Prof. Dr. ALEV ÇETİN


Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Fen Bilgisi Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Kimya, Kimya Analitik, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Fen Bilimleri Eğitimi, Öğretmen Eğitimi, Kimya


Yayınlardaki İsimler: Dogan ALEV

E-posta: alevd@gazi.edu.tr
Web: https://avesis.gazi.edu.tr/alevd
Posta Adresi: Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Hersek Binası 2. Kat No:208 Teknikokullar/Ankara

Metrikler

Yayın

181

Yayın (WoS)

34

Yayın (Scopus)

35

Atıf (WoS)

443

H-İndeks (WoS)

11

Atıf (Scopus)

455

H-İndeks (Scopus)

13

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

44

Proje

8

Tez Danışmanlığı

26

Açık Erişim

28
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Fen Bilimleri Eğitimi

Öğretmen Eğitimi

Kimya

Akademi Dışı Deneyim

1992 - Devam Ediyor

1992 - Devam Ediyor

Öğretim Üyesi

Gazi Üniversitesi, Öğretim Üyesi

2015 - 2015

2015 - 2015

Araştırmacı

Rozalind Franklind University, Araştırmacı

2008 - 2008

2008 - 2008

Araştırmacı

Kumamoto University, Araştırmacı

Makaleler

Tümü (58)
SCI-E, SSCI, AHCI (27)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (29)
ESCI (2)
Scopus (31)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (17)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilim Gösterileri Hakkındaki Görüşleri

Doğan A.

II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Temmuz 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2022

2022

2. Zeka Oyunlarıyla Fen Öğretiminin Ortaokul 5.Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısına Etkisi

Doğan A.

II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Temmuz 2022, ss.3-4, (Özet Bildiri)

2022

2022

3. Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Motivasyonlarının Fen Başarısına Etkisinin Araştırılması

Doğan A.

II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Temmuz 2022, ss.7-8, (Özet Bildiri)

2022

2022

4. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 3D Teknolojilerini Uygulama Deneyimleri: Hücre ve Hücre Organelleri

Doğan A.

II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, , Ankara, Türkiye, 2 - 03 Temmuz 2022, ss.6-7, (Özet Bildiri)

2021

2021

5. . Sınıf Ögretmeni Adaylarının Dijital Oyun Tasarımı Uygulamaları: Kodu Game Lab Örnegi

Uluay G., Doğan A.

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.470-471, (Özet Bildiri)

2020

2020

6. STEM Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin STEM Mesleklerine Yönelik İlgilerine Etkisi

Kahraman E., Doğan A.

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

7. STEM Etkinlik Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme Algılarına Etkisi

Altıntaş E., Doğan A., Kahraman E.

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

8. Pre-Service Science Teachers Experience with 3d Digital Design Technology

Doğan A., Kahraman E.

GLOBETSonline: International Conferenceon Education, Technology and Science, Antalya, Türkiye, 5 - 06 Haziran 2020, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

9. 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Vücudumuzdaki sistemler Konusuı BaşarılarınaGörsel Okuma Becerilerinin Etkisi

Doğan A., Gök f. S.

The 27Th International Congress on Educational Sciences, 20 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

10. Ortaokul Öğrencilerinin Hedef Kazanımlara Ulaşmalarında Dijital Oyunların Etkisi

Doğan A., Uluay G.

The 27Th International Congress on Educational Sciences, 20 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

12. 5. sınıf öğrencilerinin Görsel Okuma yazma içeriğiyle destekli fen bilimleri dersi

Doğan A., Çetinkaya C.

The 27Th International Congress on Educational Sciences, 20 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

13. Karagöz-Hacivat Diyalogları ile Fen Eğitimi:”Destek ve Hareket Sistemi” Konusu Örneği

Öcal E., Doğan A., Karademir A.

International Conference on STEM and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

14. Eğitici Drama Yöntemi ile Fen Eğitimi:”Mikroplarla Savaş” Konusu Örneği

Öcal E., Doğan A., Karademir A.

International Conference on STEM and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. Drama teknikleriyle fen eğitimi

ÖCAL E., Doğan A.

Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Kukla diyaloglarıyla fen eğitimi

ÖCAL E., Doğan A.

Uluslararası eğitim Yönetimi Formu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

20. The ınfluence of visual reading skills on the successes of the 7th grade students science course

Çilingir F. S., Doğan A.

26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

21. Science Education with Turkish Shadow Puppetry

ÖCAL E., Doğan A.

26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. Science with puppets

ÖCAL E., Doğan A.

26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

23. Examining Technological Pedagogical Content Knowledge Self-Esteem Of Science and Chemistry Teachers

DOĞAN A., Aşılıoğlu H.

26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. Investigation of students academic achivements in science courses supported by visual literacy content

Çetinkaya C., Doğan A.

26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

26. Autentic learning activities in environmental education

HASTÜRK H. G., Doğan A.

26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

28. Ortaokul öğrencilerinin bilim insanı imajlarının incelenmesi

Coşkun H., Doğan A.

EJER, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

29. Çevre eğitiminde yeni bir yaklaşım Otantik Öğrenme

HASTÜRK H. G., Doğan A.

EJER, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

32. Teknoloji temelli otantik öğrenme aktivitelerinin öğrencilerin fene ve teknolojiye ilişkin görüşlerine etkisi

Coşkun H., Doğan A.

Vııı. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

33. Fen Bilgisi öğretmen adaylarının magdaire modeline dayalı dijital oyun tasarımı etkinlikleri

Uluay G., Doğan A.

ITEC, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

35. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoteknolojiye Yönelik Tutumlarının Araştırılması Poster Uygulamaları

Benzer S., Doğan A.

II. Eurasian Educational Research Congress 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2014

2014

37. Sınıf öğretmeni adaylarının sosyobilimsel konulara ilişkin haberdarlık düzeyleri ve bilgilenme kaynakları

Mıhladız Turhan G., Duran M., Doğan A.

International Conference on New Horizons(INTE) 2014, Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

38. Investigation of the preservice science teachers pedagogical content knowledge about the nature of science

Mıhladız Turhan G., Doğan A.

4th International Symposium of Policies and Issues on Teacher Education (ISPITE) 2014, Ankara, Türkiye, 15 - 16 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

39. Science teachers' views about NOS and the place of NOS in science teaching

Mihladiz G., Dogan A.

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3476-3483, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

40. Examining Elementary Second Grade Students’xx Level of Knowledge about Air Pollution

Sert Çıbık A., İnce Aka E., Fettahlıoğlu P., Doğan A., Öcal E.

Athens Institute for Education and Research, Athens, Yunanistan, 9 - 12 Haziran 2011, cilt.3, ss.311-322, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

41. Öğrencilerin kavram haritasına ilişkin görüşlerinin belirlenmesinde günlüklerin kullanılması

İmer N., Canbazoğlu Bilici S., Doğan A.

I. Uluslararası Türkiye Eğiitm Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

42. Fen ve teknoloji öğretmenlerinin bilimin doğası alan bilgilerinin araştırılması

Mıhladız G., Doğan A., Yıldırım M. Z.

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.448-449, (Özet Bildiri)

2011

2011

43. Bazi Çevre Konulariyla İlgili Sinif İçi Poster Uygulamalarinin Öğretmen Adaylarinin Zihinsel Yapilarina Etkisi

Hastürk H. G., Doğan A.

3. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2011, ss.332-347, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

44. Kavram Karikatürlerine Dayalı Laboratuar Eğitiminin Kimya Laboratuarına Yönelik Tutuma Etkisi

Doğan A., Fettahlıoğlu P., Sert Çıbık A.

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

45. Examining primary school students' attitudes towards science in terms of gender, class level and income level

Mihladiz G., Duran M., Dogan A.

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2582-2588, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

48. Kavram karikatürlerine dayalı laboratuvar eğitiminin kimya laboratuvarına yönelik tutuma etkisi

Fettahlıoğlu P., Sert Çıbık A., Doğan A.

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

49. The effectiveness of the computer assisted teaching method on students achievement in science education

Güven Yıldırım E., İnce Aka E., Fettahlıoğlu P., Sert Çıbık A., Doğan A., Aydoğdu M.

12th Annual International Conference on Education, Athens, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.129-136, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

50. Examining elementary second grade students level of knowledge about air pollution

Sert Çıbık A., İnce Aka E., Fettahlıoğlu P., Güven Yıldırım E., Doğan A., Erdinç Ö.

12th Annual International Conference on Education, Athens, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.311-322, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

51. Elimination of Misconceptions Trough The Use Of Concept Maps

Doğan A.

The European Conference on Educational Research, Vienna, Avusturya, 25 Eylül 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2009

2009

52. Elimination of Misconceptions in Science Teaching Through the Use of Concept Maps

Fettahlıoğlu P., Ilgaz G., Doğan A., Gül A.

European Science Education Research Association (ESERA) İstanbul, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

53. An Analysis of Preservıce Science and Technology Teachers’ Attıtudes Towards Environment’’, European Science Education Research Association (ESERA)

Doğan A.

European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2009

2009

54. Elementary School Students’ Experıences with Posters as an Authentıc Assessment Approach in a Scıence and Technology Course’

Doğan A.

European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2009

2009

55. Elimination of Misconceptions in Science Teaching Through the Use of Concept Maps

Doğan A.

European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2009

2009

56. Using Concept Maps as an Assessment Tool in Science Education and Comparison with the Achievement Test

Doğan A.

European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2009

2009

57. Using concept maps as an assessment tool in science education and comparison with the achievement test

Doğan A., Canbazoğlu Bilici S., İmer N.

European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, ss.76, (Özet Bildiri)

2009

2009

58. Elimination of misconceptions about Electricity through the use of Concept Maps’’, The Sixteen International Conference on Learning

Doğan A.

The Sixteen International Conference on Learning, Barcelona, İspanya, 01 Haziran 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2009

2009

59. Using Concept Maps for the Elimination of Misconceptions Related to Pressure

Doğan A.

The Sixteen International Conference on Learning, Barcelona, İspanya, 01 Haziran 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2009

2009

60. Use of Diaries fort he purpose of Determining Students’Opinions on Conceptual Mapping’

Doğan A.

The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2009

2009

61. Poster sessions as an authentic assessment approach in an open Ended University general chemistry laboratory

Doğan A., KAYA O. N.

World Conference on Educational Sciences 2009, 3 - 06 Şubat 2009, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

62. Poster Sessions as an Authentic Assessment Approach in an Open-Ended University General Chemistry Laboratory’

Doğan A.

Word Conference on Educational Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 04 Şubat 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2009

2009

63. Poster sessions as an authentic assessment approach in an open-Ended University general chemistry laboratory

Dogan A., Kaya O. N.

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.829-833, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2008

2008

64. Solvent and Structural Effects on Ionization Constants of Some Pyrazole Carboxylic Acids Derivatives

Doğan A.

Sixth International Conference of the Chemical Societies of the South-Eastern european Countries, Sofija, Bulgaristan, 10 Eylül 2008, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2008

2008

65. İlköğretim öğrencilerinin kavram haritalarına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi Fen günlükleri

Gel D., Doğan A., Canbazoğlu Bilici S.

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2008, ss.10, (Özet Bildiri)

2007

2007

66. Potentiometric Studies on the Protonation Equilibria of some Selected Aliphatic Alanine Dipeptides in Ethanol-Water Mixtures’’

Doğan A.

4th Black See Basin Conference on Analytical Chemistry, Sofija, Bulgaristan, 19 Eylül 2007, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2007

2007

67. Bazı Dipeptitlerin Protonasyon Sabitlerinin Su ve Etanol Su Ortamlarında Potansiyometrik Yöntemle Tayini

Doğan A.

21.Ulusal Kimya Kongresi,İnönü Üniversitesi, Malatya, Türkiye, 23 Ağustos 2007, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2007

2007

69. Comparing Multiple Intelligences Approach with Traditional Teaching on Eighth Grade Students' Achievement toward Science’

Doğan A.

AERA Annual Meeting, Michigan, Amerika Birleşik Devletleri, 09 Nisan 2007, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

70. The solid-state lead ion-selective electrode

Taştekin M., Doğan A., Kılıç E.

3rd Black Sea Basin Conference on Analytical Chemistry, Constanta, Romanya, 12 - 14 Eylül 2005, (Özet Bildiri)

2004

2004

71. Özel Öğretim Yöntemleri Derslerinin Etkinliği: Kimyasal Denge, XII. Eğitim Bilimleri Kongresi

Doğan A.

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 Ekim 2004, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

73. Effects Of Students’ Pre- and Post-Laboratory Concept Maps On Students’Attitudes Toward Chemistry Laboratory In University General Chemistry

Doğan A.

18th International Conference on Chemical Education , İstanbul, Türkiye, 03 Ağustos 2004, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2004

2004

74. Pre Service Science Teacher ‘Views on Their Online Argumentations About What Is Happening In The Middle School Science Classrooms During Their Practicum Period

Doğan A.

