SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Fransa ve Türkiye’de Özel Yetenekli Öğrencilerin
EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.3, sa.3, ss.227-249, 2022 (Hakemli Dergi)
Problem Çözme Testi ve Dereceli Puanlama Anahtarı: Geliştirilmesi, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.23-35, 2022 (Hakemli Dergi)
An Action Research to Improve Change and Continuity Perception in Social Studies
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.8, sa.3, ss.39-54, 2021 (Hakemli Dergi)
Suriyeli Öğrencilerin Eğitiminde Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunlar
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.183-200, 2021 (Hakemli Dergi)
Change and Continuity Perception Skills in Social Studies Curriculum in Turkey and America within the Scope of Teaching Historical Time
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.1-19, 2020 (Hakemli Dergi)
A Metaphoric Approach to the Conception of the ’xxTeacher-Headmaster-School’xx in Different Age Categories
International Journal of Progressive Education
, cilt.16, sa.2, ss.56-71, 2020 (Hakemli Dergi)
FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Journal of International Social Research
, cilt.13, sa.69, ss.856-867, 2020 (Hakemli Dergi)
The examination of primary school teachers’xx financial literacy attitudes and behaviors in terms of different variables
İlköğretim Online
, cilt.1987, sa.1997, ss.1987-1997, 2020 (Scopus)
İlkokullar için Kısaltılmış Okul İklimi Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.32-50, 2018 (Hakemli Dergi)
Examining the 4th Grade Students’ Ability To Say “No” in The Framework of Life Studies Curriculum
International Journal of Assessment Tools in Education
, cilt.5, sa.3, ss.443-460, 2018 (Hakemli Dergi)
EĞİTİM FAKÜLTELERİ İÇİN “MEDYA OKURYAZARLIĞI” EĞİTİM PROGRAMI
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.593-606, 2018 (Hakemli Dergi)
Yapılandırmacı Perspektiften 3. Sınıf Hayat Bilgisi Öğretiminin İncelenmesi: Ders - Öğretmen Kılavuz Kitapları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.451-469, 2017 (Hakemli Dergi)
Social Gender Inequality in Terms of Academic Signs in Higher Education of Turkey Horizontal and Vertical Differentiation
The Global e-Learning Journal
, cilt.5, sa.1, ss.1-8, 2016 (Hakemli Dergi)
John Dewey in Görüşlerinin Ontolojik ve Epistemolojik Temelde İrdelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.3, ss.313-327, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Kadın Olgusuna İlişkin Algılarının Belirlenmesi
Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.264-278, 2014 (Hakemli Dergi)
Eğitim Programlarında Stratejik Planlama
Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim
, sa.79, ss.22, 2006 (Hakemsiz Dergi)
Çocuk Hakları Eğitimi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, sa.2, ss.211, 2003 (Hakemli Dergi)
Çocukluk ve Çocuk Haklarının Tarihsel Gelişimi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, sa.3, ss.179, 2003 (Hakemli Dergi)
Osmanlı İmparatorluğunda Batılaşma Hareketleri
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, ss.39, 2001 (Hakemli Dergi)
Postmodernizm ve Eğitim
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, sa.3, ss.227, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İbni Haldun’un Mukaddimesi’nde Çocuk Eğitiminin Kültürel veEğitsel Temelleri
II. ULUSLARARASIDEVELİ - ÂŞIK SEYRÂNÎVE TÜRK KÜLTÜRÜKONGRESİ, 10 - 12 Ekim 2019, cilt.3, ss.426-428
Suriyeli Mülteci Öğrencilerin Eğitiminde Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunlar
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 19 Ekim 2019
Sosyal Bilgiler Dersi Kapsamında 4. Sınıf Öğrencilerinin Zaman Süreklilik ve Değişim Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019, ss.90-91
Empatik Eğilim Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 Nisan 2019
Öğretmen Yetiştirme Programlarında Yer Alan Öğretmenlik Uygulamalarına Karşılaştırılmalı Bir Bakış: Türkiye ve OECDÜlkeleri Örneği
2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.2, ss.721-744
Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
17. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
“Okul-Öğretmen-Müdür” Kavramlarının Algılanma Biçimine İlişkin Metaforik Bir Yaklaşım
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
