Yayınlar & Eserler

Makaleler 22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (2)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 30

1. GreenAdvisor: Çevrimiçi Web Uygulaması ve Dijital Araçlara Yönelik Katılımcı Görüşleri

13. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 25 - 28 Ekim 2025, (Özet Bildiri)

2. Utilization of Machine Learning Techniques in Student Selection for Erasmus+ Learning Mobility

20TH ERASMUS AND CAREER-EU CONGRESS AND EXHIBITION (ERACON 2024), Porto, Portekiz, 24 Haziran 2024, ss.30, (Özet Bildiri)

3. How to Green Erasmus+ Projects: GreenAdvisor

20TH ERASMUS AND CAREER-EU CONGRESS AND EXHIBITION (ERACON 2024), Porto, Portekiz, 24 - 28 Haziran 2024, ss.19-20, (Özet Bildiri)

4. A Content Analysis of Studies Conducted on AI Supported Curricula

20TH ERASMUS AND CAREER-EU CONGRESS AND EXHIBITION (ERACON 2024), Porto, Portekiz, 24 - 28 Haziran 2024, ss.26-27, (Özet Bildiri)

5. Inclusive Internationalization: Gazi University Sample

ERACON Congress & CAREER-EU Conference 2023, Rome, İtalya, 26 - 30 Haziran 2023, (Yayınlanmadı)

6. Artificial Intelligence Supported Online Exam System For Determining Foreign Language Proficiency For Erasmus Education Mobility: Gazi University Sample

19TH ERASMUS CONGRESS AND EXHIBITION (ERACON 2023), TOR VERGATA UNIVERSITY OF ROME, 26-30 JUNE 2023, ROMA, Italy, 26 June 2023, ROMA, İtalya, 26 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

7. DEZAVANTAJLI BİREYLERİN ÜNİVERSİTE YAŞANTILARININ KAPSAYICILIK AÇISINDAN İNCELENMESİ: GAZİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

3. ULUSLARARASI GENÇ ARAŞTIRMACILAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2023, (Yayınlanmadı)

8. Türkiye ve Yurtdışında Eğitim Programları ve Öğretim Alanındaki Lisansüstü Programların Karşılaştırmalı Analizi

10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

9. Reklamlarda Toplumsal Cinsiyet Rollerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

Gazi Üniversitesi Genç Araştırmacılar Kongresi 2, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2022, sa.9557, ss.66-67, (Özet Bildiri)

10. DIGITALIZATION IN ERASMUS+ KA1 PROJECTS: GAZİ UNIVERSITY SAMPLE

18TH ERASMUS CONGRESS AND EXHIBITION (ERACON 2022), Selanik, Yunanistan, 27 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

11. MESLEK LİSESİ ÖĞRETMENLERİNİN 21. YY BECERİLERİ EĞİTİM PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

1.ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİMVE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.240-241, (Özet Bildiri)

12. MESLEK LİSESİ ÖĞRETMENLERİNİN 21. YY BECERİLERİNE İLİŞKİN İHTİYAÇ ANALİZİ

1.ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİMVE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.48-49, (Özet Bildiri)

13. 50 YIL SONRA HASANOĞLAN

1.ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİMVE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

14. Modernleşme Sürecinde Hasanoğlan’da Eğitimde Değerlerin Değişimi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

17. Ortaöğretim Alan Öğretmenlerinin Liderlik Stillerinin Olumlu Sınıf İklimi Sağlama Üzerine Etkileri

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK), Muğla, Türkiye, 25 - 28 Ekim 2017, ss.586-587, (Özet Bildiri)

18. Türkiye’de Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri Bilim Dalında Hazırlanan Lisans Üstü Tezlerin İncelenmesi

INTE 2016 (International Conference on New Horizons in Education), VİYANA, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

19. Öğretmenler Suriyeli Öğrencilere Hazırlar mı

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI/EPOK), Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.108-110, (Özet Bildiri)

21. Küreselleşme Sürecinde İnovasyonun Önemi ve YükseköğretimKurumlarına Düşen Görevler

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.106-107, (Özet Bildiri)

22. Beliefs of Research Assistants about the Qualities of Competent Academic Staff

EJER (2nd International Eurasian EducationalResearch Congress), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.603-605, (Özet Bildiri)

23. Vıews Of Research Assıstants About The Qualıtıes Of Competent Academıc Staff

2.nd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, 8 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

24. Comparing Educational Faculty and Pedagogical Formation Students Perceptions Towards Teaching Profession

EJER (2nd International Eurasian EducationalResearch Congress), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.52-53, (Özet Bildiri)

25. Third generation Turkish children and bilingual bicultural education models Hessen State Koala Project

1. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Kongresi (ICOTFL), Gent, Belçika, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

26. Views of Secondary Education Teachers on the Conditions and Efficiency of the In-Service Training Practices/Activities (They Attend) (Yalova-Erzurum In-Service Training Sample)

PAEDEIA (Pedagogical Action for a European Dimension in Educator’s Induction Approaches), Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.41, (Özet Bildiri)

27. Almanya’da Yaşayan 3. Kuşak Türk Çocuklarının Eğitim ve Aileye İlişkin Sorunları

III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.34-35, (Özet Bildiri)

28. Mother tongue instruction policies towards Turkish migrant children in Europe

Akdeniz Language Studies Conference, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2012, cilt.70, ss.1016-1023, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

29. Çok Kültürlü Toplumlarda Vatandaşlık Eğitimi

I. Uluslararası Avrupa Birliği, Demokrasi, Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi Sempozyumu Uşak, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2009, ss.301-305, (Tam Metin Bildiri)

30. Türk Göçmen İşçi Çocuklarına Dönük Eğitim Politikaları ve Uygulamaları: Almanya ve Hollanda Örneği”

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.396-403, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 12

2. Assistive Technologies in Higher Education for Special Education

Applied Assistive Technologies and Informatics for Students with Disabilities, Rajesh Kaluri,Mufti Mahmud,Thippa Reddy Gadekallu,Dharmendra Singh Rajpu,Kuruva Lakshmanna, Editör, Springer, London/Berlin , Singapore, ss.135-151, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Assistive Technologies in Higher Education for Special Education

Applied Assistive Technologies and Informatics for Students with Disabilities, Kaluri Rajesh, Editör, Springer, ss.1-16, 2024

4. Assistive Technologies in Higher Education for Special Education

Applied Assistive Technologies and Informatics for Students with Disabilities, , Editör, Springer, Singapore, ss.135-152, 2024

5. A Transformative Second-Language-Literacy Program for Migrant Students

Futuristic and Linguistic Perspectives on Teaching Writing to Second Language Students, Dr. Eda Hancı Azizoğlu,Dr. Nurdan Kavaklı, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.271-286, 2020

6. DİLLER İÇİN AVRUPA ORTAK ÖNERİLERÇERÇEVESİ VE TAMAMLAYICI KİTAP

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi, Ülker ŞEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.41-65, 2019

7. Küreselleşme sürecinde inovasyonun önemi ve yükseköğretim kurumlarına düşen görevler

Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, Özcan Demirel, Serkan Dinçer., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.155-162, 2017

8. School Textbooks in Turkey

Educational Policies in Turkey and Its Reflection, FIGEN ERES, Editör, PETER LANG EDITION, FRANKFURT AM MAIN, ss.169-182, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Öğretim ve Öğrenme Stratejileri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, SEMRA GÜVEN, M. ARİF ÖZERBAŞ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.176-189, 2016

10. Öğretim Teknikleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven-Mehmet Arif Özerbaş, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.285-334, 2015

11. Öğrenme ve Öğretim Stilleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.59-113, 2015

12. Yükseköğretim Sosyolojisi

Eğitim Sosyolojisi, M. Çağatay ÖZDEMİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.391-423, 2014
Metrikler

Yayın

65

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

50

Proje

7

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları