SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Preservice Teachers' Perception and Use of Personal Learning Environments (PLEs)
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.17, sa.2, ss.141-161, 2016 (SSCI)



Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Görme Engelli Öğrencilerin Sınavlarda Karşılaştıkları Sorunlar ve Teknoloji Destekli Değerlendirme Süreçlerinin Etkisinin Belirlenmesi
Siirt Journal of Education
, cilt.4, sa.2, ss.19-35, 2024 (Hakemli Dergi)
Identification the Impact of Differentiated Digitally Supported Learning Environments
Ahmet Keleşoğlu Faculty of Education Journal (AKEF Journal)
, cilt.5, sa.3, ss.853-867, 2023 (Hakemli Dergi)
Sahte Haber Tespiti için Kullanılan Modellerin Sosyal Bağlam Kapsamında İncelenmesi
Gazi Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi Part C: Tasarım ve Teknoloji
, cilt.11, sa.1, ss.39-54, 2023 (Hakemli Dergi)


Special Education Students’ Attitudes towards Assistive Technologies
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
, cilt.4, sa.2, ss.1, 2022 (Hakemli Dergi)
Analysis of Attacks Against an Educational Institution
Electronic International Journal of Education, Arts, and Science
, cilt.6, sa.12, ss.1-19, 2021 (Hakemli Dergi)
Blok Zinciri Teknolojisi
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATICS TECHNOLOGIES
, cilt.13, sa.2, ss.167-175, 2020 (Hakemli Dergi)
STEM VE EĞİTİMDE UYGULAMA ÖRNEKLERİNİN İNCELENMESİ
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.848-861, 2019 (Hakemli Dergi)
Investigation Of Pedagogical Formation Students’ Teaching Identity And Professional Loss Conditions
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.22, sa.4, ss.1051-1072, 2018 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarında Problem Çözme Eğilimi ve Internet Bağımlılığı Ilişkisinin Incelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.1-21, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarında Problem Çözme Eğilimi ve İnternet Bağımlılığı İlişkisinin İncelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.1-21, 2017 (Hakemli Dergi)
Bir Artırılmış Gerçeklik Uygulamasının Geliştirilmesi ve Öğrenci Görüşleri
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.793-823, 2016 (Hakemli Dergi)
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilgisayara Karşı Tutum ve Teknolojiyle Kendi Kendine Öğrenmeleri Arasındaki Ilişkinin Incelenmesi
Part B: Türk Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.91-110, 2016 (Scopus)
21. Yüzyıl Becerileri Işığında Fatih Projesi Değerlendirmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.2, ss.209-229, 2015 (Hakemli Dergi)
Evaluation of FATIH Project in the Consideration of 21st Century Skills
GUJGEF
, cilt.35, sa.2, ss.209-229, 2015 (Hakemli Dergi)
Web destekli örnek olay yönteminde yüz yüze etkileşimin öğrencilerin eleştirel düşünme becerilerine etkisi
Egitimde Kuram ve Uygulama / Journal ofTheory and Practice in Education
, cilt.10, sa.4, ss.918-941, 2014 (Hakemli Dergi)
A study on habits of using social media by high schools students
European International Journal of Science and Technology
, cilt.3, sa.7, ss.41-50, 2014 (Hakemli Dergi)
Students views about computer use interviews with 8th graders
International Journal of Human Sciences
, cilt.8, sa.1, ss.1413-1427, 2011 (Hakemli Dergi)
Investigation of students intrinsic motivation in project based learning
International Journal of Human Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.1152-1169, 2010 (Hakemli Dergi)
Investigation of college students intrinsic motivation in project based learning
International Journal of Human Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.1152-1169, 2010 (Hakemli Dergi)
A systematic evaluation of preservice teachers opinions on learning objects
International Journal of Human Sciences
, cilt.6, sa.2, ss.723-736, 2009 (Hakemli Dergi)
Bir harmanlanmış öğrenme ortamı örneği Öğrenci başarısı ve görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.60-84, 2009 (Hakemli Dergi)
Problem temelli öğrenmenin öğrenci başarısına etkisi ve öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.1, ss.19-36, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Gören Bireylere Görsel Braille Okuma Öğretimine Yönelik Web Tabanlı Bir Öğretim Platformunun Geliştirilmesi
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2024, ss.1

Review of Distance Education During The Covid-19 Pandemic in The World and in Türkiye
VI. International Congress of Social Sciences Research, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2023
The Opinions of Teachers and Administrators at Schools Regarding The Application of Distance Education During The Covid-19 Pandemic
VI. International Congress of Social Sciences Research, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2023
A REVIEW ON THE EFFECTS OF ISO 27001 INFORMATION SECURITY STANDARD AUDITS ON CYBER SECURITY
10TH INTERNATIONAL CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD, Ankara, Türkiye, 12 Ağustos 2023
DİJİTAL TEKNOLOJİLERİN EĞİTİME ENTEGRESYONU: ÖĞRETMEN ADAYLARI PERSPEKTİFİNDEN BİR DEĞERLENDİRME
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023
Investigation of the Digital Forensic Educational Practices in the world, Making Their Comparisons and Application Proposal Offer for Turkey
8TH INTERNATIONAL ADVANCEDTECHNOLOGIES SYMPOSIUM, Elazığ, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2017, ss.421-430
Siber Güvenlik Ekosisteminin Geliştirilmesi
6th World Conference on Innovation And Computer Sciences, (INSODE-2016), Antalya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016
Uyarlanabilir Bir Matematik Öğrenme Platformunun Tasarlanması Ve Geliştirilmesi
4. International Instructional Technologies Teacher Eduction Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016
The Opinions of Undergraduate Students for Information Security and Cyber Crimes in Social Networks
International Conference on Advanced Technology and Sciences, Konya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016

Öğretmen Adaylarının Mobil Destekli Harmanlanmış Öğrenme Ortamına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
ICITS 2016, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
The impact of Mobile and Web Based blended learning environment on students’xx academic achievement
24th National Congress of Educational Sciences, Niğde, Türkiye, 16 Nisan - 18 Kasım 2015
Web ve Mobil Destekli Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.15
Arttırılmış gerçeklik ve eğitimde kullanımı
6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.219
New trends in educational technology M Learning and U Learning
10th International Educational Technology Conference (IETC2010), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.996-998
A comparison of student engagement between a blended learning and a traditional learning course in higher education
10th International Educational Technology Conference (IETC2010), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.9-11
The effect of project based learning on college students intrinsic motivation
9th International Educational Technology Conference (IETC2009), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009
Preservice teachers opinions on learning objects
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Bilgisayar I dersinin SCORM standartlarına uygun öğrenme nesnelerinin kullanıldığı öğrenme yönetim sistemi ile desteklenmesi
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
The effect of project based learning on college students’xx intrinsic motivation
9th International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.616-621
Proje temelli öğrenmede performans değerlendirme üzerine bir uygulama
2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008
Harmanlanmış öğrenme ortamlarında proje temelli öğrenmeye ilişkin öğrenci görüşleri
8th International Educational Technology Conference (IETC2008), Eskişehir, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2008
Kitaplar
THE IMPACT OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE ON EDUCATION
Educational Research in the 2nd Century of the Republic of Türkiye, TÜRKER ABDULLAH, BENLİ ÖZDEMİR ESRA, ÇETİN TURHAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-14, 2024
PRE-SERVICE TEACHERS’ VIEWS ON STEM-BASED ENVIRONMENTAL EDUCATION WITH ARDUINO MATERIALS
Research Trends in Educational Sciences, BENLİ ÖZDEMİR ESRA, İNCE AKA ELVAN, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.51-71, 2024
İşletim Sistemleri Güvenliği
Bilişim Teknolojileri Güvenliği, Yalçın, Nursel; Çakır, Hüseyin, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.137-152, 2023
Yapay Zekâ Kuramdan Uygulamaya
Nobel Yayınevi, Ankara, 2022
Yapay Zeka ve Hukuksal Boyutu
Yapay Zekâ Kuramdan Uygulamaya, Çakır Hüseyin,Uluyol Çelebi, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.435-453, 2022
Nesnelerin İnterneti Kuramdan Uygulamaya
Nobel Yayınevi, Ankara, 2021
Nesnelerin İnternetine Giriş
Nesnelerin İnterneti Kuramdan Uygulamaya, Çakır Hüseyin, Uluyol Çelebi, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-11, 2021
Nesnelerin İnterneti ve Bulut Platformları
Nesnelerin İnterneti Kuramdan Uygulamaya, Çakır Hüseyin, Uluyol Çelebi, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.221-248, 2021
Akademik Araştırmalarda Teknoloji Kullanımı
Nobel Yayınevi, Ankara, 2020
Mendeley Referans Yönetim Sistemi
Akademik Araştırmalarda Teknoloji Kullanımı, Doç. Dr. Çelebi ULUYOL, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.129-160, 2020
İşletim Sistemleri Güvenliği
Gece Akademi, Ankara, 2019
Web temelli eğitim
Eğitimciler için Bilişim Teknolojileri, Selami Eryılmaz,Hüseyin Çakır, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.430-448, 2014
Ulusal siber güvenlik stratejisi ve yürütülen çalışmalar
Güncel Tehdit Siber Suçlar, Hüseyin ÇAKIR, Mehmet Serkan KILIÇ, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.47-61, 2014

Farklı işletim sistemlerinin incelenmesi
Adli Bilişim ve Elektronik Deliller, Hüseyin ÇAKIR, Mehmet Serkan KILIÇ, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.411-427, 2014

Eğitsel dijital oyunların değerlendirilmesi
Eğitsel Dijital Oyunlar Kuram Tasarım ve Uygulama, Mehmet Akif OCAK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.273-287, 2013
Öğretim stratejileri
Internet Temelli Eğitim, Halil İbrahim YALIN, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.65-105, 2008
Tasarım ilkeleri
Internet Temelli Eğitim, Halil İbrahim YALIN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.107-163, 2008