18th International Conference on Chemical Education , İstanbul, Türkiye, 03 Ağustos 2004, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2004

2004

75. Modeling The Activities of Scientists: Prospective Science Teachers Poster Presentation In A STS Course

Doğan A.

18th International Conference on Chemical Education , İstanbul, Türkiye, 03 Ağustos 2004, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2004

2004

76. Bazı Amino Asitlerin Etil ve Metil Esterlerinin Stokiyometrik Protonasyon Denge Sabitlerinin Tayini

Doğan A.

XVIII. Ulusal Kimya Kongresi, Kimya 2004, Kars, Türkiye, 05 Temmuz 2004, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2004

2004

77. Kalikstaç[4]Aren Kullanılarak Gümüş İyon-Seçici Elektrot Yapımı

Doğan A.

XVIII. Ulusal Kimya Kongresi, Kimya 2004, Kars, Türkiye, 05 Temmuz 2004, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2003

2003

78. Hydrogen Ion-Selective Poly(vinyl chloride) Membrane Electrode Based on A Crowncalix [4] Arene

Doğan A.

The Sixth International Symposium On New Trends in Chemistry-Analytical Chemistry and Society, Al-Kharijah, Mısır, 04 Ocak 2003, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2002

2002

79. Bazı a-Amino Asitlerin Etanol-Su Ortamında Mikroskopik Protonasyon Sabitlerinin Tayini

Doğan A.

XVI. Ulusal Kimya Kongresi, Konya, Türkiye, 10 Eylül 2002, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2002

2002

80. 25,27-Disiyonometoksi-26,28-Dihidroksi-Kaliks[4]Arenin pH Elektrodunda Nötral Taşıyıcı Olarak Kullanımı

Doğan A.

I. Ulusal Analitik Kimya Kongresi, Bursa, Türkiye, 03 Temmuz 2002, ss.1-2, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

2. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FENE YÖNELİK MOTİVASYONLARINDA DİJİTAL OYUN TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ETKİSİ

Doğan A.

FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ-III, Alev Doğan Abdullah Aydın, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.1-13, 2022 Creative Commons License

2022

2022

3. TASARIM TEMELLİ STEM ETKİNLİKLERİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MÜHENDİSLİK BİLGİ DÜZEYİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

Doğan A.

FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ-III, Alev Doğan,Abdullah Aydın, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.149-166, 2022 Creative Commons License

2020

2020

5. FEN BİLİMLERİ DERSİ GÖRSEL OKURYAZARLIK UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ

Gök F. S., Doğan A.

Fen Eğitimi Araştırmalarında Güncel Bakış, ilbilge Dökme,Semra Bener, Editör, Akademisyen yayınevi, Ankara, ss.95-107, 2020 Creative Commons License

2020

2020

6. ÖĞRETMEN ADAYLARININ OTANTİK ÖĞRENME YAKLAŞIMI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ: ÇEVRE EĞİTİMİ

Hastürk H. G., Doğan A.

Fen Eğitimi Araştırmalarında Güncel Bakış, İlbilge Dökme,Semra Benzer, Editör, Akademisyen yayınevi, Ankara, ss.129-144, 2020 Creative Commons License

2020

2020

7. Öğretmen Adaylarının Otantik Öğrenme Yaklaşımı İle İlgili Görüşleri: Çevre Eğitimi

Hastürk H. G., Doğan A.

Fen Eğitimi Araştırmalarında Güncel Bakış, İlbilge Dökme,Semra Benzer, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.129-144, 2020

2019

2019

8. Çevre Eğitiminde Otantik Öğrenme

Hastürk H. G., Doğan A.

Çevre Eğitimi, Hanife Gamze HASTÜRK, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.393-409, 2019

2019

2019

9. Bilimsel Gösteri Deneyleriyle Anlamlı Öğrenme ve Öğretim İçin Öneriler

Köseoğlu F., Kanlı U., Doğan A.

Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.599-622, 2019

2017

2017

11. Susuz Ortam Titrasyonları

Doğan A.

GENEL KİMYA 3 ANALİTİK KİMYA, Bağ Hüseyin,Kendüzler Erdal, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.2-21, 2017

2011

2011

13. İşbirlikli Öğrenme Yöntemi

Doğan A.

Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları, Sevil Büyükalan Filiz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-200, 2011

Desteklenen Projeler



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 443

h-indeksi (WOS): 11