Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

V Human and Civilization Congress From Past to Future, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Nisan 2019, ss.1176-1180

Ortaokul öğrencilerinin UNESCO’ya ilişkin algılarının metaforlar yoluyla incelenmesi

2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 07 Aralık 2018

Ortaokul öğrencilerinin mülteci öğrencilere yönelik tutumlarının belirlenmesi

III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.272 Sürdürülebilir Kalkınma

Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin bireysel barışa yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlerce incelenmesi

III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.271

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ALGILADIKLARI EVRENSEL DEĞERLERİN BİR YORDAYICISI OLARAK OKUL İKLİMİ

VI. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.666-667

Toplu Taşıma Hatlarının Coğrafi Bilgi Sistemleri İle Analizi

2016 Yılı Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, cilt.5, ss.383-394

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TEKNOLOJİK ARAÇLARA BAKIŞ AÇISI

International Symposium on Social Studies Education V, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.73

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TOPLUMSAL DEĞERLERE YÖNELİK ALGILARI

International Symposium on Social Studies Education V, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.164

Sosyal bilgiler dersinde verilen performans görevlerinin muhatapları tarafından değerlendirilmesi

3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.159-160

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Belirlenmesi

3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.192-193

Kitap & Kitap Bölümleri

Sosyal Bilgilerde Metafor

Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı II, DEMİRCİOĞLU, İsmail Hakkı. KAYMAKCI, Selahattin. DEMİRCİOĞLU, Ebru., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.431-471, 2023

Volkanizma

Afetler ve Afet Yönetimi, Tokcan Halil,TOPKAYA Yavuz, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.79-111, 2022

Çevre Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları

ÇEVRE EĞİTİMİ, TOKCAN Halil, TOPKAYA Yavuz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.323-351, 2021

Sosyal Bilgilerde Kavram Öğretimine İlişkin İyi Uygulama Örnekleri

Sosyal Bilgiler Eğitiminde Kavram Öğretimi, SEVER, Ramazan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.355-391, 2021

Sosyal Bilgilerde Dijital Zaman Çizelgesi Tasarımı

Sosyal Bilgilerde Bilişim Teknolojileri Destekli Materyal Geliştirme, AKBABA Bülent, YEŞİLTAŞ Erkan, ERDOĞAN Erdi, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.229-255, 2021

Kanıt Kullanma

Sosyal Bilgilerde Beceri Eğitimi, Aksoy Bülent,Akbaba Bülent,Kılcan Bahadır., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.307-334, 2019

Bilmeceler ile Sosyal Bilgiler Öğretimi

Sosyal Bilgilerde Sözlü ve Yazılı Edebiyat İncelemeleri, Tokcan Halil., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.417-432, 2019

Dünya Sorunlarına Çözüm Arayan Uluslar arası ve Ulusal Kuruluşlar

Günümüz Dünya Sorunları, Aydın Fatih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.647-676, 2016

Karikatüre Dayalı Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları II, Ekici Gülay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.127-169, 2015

Metrikler

Yayın

48

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

18

H-İndeks (TrDizin)

2

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları