Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİ KULLANILARAK DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ ÜZERİNE BİR DERLEME
Kapadokya Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.144-157, 2023 (Hakemli Dergi)
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sesli Okuma Prozodileri ve Okuduğunu Anlama Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.521-527, 2019 (Hakemli Dergi)
Görme ve İşitmenin Okumadaki Yeri ve Önemi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.1-19, 2018 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenliği Lisans Programında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları
21. Yüzyılda Eğitim Ve Toplum Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.17, ss.291-306, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamaları ve Konuşma Prozodileri Arasındaki İlişki
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.767-770
Sosyal Bilgiler Dersinde Güncel Olay KullanımınaYönelik Tutum Ölçeği GeliĢtirilmesi
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019
Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Güncel Olay Kullanımına Yönelik Tutum ve Görüşleri
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2019), Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Eğitim Bilimleri Alanındaki Tezlere Yansımaları
5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi (INCSOS Üsküp), Üsküp, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, ss.290
Eğitimde Dijital Teknolojilerin Kullanımı
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
İlkokul 3. sınıf öğrencilerinin tablet bilgisayarlara yönelik görüşlerinin incelenmesi.
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), Bodrum, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sesli Okuma Prozodilerinin İncelenmesi
3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 7 - 10 Ekim 2017
Eğitim bilimleri alanında araştırma yapan akademisyen ve yüksek lisans öğrencilerinin karşılaştığı sorunların incelenmesi.
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.61-70
Sınıf Öğretmenlerinin Hikâye Yazma Becerilerinin İncelenmesi
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015
Kitap & Kitap Bölümleri
Şili Cumhuriyeti
Kölelik ve Sömürge Sonrası Ülkelerin Sosyal Bilgiler ve Tarih Programları, KÖKSAL HÜSEYİN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.499-574, 2024
Blockchain Technology and Its Use in Education
Research on Elementary Education in the 100th Anniversary of the Republic of Türkiye, BULUT Pınar, CALP Şükran, KILCAN Tuğba, ÇETİN Turhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.340-355, 2023
NİJER CUMHURİYETİ
Kölelik ve Sömürge Sonrası Ülkelerin Sosyal Bilgiler ve Tarih Programları Cilt 1: Afrika - Orta Amerika - Asya, Köksal Hüseyin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.275-289, 2023
Examinations of Primary School 3rd Grade Students' Opinions on Tablet Computers
Research on Elementary Education in the 100th Anniversary of the Republic of Türkiye, BULUT Pınar, CALP Şükran, KILCAN Tuğba, ÇETİN Turhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.358-371, 2023
Turan Yazgan - Birlik ve Beraberlik
Etkinlik Temelli Biyografilerle Karakter ve Değer Eğitimi, Yel Selma, Yılmaz Eyüp, Editör, Nobel, ss.99-114, 2022
Sorumluluk
Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretiminde Değerler, Tatan Mehmet, Önlen Maksut, Sönmez Ömer Faruk, Editör, Pegem Akademi, ss.193-206, 2022
Türkiye’de Eğitime Etki Eden Sosyo-Ekonomik ve Çevresel Faktörler
İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Yılmaz Yıldız Nihal, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-22, 2021