Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KELİME ÖĞRETİM TEKNİKLERİ

I. regionalna studentska konferencija Mladi turkolozi, Zagreb, Hırvatistan, 20 - 22 Eylül 2021, ss.18-29 Creative Commons License

TÜRKÇE ÖĞRENEN YABANCI ÖĞRENCİLERİN KONUŞMAKAYGI DURUMU (HIRVATİSTAN ÖRNEĞİ)

ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜRÜVE DİLİ SEMPOZYUMU, Üsküp, Makedonya, 27 - 29 Eylül 2018, ss.10-18

TÜRK DİZİLERİNİN BALKANLARDA TÜRKÇEYE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (HIRVATİSTAN ÖRNEĞİ)

I.ULUSLARARASIDİL VE EDEBİYATTAMODERNLEŞME VE GELENEK SEMPOZYUMU, Karabük, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2017

TÜRKİYE DE LİSANS LİSANSÜSTÜ EĞİTİM GÖRECEKYABANCI ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK YAZMA KAYGISI

14. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Gostivar, Makedonya, 22 - 23 Ağustos 2016, ss.323-331

Kitap & Kitap Bölümleri

AKADEMİK YAZILARDA GİRİŞ

TÜRK DİLİ 2, ŞEN, ÜLKER, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.172-192, 2022

İlkokulda Yabancılara Türkçe Öğretim Yöntemleri

Etkili Türkçe Öğretim Yaklaşımları -Uygulama Örnekli Strateji, Yöntem ve Teknikler-, ÇOCUK, Halil Erdem, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.307-343, 2022

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Temel Fiillerin Anlam Bakımından Tasnifi Üzerine Bir Araştırma

EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER ÜZERİNE DEĞERLENDİRMELER EĞİTİM BİLİMLERİ 2, TEMUR, NEZİR VE KAYA, KÜRŞAT, Editör, TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, Ankara, ss.279-290, 2022

Türkçe Öğrenen Hırvat Öğrencilerin Dil Yanlışlarının Tipolojik Bir Yaklaşımla Değerlendirilmesi

Yabancılara Türkçe Öğretimi – Dr. Erol Barın’a Armağan, BAŞAR, UMUT ve ÇANGAL, ÖNDER, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.113-129, 2022

HIRVATİSTAN'DA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ

DÜNYADA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ (KURAM, DURUM, UYGULAMA, SORUN VE ÇÖZÜMLER), AKTAŞ, ELİF VE HALİTOĞLU, VEDAT, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.183-194, 2021

YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE DİNLEME-İZLEME

ETKİNLİK TEMELLİ YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, AKTAŞ, ELİF VE HALİTOĞLU, VEDAT, Editör, NOBEL, Ankara, ss.97-119, 2021

GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARI

Türkçe Öğretim Programları, Prof. Dr. Nezir Temur, Doç. Dr. Murat Şengül, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.17-56, 2020

Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrencilerde Akademik Yazma Süreçleri

Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar, Doç. Dr. Harun ŞAHİN, Doç. Dr. Burcu AVCI AKBEL, Editör, İvpe Cetinje, Montenegro, Cetinje, ss.404-434, 2020

BEYİN-ALGI-OKUMA İLİŞKİSİ

Türkçe Eğitiminde Algı, Gıyasettin Aytaş, Editör, Akçağ, Ankara, ss.21-50, 2016

Metrikler

Yayın

34

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları