-
2023 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2010 - 2023 FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ
-
2009 - 2023 FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ
Bakanlık, MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, MINISTRY OF EDUCATION, FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ
-
2021 - 2021 TALİM VE TERBİYE KURUL ÜYESİ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, TALİM VE TERBİYE KURUL ÜYESİ
-
2017 - 2017 OKUL MÜDÜRÜ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, OKUL MÜDÜRÜ
-
2016 - 2017 OKUL MÜDÜR YARDIMCILIĞI
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, OKUL MÜDÜR YARDIMCILIĞI
-
2015 - 2017 MEB DERS KİTABI YAZARI
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, MEB DERS KİTABI YAZARI
-
2015 - 2015 HİZMET İÇİ EĞİTİM UZMANI
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, HİZMET İÇİ EĞİTİM UZMANI
-
2015 - 2015 TIMSS 2015 DEĞERLENDİRME UZMANI
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, TIMSS 2015 DEĞERLENDİRME UZMANI
-
2015 - 2015 MEB SORU YAZARI (TEOG SINAVI VE FEN BİLİMLERİ DERSİ KAZANIM TARAMA TESTLERİ)
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, MEB SORU YAZARI (TEOG SINAVI VE FEN BİLİMLERİ DERSİ KAZANIM TARAMA TESTLERİ)
-
2014 - 2015 HİZMET İÇİ EĞİTİM UZMANI
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, HİZMET İÇİ EĞİTİM UZMANI
-
2012 - 2013 MEB ÖĞRETİM PROGRAMI GELİŞTİRME UZMANI (FEN BİLİMLERİ DERSİ)
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, MEB ÖĞRETİM PROGRAMI GELİŞTİRME UZMANI (FEN BİLİMLERİ DERSİ)
-
STEM uygulamalarının 7. sınıf öğrencilerinin bilişsel ve duyuşsal öğrenme ürünleri üzerine etkisi: Evsel atıklar ve geri dönüşüm konusu örneği
Benli Özdemir E. (Danışman)
M.DURDURAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
6 Şubat 2023 Kahramanmaraş depremi sonrası ortaokul öğrencilerinin "deprem" kavramına yönelik bilişsel ve görsel algılarının incelenmesi: Hatay ili örneği
Benli Özdemir E. (Danışman)
E.BALCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
Ortaokul öğrencilerinin STEM'e yönelik tutumlarının ve problem çözme becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Benli Özdemir E. (Danışman)
N.KANTAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
Ortaokul öğrencilerinin uzamsal yeteneklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Benli Özdemir E. (Danışman)
S.BÜŞRA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİ ELEŞTİREL DÜŞÜNME GÜCÜ İLE FEN DERSİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Benli Özdemir E. (Danışman)
E.ÖZDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024