Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 35

1. AN EXAMINATION OF THE MULTICULTURAL PERCEPTIONS OF PRESERVICE PRESCHOOL TEACHERS ENROLLED IN UNDERGRADUATE EDUCATION"

16TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD, Ürgenç, Özbekistan, 11 Haziran 2025, (Özet Bildiri)

2. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

ASES X. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Niğde, Türkiye, 02 Mayıs 2025, ss.320-321, (Özet Bildiri)

3. Analysis of Digital Media Use and Content Preferences By Preschool Children According To Their Mother's Education Level

14th International İstanbul Scientific Research Congress, İstanbul, Türkiye, 29 Aralık 2024, ss.766-767, (Özet Bildiri)

4. Kadın Konukevinden Hizmet Alan Annelerin Duygusal İstismar Hakkında Görüşlerinin İncelenmesi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi IV, Ankara, Türkiye, 12 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

5. Millî Eğitim Bakanlığı 2024 Okul Öncesi Eğitim Programı’nın 21. Yüzyıl Becerileri Açısından İncelenmesi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi IV, Ankara, Türkiye, 12 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

7. INVESTIGATION OF PRESCHOOL TEACHERS' OPINIONS ON e-TWINNING PROJECT APPLICATIONS

12TH INTERNATIONAL İSTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 29 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

8. OPINIONS OF SPECIAL EDUCATION AND PRESCHOOL TEACHERS PROVIDING REVERSE INCLUSION EDUCATION

2nd INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS OF SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 27 Nisan 2024, (Özet Bildiri)

9. OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE BULUNAN ÇOCUKLARIN DİJİTAL MEDYA KULLANIM DURUMLARININ EBEVEYN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ

CUKUROVA 12 th INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Adana, Türkiye, 09 Mart 2024, (Özet Bildiri)

10. Okul Öncesi Dönemde Baba Katılımının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

8th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

11. Investigation of Interactive Book Reading Skills of Parents With Preschool Children

8th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

12. Okul öncesi Eğitim Kurumuna Devam Eden Çocukların Babalarının Düşünme Becerilerinin İncelenmesi

International Education Congress 2022, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, (Tam Metin Bildiri)

13. Okul öncesi dönem çocuğu olan ebeveynlerin çocuklarına söyledikleri sevgi sözcüklerinin incelenmesi

7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 24 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

14. 9-17 Yaş Arasındaki Çocukların Algıladıkları Anne Tutumlarının İncelenmesi

VII. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Akademik ÇalışmalarSempozyumu, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.270, (Tam Metin Bildiri)

15. Çocukların Resim Çalışmalarına Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaklaşımlarının İncelenmesi

VII. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Akademik ÇalışmalarSempozyumu, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.31-49, (Tam Metin Bildiri)

17. Temel Eğitim Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçimlerinin İncelenmesi

EJER 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.884-885, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Resimli Hikaye Kitaplarında Mizahi Unsurlar

EJER Congress 2019, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

19. Pre-Service Preschool Teachers’ Perception of Multiculturalism

International Conference on Multidisciplinary Sciences, 15 - 16 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

21. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL GİRİŞİMCİLİK ÖZELLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

Hacettepe Üniversitesi, Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.250-259, (Tam Metin Bildiri)

24. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçiminin İncelenmesi

9th International Confererence of Strategic Research on Scientific Studies and Education th International Conference on Multidisciplinary Sciences, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ocak 2018, (Tam Metin Bildiri)

26. Okul Öncesi Eğitimi Alanında Çalışan Öğretmenlerin Aile Eğitim Stratejilerine ilişkin Görüşlerinin Kıdem Durumuna Göre İncelenmesi

III.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

27. Okul Öncesi Öğretmenlerin Aile İletişim Etkinliklerini Uygulamaları ile ilgili Görüşlerinin İncelenmesi

II. INTERNATIONAL EURASION EDUCATİONAL RESEAECH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

28. okulöncesiaileiletişim etkinlikleriniuygulamalarıile ilgiligörüşlerinin incelenmesi

ejer congress 2015, Muğla, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.75-77, (Özet Bildiri)

29. Okul Öncesi Öğretmenlerin Aile İletişim Etkinliklerini Uygulamları İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi

2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

31. OKULÖNCESİ KURUMLARDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN EBEVEYNLERE YÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ

23. ULUSAL EĞİTİMBİLİMLERİ KURULTAYI, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.342, (Özet Bildiri)

32. Bilgisayar Oyunlarının Çocuklar ve Ergenlerin Gelişimleri Üzerindeki Etkileri

IV. Uluslararası Risk Altında ve Korunması Gereken Çocuklar Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)

33. Çocukları Suça İten Ailesel Nedenler

I.Uluslararası Risk Altında ve Korunması Gereken Çocuklar Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2009, (Tam Metin Bildiri)

34. Exploring early childhood teachers attitudes and theories regarding how young children come to know science sharing findings from a case study

ESERA (European Science Education Research Association) 2009 Conference, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Temmuz 2009, (Tam Metin Bildiri)

35. How to teach and learn science in early childhood education Exploring teachers epistemological beliefs

I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 50

1. Terapide Oyun Kullanımı

Çocuk ve Oyun, ÖĞRETİR ÖZÇELİK AYŞE DİLEK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.161-178, 2025

2. TERSİNE KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ OKULLARINDA GÖREV YAPAN OKUL ÖNCESİ VE ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİN YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ

Okul Öncesi Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, BAYRAKTAR VEDAT, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.149-177, 2024

3. Okul Öncesi Dönemde Bulunan Çocukların Dijital Medya Kullanım Durumlarının Ebeveyn Görüşlerine Göre İncelenmesi

Eğitim Bilimlerinde Öncü ve Yenilikçi Çalışmalar, DEĞİRMENCİ YAVUZ, Editör, All Sciences Academy, ss.240-259, 2024

4. Görsel Sanatlar Eğitiminde Zekâ Oyunları ve Etkinlik Örnekleri

Temel Eğitimde Zekâ Oyunları ile Eğlenerek Öğreniyorum, DÜZGÜN SERKAN, Savaş Muhammet Ali, YÜKSEL İBRAHİM, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.117-137, 2024

5. Yazı Farkındalığı ve Erken Müdahale Programları

Okuma Güçlükleri Erken Müdahale, Doğanay Bilgi Arzu, Özmen Rüya, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.251-271, 2023

6. Trafikte Yaya Teması (Levhalar, Karşıya Geçme Kuralları) ve Akıl Yürütme

Trafikte Akıl Yürütme, Gökmen Ahmet, Yüksel İbrahim, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.39-60, 2023

7. Okul Öncesi Dönemde Deprem Eğitimi

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırma Ve Değerlendirmeler, Bay Erdal, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.59-75, 2023

8. Erken Çocukluk Dönemi Edebiyatının İşlevi

Erken Çocukluk Dönemi Edebiyatı, Bağçeli Kahraman, Pınar; Bayraktar, Vedat, Editör, Lisans, İstanbul, ss.231-245, 2022

9. Farklı Ülkelerde Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitimi Yaklaşımları

Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi, Bayraktar, Vedat, Editör, Lisans, İstanbul, ss.97-113, 2022

10. Erkenokuryazarlık Becerilerinin Gelişimi

Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Pınarcık, Özge; Yıldırım, Yakup, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.483-526, 2022

12. Erken Çocukluk Döneminde Oyun ve Önemi

Özel Eğitimde Oyun ve Müzik, Rıdvan Karabulut,Sedal Deniz, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.63-96, 2021

13. İLKOKULA HAZIRBULUNUŞLUK VE UYUM SÜRECİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER

HER YÖNÜYLE İLKOKULA HAZIRBULUNUŞLUK VE UYUM SÜRECİ: ÖĞRETMENİN EL KİTABI, Şule Alıcı,Volkan Şahin, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.4-25, 2021

14. ÇOCUĞUN ÇOK YÖNLÜ GELİŞİMİNDE BİR ARAÇ OLARAK TEKNOLOJİ

ERKEN ÇOCUKLUKTA DİJİTAL EĞİTİM, Esra Ömeroğlu,Rıdvan Karabulut,Enver Türksoy, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.29-44, 2021

15. Bebeklik ve Oyun Döneminde Motor Gelişim ve Eğitim

Bebeklik ve Oyun Döneminde Gelişim ve Eğitim, Deniz, Ümit, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.110-146, 2021

16. Erken Okuryazarlık ve Yeni Medya

Çocuk ve Medya, KILIÇ, ŞÜKRAN, Editör, Pegem A, Ankara, ss.97-117, 2021

17. Bebeklik ve Oyun Döneminde Erken Okuryazarlık Gelişimi ve Eğitim

Bebeklik ve Oyun Döneminde Gelişim ve Eğitim, Deniz, Ümit, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.188-202, 2021

18. Yazı Farkındalığı

Değerlendirmeden Uygulamaya Tüm Yönleriyle Erken Okuryazarlık, Kargın, Tevhide; Altun, Dilek; Güldenoğlu, İ. Birkan, Editör, Pegem A, Ankara, ss.82-94, 2021

19. İLKOKULA HAZIRBULUNUŞLUK VE UYUM SÜRECİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER

HER YÖNÜYLE İLKOKULA HAZIRBULUNUŞLUK VE UYUM SÜRECİ: ÖĞRETMENİN EL KİTABI, Alıcı, Şule; Şahin, Volkan, Editör, Nobel, Ankara, ss.3-19, 2021

20. ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE OYUN VE ÖNEMİ

ÖZEL EĞİTİMDE OYUN VE MÜZİK, Akdemir Bora, Karabulut Rıdvan, Editör, Eğiten, Ankara, ss.64-89, 2021

21. ÇOCUĞUN ÇOK YÖNLÜ GELİŞİMİNDE BİR ARAÇ OLARAK TEKNOLOJİ

Erken Çocuklukta Dijital Eğitim, Ömeroğlu Esra, Karabulut Rıdvan, Türksoy Enver, Editör, Anı, Ankara, ss.29-39, 2021

22. Üstün Yetenekliler Eğitiminin Tarihsel Gelişimi

Üstün Yetenekliler İçin Zeka Oyunlarıyla Fen Eğitimi ve Etkinlik Örnekleri, Hakan Kurt, İbrahim Yüksel, Editör, Nobel, Ankara, ss.27-66, 2020

23. Erken Çocukluk Döneminde Aile Katılımı

Teori ve Uygulamalarıyla Eğitimde Aile Katılımı, Karaçöp, Ataman, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.79-105, 2020

24. Dünya’da ve Türkiye’de Erken Çocukluk Eğitiminin Tarihsel Gelişimi

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Alisinanoğlu Fatma, Bayraktar Vedat, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.13-35, 2019

25. Bilingualism

New Horizons in Early Childhood Education, Alisinanoğlu, F., Bayraktar V., Can Gözüm Ali İbrahim, Editör, SRA Academic Publishing, ss.213-218, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

26. Erken Çocukluk Döneminde Geometrik-Mekanik Oyunlar

Uzamsal Becerilerin elişimine Yönelik Geometrik-Mekanik Oyunlar, Yüksel, İbrahim, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-12, 2019

27. Erken Çocukluk Döneminde 21. Yüzyıl Öğrenme Becerisi: İş Birliği

21. Yüzyıl Çocuklarının Eğitimi: 6 C Modeli, Ömeroğlu Esra, Şahin Hakan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.15-44, 2019

28. Okul öncesi dönemde çocuk edebiyatı kavramı ve çocuk kitaplarının özellikleri

Her yönüyle okul öncesi eğitim, Turla Ayşe, Editör, Hedef, Ankara, ss.53-86, 2018

30. Okul Öncesi Kurumlarında Öğrenme Merkezlerinin Düzenlenmesi

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Ulutaş İlkay, Demiriz Serap, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.385-409, 2018

