-
2023 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
-
2022 - 2023 Dr. Öğr. Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
-
2013 - 2022 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
-
2011 - 2013 Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2022 - Devam Ediyor Koordinatör Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
-
Yüksek Lisans Görme Engelliler İçin Destekleyici Teknolojileri (
-
Lisans Özel Eğitim
-
Lisans A.SEÇMELİ-I(GÖRME BECERİLERİNİN DESTEKLENMESİ)
-
Lisans Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem
-
Lisans Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim
-
Lisans Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretimi
-
Yüksek Lisans Yüksek Lisans Tez Çalışması
-
Lisans Özel Eğitimde Okul ve Kurum Deneyimi
-
Lisans ZİHİN SEÇMELİ-II(GÖRME BECERİLERİNİN DESTEKLENMESİ
-
Yüksek Lisans Görme Engelliler İçin Destekleyici Teknolojileri
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması-2
-
Lisans A. Seçmeli-2 (Görme Becerilerinin Desteklenmesi)
-
Lisans GÖRME SEÇMELİ-II(GÖRME BECERİLERİNİN DESTEKLENMESİ
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması-1
-
Lisans ÖZEL EĞİTİMDE YARDIMCI TEKNOLOJİLER
-
Lisans Özel Eğitim ve Kaynaştırma
-
Lisans ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA
-
Lisans A. Seçmeli-1 (GY için Yardımcı Teknolojiler)
-
Lisans A. Seçmeli-2 (ZY de Teknoloji Destekli Öğretim)
-
Lisans Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Özel Eğitim
-
Lisans ZY de Teknoloji Destekli Öğretim
-
Lisans Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması – I
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması - II
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması - I
-
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerle Çalışan Öğretmenlerin Eğitim-Öğretim Faaliyetlerinde Yardımcı Teknolojileri Kullanmalarına İlişkin Deneyimleri
Aslan C. (Danışman)
M.SABİT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
Rehberlik araştırma merkezlerinde çalışan öğretmenlerin az gören bireylerin işlevsel görme değerlendirmeleri hakkındaki görüşleri
Aslan C. (Danışman)
Z.SILA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Rehberlik ve araştırma merkezinde çalışan öğretmenlerin dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğunun eğitsel tanılama sürecine ilişkin görüşleri
Aslan C. (Danışman)
M.DURGUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024
-
2022 - 2022 ''Bütünleştirici Eğitim için Özel Eğitim Hizmetlerinin Kalitesinin Artırılması için Teknik Yardım Projes
Akademik Birimler - Eğitim
-
2022 - 2022 Iyi Bir Kaynastırma Iyi Bir Uygulayıcı Ister: Ögretmen Adaylarına Kaynastırma Yoluyla Egitime Iliskin Yeterlik Egitimi
Akademik Birimler - Eğitim
-
2022 - 2022 Görme Becerilerinin Desteklenmesi
Akademik Birimler - Eğitim
-
2022 - 2022 KANIT TEMELLİ UYGULAMALAR İLE KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİİİ
Akademik Birimler - Eğitim
-
2022 - 2022 KANIT TEMELLİ UYGULAMALAR İLE KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ
Akademik Birimler - Eğitim
-
2022 - 2022 Bütünleştirici Eğitim İçin Özel Eğitim Hizmetlerinin Kalitesinin Artırılması İçin Teknik Yardım Projesi
Akademik Birimler - Eğitim
-
2022 - 2022 'Özel Eğitim İhtiyacı Olan Öğrencilere Yönelik Kaynaştırma- Bütünleştirme Yoluyla Eğitim Uygulamaları
Akademik Birimler - Eğitim
-
2022 - 2022 ''Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Özel Eğitim Uygulamaları (Uzaktan Eğitim) Kursu"
Akademik Birimler - Eğitim
-
2022 - 2022 Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Kaynaştırma/Bütünleştirme Yoluyla Eğitim uygulamaları Hizmet İçi Eğitim kursu
Akademik Birimler - Eğitim
-
2022 - 2022 ''Bütünleştirici Eğitim için Özel Eğitim Hizmetlerinin Kalitesinin Artırılması için Teknik Yardım Projesi"
Akademik Birimler - Eğitim
-
2021 - 2022 GÖRME ENGELLİ BİREYLERİN BRAİLLE YAZIYI KULLANMA DURUMLARI
Akademik Birimler - Eğitim
-
2022 - 2022 Görme yetersizliği olan öğrencilerde görme becerilerinin desteklenmesi
Akademik Birimler - Eğitim
-
2021 - 2021 Istanbul Ögretmen Akademileri
Akademik Birimler - Eğitim