, sa.3, ss.2407-2443, 2023 (Hakemli Dergi)
Ara Tatil Uygulamasına Yönelik Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşlerininİncelenmesi
E-International Journal of Educational Research
, cilt.14, sa.3, ss.182-197, 2023 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Yetiştiren Akademisyenlerin ve Ortaokul Öğretmenlerinin Kök Değerlere İlişkin Görüşleri: Nitel Bir Çalışma
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi (AKEF) Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.360-375, 2022 (Hakemli Dergi)
Student opinions on the order of importance of the root values and in which course they can be taught better
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning,
, cilt.4, sa.2, ss.212-221, 2022 (Hakemli Dergi)
Attitude Scale Development Study on the Education of Root Values
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
, cilt.6, sa.2, ss.252-270, 2022 (Hakemli Dergi)
Öğretmen yetiştiren akademisyenlerin ve ortaokul öğretmenlerinin kök değerlere ilişkin görüşleri: Nitel bir çalışma
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.360-375, 2022 (Hakemli Dergi)
Ortaokul öğrencilerinin matematiksel yetkinliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.8, sa.3, ss.219-229, 2021 (Hakemli Dergi)
Yeni nesil matematik sorularına ilişkin tutum ölçeği geliştirme: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.170-180, 2021 (Hakemli Dergi)
Lisansüstü eğitim alan öğrencilerin matematiksel yetkinliğe ilişkin görüşleri: Nitel bir çalışma
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
, cilt.5, sa.1, ss.1-17, 2021 (Hakemli Dergi)
Ortaokul ve İmam Hatip ortaokulları matematik ders kitaplarında yer alan kök değerlerin incelenmesi
International Journal of New Approaches in Social Studies
, cilt.4, sa.2, ss.247-265, 2020 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 6. sınıf matematik dersinde kümeler alt öğrenme alanının aktif öğrenme yöntemi ile işlenmesinin öğrenci başarısına etkisi
e-Journal of New World Sciences Academy: Education Sciences
, cilt.5, sa.4, ss.1439-1468, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Üniversite öğrencilerinin 21. yüzyıl becerilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 Kasım 2022
Okul yöneticilerinin sahip olması gereken özelliklere ilişkin öğretmen görüşleri
4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 Kasım 2022
Ortaokul öğrencilerinin yeni nesil matematik sorularına ilişkin tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
6th Selchuk International Conference on Social Sciences, Konya, Türkiye, 16 Temmuz 2022
Ortaokul öğrencilerinin matematiksel yetkinliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
ERPA International Congresses on Education 2021, Türkiye, 03 Haziran 2021
Beceri temelli matematik sorularına ilişkin ortaokul öğretmenlerin görüşleri: Nitel bir çalışma,
International Symposium on Business, Economics & Education, Ankara, Türkiye, 07 Nisan 2021
BECERİ TEMELLİ MATEMATİK SORULARINA İLİŞKİN ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ÇALIŞMA
International Symposium on Business, Economics & Education, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Nisan 2021
Ücretli öğretmenlik uygulamasına ilişkin okul yöneticilerinin görüşleri
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 05 Mayıs 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
WHAT DOES A TRIANGLE LOOK LIKE? WHAT DO MIDDLE SCHOOL STUDENTS’ MENTAL IMAGES SAY?
Research on Elementary Education in the 100th Anniversary of the Republic of Türkiye, Bulut, P., Calp, Ş., Kılcan, T. ve Çetin, T., Editör, Pegem., Ankara, ss.223-239, 2023
Düşünme Eğitimi
21. Yüzyılda Alternatif Eğitim Türleri, KOÇOĞLU, E., DEMİR, F. B., ULUKAYA ÖTELEŞ, Ü., Editör, Pegem, Ankara, ss.145-160, 2023