31. Yazı Farkındalığı Becerileri

Dil ve Erkenokuryazarlık, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.63-87, 2018

32. Language Development and Support in Children

Current Trends in Pre-School Education-2, Deniz Ümit, Çetin Turhan, Obralic Nuzejma, Yıldırım Yakup, Editör, Lambert Academic Publishing, Mauritius, ss.137-149, 2018

33. Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme

Erken Çocuklukta Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Yıldırım Hacıibrahimoğlu Binnur, Kesicioğlu Serdar, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-8, 2018

34. The Role of Pretend on Development of Early Literacy Skills in Pre-School Period

Current Trends in Pre-School Education-1, Deniz Ümit, Çetin Turhan, Obralic Nudzeyma, Bayraktar Vedat, Yıldırım Yakup, Editör, Lambert Academic Publishing, Mauritius, ss.379-393, 2018

35. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Öğrenme Merkezlerinin Düzenlenmesi

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Ulutaş İlkay, Demiriz Serap, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.385-409, 2018

36. Erken Okur-Yazarlıkla İlgili Etkinlik Örnekleri

Dil ve Erken Okuryazarlık, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.243-265, 2018

37. Erken Okur-Yazarlıkla İlgili Etkinlik Örnekleri

Dil ve Erken Okuryazarlık, Temel, Fulya, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.243-264, 2017

38. Okul Öncesi Dönemde Çocuk Edebiyatı Kavramı ve Çocuk Kitaplarının Özellikleri

Okul Öncesi Dönemde Çocuk Edebiyatı, Turla, Ayşe, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.10-40, 2017

39. Yazı Farkındalığı Becerileri

Dil ve Erken Okuryazarlık, Temel, Fulya, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.64-87, 2017

41. Okul Öncesi Eğitimin Tanımı ve Önemi

Okul Öncesi Eğitime Giriş, ALİSİNANOĞLU,FATMA BAYRAKTAR,VEDAT, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.1-12, 2016

42. Language and Early Literacy in Gifted Children.

Current Advances in Education, EMİN ATASOY; RECEP EFE;IWONA JAZDZEWSKA; HÜLYA YALDIR, Editör, Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.212-223, 2016

43. Technology Use in Family Participation Studies

Current Advances in Education, E. Atasoy; Efe R.; Jazdzewska I. And Yaldır, H., Editör, St. Kliment Ohridski University Press., Sofija, ss.743-754, 2016

44. Okul Öncesi Dönemde Çocuk Edebiyatı Kavramı ve Çocuk Kitaplarının Özellikleri

Okul Öncesi Dönemde Çocuk Edebiyatı, Turla,Ayşe, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.10-40, 2016

45. Yazı farkındalığı Becerileri

Dil ve Erken Okuryazarlık, ZEYNEP FULYA TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.63-89, 2015

46. Erken Okuryazarlıkla İlgili Etkinlik Örnekleri

Dil ve Erken Okuryazarlık, TEMEL, FULYA, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.244-264, 2015

47. Okul Öncesi Dönemde Çocuk Edebiyatı Kavramı ve Çocuk kitaplarının Özellikleri

Okul Öncesi Dönemde Çocuk Edebiyatı, Ayşe Turla, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.10-40, 2015

48. Okul Öncesi Dönemde Çocuk Edebiyatı Kavramı ve Çocuk Kitaplarının Özellikleri

Her Yönüyle Okulöncesi Eğitim 4, TURLA AYŞE, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.156-186, 2014

49. Yazı Farkındalığı Becerileri

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 4, TEMEL FULYA, Editör, Hedef CS Basın Yayın, Ankara, ss.66-89, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

50. Bilgisayar Oyunlarının Çocukların ve Ergenlerin Gelişimleri Üzerindeki Etkileri

Çocuk ve Bilişim, SARI İBRAHİM, ÖZDEMİR MESUT, Editör, Samer Billimsel Yayınları, Ankara, ss.117-137, 2013
Metrikler

Yayın

113

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

14

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

31

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

130

Proje

3

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları