Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Fen Bilimleri Eğitimi
Öğretmen Eğitimi
Kimya
Akademi Dışı Deneyim
1992 - Devam Ediyor
1992 - Devam EdiyorÖğretim Üyesi
Gazi Üniversitesi, Öğretim Üyesi
2015 - 2015
2015 - 2015Araştırmacı
Rozalind Franklind University, Araştırmacı
2008 - 2008
2008 - 2008Araştırmacı
Kumamoto University, Araştırmacı
Makaleler
Tümü (58)
SCI-E, SSCI, AHCI (27)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (29)
ESCI (2)
Scopus (31)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (17)
2023
20231. Evaluation of glycyl-arginine and lysyl-aspartic acid dipeptides for their antimicrobial, antibiofilm, and anticancer potentials
Sevim Akan H., Şahal G., Karaca T. D., Gürpınar Ö. A., Maraş M., Doğan A.
Archives of Microbiology
, cilt.205, sa.12, 2023 (SCI-Expanded, Scopus)
2023
20232. Analysis of protonation equilibria of some alanyl dipeptides in water and aqueous ethanol mixtures
Karaca T. D., Doğan A.
Amino Acids
, cilt.55, 2023 (SCI-Expanded, Scopus)
2022
20223. An investigation of the effect of some affective variables on predicting 6th grade students’ academic achievement in the science course
Tokgöz E. Ö., Doğan A.
International Journal of Curriculum and Instruction , cilt.14, sa.2, ss.1284-1300, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20214. The Microscopic and Tautomeric Protonation Constants of Some alpha-Amino Acids in Dioxane-Water Mixtures
Tanalp T. D., Dogan A.
JOURNAL OF SOLUTION CHEMISTRY
, cilt.50, sa.7, ss.983-994, 2021 (SCI-Expanded, Scopus)
2021
20215. The effect of STEM activities on the scientific creativity of middle school students
Doğan A., Kahraman E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI) , cilt.13, sa.2, ss.1241-1266, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20216. Pre-Service science teachers’ experiences with robotic intervention process
Doğan A., Uluay G.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI) , cilt.3, sa.13, ss.2000-2025, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20207. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 3d Teknolojilerini Öğrenme Ve Uygulama Deneyimleri: Tinkercad Örneği
Doğan A., Uluay G.
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.980-994, 2020 (TRDizin)
2020
20208. STEM uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin problem çözme becerilerine yönelik algılarına etkisinin incelenmesi
Doğan A., Aydın E., Kahraman E.
ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.5, sa.2, ss.123-144, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20209. STEM Temelli Uygulamaların Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkisi
Kahraman E., Doğan A.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.15, sa.4, ss.2691-2708, 2020 (TRDizin)
2020
202010. STEM ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Kahraman E., Doğan A.
Anadolu Öğretmen Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-20, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202011. Examination of prospective science teachers’ achievement on basic geography topics and effectiveness of poster-based teaching for learning these topics
Doğan A., Sarıkaya M., Kahraman E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.12, sa.2, ss.245-262, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202012. Pre-Service Science Teachers’ Learning and Teaching Experiences with Digital Games: KODU Game Lab
Uluay G., Doğan A.
Journal of Education in Science, Environment and Health
, cilt.6, sa.2, ss.105-119, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201913. BĠLĠMSEL GÖSTERĠ DENEYLERĠNĠN ORTAOKUL KĠMYA KONULARININ ÖĞRETĠMĠNDE KULLANILMASIYLA ĠLGĠLĠ FEN BĠLĠMLERĠ ÖĞRETMENLERĠNĠN GÖRÜġLERĠ
Doğan A., Tiftikçi H. İ., Köseoğlu F.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2019 (TRDizin)
2019
201914. Adaptation of Interest and Performance with a Utility Value Intervention Scaletowards Science into Turkish
ULUAY G., Doğan A.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , 2019 (TRDizin)
2018
201815. Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Güvenlerinin Değişiminin İncelenmesi
İNCE AKA E., Doğan A., SERT ÇIBIK A.
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.1-9, 2018 (TRDizin)
2018
201816. THE EFFECT OF POSTER ACTIVITIES ON LEARNERS’xx INTELLECTUAL STRUCTURE IN THEENVIRONMENTAL EDUCATION
HASTÜRK H. G., Doğan A.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.11, sa.56, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201717. Investigation of the Pre-service Science Teachers' Pedagogical Content Knowledge about the Nature of Science
Mihladiz G., Dogan A.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.32, sa.2, ss.380-395, 2017 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2017
201718. The Role of Drama in Raising Environmental Awareness in Preservice Science Teachers
Bertiz H., Doğan A., Erten S.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.9, sa.4, ss.1052-1074, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201719. The Effect of Formative Assessment Process via Performance-Based Techniques on Students' Goal Orientations
BULDUR S., Dogan A.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.32, sa.1, ss.143-167, 2017 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2017
201720. DETERMINATION AND COMPARISON OF TURKISH STUDENT CHARACTERISTICS AFFECTING SCIENCE LITERACY IN TURKEY ACCORDING TO PISA 2012
Kaya V. H., DOĞAN A.