Culture and Language
The Scientific and Methodological Heritage of The Intellectuals of Alash: Traditions and İnnovations, 26 Şubat - 01 Nisan 2018
Yapılandırmacı Eğitim Anlayışında Vygotsky nin Diyalektik YöntemiÜzerine Bir Deneme Benmerkezci Konuşma ve Kavram Gelişim
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimle Kongresi, 1 - 04 Aralık 2016
Eğitimde Yeni Yönelimler
Innovative Potential of Science and Education of Kazakhstan in Conditions of Globalization and Modern Challenges of Socety" -of the international scientific pratical conference, Taldikorgan, Kazakistan, 28 - 30 Ekim 2016
Pragmatizmin Eğitime Yansıması Olan Yapılandırmacılığın Değer Eğitimine Bakış Açısı
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
İlkokul 2 ve 3 Sınıf İngilizce Dersi Elektronik Ders Kitaplarının Eğitsel Açıdan İncelenmesi
10 International Computer & Instructional Technologies Symposium, 16 - 18 Mayıs 2016
Yapılandırmacı Perspektiften 3 Sınıf Hayat Bilgisi Öğretiminin İncelenmesi Ders Kitapları Ve Öğretmen Kılavuz Kitabı
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
Almanya daki İlkokul Eğitim Programlarında Yer Alan MutlulukDersi Üzerine Bir Değerlendirme
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 02 Haziran 2016
4. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİ PROGRAMINDA YER ALAN DEĞERLERİN ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETMENLERİN KULLANDIKLARI ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLER ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
John Dewey e Göre Ahlak ve Değer Eğitimi Faydacı Ahlaka Eleştiriler
Eğitimde Gelecek Arayışları: Dünden Bugüne Türkiye’de Beceri, Ahlâk ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, cilt.1, ss.211-225
Yazılı Basında Dershaneler
CUMHURİYET’İN KURULUŞUNDAN GÜNÜMÜZE EĞİTİMDE KADEMELER ARASIGEÇİŞ VE YENİ MODELLER ULUSLARARASI KONGRESİ, 16 - 18 Ocak 2014
Amerika Birleşik Devletleri nde Eğitim Sosyolojisi
I. Uluslararası Eğitim Sosyolojisi Sempozyumu, 10 - 11 Mayıs 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
İlkokulda Gelişim ve Öğrenmenin Değerlendirilmesi
MEB Yayınları, Ankara, 2023
Farklılaştırılmış Öğretim
PEGEM, Ankara, 2023
Disiplinlerarası Yaklaşıma Genel Bakış
DİSİPLİNLERARASI YAKLAŞIM VE EĞİTİME YANSIMALAR, Mehmet Akif SÖZER / Burcu SEL, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.2-10, 2023
Politik Bir Kavram Olarak Vatandaşlık Eğitiminin Dönüşümü
Çocuklukta Politik Toplumsallaşma, Sözer, M. A, Öntaş, T., Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.115-147, 2021
Yabancılar Gözüyle Türkiye ve Toplum Yapısı
Eğitime AdanmışYarım Asır Prof. Dr. Tayip DUMAN’xxa Armağan, Dilşat PEKER ÜNAL, Fatih DEMİR, Editör, PEGEM, Ankara, ss.715-721, 2020
Karakter Gelişiminde ve Eğitiminde Aile, Çevre ve Okul
Karakter ve Değer Eğitimi, Mücahit KAĞAN, Nusrettin YILMAZ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.143-153, 2019
Eğitimin Temel kavramları
Eğiitime Giriş, Karip, Emin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-20, 2019
İslam Dünyasında Filozofların Eğitimle ile İlgili Düşünceleri
Eğitim Felsefesi, Remzi KINCAL, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.169-188, 2019
Politik Eğitim
Eğitim Sosyolojisi, Mehmet Akif SÖZER, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.195-204, 2019
Türkiye’de Modernleşme Sürecinde Etkisi Olan Düşünce Akımları ve Eğitim
Eğitim Felsefesi, Remzi KINCAL, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.275-296, 2019
Media Literacy Metaphors of the Pre-Service Teachers
New Horizons in Educational Sciences - 1, ÇETİN Turhan, ŞAHİN Ayfer, MULALIĆ Almasa, OBRALIĆ Nudžejma, Editör, LAP LAMBERT Academic Publishing, Riga, ss.149-166, 2018
Koşut Eğitim Programı
PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2017
Eğitimin Toplumsal Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Emin KARİP, Editör, PEGEM, Ankara, ss.147-162, 2017
Eğitimin Felsefi Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Doç. Dr. Recep ÖZKAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.67-87, 2016
Eğitimin Temel kavramları
Eğitime Giriş, Karip, Emin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-20, 2010
Eğitimin Temel kavramları
Eğitim Bilimine Giriş, Karip, Emin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.2-19, 2007