Makaleler
29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (7)
Scopus (3)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (7)
1. Özel Eğitimde İş Birliğine Dair Özel Eğitim Öğretmenlerinin Metaforları: Roller ve Algılar
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.4, ss.2659-2685, 2025 (TRDizin)
2. Problem Davranışları Değerlendirme Ölçeğinin Klasik Test Kuramı ve Madde Tepki Kuramı Geçerlik ve Güvenirlik Kanıtları
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.26, sa.4, ss.557-577, 2025 (ESCI, TRDizin)
3. Collaboration Efforts of Special Education Teachers in Turkey
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.26, sa.2, ss.215-233, 2025 (ESCI)
5. Response to Intervention: A Bibliometric Mapping
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.12, sa.2, ss.187-204, 2025 (Hakemli Dergi)
6. Experiences of Primary School Teachers Regarding Individualized Education Programs and Mainstreaming/Integration in Türkiye
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.11, sa.4, ss.537-555, 2024 (Hakemli Dergi)
8. Branş Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Özel Eğitim OkullarındaProblemleri Çözme Sürecindeki İş Birliği
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.864-887, 2024 (Hakemli Dergi)
9. Kaynaştırma Uygulamalarının Yürütüldüğü Anaokulu SınıfındaUygulanan İyi Davranış Oyununun Etkililiği
International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal (SMART JOURNAL)
, cilt.10, sa.6, ss.929-947, 2024 (Hakemli Dergi)
20. SINIF İÇİ VE EV ÖDEVİ UYGULAMALARI İLE GERİBİLDİRİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ANEKDOT/ ÖDS KAYDI TUTMA BECERİSİNE ETKİSİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.316-334, 2020 (Hakemli Dergi)
21. Metaphorical Perceptions of Preservice Teachers of Fine Arts Education towards Students with Special Needs (The case of Gazi University)
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.21, sa.1, ss.95-122, 2020 (ESCI)
29. Zihin Engelliler Öğretmenliği Adaylarina Ders Anlatma Becerilerinin Kazandirilmasinda Kendini Değerlendirme Yönteminin Etkisi
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.12, sa.2, ss.49-59, 2011 (ESCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
39
1. Rehberlik ve Araştırma Merkezinde Çalışan Uzmanların Ekip Çalışmasına İlişkin Motivasyon ve Doyum Düzeylerinin incelenmesi
35. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 30 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
2. The Effect of the Good Behavior Game Implemented bwith ClassDojo on Problem Behaviors in Inclusive Classrooms
International Conference on Distance Learning and Special Education (ICDLSE-25), 07 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
8. Özel Eğitim Okulu Öğretmenlerinin Kişiler Arası Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
32. Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, ss.201-202, (Özet Bildiri)
9. Özel Eğitimde Okul Öncesinden İlkokula Geçiş Sürecinin İncelenmesi
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 22 - 25 Haziran 2022, ss.1126-1129, (Özet Bildiri)
10. “Özel Eğitim Okul ve Sınıflarında Branş Derslerinin Yürütülmesinde Özel Eğitim ve Branş Öğretmenleri Arasındaki İş Birliği Çalışmalarının İncelenmesi
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, (Yayınlanmadı)
11. Öğrencilerde Uygun Davranışları Güçlendiren/Artıran ve Uygun Olmayan Davranışları Azaltan/Yok EdenDavranış Yönetim Stratejisi: İyi Davranış Oyunu
III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
12. Resim ve Müzik Öğretmen Adaylarının Engelli Öğrencilere Yönelik Metaforik Algıları
28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
13. Özel Eğitimde Kanıt Temelli Liderlik Uygulamaları ve Etkili Liderlik
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
14. Özel Eğitim Liderliği ile Öğretmen Niteliğini İyileştirme ve Eğitim Sonuçlarının Değerlendirilmesi
X. Uluslararası Eğitim Aratırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
15. ÖZEL EĞİTİMDE KANIT TEMELLİ LİDERLİK UYGULAMALARI ve ETKİLİ LİDERLİK
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
16. ÖZEL EĞİTİMDE ÖĞRETİM LİDERLİĞİ İLE ÖĞRETMEN NİTELİĞİNİ İYİLEŞTİRME ve EĞİTİM SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMES
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
20. Uygulamalı Davranış Analizi (UDA) Dersi Kapsamında Anekdot ve ABC Kaydı Tutma SürecininÖğretimine Yönelik Öğretmen Adayı Görüşleri
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
21. Özel Eğitimde Uygulanan İşbirlikli Öğretime Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 Mart 2018, ss.532, (Özet Bildiri)
22. Türkiye’de Zihinsel Engelliler Özel Eğitim Okulları, Müzik Öğretmeni Ve Müzik Sınıflarının Durumu
3. Uluslararsı Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
24. Özel Eğitim ve İş Uygulama Merkezlerinde Görev Yapan Branş Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
25. ÖZEL EĞİTİM VE İŞ UYGULAMA MERKEZLERİNDE GÖREV YAPAN BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN HİZMET İÇİ EĞİTİM İHTİYAÇLARININ BELİRLENMESİ
25. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
26. Examining of The Studies About In Service Training for Special Education in Turkey
