Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Utilization of Machine Learning Techniques in Student Selection for Erasmus+ Learning Mobility

20TH ERASMUS AND CAREER-EU CONGRESS AND EXHIBITION (ERACON 2024), Porto, Portekiz, 24 Haziran 2024, ss.30

A Content Analysis of Studies Conducted on AI Supported Curricula

20TH ERASMUS AND CAREER-EU CONGRESS AND EXHIBITION (ERACON 2024), Porto, Portekiz, 24 - 28 Haziran 2024, ss.26-27

How to Green Erasmus+ Projects: GreenAdvisor

20TH ERASMUS AND CAREER-EU CONGRESS AND EXHIBITION (ERACON 2024), Porto, Portekiz, 24 - 28 Haziran 2024, ss.19-20

Inclusive Internationalization: Gazi University Sample

ERACON Congress & CAREER-EU Conference 2023, Rome, İtalya, 26 - 30 Haziran 2023

Artificial Intelligence Supported Online Exam System For Determining Foreign Language Proficiency For Erasmus Education Mobility: Gazi University Sample

19TH ERASMUS CONGRESS AND EXHIBITION (ERACON 2023), TOR VERGATA UNIVERSITY OF ROME, 26-30 JUNE 2023, ROMA, Italy, 26 June 2023, ROMA, İtalya, 26 Haziran 2023

Reklamlarda Toplumsal Cinsiyet Rollerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

Gazi Üniversitesi Genç Araştırmacılar Kongresi 2, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2022, sa.9557, ss.66-67

DIGITALIZATION IN ERASMUS+ KA1 PROJECTS: GAZİ UNIVERSITY SAMPLE

18TH ERASMUS CONGRESS AND EXHIBITION (ERACON 2022), Selanik, Yunanistan, 27 Haziran 2022

MESLEK LİSESİ ÖĞRETMENLERİNİN 21. YY BECERİLERİ EĞİTİM PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

1.ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİMVE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.240-241

MESLEK LİSESİ ÖĞRETMENLERİNİN 21. YY BECERİLERİNE İLİŞKİN İHTİYAÇ ANALİZİ

1.ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİMVE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.48-49

50 YIL SONRA HASANOĞLAN

1.ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİMVE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018

Modernleşme Sürecinde Hasanoğlan’da Eğitimde Değerlerin Değişimi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018

Ortaöğretim Alan Öğretmenlerinin Liderlik Stillerinin Olumlu Sınıf İklimi Sağlama Üzerine Etkileri

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK), Muğla, Türkiye, 25 - 28 Ekim 2017, ss.586-587

Türkiye’de Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri Bilim Dalında Hazırlanan Lisans Üstü Tezlerin İncelenmesi

INTE 2016 (International Conference on New Horizons in Education), VİYANA, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016

Öğretmenler Suriyeli Öğrencilere Hazırlar mı

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI/EPOK), Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.108-110

Beliefs of Research Assistants about the Qualities of Competent Academic Staff

EJER (2nd International Eurasian EducationalResearch Congress), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.603-605

Comparing Educational Faculty and Pedagogical Formation Students Perceptions Towards Teaching Profession

EJER (2nd International Eurasian EducationalResearch Congress), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.52-53

Third generation Turkish children and bilingual bicultural education models Hessen State Koala Project

1. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Kongresi (ICOTFL), Gent, Belçika, 24 - 26 Nisan 2015

Almanya’da Yaşayan 3. Kuşak Türk Çocuklarının Eğitim ve Aileye İlişkin Sorunları

III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.34-35

Mother tongue instruction policies towards Turkish migrant children in Europe

Akdeniz Language Studies Conference, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2012, cilt.70, ss.1016-1023 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Çok Kültürlü Toplumlarda Vatandaşlık Eğitimi

I. Uluslararası Avrupa Birliği, Demokrasi, Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi Sempozyumu Uşak, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2009, ss.301-305

Kitap & Kitap Bölümleri

Assistive Technologies in Higher Education for Special Education

Applied Assistive Technologies and Informatics for Students with Disabilities, Rajesh Kaluri,Mufti Mahmud,Thippa Reddy Gadekallu,Dharmendra Singh Rajpu,Kuruva Lakshmanna, Editör, Springer, London/Berlin , Singapore, ss.135-151, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

A Transformative Second-Language-Literacy Program for Migrant Students

Futuristic and Linguistic Perspectives on Teaching Writing to Second Language Students, Dr. Eda Hancı Azizoğlu,Dr. Nurdan Kavaklı, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.271-286, 2020

DİLLER İÇİN AVRUPA ORTAK ÖNERİLERÇERÇEVESİ VE TAMAMLAYICI KİTAP

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi, Ülker ŞEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.41-65, 2019

Küreselleşme sürecinde inovasyonun önemi ve yükseköğretim kurumlarına düşen görevler

Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, Özcan Demirel, Serkan Dinçer., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.155-162, 2017

School Textbooks in Turkey

Educational Policies in Turkey and Its Reflection, FIGEN ERES, Editör, PETER LANG EDITION, FRANKFURT AM MAIN, ss.169-182, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretim ve Öğrenme Stratejileri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, SEMRA GÜVEN, M. ARİF ÖZERBAŞ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.176-189, 2016

Öğretim Teknikleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven-Mehmet Arif Özerbaş, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.285-334, 2015

Öğrenme ve Öğretim Stilleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.59-113, 2015

Yükseköğretim Sosyolojisi

Eğitim Sosyolojisi, M. Çağatay ÖZDEMİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.391-423, 2014

Metrikler

Yayın

60

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

21

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

5

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları