SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kimya Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Odaklı Öğretim Konusunda Anlayışlarının Geliştirilmesi
Türk Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.105-119, 2011 (Hakemli Dergi)
Bilimde Argümantasyona Odaklanan Etkinliklerle Kimya Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Hakkındaki Anlayışlarını Geliştirme
G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.3, ss.859-876, 2010 (Hakemli Dergi)
Bilimin Doğası Öğretimi Mesleki Gelişim Paketinin Geliştirilmesi ve Öğretmen Adaylarına Uygulanması İle İlgili Tartışmalar
Ahi Evran Üniv. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.129-162, 2010 (Hakemli Dergi)
Temel Kimya Laboratuvarlarında Öğrenme Döngüsü Yönteminin Öğrencilerin Kavramsal Değişim Tutum ve Algılarına Etkisi
Ahi Evran Üniv. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.279-295, 2010 (Hakemli Dergi)
Bilimin Doğası Hakkında Paradigma Değişimleri ve Öğretimi İle İlgili Yeni Anlayışlar
G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.2, ss.221-237, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ortaya Çıkan Emergent Kimyasal Özellikler ve Öğrencilerin Asitlik Kuvveti ile İlgili Kavramları
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.63
Prospective Teachers Project Based Learning Activities for Nature of Science Instruction
Third International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, ss.49-50
Teaching Nature of Science through History of Science
The Second East Asian International Conference on Teacher Education Research, Hong Kong, Hong Kong, 15 - 17 Aralık 2010, ss.126
The Effects of Explicit Reflective Teaching on High School Science Teachers Views of Nature of Science
The Second East Asian International Conference on Teacher Education Research, Hong Kong, Hong Kong, 15 - 17 Aralık 2010, ss.125
Enhancing Prospective Teachers Nature of Science understandings through a Professional Development Package
The Second East Asian International Conference on Teacher Education Research, Hong Kong, Hong Kong, 15 - 17 Aralık 2010, ss.125
Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Bilimin Doğası Öğretimi Mesleki Gelişim Paketi
IX.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Bilimin Doğası Öğretimi Mesleki Gelişim Paketi Etkinlik Örnekleri II
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.130
Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Bilimin Doğası Öğretimi Mesleki Gelişim Paketi Etkinlik Örnekleri I
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.129
Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Bilimin Doğası Öğretimi Mesleki Gelişim Paketi Genel Bakış
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.129
Teaching the Nature of Science Production of a Professional Development Package
ESERA 2009 Conference, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, ss.446
Effects of Social and Cognitive Strategies on the Quality of Prospective Teachers Scientific Argumentation
ESERA 2009 Conference, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, ss.274
Examining the Effects of an Argumentation Focused Science Method Course on Pre Service Chemistry Teachers Views of Nature of Science
13th IOSTE Symposium (The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development), İzmir, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, ss.83
Öğretmen Eğitimi Programları İçin Argümantasyon Odaklı Bilim Öğretimi Dersinin Geliştirilmesi
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.222
Developing and Examining the Effects of Nature of Science Reflection Prompts In General Chemistry Laboratory
9th European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE), İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2008
Developing Pre Service Chemistry Teachers Perceptions of Argumentation in Science and School Science
ESERA 2007 Conference, Malmö, İsveç, 21 - 25 Ağustos 2007, ss.187
A Case Study on the Reflections of a Chemistry Teacher in an Action Research Focusing on Implementing Argumentation
The Fifth International Conference on Teacher Education: Teacher Education at a Crossroads, Tel-Aviv-Yafo, İsrail, 25 - 28 Haziran 2007, ss.128
Tuz Suda Çözündüğünde Ne Olur Öğretmen Adaylarına Kimya Tarihinden Örneklerle Bilimsel Bilginin Yapılandırılmasında Argümantasyonun Rolünün Kavratılması
I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.117-118
Argümantasyona Dayalı Öğretim Uygulamaların Öğrencilerin Asitlik Bazlık Kuvveti Derişim ve pH Konusundaki Kavramsal Değişimlerine ve Kimyaya Karşı Tutumlarına Etkisi
I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.115-117
Fen Alanı Öğretmenleri İçin Mesleki Gelişim Amaçlı Çalışma Atölyesi Bilimsel Tartışma Argümantasyon Stratejileri Kullanılarak Fen Öğretimi
Fen ve Matematik Öğretmenleri 3. Sempozyumu, Türkiye, 14 Nisan 2007
İlköğretim Fen ve Teknoloji Ders Kitapları Bilimsel Okuryazarlığı Destekliyor mu
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.150
İlköğretim Fen Ve Teknoloji Ders Kitaplarını En İyi Şekilde Nasıl Ölçebiliriz 4 ve 5 Sınıf Ders Kitaplarının Öğretim Yöntemleri Açısından Analizi
Fen ve Matematik Öğretmenleri 2. Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 08 Nisan 2006
M E B İlköğretim 8 Sınıf Fen Bilgisi Ders Kitabının Fen Okur Yazarlığı Temaları Açısından Kantitatif Analizi
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.85
Learning Cycle Method in General Chemistry Laboratory Effects on Concetual Change Attitude and Perception of Students
18th International Conference on Chemical Education: Chemistry Education for the Modern World, İstanbul, Türkiye, 3 - 08 Ağustos 2004, ss.209
Teaching Chemistry with Games
18th International Conference on Chemical Education: Chemistry Education for the Modern World, İstanbul, Türkiye, 3 - 08 Ağustos 2004, ss.377
8 Sınıf Fen Bilgisi Ders Kitabının Öğretim Yöntemi Açısından İncelenmesi ve Örnek Bir Kavramsal Değişim Metni
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, cilt.3, ss.1637
Türkiye deki Fen Bilgisi Ders Kitaplarının Etkili ve Anlamlı Öğrenme Aracı Olarak Yeterliliğinin İncelenmesi
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, cilt.3, ss.1617
Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayanan Etkili Bir Öğretim Yöntemi Tahmin Et Gözle Açıkla Su ile Buz Kaynatılabilir mi
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002
Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayanan Etkili Bir Öğretim Yöntemi Tahmin Et Gözle Açıkla Buz ile Su Kaynatılabilir mi
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.638
Üniversite Temel Kimya Laboratuvarlarında Öğrencilerin Başarısı Üzerine Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayalı Öğretim Yönteminin Etkisi
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.168
Üniversite Temel Kimya laboratuarlarında Öğrencilerin Başarısı Üzerine Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayalı Öğretim Yönteminin Etkisi
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.168
Kimya Öğretmen Adaylarının Buhar Basıncı ile ilgili Kavram Yanılgıları
XV. Ulusal Kimya Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2001
Temel Kimya Laboratuvarlarında Yapılandırıcı Constructivist Metoda Dayalı Laboratuar Eğitimiyle Kimyasal Dengenin Öğretimi
XIV. Ulusal Kimya Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 10 - 15 Eylül 2000, ss.185
Kitap & Kitap Bölümleri
Fen Eğitiminde Yapılandırıcılık ve Yeni Öğretim Yöntemleri
Palme Yayıncılık, Ankara, 2015
Bilim Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma Teoriden Öğretim Uygulamalarına
Pegem Akademi, Ankara, 2013
Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı için Bir Fen Ders Kitabı Nasıl Olmalı
Asil Yayın Dağıtım LTD. ŞTİ., Ankara, 2003