Yayınlar & Eserler

Makaleler 51
Tümü (51)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (1)
Scopus (16)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (16)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 61

1. INVESTIGATION OF PROGRAMMING SELF-EFFICACY PERCEPTIONS OF HIGH SCHOOL STUDENTS PARTICIPATING IN DENEYAP TECHNOLOGY WORKSHOPS ROBOTICS AND CODING TRAININGS

5. ULUSLARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Aralık 2024, cilt.5, ss.51-55, (Tam Metin Bildiri)

2. Special E-Exam Platform for Visually Impaired: Design and Implementation Principles

5. ULUSLARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Aralık 2024, cilt.5, (Tam Metin Bildiri)

3. ARTIFICIAL INTELLIGENCE SUPPORTED TURKISH LANGUAGE TEACHING: DEVELOPMENT OF A MULTIPLAYER GAMIFICATION MODEL

5. ULUSLARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 21 Aralık 2024, cilt.5, (Tam Metin Bildiri)

6. Review of Distance Education During The Covid-19 Pandemic in The World and in Türkiye

VI. International Congress of Social Sciences Research, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2023, (Tam Metin Bildiri)

7. The Opinions of Teachers and Administrators at Schools Regarding The Application of Distance Education During The Covid-19 Pandemic

VI. International Congress of Social Sciences Research, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2023, (Tam Metin Bildiri)

8. A REVIEW ON THE EFFECTS OF ISO 27001 INFORMATION SECURITY STANDARD AUDITS ON CYBER SECURITY

10TH INTERNATIONAL CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD, Ankara, Türkiye, 12 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)

9. DİJİTAL TEKNOLOJİLERİN EĞİTİME ENTEGRESYONU: ÖĞRETMEN ADAYLARI PERSPEKTİFİNDEN BİR DEĞERLENDİRME

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

10. ÖĞRETMEN ADAYLARININ COVİD 19 SÜRECİNDEKİ ACİL UZAKTAN EĞİTİMDE YAŞADIKLARI KAYGILAR

15th INTERNATIONAL COMPUTER AND INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES SYMPOSIUM, Çanakkale, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2022, ss.267-270, (Özet Bildiri)

11. İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN TASARIM BECERİ ATÖLYELERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

15th INTERNATIONAL COMPUTER AND INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES SYMPOSIUM, Çanakkale, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2022, ss.251-254, (Özet Bildiri)

12. FeTeMM Yaklaşımıyla Hazırlanan Çevre Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlıklarına Etkisi

I.ULUSLARARASI SÜRDÜRÜLEBİLİR EĞİTİM GÜNLERİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

13. FeTeMM Yaklaşımıyla Hazırlanan Çevre Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlıklarına Etkis

I.ULUSLARARASI SÜRDÜRÜLEBİLİR EĞİTİM GÜNLERİ KONGRESİ , Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2022, cilt.1, sa.1, ss.19-20, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

14. APPLICATION OF ISO/IEC 27001 INFORMATION SECURITY MANAGEMENT SYSTEMS REQUIREMENTS IN DATABASE MANAGEMENT SYSTEMS

V. INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMICRESEARCH CONGRESS, 23 - 24 Nisan 2022, (Tam Metin Bildiri)

15. Yeniliklerin yayılması kuramı kapsamında öğretmenlerin canlı ders süreci hakkındaki görüşleri

2. International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

16. Metin Madenciliği Yöntemi ile Araştırma Makalesi Sınıflandırması

5. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR), Ankara, Türkiye, 19 Nisan 2021, ss.190-191, (Özet Bildiri)

17. Linux İşletim Sisteminde Log Dosyalarının Adli Bilişim Açısından İncelenmesi

Ankara International Conference on Scientific Research-IV, Ankara, Türkiye, 10 Nisan 2021, ss.227-228, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. ISO/IEC 27701 UYUMLU KİŞİSEL VERİ YÖNETİM SİSTEMİ KURULMASI ÜZERİNE İNCELEME

the 9th International Scientific Research Congress -Science and Engineering, 12 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

19. Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Sosyal Mühendislik ve Siber Güvenlik Algısı

the 9th International Scientific Research Congress -Science and Engineering, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

20. A RESEARCH ON SYSTEM AND DATA SETS USED FOR FAKE NEWS DETECTION

7. Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri Konferansı ”Sağlık Bilişimi ve Analitiği”, İzmir, Türkiye, 09 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

21. A Research on Deep Learning Models Used in Turkish Text Analysis

International Conference on Engineering Technologies (ICENTE'20), Konya, Türkiye, 19 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)

22. Eğitsel Alanda Örnek Bir Artırılmış Gerçeklik Ortamının Geliştirilmesi

III: ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, ss.304-317, (Tam Metin Bildiri)

23. Eğitimciler İçin STEM Yaklaşımı ve Örneklerinin İncelenmesi

III. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, ss.318-324, (Tam Metin Bildiri)

24. Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Bilgi Güvenliği Farkındalığının İncelenmesi

6. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Şanlıurfa, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.425-437, (Tam Metin Bildiri)

25. İLK VE ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ARDUİNO İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.130-131, (Özet Bildiri)

26. SANAYİ 4.0 VE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK - KULLANIM ALANLARI

4th International Congress on 3D Printing (Additive Manufacturing) Technologies and Digital Industry 2019, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

27. BÖTE ÖĞRENCİLERİNİN ARDUİNO İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ

13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

28. Internet Bağlantısı Olmadan Içerik Aktarımı

INTERNATIONAL CONGRESS ONSTUDENTS MULTIDISCIPLINARY ACADEMIC STUDENTS, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2018, ss.134-138, (Tam Metin Bildiri)

29. Dijital oyunlarla ilgili aile görüşlerinin incelenmesi

International Child and Information Safety Congress ”Digital Games”, 11 - 13 Nisan 2018, ss.28-29, (Özet Bildiri)

30. Investigation of the Digital Forensic Educational Practices in the world, Making Their Comparisons and Application Proposal Offer for Turkey

8TH INTERNATIONAL ADVANCEDTECHNOLOGIES SYMPOSIUM, Elazığ, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2017, ss.421-430, (Tam Metin Bildiri)

31. Üniversite Öğrencilerinde Akıllı Telefon Bağımlılığı, Siberaylaklık, Stres ve Sosyal Desteğe Yönelik Bir Yol Analizi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

32. Nesnelerin Interneti ve Eğitime Yansımaları

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

33. Pedagojik Formasyon Eğitimi Öğrencilerinin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Incelenmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

34. Formasyon Grubu Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterlilik Algıları ile Öğretmenliğe Yönelik Tutum ve Algılarının Incelenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

35. Bilgisayarca Düşünme: Nedir? Ne Değildir?

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

36. Formasyon Grubu Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterlilik Algıları ile Öğretmenliğe Yönelik Tutum ve Algılarının İncelenmesi

11. IUluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu. ICITS 2017, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.505, (Özet Bildiri)

37. Siber Güvenlik Ekosisteminin Geliştirilmesi

6th World Conference on Innovation And Computer Sciences, (INSODE-2016), Antalya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

38. Uyarlanabilir Bir Matematik Öğrenme Platformunun Tasarlanması Ve Geliştirilmesi

4. International Instructional Technologies Teacher Eduction Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

39. Mobil Cihazlar Mobil Adli Bilişim ve Önerilen Süreç Modeli

18. Akademik Bilişim Konferansı, Aydın, Türkiye, 30 Ocak - 05 Şubat 2016, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

40. The Opinions of Undergraduate Students for Information Security and Cyber Crimes in Social Networks

International Conference on Advanced Technology and Sciences, Konya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

42. Arttırılmış Gerçeklik Kitap ve Eğitim Ortamları Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri

3. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

43. Augmented Reality Technologies and Fields of Use

IDEAL 2015, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

44. The impact of Mobile and Web Based blended learning environment on students’xx academic achievement

24th National Congress of Educational Sciences, Niğde, Türkiye, 16 Nisan - 18 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)

45. Web ve Mobil Destekli Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.15, (Özet Bildiri)

46. Öğretmen Adaylarının Kişisel Öğrenme Ortamlarına Dair Algı Tutum ve Kullanma Durumlarının Incelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.20-21, (Özet Bildiri)

47. Öğretmen adaylarının oyun tercihleri ve bilgisayar oyunu oynama alışkanlıklarının incelenmesi Gazi Üniversitesi örneği

II. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Afyon, Türkiye, 20 Haziran - 22 Mayıs 2014, ss.107, (Özet Bildiri)

48. Augmented reality books AR Books Simple Illuminations in the pages or new pedagogical tools for learning

II. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.86-90, (Tam Metin Bildiri)

49. Lise öğrencilerinin sosyal medya kullanma alışkanlıklarının incelenmesi

International Conference on New Trends in Educational Technology, Mağosa, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2014, ss.31, (Özet Bildiri)

50. Web ortamında uygulanabilir örnek olay yöntemi

6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.208, (Özet Bildiri)

51. Arttırılmış gerçeklik ve eğitimde kullanımı

6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.219, (Özet Bildiri)

52. New trends in educational technology M Learning and U Learning

10th International Educational Technology Conference (IETC2010), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.996-998, (Tam Metin Bildiri)

53. The Impact of different guiding methods on pre service teachers in case based instructional environment

AECT 2010 Conference, Anaheim, CA, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 23 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

54. A comparison of student engagement between a blended learning and a traditional learning course in higher education

10th International Educational Technology Conference (IETC2010), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.9-11, (Tam Metin Bildiri)

55. The effect of project based learning on college students intrinsic motivation

9th International Educational Technology Conference (IETC2009), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

56. Preservice teachers opinions on learning objects

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

57. Bilgisayar I dersinin SCORM standartlarına uygun öğrenme nesnelerinin kullanıldığı öğrenme yönetim sistemi ile desteklenmesi

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

58. Student engagement experiences in a problem based course with blended learning environment

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Vancouver, Kanada, 26 - 28 Ekim 2009, cilt.2009, ss.2415-2419, (Tam Metin Bildiri)

59. The effect of project based learning on college students’xx intrinsic motivation

9th International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.616-621, (Tam Metin Bildiri)

60. Proje temelli öğrenmede performans değerlendirme üzerine bir uygulama

2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)

61. Harmanlanmış öğrenme ortamlarında proje temelli öğrenmeye ilişkin öğrenci görüşleri

8th International Educational Technology Conference (IETC2008), Eskişehir, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 29

1. Sınıf İçi Etkileşimli Uygulamalar

ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ, DEMİRKAN ÖZDEN, ÜNSAL HALÜK, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.185-208, 2024

2. THE IMPACT OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE ON EDUCATION

Educational Research in the 2nd Century of the Republic of Türkiye, TÜRKER ABDULLAH, BENLİ ÖZDEMİR ESRA, ÇETİN TURHAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-14, 2024

3. PRE-SERVICE TEACHERS’ VIEWS ON STEM-BASED ENVIRONMENTAL EDUCATION WITH ARDUINO MATERIALS

Research Trends in Educational Sciences, BENLİ ÖZDEMİR ESRA, İNCE AKA ELVAN, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.51-71, 2024

4. İşletim Sistemleri Güvenliği

Bilişim Teknolojileri Güvenliği, Yalçın, Nursel; Çakır, Hüseyin, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.137-152, 2023

5. Uluslararası Projeler

Ulusal ve Uluslararası Proje Hazırlama Öğretmen El Kitabı, Şahin Salih, Editör, Ortaöğretim Genel Müdürlüğü, ss.71-102, 2023

6. Uluslararası Projeler

Ulusal ve Uluslararası Proje Hazırlama Öğretmen El Kitabı, Salih Şahin, Editör, MEB, Ankara, ss.71-98, 2023

10. Yapay Zeka ve Hukuksal Boyutu

Yapay Zekâ Kuramdan Uygulamaya, Çakır Hüseyin,Uluyol Çelebi, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.435-453, 2022

11. 3.Bölüm Uluslararası Projeler

ULUSAL VE ULUSLARARASI PROJE HAZIRLAMA ÖĞRETMEN REHBER KİTABI , Prof. Dr. Salih ŞAHİN, Editör, MEB Yayınları, Ankara, ss.71-98, 2022

15. Nesnelerin İnternetine Giriş

Nesnelerin İnterneti Kuramdan Uygulamaya, Çakır Hüseyin, Uluyol Çelebi, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-11, 2021

16. Nesnelerin İnterneti ve Bulut Platformları

Nesnelerin İnterneti Kuramdan Uygulamaya, Çakır Hüseyin, Uluyol Çelebi, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.221-248, 2021

18. Mendeley Referans Yönetim Sistemi

Akademik Araştırmalarda Teknoloji Kullanımı, Doç. Dr. Çelebi ULUYOL, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.129-160, 2020

20. Augmented Reality: A New Direction in Education

Emerging Tools and Applications of Virtual Reality in Education, Dong Hwa Choi, Amber Dailey-Hebert and Judi Simmons Estes, Editör, IGI Global, Hershey, PA, ss.239-257, 2016

21. Web temelli eğitim

Eğitimciler için Bilişim Teknolojileri, Selami Eryılmaz,Hüseyin Çakır, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.430-448, 2014

22. Ulusal siber güvenlik stratejisi ve yürütülen çalışmalar

Güncel Tehdit Siber Suçlar, Hüseyin ÇAKIR, Mehmet Serkan KILIÇ, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.47-61, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

23. Mobil öğrenme

Eğitimciler için Bilişim Teknolojileri, Selami Eryılmaz, Hüseyin Çakır, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.482-505, 2014

24. Mobil Öğrenme

Eğitimciler için Bilişim Teknolojileri, Eryılmaz Selami, Çakır Hüseyin, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.473-498, 2014

25. Web Tabanlı Eğitim

Eğitimciler için Bilişim Teknolojileri, Eryılmaz Selami, Çakır Hüseyin, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.421-440, 2014

26. Farklı işletim sistemlerinin incelenmesi

Adli Bilişim ve Elektronik Deliller, Hüseyin ÇAKIR, Mehmet Serkan KILIÇ, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.411-427, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

27. Eğitsel dijital oyunların değerlendirilmesi

Eğitsel Dijital Oyunlar Kuram Tasarım ve Uygulama, Mehmet Akif OCAK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.273-287, 2013

28. Öğretim stratejileri

Internet Temelli Eğitim, Halil İbrahim YALIN, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.65-105, 2008

29. Tasarım ilkeleri

Internet Temelli Eğitim, Halil İbrahim YALIN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.107-163, 2008
Metrikler

Yayın

143

Yayın (WoS)

14

Yayın (Scopus)

17

Atıf (WoS)

175

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

226

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (TrDizin)

197

H-İndeks (TrDizin)

6

Proje

21

Tez Danışmanlığı

20

Açık Erişim

16
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları