SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğrencilerde Uygun Davranışları Güçlendiren/Artıran ve Uygun Olmayan Davranışları Azaltan/Yok EdenDavranış Yönetim Stratejisi: İyi Davranış Oyunu
III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019
Resim ve Müzik Öğretmen Adaylarının Engelli Öğrencilere Yönelik Metaforik Algıları
28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018
Özel Eğitim Liderliği ile Öğretmen Niteliğini İyileştirme ve Eğitim Sonuçlarının Değerlendirilmesi
X. Uluslararası Eğitim Aratırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018
Özel Eğitimde Kanıt Temelli Liderlik Uygulamaları ve Etkili Liderlik
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018
ÖZEL EĞİTİMDE KANIT TEMELLİ LİDERLİK UYGULAMALARI ve ETKİLİ LİDERLİK
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018
ÖZEL EĞİTİMDE ÖĞRETİM LİDERLİĞİ İLE ÖĞRETMEN NİTELİĞİNİ İYİLEŞTİRME ve EĞİTİM SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMES
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018
Uygulamalı Davranış Analizi (UDA) Dersi Kapsamında Anekdot ve ABC Kaydı Tutma SürecininÖğretimine Yönelik Öğretmen Adayı Görüşleri
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), 23 - 25 Mart 2018
Türkiye’de Zihinsel Engelliler Özel Eğitim Okulları, Müzik Öğretmeni Ve Müzik Sınıflarının Durumu
3. Uluslararsı Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017
Özel Eğitim ve İş Uygulama Merkezlerinde Görev Yapan Branş Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015
ÖZEL EĞİTİM VE İŞ UYGULAMA MERKEZLERİNDE GÖREV YAPAN BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN HİZMET İÇİ EĞİTİM İHTİYAÇLARININ BELİRLENMESİ
25. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015
Examining of The Studies About In Service Training for Special Education in Turkey
Pedagogical Action for a European Dimension in Educators' Induction Approaches - European Symposium, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2015
Özel Eğitim Bölümü Uygulama Öğretim Elemanlarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi hakkındaki Görüşleri
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014
Zihinsel Engellilerin Sınıflarında Hizmet Veren Öğretmenlerin Sorunları ve Çözüm Önerilerinin İncelenmesi
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013
Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni Yetiştirmede Gazi Öğretmenlik Uygulaması Modelinin Öğretmen Adaylarının Öğretim Becerilerine Etkisinin Belirlenmesi
22. Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Öğretmen Adaylarının Ölçüt Bağımlı Ölçü Aracı Uygulama Performanslarının Betimlenmesi
22. Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Küçük Grup Öğretimi Sırasında Zincirleme Becerilerin Öğretiminde Video İpucunun Etkisi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Öğretmen Adaylarının Öğretme Becerilerini Edinmelerinde İpucu Ve Dönüt İle Sadece Dönütün Kullanıldığı Öğretmenlik Uygulamasının Etkililiği
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010
Öğretmen Adaylarının Öğretim Uygulaması Dersinde Zihinsel Engelli Öğrencilerin Performans Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Yaptıkları Uygulamalar Sırasında Aldıkları Dönütlerin Miktarı Türü ve Performans Alım Basamaklarının Hangilerinde Dönüt Almaya Gereksinim Duyduklarının Belirlenmesi
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010
Swot Analizi Kullanılarak Türkiye de Var Olan Özel Eğitim Öğretmenlik Uygulamalarının Değerlendirilmesi
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009
Öğretmen Adaylarının Öğretme Becerilerini Edinmelerinde İpucu Ve Dönüt İle Sadece Dönütün Kullanıldığı Öğretmenlik Uygulamasının Etkililiği
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009
Diğer ve Uyuşmayan Davranışların Ayrımlı Pekiştirilmesi İşlem Süreçlerinin Zihinsel Engelli Çocukların Zarar Verme Davranışlarını Azaltmada Farklılaşan Etkililiği
I. Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, 24 - 27 Haziran 2001
Kitap & Kitap Bölümleri
I. kademe (1,2,3 ve 4. Sınıf) Müzik ve Oyun Ders Kitabı
Mill Eğitim Bakanlığı, 2020
Öğretmen KIlavuz Kitabı I. kademe (1,2,3 ve 4. Sınıf) Müzik ve Oyun Ders Kitabı İçin
Milli Eğitim Bakanlığı, 2020
II. kademe (5,6,7 ve 8. Sınıf) Müzik ve Oyun Ders Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı, 2020
Öğretmen KIlavuz Kitabı III. kademe (9,10,11 ve 12. Sınıf) Görsel Sanatlar Ders Kitabı İçin
Milli Eğitim Bakanlığı, 2020
III. kademe (9,10,11 ve 12. Sınıf) Müzik ve Oyun Ders Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı, 2020
Öğretmen KIlavuz Kitabı II. kademe (5,6,7 ve 8. Sınıf) Müzik ve Oyun Ders Kitabı İçin
Milli Eğitim Bakanlığı, 2020
Öğretmen KIlavuz Kitabı III. kademe (9,10,11 ve 12. Sınıf) Müzik ve Oyun Ders Kitabı İçin
Milli Eğitim Bakanlığı, 2020
III. kademe (9,10,11 ve 12. Sınıf) Görsel Sanatlar Etkinlik Kartları
Milli Eğitim Bakanlığı, 2020
Ağır ve Çoklu Yetersizliği olan Öğrencilere Özbakım Becerilerinin Öğretimi
Ağır ve Çoklu Yetersizliği olan Öğrencilerin Eğitiminde Stratejiler, Pınar Şafak, Editör, Vize yayıncılık, Ankara, ss.321-391, 2020
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilere Ev İçi ve Toplumsal Yaşam Becerilerinin Öğretimi
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Stratejiler, Pınar Şafak, Editör, Vize yayıncılık, Ankara, ss.393-455, 2020
Sayı Öncesi Erken Matematik Becerileri
Özel Eğitimde Matematik, Serpil Alptekin, Editör, Eğiten Kitap, ss.57-77, 2019
Kademelere Göre Sınıf Yönetimi
Sınıf Yönetimi, Galip Yüksel, Sevil Büyükalan Filiz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.173-209, 2017
Sınıf Yönetimi
Zihinsel Engellilerde Öğretmenlik Uygulaması Öğrencilikten Öğretmenliğe Geçiş Süreci, Özmen, Emine Rüya, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.138-185, 2012