Research Journal of Business and Management
, cilt.4, sa.1, ss.34-51, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201721. The Effect of Technology on Students Opinions about Authentic Learning Activities in Science Courses
Çoşkun H., DOĞAN A., ULUAY G.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.1, ss.72-83, 2017 (Scopus)
2016
201622. Exploring pre-service science teachers' pedagogical capacity for formative assessment through analyses of student answers
Aydeniz M., Dogan A.
RESEARCH IN SCIENCE & TECHNOLOGICAL EDUCATION
, cilt.34, sa.2, ss.125-141, 2016 (SSCI, Scopus)
2016
201623. Protonation Constants of Some Alanyl Dipeptides in Mixed Aqueous Organic Solvents
Aslan N., Erden P. E., Dogan A., CANEL E., KILIÇ E.
JOURNAL OF SOLUTION CHEMISTRY
, cilt.45, sa.2, ss.299-312, 2016 (SCI-Expanded, Scopus)
2016
201624. Pre servis teachers practices towards ditital game design for tecnology interation into science classrooms
ULUAY G., Doğan A.
Universal Journal of Educational Research , cilt.4, sa.10, ss.2483-2498, 2016 (Scopus)
2016
201625. Effect of Triadic Teaching approach in Some environmental subjectsProspective Science Teachers Practice
HASTÜRK H. G., Doğan A.
International Journal of Environmental Science Education , cilt.11, sa.5, ss.893-905, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201626. Exploring the impact of argumentation on pre-service science teachers' conceptual understanding of chemical equilibrium
Aydeniz M., Dogan A.
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
, cilt.17, sa.1, ss.111-119, 2016 (SCI-Expanded, Scopus)
2016
201627. Jigsaw yönteminin maddenin tanecikli yapısı ünitesinin öğretiminde öğrenci başarısına etkisi
Kılıç M. A., Doğan A., ŞİMŞEK Ü.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2016 (TRDizin)
2016
201628. Protonation constantss of some alanyl dipeptides in mixed aquous organik solvents
Aslan N., Erden P. E., Doğan A., CANEL E., Kılıç E.
Journal of Solution Chemitry , cilt.45, ss.299-312, 2016 (SCI-Expanded, Scopus)
2016
201629. Eğitici drama yönteminin 6 sınıf öğrencilerinin fen bilgisi dersinde akademik başarılarına etkisi
Öcal E., Doğan a.
e-Kafkas eğitim araştırmaları dergisi , cilt.3, sa.2, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201530. Macroscopic and Microscopic Protonation Equilibria of Some alpha-Amino Acids in Dimethyl Sulfoxide-Water Mixtures
Dogan A., Aslan N., Erden P. E., CANEL E., KILIÇ E.
JOURNAL OF SOLUTION CHEMISTRY
, cilt.44, sa.8, ss.1705-1722, 2015 (SCI-Expanded, Scopus)
2015
201531. Jigsaw Tekniğinin 6 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Yer Kabuğu Nelerden Oluşur Ünitesinin Öğretiminde Öğrenci Başarısına Etkisi
Doğan A., Uçar S., ŞİMŞEK Ü.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.12, sa.32, ss.416-432, 2015 (TRDizin)
2015
201532. Kavram Haritalarının Değerlendirme Aracı Olarak Kullanılması ve Çoktan Seçmeli Testlerle Karşılaştırılarak İncelenmesi
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., Doğan A., ERDURAN AVCI D.
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Dergisi , cilt.23, sa.3, ss.1031-1046, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201533. Karagöz Hacivat Türk Gölge Oyunu Diyaloglarıyla Fen Eğitimi
Erdinç Ö., Doğan A.
Kafkas üniversitesi , e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.2, sa.2, ss.1-11, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201434. Adaptation of the Students' Perceptions of the Science and Technology Course Classroom Assessment Environment Scale into Turkish
BULDUR S., Dogan A.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.39, sa.176, ss.199-211, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2014
201435. Effect of Solvent Composition on Protonation Constants of Some Glycine Dipeptides
Erden P. E., Aslan N., Dogan A., CANEL E., KILIÇ E.
JOURNAL OF SOLUTION CHEMISTRY
, cilt.43, sa.6, ss.1156-1166, 2014 (SCI-Expanded, Scopus)
2011
201136. Examining Primary School Students attitudes towards Science in Terms of Gender Class Level and Income Level
Mıhladız G., Duran M., Doğan A.
Procedia Social and Behavioral Sciences , cilt.15, ss.2582-2588, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201037. Solvent Effects on the Protonation Constants of Some alpha-Amino Acid Esters in 1,4-Dioxane-Water Mixtures
Dogan A., Aslan N., CANEL E., KILIÇ E.
JOURNAL OF SOLUTION CHEMISTRY
, cilt.39, sa.11, ss.1589-1596, 2010 (SCI-Expanded, Scopus)
2010
201038. İLKÖĞRETİM 7 SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE JİGSAW TEKNİĞİNİN UYGULANMASI VE BU TEKNİK HAKKINDAKİÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Doğan A., Uygur E., DOYMUŞ K., KARAÇÖP A.
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.75-90, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200939. Medium and structural effects on the ionization constants of some pyrazole carboxylic acid derivatives
Alkan S., Zeybek B., Dogan A., KASIMOĞULLARI R., ERDOĞAN Y., KILIÇ E.
MONATSHEFTE FUR CHEMIE
, cilt.140, sa.4, ss.381-386, 2009 (SCI-Expanded, Scopus)
2009
200940. Changes in Attitudes Towards Science-Technology-Society of Pre-service Science Teachers
Kaya O. N., Yager R., Dogan A.
RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION
, cilt.39, sa.2, ss.257-279, 2009 (SSCI, Scopus)
2009
200941. The protonation equilibria of selected glycine dipeptides in ethanol-water mixture: solvent composition effect
Dogan A., ÖZEL A. D., KILIÇ E.
AMINO ACIDS
, cilt.36, sa.2, ss.373-379, 2009 (SCI-Expanded, Scopus)
2009
200942. İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi
ŞİMŞEK Ü., DOYMUŞ K., Doğan A., KARAÇÖP A.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.29, sa.3, ss.763-791, 2009 (TRDizin)
2009
200943. A NEW SOLID-STATE ION-SELECTIVE ELECTRODE SENSITIVE TO PB(II) IONS
TAŞTEKİN M., Dogan A., ÖZEL A. D., KILIÇ E.
REVIEWS IN ANALYTICAL CHEMISTRY
, cilt.28, sa.1, ss.51-65, 2009 (SCI-Expanded, Scopus)
2009
200944. Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilgisayar Animasyonları ve Jigsaw Tekniğinin Etkisi
KARAÇÖP A., DOYMUŞ K., Doğan A., KOÇ Y.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.29, sa.1, ss.211-235, 2009 (TRDizin)
2009
200945. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fene olan Tutumlarına Etkileri
Gök Ö., Doğan A., DOYMUŞ K., KARAÇÖP A.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.29, sa.1, ss.193-209, 2009 (TRDizin)
2008
200846. Turkish elementary school students' images of scientists
Kaya O. N., Dogan A., Oecal E.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.8, sa.32, ss.83-100, 2008 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2007
200747. Tautomeric and microscopic protonation equilibria of some alpha-amino acids.
Dogan A., Kilic E.
Analytical biochemistry
, cilt.365, sa.1, ss.7-13, 2007 (SCI-Expanded, Scopus)
2006
200648. Silver(I)-selective PVC membrane potentiometric sensor based on a recently synthesized calix[4]arene
Demirel A., Dogan A., Akkus G., Yilmaz M., Kilic E.
ELECTROANALYSIS
, cilt.18, sa.10, ss.1019-1027, 2006 (SCI-Expanded, Scopus)
2006
200649. The determination of protonation constants of some amino acids and their esters by potentiometry in different media
Canel E., Gultepe A., Dogan A., Kilic E.
JOURNAL OF SOLUTION CHEMISTRY
, cilt.35, sa.1, ss.5-19, 2006 (SCI-Expanded, Scopus)
2005
200550. Potentiometric studies on the protonation constants and solvation of some alpha-amino acid benzyl- and t-butyl- esters in ethanol-water mixtures
Dogan A., Kilic E.
TURKISH JOURNAL OF CHEMISTRY
, cilt.29, sa.1, ss.41-47, 2005 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2005
200551. Üniversite Öğrencilerinin Kimya Laboratuvarına Karşı Tutumları’’
Kaya O. N., Doğan A., Kılıç Z.
G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.25, sa.2, ss.201-213, 2005 (Hakemli Dergi)
2004
200452. Potentiometric studies on some alpha-amino acid-Schiff bases and their manganese(III) complexes in dimethyl sulfoxide-water mixtures at 25 degrees C
Dogan A., Sakiyan I., Kilic E.
JOURNAL OF SOLUTION CHEMISTRY
, cilt.33, sa.12, ss.1539-1547, 2004 (SCI-Expanded, Scopus)
2004
200453. Hydrogen ion-selective poly(vinyl chloride) membrane electrode based on a p-tert-butylcalix[4]arene-oxacrown-4
Demirel A., Dogan A., Canel E., Memon S., Yilmaz M., Kilic E.
TALANTA
, cilt.62, sa.1, ss.123-129, 2004 (SCI-Expanded, Scopus)
2003
200354. Potentiometric studies on the stability constants of some alpha-amino acid-copper(II) and nickel(II) systems in ethanol-water mixture
Dogan A., Kilic E.
INDIAN JOURNAL OF CHEMISTRY SECTION A-INORGANIC BIO-INORGANIC PHYSICAL THEORETICAL & ANALYTICAL CHEMISTRY
, cilt.42, sa.7, ss.1632-1635, 2003 (SCI-Expanded, Scopus)
2002
200255. Studies on the macroscopic protonation constants of some alpha-amino acids in ethanol-water mixtures.
Dogan A., Koseoglu F., Kilic E.
Analytical biochemistry
, cilt.309, sa.1, ss.75-8, 2002 (SCI-Expanded, Scopus)
2002
200256. Potentiometric studies on the protonation constants and solvation of some alpha-amino acid methyl- and ethyl esters in ethanol-water mixtures
Dogan A., Koseoglu F., Kilic E.
INDIAN JOURNAL OF CHEMISTRY SECTION A-INORGANIC BIO-INORGANIC PHYSICAL THEORETICAL & ANALYTICAL CHEMISTRY
, cilt.41, sa.5, ss.960-962, 2002 (SCI-Expanded, Scopus)
2001
200157. The stability constants of copper(II) complexes with some alpha-amino acids in dioxan-water mixtures.
Dogan A., Koseoglu F., Kilic E.
Analytical biochemistry
, cilt.295, sa.2, ss.237-9, 2001 (SCI-Expanded, Scopus)
2000
200058. Studies on the protonation constants and solvation of alpha-amino acids in dioxan-water mixtures.
Koseoglu F., Kilic E., Dogan A.
Analytical biochemistry
, cilt.277, sa.2, ss.243-6, 2000 (SCI-Expanded, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilim Gösterileri Hakkındaki Görüşleri
Doğan A.
II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Temmuz 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2022
20222. Zeka Oyunlarıyla Fen Öğretiminin Ortaokul 5.Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısına Etkisi
Doğan A.
II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Temmuz 2022, ss.3-4, (Özet Bildiri)
2022
20223. Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Motivasyonlarının Fen Başarısına Etkisinin Araştırılması
Doğan A.
II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Temmuz 2022, ss.7-8, (Özet Bildiri)
2022
20224. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 3D Teknolojilerini Uygulama Deneyimleri: Hücre ve Hücre Organelleri
Doğan A.
II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, , Ankara, Türkiye, 2 - 03 Temmuz 2022, ss.6-7, (Özet Bildiri)
2021
20215. . Sınıf Ögretmeni Adaylarının Dijital Oyun Tasarımı Uygulamaları: Kodu Game Lab Örnegi
Uluay G., Doğan A.
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.470-471, (Özet Bildiri)
2020
20206. STEM Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin STEM Mesleklerine Yönelik İlgilerine Etkisi
Kahraman E., Doğan A.
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)
2020
20207. STEM Etkinlik Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme Algılarına Etkisi
Altıntaş E., Doğan A., Kahraman E.
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)
2020
20208. Pre-Service Science Teachers Experience with 3d Digital Design Technology
Doğan A., Kahraman E.
GLOBETSonline: International Conferenceon Education, Technology and Science, Antalya, Türkiye, 5 - 06 Haziran 2020, (Tam Metin Bildiri)
2018
20189. 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Vücudumuzdaki sistemler Konusuı BaşarılarınaGörsel Okuma Becerilerinin Etkisi
Doğan A., Gök f. S.
The 27Th International Congress on Educational Sciences, 20 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201810. Ortaokul Öğrencilerinin Hedef Kazanımlara Ulaşmalarında Dijital Oyunların Etkisi
Doğan A., Uluay G.
The 27Th International Congress on Educational Sciences, 20 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201811. Ortaokul öğrencilerinin zihinsel risk alma davranışları ile fen bilimleri dersi, akademik başarıları arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Doğan A., Benli E., Gök F. S.