Pedagogical Action for a European Dimension in Educators' Induction Approaches - European Symposium, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
27. Examining of The Studies of The Studies About In service Training for Special Education in Turkey
Paedeia-Pedagogical Action for a European Dimension in Educators’ Induction Approaches-European Symposium, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
28. Özel Eğitim Bölümü Uygulama Öğretim Elemanlarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi hakkındaki Görüşleri
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
29. Zihin Engelliler Sınıflarında Hizmet Veren Öğretmenlerin Sorunları ve Çözüm Önerilerinin İncelenmesi
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
30. Zihinsel Engellilerin Sınıflarında Hizmet Veren Öğretmenlerin Sorunları ve Çözüm Önerilerinin İncelenmesi
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
31. Küçük Grup Öğretimi Sırasında Zincirleme Becerilerin Öğretiminde Video İpucunun Etkisi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
32. Öğretmen Adaylarının Ölçüt Bağımlı Ölçü Aracı Uygulama Performanslarının Betimlenmesi
22. Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
33. Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni Yetiştirmede Gazi Öğretmenlik Uygulaması Modelinin Öğretmen Adaylarının Öğretim Becerilerine Etkisinin Belirlenmesi
22. Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
35. Öğretmen Adaylarının Öğretim Uygulaması Dersinde Zihinsel Engelli Öğrencilerin Performans Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Yaptıkları Uygulamalar Sırasında Aldıkları Dönütlerin Miktarı Türü ve Performans Alım Basamaklarının Hangilerinde Dönüt Almaya Gereksinim Duyduklarının Belirlenmesi
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 21 - 23 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
36. Öğretmen Adaylarının Öğretme Becerilerini Edinmelerinde İpucu Ve Dönüt İle Sadece Dönütün Kullanıldığı Öğretmenlik Uygulamasının Etkililiği
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
37. Swot Analizi Kullanılarak Türkiye de Var Olan Özel Eğitim Öğretmenlik Uygulamalarının Değerlendirilmesi
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
38. Öğretmen Adaylarının Öğretme Becerilerini Edinmelerinde İpucu Ve Dönüt İle Sadece Dönütün Kullanıldığı Öğretmenlik Uygulamasının Etkililiği
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
39. Diğer ve Uyuşmayan Davranışların Ayrımlı Pekiştirilmesi İşlem Süreçlerinin Zihinsel Engelli Çocukların Zarar Verme Davranışlarını Azaltmada Farklılaşan Etkililiği
I. Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, 24 - 27 Haziran 2001, (Özet Bildiri)
Kitaplar
21
2. Özel Eğitim Meslek Okulu MÜZİK dersi EĞİTİM ARACI
Ayrıntı Basım ve Yayıncılık, Ankara, 2024
4. Ekipler
Eğitimde Etkileşimler - Uzmanlar İçin İş Birliği Becerileri, Dayı, Eylem, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.136-161, 2022
8. Öğretmen KIlavuz Kitabı III. kademe (9,10,11 ve 12. Sınıf) Görsel Sanatlar Ders Kitabı İçin
Milli Eğitim Bakanlığı, 2020
9. III. kademe (9,10,11 ve 12. Sınıf) Müzik ve Oyun Ders Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı, 2020
10. Öğretmen KIlavuz Kitabı II. kademe (5,6,7 ve 8. Sınıf) Müzik ve Oyun Ders Kitabı İçin
Milli Eğitim Bakanlığı, 2020
11. Öğretmen KIlavuz Kitabı III. kademe (9,10,11 ve 12. Sınıf) Müzik ve Oyun Ders Kitabı İçin
Milli Eğitim Bakanlığı, 2020
12. I. kademe (1,2,3 ve 4. Sınıf) Müzik ve Oyun Ders Kitabı
Mill Eğitim Bakanlığı, 2020
13. III. kademe (9,10,11 ve 12. Sınıf) Görsel Sanatlar Etkinlik Kartları
Milli Eğitim Bakanlığı, 2020
14. Öğretmen KIlavuz Kitabı I. kademe (1,2,3 ve 4. Sınıf) Müzik ve Oyun Ders Kitabı İçin
Milli Eğitim Bakanlığı, 2020
15. II. kademe (5,6,7 ve 8. Sınıf) Müzik ve Oyun Ders Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı, 2020
16. Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilere Ev İçi ve Toplumsal Yaşam Becerilerinin Öğretimi
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Stratejiler, Pınar Şafak, Editör, Vize yayıncılık, Ankara, ss.393-455, 2020
17. Ağır ve Çoklu Yetersizliği olan Öğrencilere Özbakım Becerilerinin Öğretimi
Ağır ve Çoklu Yetersizliği olan Öğrencilerin Eğitiminde Stratejiler, Pınar Şafak, Editör, Vize yayıncılık, Ankara, ss.321-391, 2020
18. Sayı Öncesi Erken Matematik Becerileri
Özel Eğitimde Matematik, Serpil Alptekin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.57-77, 2019
19. Kademelere Göre Sınıf Yönetimi
Sınıf Yönetimi, Galip Yüksel, Sevil Büyükalan Filiz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.173-209, 2017
21. Sınıf Yönetimi
Zihinsel Engellilerde Öğretmenlik Uygulaması Öğrencilikten Öğretmenliğe Geçiş Süreci, Özmen, Emine Rüya, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.138-185, 2012
Metrikler
Yayın (WoS)
10
Yayın (Scopus)
3
Atıf (WoS)
10
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
3
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
1
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
18
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
5
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
22
Proje
9
Tez Danışmanlığı
9