SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Preservice Teachers' Perception and Use of Personal Learning Environments (PLEs)
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.17, sa.2, ss.141-161, 2016 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sahte Haber Tespiti için Kullanılan Modellerin Sosyal Bağlam Kapsamında İncelenmesi
Gazi Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi Part C: Tasarım ve Teknoloji
, cilt.11, sa.1, ss.39-54, 2023 (Hakemli Dergi)
Special Education Students’ Attitudes towards Assistive Technologies
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
, cilt.4, sa.2, ss.1, 2022 (Hakemli Dergi)
Analysis of Attacks Against an Educational Institution
Electronic International Journal of Education, Arts, and Science
, cilt.6, sa.12, ss.1-19, 2021 (Hakemli Dergi)
Blok Zinciri Teknolojisi
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATICS TECHNOLOGIES
, cilt.13, sa.2, ss.167-175, 2020 (Hakemli Dergi)
STEM VE EĞİTİMDE UYGULAMA ÖRNEKLERİNİN İNCELENMESİ
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.848-861, 2019 (Hakemli Dergi)
Investigation Of Pedagogical Formation Students’ Teaching Identity And Professional Loss Conditions
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.22, sa.4, ss.1051-1072, 2018 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarında Problem Çözme Eğilimi ve Internet Bağımlılığı Ilişkisinin Incelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.1-21, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarında Problem Çözme Eğilimi ve İnternet Bağımlılığı İlişkisinin İncelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.1-21, 2017 (Hakemli Dergi)
Bir Artırılmış Gerçeklik Uygulamasının Geliştirilmesi ve Öğrenci Görüşleri
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.793-823, 2016 (Hakemli Dergi)
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilgisayara Karşı Tutum ve Teknolojiyle Kendi Kendine Öğrenmeleri Arasındaki Ilişkinin Incelenmesi
Part B: Türk Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.91-110, 2016 (Scopus)
21. Yüzyıl Becerileri Işığında Fatih Projesi Değerlendirmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.2, ss.209-229, 2015 (Hakemli Dergi)
Evaluation of FATIH Project in the Consideration of 21st Century Skills
GUJGEF
, cilt.35, sa.2, ss.209-229, 2015 (Hakemli Dergi)
Web destekli örnek olay yönteminde yüz yüze etkileşimin öğrencilerin eleştirel düşünme becerilerine etkisi
Egitimde Kuram ve Uygulama / Journal ofTheory and Practice in Education
, cilt.10, sa.4, ss.918-941, 2014 (Hakemli Dergi)
A study on habits of using social media by high schools students
European International Journal of Science and Technology
, cilt.3, sa.7, ss.41-50, 2014 (Hakemli Dergi)
Students views about computer use interviews with 8th graders
International Journal of Human Sciences
, cilt.8, sa.1, ss.1413-1427, 2011 (Hakemli Dergi)
Investigation of students intrinsic motivation in project based learning
International Journal of Human Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.1152-1169, 2010 (Hakemli Dergi)
Investigation of college students intrinsic motivation in project based learning
International Journal of Human Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.1152-1169, 2010 (Hakemli Dergi)
A systematic evaluation of preservice teachers opinions on learning objects
International Journal of Human Sciences
, cilt.6, sa.2, ss.723-736, 2009 (Hakemli Dergi)
Bir harmanlanmış öğrenme ortamı örneği Öğrenci başarısı ve görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.60-84, 2009 (Hakemli Dergi)
Problem temelli öğrenmenin öğrenci başarısına etkisi ve öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.1, ss.19-36, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Gören Bireylere Görsel Braille Okuma Öğretimine Yönelik Web Tabanlı Bir Öğretim Platformunun Geliştirilmesi
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2024, ss.1
DİJİTAL TEKNOLOJİLERİN EĞİTİME ENTEGRESYONU: ÖĞRETMEN ADAYLARI PERSPEKTİFİNDEN BİR DEĞERLENDİRME
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023
Investigation of the Digital Forensic Educational Practices in the world, Making Their Comparisons and Application Proposal Offer for Turkey
8TH INTERNATIONAL ADVANCEDTECHNOLOGIES SYMPOSIUM, Elazığ, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2017, ss.421-430
Siber Güvenlik Ekosisteminin Geliştirilmesi
6th World Conference on Innovation And Computer Sciences, (INSODE-2016), Antalya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016
Uyarlanabilir Bir Matematik Öğrenme Platformunun Tasarlanması Ve Geliştirilmesi
4. International Instructional Technologies Teacher Eduction Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016
The Opinions of Undergraduate Students for Information Security and Cyber Crimes in Social Networks
International Conference on Advanced Technology and Sciences, Konya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016
Öğretmen Adaylarının Mobil Destekli Harmanlanmış Öğrenme Ortamına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
ICITS 2016, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
The impact of Mobile and Web Based blended learning environment on students’xx academic achievement
24th National Congress of Educational Sciences, Niğde, Türkiye, 16 Nisan - 18 Kasım 2015
Web ve Mobil Destekli Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.15
Arttırılmış gerçeklik ve eğitimde kullanımı
6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.219
New trends in educational technology M Learning and U Learning
10th International Educational Technology Conference (IETC2010), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.996-998
A comparison of student engagement between a blended learning and a traditional learning course in higher education
10th International Educational Technology Conference (IETC2010), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.9-11
The effect of project based learning on college students intrinsic motivation
9th International Educational Technology Conference (IETC2009), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009
Bilgisayar I dersinin SCORM standartlarına uygun öğrenme nesnelerinin kullanıldığı öğrenme yönetim sistemi ile desteklenmesi
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Preservice teachers opinions on learning objects
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
The effect of project based learning on college students’xx intrinsic motivation
9th International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.616-621
Proje temelli öğrenmede performans değerlendirme üzerine bir uygulama
2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008
Harmanlanmış öğrenme ortamlarında proje temelli öğrenmeye ilişkin öğrenci görüşleri
8th International Educational Technology Conference (IETC2008), Eskişehir, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2008
Kitap & Kitap Bölümleri
Yapay Zeka ve Hukuksal Boyutu
Yapay Zekâ Kuramdan Uygulamaya, Çakır Hüseyin,Uluyol Çelebi, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.435-453, 2022
Nesnelerin İnternetine Giriş
Nesnelerin İnterneti Kuramdan Uygulamaya, Çakır Hüseyin, Uluyol Çelebi, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-11, 2021
Nesnelerin İnterneti ve Bulut Platformları
Nesnelerin İnterneti Kuramdan Uygulamaya, Çakır Hüseyin, Uluyol Çelebi, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.221-248, 2021
İşletim Sistemleri Güvenliği
Gece Akademi, Ankara, 2019
Web temelli eğitim
Eğitimciler için Bilişim Teknolojileri, Selami Eryılmaz,Hüseyin Çakır, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.430-448, 2014
Ulusal siber güvenlik stratejisi ve yürütülen çalışmalar
Güncel Tehdit Siber Suçlar, Hüseyin ÇAKIR, Mehmet Serkan KILIÇ, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.47-61, 2014
Farklı işletim sistemlerinin incelenmesi
Adli Bilişim ve Elektronik Deliller, Hüseyin ÇAKIR, Mehmet Serkan KILIÇ, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.411-427, 2014
Eğitsel dijital oyunların değerlendirilmesi
Eğitsel Dijital Oyunlar Kuram Tasarım ve Uygulama, Mehmet Akif OCAK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.273-287, 2013
Öğretim stratejileri
Internet Temelli Eğitim, Halil İbrahim YALIN, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.65-105, 2008
Tasarım ilkeleri
Internet Temelli Eğitim, Halil İbrahim YALIN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.107-163, 2008