Articles Published in Journals That Entered SCI, SSCI and AHCI Indexes
Articles Published in Other Journals
Examining the 4th Grade Students’ Ability To Say “No” in The Framework of Life Studies Curriculum
International Journal of Assessment Tools in Education, vol.5, no.3, pp.443-460, 2018 (Refereed Journals of Other Institutions)
John Dewey in Görüşlerinin Ontolojik ve Epistemolojik Temelde İrdelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.16, no.3, pp.313-327, 2015 (Other Refereed National Journals)
Öğretmen Adaylarının Kadın Olgusuna İlişkin Algılarının Belirlenmesi
Sosyal Bilimler Dergisi, vol.7, no.1, pp.264-278, 2014 (Other Refereed National Journals)
Üniversite Öğrencilerinin Epistemolojik İnançları İle Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkiler
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, no.1, 2007 (Other Refereed National Journals)
Osmanlı İmparatorluğunda Batılaşma Hareketleri
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, pp.39, 2001 (Refereed Journals of Other Institutions)
Postmodernizm ve Eğitim
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, no.3, pp.227, 2000 (Other Refereed National Journals)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
İbni Haldun’un Mukaddimesi’nde Çocuk Eğitiminin Kültürel veEğitsel Temelleri
II. ULUSLARARASIDEVELİ - ÂŞIK SEYRÂNÎVE TÜRK KÜLTÜRÜKONGRESİ, 10 - 12 October 2019, vol.3, pp.426-428
Suriyeli Mülteci Öğrencilerin Eğitiminde Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunlar
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 19 October 2019

Sosyal Bilgiler Dersi Kapsamında 4. Sınıf Öğrencilerinin Zaman Süreklilik ve Değişim Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 October 2019, pp.90-91
Öğretmen Yetiştirme Programlarında Yer Alan Öğretmenlik Uygulamalarına Karşılaştırılmalı Bir Bakış: Türkiye ve OECDÜlkeleri Örneği
2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Turkey, 7 - 08 December 2018, vol.2, pp.721-744
Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
17. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 April 2018
“Okul-Öğretmen-Müdür” Kavramlarının Algılanma Biçimine İlişkin Metaforik Bir Yaklaşım
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 April 2018
Culture and Language
The Scientific and Methodological Heritage of The Intellectuals of Alash: Traditions and İnnovations, 26 February - 01 April 2018
Yapılandırmacı Eğitim Anlayışında Vygotsky nin Diyalektik YöntemiÜzerine Bir Deneme Benmerkezci Konuşma ve Kavram Gelişim
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimle Kongresi, 1 - 04 December 2016
Eğitimde Yeni Yönelimler
Innovative Potential of Science and Education of Kazakhstan in Conditions of Globalization and Modern Challenges of Socety" -of the international scientific pratical conference, Taldikorgan, Kazakhstan, 28 - 30 October 2016
Pragmatizmin Eğitime Yansıması Olan Yapılandırmacılığın Değer Eğitimine Bakış Açısı
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 May - 02 June 2016
İlkokul 2 ve 3 Sınıf İngilizce Dersi Elektronik Ders Kitaplarının Eğitsel Açıdan İncelenmesi
10 International Computer & Instructional Technologies Symposium, 16 - 18 May 2016
Yapılandırmacı Perspektiften 3 Sınıf Hayat Bilgisi Öğretiminin İncelenmesi Ders Kitapları Ve Öğretmen Kılavuz Kitabı
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 May 2016
Almanya daki İlkokul Eğitim Programlarında Yer Alan MutlulukDersi Üzerine Bir Değerlendirme
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 May - 02 June 2016
John Dewey e Göre Ahlak ve Değer Eğitimi Faydacı Ahlaka Eleştiriler
Eğitimde Gelecek Arayışları: Dünden Bugüne Türkiye’de Beceri, Ahlâk ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Bartın, Turkey, 16 - 18 April 2015, vol.1, pp.211-225
Yazılı Basında Dershaneler
CUMHURİYET’İN KURULUŞUNDAN GÜNÜMÜZE EĞİTİMDE KADEMELER ARASIGEÇİŞ VE YENİ MODELLER ULUSLARARASI KONGRESİ, 16 - 18 January 2014
Books & Book Chapters
Politik Bir Kavram Olarak Vatandaşlık Eğitiminin Dönüşümü
in: Çocuklukta Politik Toplumsallaşma, Sözer, M. A, Öntaş, T., Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.115-147, 2021
Yabancılar Gözüyle Türkiye ve Toplum Yapısı
in: Eğitime AdanmışYarım Asır Prof. Dr. Tayip DUMAN’xxa Armağan, Dilşat PEKER ÜNAL, Fatih DEMİR, Editor, PEGEM, Ankara, pp.715-721, 2020
Karakter Gelişiminde ve Eğitiminde Aile, Çevre ve Okul
in: Karakter ve Değer Eğitimi, Mücahit KAĞAN, Nusrettin YILMAZ, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.143-153, 2019
Politik Eğitim
in: Eğitim Sosyolojisi, Mehmet Akif SÖZER, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.195-204, 2019
Türkiye’de Modernleşme Sürecinde Etkisi Olan Düşünce Akımları ve Eğitim
in: Eğitim Felsefesi, Remzi KINCAL, Editor, Nobel Yayınları, Ankara, pp.275-296, 2019
Eğitimin Temel kavramları
in: Eğiitime Giriş, Karip, Emin, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.1-20, 2019
İslam Dünyasında Filozofların Eğitimle ile İlgili Düşünceleri
in: Eğitim Felsefesi, Remzi KINCAL, Editor, Nobel Yayın, Ankara, pp.169-188, 2019
Media Literacy Metaphors of the Pre-Service Teachers
in: New Horizons in Educational Sciences - 1, ÇETİN Turhan, ŞAHİN Ayfer, MULALIĆ Almasa, OBRALIĆ Nudžejma, Editor, LAP LAMBERT Academic Publishing, Riga, pp.149-166, 2018
Koşut Eğitim Programı
PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2017
Eğitimin Toplumsal Temelleri
in: Eğitim Bilimine Giriş, Emin KARİP, Editor, PEGEM, Ankara, pp.147-162, 2017
Eğitimin Felsefi Temelleri
in: Eğitim Bilimine Giriş, Doç. Dr. Recep ÖZKAN, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.67-87, 2016
Eğitimin Temel kavramları
in: Eğitim Bilimine Giriş, Karip, Emin, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.2-19, 2007