Yayınlar & Eserler

Makaleler 10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (4)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 37

1. Kimyada ve Kimya Eğitiminde Sistem Yaklaşımı

6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.87-88, (Özet Bildiri)

2. Evaluation of chemical bonding theories in the context of history and philosophy of science

II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2017, ss.37-38, (Özet Bildiri)

3. Kimyanın Doğası Açısından Kimyasal Bağlanma Teorilerinin Felsefi Bir Perspektiften İrdelenmesi

IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.62, (Özet Bildiri)

4. Ortaya Çıkan Emergent Kimyasal Özellikler ve Öğrencilerin Asitlik Kuvveti ile İlgili Kavramları

IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.63, (Özet Bildiri)

6. Prospective Teachers Project Based Learning Activities for Nature of Science Instruction

Third International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, ss.49-50, (Özet Bildiri)

7. Teaching Nature of Science through History of Science

The Second East Asian International Conference on Teacher Education Research, Hong Kong, Hong Kong, 15 - 17 Aralık 2010, ss.126, (Özet Bildiri)

8. The Effects of Explicit Reflective Teaching on High School Science Teachers Views of Nature of Science

The Second East Asian International Conference on Teacher Education Research, Hong Kong, Hong Kong, 15 - 17 Aralık 2010, ss.125, (Özet Bildiri)

9. Enhancing Prospective Teachers Nature of Science understandings through a Professional Development Package

The Second East Asian International Conference on Teacher Education Research, Hong Kong, Hong Kong, 15 - 17 Aralık 2010, ss.125, (Özet Bildiri)

10. Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Bilimin Doğası Öğretimi Mesleki Gelişim Paketi

IX.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

11. Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Bilimin Doğası Öğretimi Mesleki Gelişim Paketi Etkinlik Örnekleri II

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.130, (Özet Bildiri)

12. Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Bilimin Doğası Öğretimi Mesleki Gelişim Paketi Etkinlik Örnekleri I

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.129, (Özet Bildiri)

13. Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Bilimin Doğası Öğretimi Mesleki Gelişim Paketi Genel Bakış

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.129, (Özet Bildiri)

14. TEACHING NATURE OF SCIENCE AND TECHNOLOGY THROUGH AN EXPLICIT-REFLECTIVE TECHNOLOGICAL DESIGN ACTIVITY

3rd International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Madrid, İspanya, 15 - 17 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri) identifier

15. Teaching the Nature of Science Production of a Professional Development Package

ESERA 2009 Conference, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, ss.446, (Özet Bildiri)

17. Examining the Effects of an Argumentation Focused Science Method Course on Pre Service Chemistry Teachers Views of Nature of Science

13th IOSTE Symposium (The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development), İzmir, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, ss.83, (Tam Metin Bildiri)

18. Öğretmen Eğitimi Programları İçin Argümantasyon Odaklı Bilim Öğretimi Dersinin Geliştirilmesi

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.222, (Özet Bildiri)

19. Developing and Examining the Effects of Nature of Science Reflection Prompts In General Chemistry Laboratory

9th European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE), İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2008

20. Developing Pre Service Chemistry Teachers Perceptions of Argumentation in Science and School Science

ESERA 2007 Conference, Malmö, İsveç, 21 - 25 Ağustos 2007, ss.187, (Özet Bildiri)

21. A Case Study on the Reflections of a Chemistry Teacher in an Action Research Focusing on Implementing Argumentation

The Fifth International Conference on Teacher Education: Teacher Education at a Crossroads, Tel-Aviv-Yafo, İsrail, 25 - 28 Haziran 2007, ss.128, (Özet Bildiri)

25. İlköğretim Fen ve Teknoloji Ders Kitapları Bilimsel Okuryazarlığı Destekliyor mu

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.150, (Özet Bildiri)

27. M E B İlköğretim 8 Sınıf Fen Bilgisi Ders Kitabının Fen Okur Yazarlığı Temaları Açısından Kantitatif Analizi

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.85, (Özet Bildiri)

28. Learning Cycle Method in General Chemistry Laboratory Effects on Concetual Change Attitude and Perception of Students

18th International Conference on Chemical Education: Chemistry Education for the Modern World, İstanbul, Türkiye, 3 - 08 Ağustos 2004, ss.209, (Özet Bildiri)

29. Teaching Chemistry with Games

18th International Conference on Chemical Education: Chemistry Education for the Modern World, İstanbul, Türkiye, 3 - 08 Ağustos 2004, ss.377, (Özet Bildiri)

33. Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayanan Etkili Bir Öğretim Yöntemi Tahmin Et Gözle Açıkla Buz ile Su Kaynatılabilir mi

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.638, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

52

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

92

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

115

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

1737

H-İndeks (Scholar)

14

Atıf (TrDizin)

147

H-İndeks (TrDizin)

7

Atıf (Diğer Toplam)

273

Proje

2