The 27Th International Congress on Educational Sciences, 20 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201812. 5. sınıf öğrencilerinin Görsel Okuma yazma içeriğiyle destekli fen bilimleri dersi
Doğan A., Çetinkaya C.
The 27Th International Congress on Educational Sciences, 20 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201813. Karagöz-Hacivat Diyalogları ile Fen Eğitimi:”Destek ve Hareket Sistemi” Konusu Örneği
Öcal E., Doğan A., Karademir A.
International Conference on STEM and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201814. Eğitici Drama Yöntemi ile Fen Eğitimi:”Mikroplarla Savaş” Konusu Örneği
Öcal E., Doğan A., Karademir A.
International Conference on STEM and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201815. A Teacher and Explainer Professional Development Model to Increase the Effectiveness of Science Centers in Science and Society Communication and Science Education
Köseoğlu F., Kanlı U., Mirici S., Özdem Yılmaz Y., Çiğdemoğlu C., Doğan A.
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
201716. Drama teknikleriyle fen eğitimi
ÖCAL E., Doğan A.
Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201717. Kukla diyaloglarıyla fen eğitimi
ÖCAL E., Doğan A.
Uluslararası eğitim Yönetimi Formu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201718. Effects of science demonstratation experiment and the opinions of preservice science teachers
Doğan A., Köseoğlu F., Tiftikçi H. İ.
ITETC 2017, 16 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2017
201719. The effect of visual reading skills on the success of the subject of reflection in the mirrors and light absorption on the 7th grade students science course
Çilingir F. S., Doğan A.
26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201720. The ınfluence of visual reading skills on the successes of the 7th grade students science course
Çilingir F. S., Doğan A.
26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201721. Science Education with Turkish Shadow Puppetry
ÖCAL E., Doğan A.
26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201722. Science with puppets
ÖCAL E., Doğan A.
26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201723. Examining Technological Pedagogical Content Knowledge Self-Esteem Of Science and Chemistry Teachers
DOĞAN A., Aşılıoğlu H.
26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201724. The effect of online based prepared posters on the socio scientific subject on students critical thinking and decision making skills
Doğan A., Benli E.
26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201725. Investigation of students academic achivements in science courses supported by visual literacy content
Çetinkaya C., Doğan A.
26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201726. Autentic learning activities in environmental education
HASTÜRK H. G., Doğan A.
26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201627. Pisa 2012 verilerine göre Türkiyedeki öğrencilerin fen bilimleri okur yazarlığını etkileyen faktörlerin belirlenmesi ve karşılaştırılması Finlandiya ABD İsrail
Kaya V. H., Doğan A.
ICQH 2016, 24 - 25 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
2016
201628. Ortaokul öğrencilerinin bilim insanı imajlarının incelenmesi
Coşkun H., Doğan A.
EJER, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201629. Çevre eğitiminde yeni bir yaklaşım Otantik Öğrenme
HASTÜRK H. G., Doğan A.
EJER, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201630. Fen Bilimleri dersi 8 sınıf öğrencilerinin kuvvet vev hareket ünitesindeki görsel okur yazarlıklarının araştırılması
Altınkaynak yaylacı Ö., Doğan A.
EJER, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201631. Dijital oyun tasarımımı ile fen öğretimine yönelik olarak işe yararlılık değeri oda ilgi ve performans ölçeğinin Türkçeye uyarlanması
ULUAY G., Doğan A.
VIII. Uluslararası eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201632. Teknoloji temelli otantik öğrenme aktivitelerinin öğrencilerin fene ve teknolojiye ilişkin görüşlerine etkisi
Coşkun H., Doğan A.
Vııı. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201633. Fen Bilgisi öğretmen adaylarının magdaire modeline dayalı dijital oyun tasarımı etkinlikleri
Uluay G., Doğan A.
ITEC, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2015
201534. Teknolojinin Öğretim sürecine Entegrasyonuna örnek Uygulama Fen eğitimindeb Dijital Oyun tasarımı ve Fen Bilgisi öğretmeb adaylarının Görüşleri
Uluay G., Doğan A.
International Teacher Education Conference, Moscow, Rusya, 4 - 06 Eylül 2015, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2015
201535. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoteknolojiye Yönelik Tutumlarının Araştırılması Poster Uygulamaları
Benzer S., Doğan A.
II. Eurasian Educational Research Congress 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201536. Poster aktivitelerinin öğretmen Adaylarının Bazı Çevre Konularına İlişkin Zihinsel Yapılarındaki Değişimlere Etkisi
HASTÜRK H. G., Doğan A.
Bildiri, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2014
201437. Sınıf öğretmeni adaylarının sosyobilimsel konulara ilişkin haberdarlık düzeyleri ve bilgilenme kaynakları
Mıhladız Turhan G., Duran M., Doğan A.
International Conference on New Horizons(INTE) 2014, Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
2014
201438. Investigation of the preservice science teachers pedagogical content knowledge about the nature of science
Mıhladız Turhan G., Doğan A.
4th International Symposium of Policies and Issues on Teacher Education (ISPITE) 2014, Ankara, Türkiye, 15 - 16 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2013
201339. Science teachers' views about NOS and the place of NOS in science teaching
Mihladiz G., Dogan A.
5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3476-3483, (Tam Metin Bildiri)
2011
201140. Examining Elementary Second Grade Students’xx Level of Knowledge about Air Pollution
Sert Çıbık A., İnce Aka E., Fettahlıoğlu P., Doğan A., Öcal E.
Athens Institute for Education and Research, Athens, Yunanistan, 9 - 12 Haziran 2011, cilt.3, ss.311-322, (Tam Metin Bildiri)
2009
200941. Öğrencilerin kavram haritasına ilişkin görüşlerinin belirlenmesinde günlüklerin kullanılması
İmer N., Canbazoğlu Bilici S., Doğan A.
I. Uluslararası Türkiye Eğiitm Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
2011
201142. Fen ve teknoloji öğretmenlerinin bilimin doğası alan bilgilerinin araştırılması
Mıhladız G., Doğan A., Yıldırım M. Z.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.448-449, (Özet Bildiri)
2011
201143. Bazi Çevre Konulariyla İlgili Sinif İçi Poster Uygulamalarinin Öğretmen Adaylarinin Zihinsel Yapilarina Etkisi
Hastürk H. G., Doğan A.
3. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2011, ss.332-347, (Tam Metin Bildiri)
2010
201044. Kavram Karikatürlerine Dayalı Laboratuar Eğitiminin Kimya Laboratuarına Yönelik Tutuma Etkisi
Doğan A., Fettahlıoğlu P., Sert Çıbık A.
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
2011
201145. Examining primary school students' attitudes towards science in terms of gender, class level and income level
Mihladiz G., Duran M., Dogan A.
3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2582-2588, (Tam Metin Bildiri)
2010
201046. Kentsel Ve Kırsal Bölgede Yaşayan İlköğretim Öğrencilerinin Sürdürülebilir Çevre Eğitimi Kapsamında Farkındalık Düzeylerinin Araştırılması Organik Tarım
Somuncu Demir N., Doğan A.
IX. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201047. Fen bilgisi öğretmen adaylarının online ve yüz yüze tartışmalarla fen ve teknoloji öğretim programı içeriği üzerine görüşlerinin araştırılması
Mıhladız Turhan G., Doğan A.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2010
201048. Kavram karikatürlerine dayalı laboratuvar eğitiminin kimya laboratuvarına yönelik tutuma etkisi
Fettahlıoğlu P., Sert Çıbık A., Doğan A.
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2010
201049. The effectiveness of the computer assisted teaching method on students achievement in science education
Güven Yıldırım E., İnce Aka E., Fettahlıoğlu P., Sert Çıbık A., Doğan A., Aydoğdu M.
12th Annual International Conference on Education, Athens, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.129-136, (Tam Metin Bildiri)
2010
201050. Examining elementary second grade students level of knowledge about air pollution
Sert Çıbık A., İnce Aka E., Fettahlıoğlu P., Güven Yıldırım E., Doğan A., Erdinç Ö.
12th Annual International Conference on Education, Athens, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.311-322, (Tam Metin Bildiri)
2009
200951. Elimination of Misconceptions Trough The Use Of Concept Maps
Doğan A.
The European Conference on Educational Research, Vienna, Avusturya, 25 Eylül 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2009
200952. Elimination of Misconceptions in Science Teaching Through the Use of Concept Maps
Fettahlıoğlu P., Ilgaz G., Doğan A., Gül A.
European Science Education Research Association (ESERA) İstanbul, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200953. An Analysis of Preservıce Science and Technology Teachers’ Attıtudes Towards Environment’’, European Science Education Research Association (ESERA)
Doğan A.
European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2009
200954. Elementary School Students’ Experıences with Posters as an Authentıc Assessment Approach in a Scıence and Technology Course’
Doğan A.
European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2009
200955. Elimination of Misconceptions in Science Teaching Through the Use of Concept Maps
Doğan A.
European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2009
200956. Using Concept Maps as an Assessment Tool in Science Education and Comparison with the Achievement Test
Doğan A.
European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2009
200957. Using concept maps as an assessment tool in science education and comparison with the achievement test
Doğan A., Canbazoğlu Bilici S., İmer N.
European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, ss.76, (Özet Bildiri)
2009
200958. Elimination of misconceptions about Electricity through the use of Concept Maps’’, The Sixteen International Conference on Learning
Doğan A.
The Sixteen International Conference on Learning, Barcelona, İspanya, 01 Haziran 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2009
200959. Using Concept Maps for the Elimination of Misconceptions Related to Pressure
Doğan A.
The Sixteen International Conference on Learning, Barcelona, İspanya, 01 Haziran 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2009
200960. Use of Diaries fort he purpose of Determining Students’Opinions on Conceptual Mapping’
Doğan A.
The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2009
200961. Poster sessions as an authentic assessment approach in an open Ended University general chemistry laboratory
Doğan A., KAYA O. N.
World Conference on Educational Sciences 2009, 3 - 06 Şubat 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200962. Poster Sessions as an Authentic Assessment Approach in an Open-Ended University General Chemistry Laboratory’
Doğan A.
Word Conference on Educational Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 04 Şubat 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2009
200963. Poster sessions as an authentic assessment approach in an open-Ended University general chemistry laboratory
Dogan A., Kaya O. N.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.829-833, (Tam Metin Bildiri)
2008
200864. Solvent and Structural Effects on Ionization Constants of Some Pyrazole Carboxylic Acids Derivatives
Doğan A.
Sixth International Conference of the Chemical Societies of the South-Eastern european Countries, Sofija, Bulgaristan, 10 Eylül 2008, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2008
200865. İlköğretim öğrencilerinin kavram haritalarına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi Fen günlükleri
Gel D., Doğan A., Canbazoğlu Bilici S.
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2008, ss.10, (Özet Bildiri)
2007
200766. Potentiometric Studies on the Protonation Equilibria of some Selected Aliphatic Alanine Dipeptides in Ethanol-Water Mixtures’’
Doğan A.
4th Black See Basin Conference on Analytical Chemistry, Sofija, Bulgaristan, 19 Eylül 2007, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2007
200767. Bazı Dipeptitlerin Protonasyon Sabitlerinin Su ve Etanol Su Ortamlarında Potansiyometrik Yöntemle Tayini
Doğan A.
21.Ulusal Kimya Kongresi,İnönü Üniversitesi, Malatya, Türkiye, 23 Ağustos 2007, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2007
200768. Comparing Multiple Intelligences Approach with Traditional Teaching on Eight Grade Students Achievement in and Attitudes toward science
KAYA O. N., Doğan A., Gökçek N., Kılıç Z., kılıç e.
AERA 2007, 18 Aralık 2007, (Tam Metin Bildiri)
2007
200769. Comparing Multiple Intelligences Approach with Traditional Teaching on Eighth Grade Students' Achievement toward Science’
Doğan A.
AERA Annual Meeting, Michigan, Amerika Birleşik Devletleri, 09 Nisan 2007, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)
2005
200570. The solid-state lead ion-selective electrode
Taştekin M., Doğan A., Kılıç E.
3rd Black Sea Basin Conference on Analytical Chemistry, Constanta, Romanya, 12 - 14 Eylül 2005, (Özet Bildiri)
2004
200471. Özel Öğretim Yöntemleri Derslerinin Etkinliği: Kimyasal Denge, XII. Eğitim Bilimleri Kongresi
Doğan A.
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 Ekim 2004, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)
2004
200472. Effects of Students Pre and Post Laboratory Concept Maps on Students Attitudes toward Chemistry Laboratory in University General Chemistry
KILIÇ Z., KAYA O. N., Doğan A.
The International Conference on Chemical Education, 3 - 05 Ağustos 2004, ss.17, (Tam Metin Bildiri)
2004
200473. Effects Of Students’ Pre- and Post-Laboratory Concept Maps On Students’Attitudes Toward Chemistry Laboratory In University General Chemistry
Doğan A.
18th International Conference on Chemical Education , İstanbul, Türkiye, 03 Ağustos 2004, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2004
200474. Pre Service Science Teacher ‘Views on Their Online Argumentations About What Is Happening In The Middle School Science Classrooms During Their Practicum Period
Doğan A.
18th International Conference on Chemical Education , İstanbul, Türkiye, 03 Ağustos 2004, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2004
200475. Modeling The Activities of Scientists: Prospective Science Teachers Poster Presentation In A STS Course
Doğan A.
18th International Conference on Chemical Education , İstanbul, Türkiye, 03 Ağustos 2004, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2004
200476. Bazı Amino Asitlerin Etil ve Metil Esterlerinin Stokiyometrik Protonasyon Denge Sabitlerinin Tayini
Doğan A.
XVIII. Ulusal Kimya Kongresi, Kimya 2004, Kars, Türkiye, 05 Temmuz 2004, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2004
200477. Kalikstaç[4]Aren Kullanılarak Gümüş İyon-Seçici Elektrot Yapımı
Doğan A.
XVIII. Ulusal Kimya Kongresi, Kimya 2004, Kars, Türkiye, 05 Temmuz 2004, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2003
200378. Hydrogen Ion-Selective Poly(vinyl chloride) Membrane Electrode Based on A Crowncalix [4] Arene
Doğan A.
The Sixth International Symposium On New Trends in Chemistry-Analytical Chemistry and Society, Al-Kharijah, Mısır, 04 Ocak 2003, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2002
200279. Bazı a-Amino Asitlerin Etanol-Su Ortamında Mikroskopik Protonasyon Sabitlerinin Tayini
Doğan A.
XVI. Ulusal Kimya Kongresi, Konya, Türkiye, 10 Eylül 2002, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2002
200280. 25,27-Disiyonometoksi-26,28-Dihidroksi-Kaliks[4]Arenin pH Elektrodunda Nötral Taşıyıcı Olarak Kullanımı
Doğan A.
I. Ulusal Analitik Kimya Kongresi, Bursa, Türkiye, 03 Temmuz 2002, ss.1-2, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ-III
Doğan A. (Editör)
Akademisyen Kitabevi, Ankara, 2022
2022
20222. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FENE YÖNELİK MOTİVASYONLARINDA DİJİTAL OYUN TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ETKİSİ
Doğan A.
FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ-III, Alev Doğan Abdullah Aydın, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.1-13, 2022
2022
20223. TASARIM TEMELLİ STEM ETKİNLİKLERİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MÜHENDİSLİK BİLGİ DÜZEYİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Doğan A.
FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ-III, Alev Doğan,Abdullah Aydın, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.149-166, 2022
2021
20214. Fen eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-II
Doğan A. (Editör)
Akademisyen Kitabevi, Ankara, 2021
2020
20205. FEN BİLİMLERİ DERSİ GÖRSEL OKURYAZARLIK UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Gök F. S., Doğan A.
Fen Eğitimi Araştırmalarında Güncel Bakış, ilbilge Dökme,Semra Bener, Editör, Akademisyen yayınevi, Ankara, ss.95-107, 2020
2020
20206. ÖĞRETMEN ADAYLARININ OTANTİK ÖĞRENME YAKLAŞIMI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ: ÇEVRE EĞİTİMİ
Hastürk H. G., Doğan A.
Fen Eğitimi Araştırmalarında Güncel Bakış, İlbilge Dökme,Semra Benzer, Editör, Akademisyen yayınevi, Ankara, ss.129-144, 2020
2020
20207. Öğretmen Adaylarının Otantik Öğrenme Yaklaşımı İle İlgili Görüşleri: Çevre Eğitimi
Hastürk H. G., Doğan A.
Fen Eğitimi Araştırmalarında Güncel Bakış, İlbilge Dökme,Semra Benzer, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.129-144, 2020
2019
20198. Çevre Eğitiminde Otantik Öğrenme
Hastürk H. G., Doğan A.
Çevre Eğitimi, Hanife Gamze HASTÜRK, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.393-409, 2019
2019
20199. Bilimsel Gösteri Deneyleriyle Anlamlı Öğrenme ve Öğretim İçin Öneriler
Köseoğlu F., Kanlı U., Doğan A.
Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.599-622, 2019
2017
201710. İşbirlikli Öğrenme Modeli Ve Uygulanması
BAYRAKÇEKEN S., DOYMUŞ K., Doğan A.
Pegem Akademi, 2017
2017
201711. Susuz Ortam Titrasyonları
Doğan A.
GENEL KİMYA 3 ANALİTİK KİMYA, Bağ Hüseyin,Kendüzler Erdal, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.2-21, 2017
2016
201612. Fen Öğretimi Laboratuar Uygulamamaları I II
Doğan A., Dökme İ., Yılmaz M.
Palme Yayın Dağıtım, Ankara, 2016
2011
201113. İşbirlikli Öğrenme Yöntemi
Doğan A.
Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları, Sevil Büyükalan Filiz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-200, 2011
Desteklenen Projeler
2022 - 2024
2022 - 2024Erasmus Çatısı Altında İklim ve Çevre Değişiklikleriyle Mücadele- Gençlerin Yeni Formüller Bulması
Erasmus Projesi , Erasmus Projesi, Avrupa Düzeyi
Doğan A.