SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Bilişsel Duygu Düzenleme Ölçeği Türkçe Çocuk Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.59, sa.59, ss.67-79, 2024 (Hakemli Dergi)
![identifier](/Content/images/integrations/small/integrationtype_8.png)
3-9 Yaş Arası Çocukların Resimlerinin Değerlendirildiği Çalışmalarınİncelenmesi
Asya Öğretim Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.38-59, 2019 (Hakemli Dergi)
KENTSEL VE KIRSAL KESİMDE YAŞAYAN ÇOCUKLARIN “HAYALİMDEKİ ŞEHİR” KONULU RESİMLERİNİN İNCELENMESİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.51, sa.3, ss.90-117, 2019 (Hakemli Dergi)
Analyzing The Self Perception Of Pre-School Children According to Their Cognitive Tempo
Journal of Social Sciences and Education
, cilt.2, sa.2, ss.287-299, 2019 (Hakemli Dergi)
DUYGUSAL YETKİNLİĞİN ÖNEMLİ BİR BİLEŞENİ: DUYGU ANLAMANIN OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
TURKİSH STUDİES
, cilt.14, sa.4, ss.1483-1501, 2019 (Hakemli Dergi)
Beş-Altı Yaş Çocuklarının Temel Duygu Durumlarını İfade Ediş Biçimlerinin Çizdikleri ResimleriYoluyla İncelenmesi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.91-105, 2019 (Hakemli Dergi)
Yaratıcı Davranış ve Kişilik Özellikleri Ölçeği (YDKÖÖ) Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
sosyal bilimler enstitüsü dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.82-95, 2017 (Hakemli Dergi)
Yaratici Davraniş ve Kişilik Özellikleri Ölçeği (YDKÖÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Çankırı Karatekin Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.82-95, 2017 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Mutluluk ve Alçakgönüllülük Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.3, 2017 (Hakemli Dergi)
Yedi ve On Yaş Çocuklarının Sevgiyi İfade EdişBiçimlerinin Çizdikleri Resimlere Yansıması
Kastamonu Education Journal
, cilt.24, sa.5, 2016 (Hakemli Dergi)
Analysis of the Effect of Scamper Education Program onfive year old children s creativity
Journal of Human Sciences
, cilt.13, sa.3, 2016 (Hakemli Dergi)
Erken Okuryazarlık Becerilerini Değerlendirme Aracı nın EOBDA Geliştirilmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.2, 2016 (Hakemli Dergi)
Emotion understanding of Turkish preschoolers and maternal emotional socialization
International Journal of Human Sciences
, cilt.13, sa.1, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
ÇOCUK GELİŞİMİ BÖLÜMÜ ÖNLİSANS ÖĞRENCİLERİNİN ÇOCUKLUK DÖNEMİ ÖRSELENME YAŞANTILARI İLE AFFEDİCİLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ (ÇANKIRI İLİ ÖRNEĞİ)
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018
BEŞ-ALTI YAŞ ÇOCUKLARININ TEMELDUYGU DURUMLARINI İFADE EDİŞBİÇİMLERİNİN ÇİZDİKLERİ RESİMLERİYOLUYLA İNCELENMESİ
Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 Ekim - 24 Aralık 2018
Öğrencilerin Sınıf Ortamında Maruz Kaldıkları Duygusal İstismar Yaşantılarının Çizdikleri Resimlerle İncelenmesi
International Contemporary Educational Research Congres, 5 - 08 Temmuz 2018
İKİNCİ VE DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ZORBALIK KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARININ RESİMLERİ ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ
ULUSLARARASI IV. ÇOCUK GELİŞİMİ KONGRESİ, 22 - 24 Ekim 2018
Eleştirel Düşünme Perspektifinden Okul Öncesi Eğitim Programı
EJER, 2 - 05 Mayıs 2018
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
ÇOCUK GELİŞİMİ BÖLÜMÜ ÖNLİSANS ÖĞRENCİLERİNİN ÇOCUKLUK DÖNEMİÖRSELENME YAŞANTILARI İLE AFFEDİCİLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öz Anlayış Düzeyleri İle Göç Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının Karşılaştırılması
Şiddet ve Sosyal Travmalar Uluslararası Kongresi, 26 - 28 Nisan 2018
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Empati ve Önyargı Kavramlarına İlişkin Algıların Belirlenmesi: Bir metafor Analizi Çalışması
Şiddet ve Travmalar Uluslararası Kongresi, 26 - 28 Nisan 2018
Okul Öncesi Eğitimi ve Sınıf Eğitmi Öğretmenlerinin Çevre Eğitimi Hakkındaki Bilgi Düzeyleri ve Görüşlerinin İncelenmesi
VII. INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018
Okul Öncesi Eğitim ve Sınıf Eğitimi Öğretmenlerinin Çevre Eğitimi Hakkındaki Bilgi Düzeyleri ve Görüşlerinin İncelenmesi
CUDES VII. INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCE, 19 - 21 Nisan 2018
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
GÖÇ VE ÇOCUK (PSİKOLOJİK VE SOSYOLOJİK AÇIDAN GÖÇÜN ÇOCUKLARA ETKİLERİ
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumuna (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 01 Nisan 2018
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
OKUL ÖNCESİ ÇOCUK KİTAPLARINDA DEYİMLERİN YER ALMA DURUMU VE ÇOCUKLARIN DEYİMLERE YÖNELİK ALGILARININ RESİMLER ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ
13. Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
Türkiye’de Benlik Saygısı ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Tematik Açıdan Analizi
IV th INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 11 - 14 Mayıs 2017
Evde Hayvan Besleyen ve Beslemeyen 10-12 YaĢ Çocukların Empatik Eğilim, Ahlaki Yargı ve YaĢam Doyumları Arasındaki ĠliĢkinin Ġncelenmesi
1st International Symposium on social sciences and educational research, 3 - 05 Kasım 2017
Okul Öncesi Eğitim Kurumuna Devam Eden 60-72 Aylık Çocukların Ahlaki ve Sosyal Kural Algıları Prososyal Davranışları ile Duygu Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.77-78
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Bilim ve Sanat Merkezlerine Devam Eden 10-14 Yaş Grubu Çocuklarda Narsistik Düşünce Sosyal Dışlanma ve Saldırganlık Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
5. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ KONGRESİ, 18 - 21 Ekim 2017, ss.242-243
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Eleştirel Düşünme ve Problem Çözme Becerileri Açısından Bir Değerlendirme: Muzaffer İzgü’xxnün İnci Minci Birinci Adlı Öykü Seti
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017
ÇOCUK GELİŞİMİ BÖLÜMÜ LİSE ÖĞRENCİLERİNİN İYİMSERLİK DÜZEYLERİNİN SABIR VE EMPATİK EĞİLİM AÇISINDAN İNCELENMESİ
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017
5 Yaş Grubu Çocukların Yaratıcılık Düzeylerinin Sosyal Problem Çözme Becerisi Açısından İncelenmesi
5. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ KONGRESİ, 18 - 21 Ekim 2017, ss.227-228
Çocukların “Çocuk Olma”ya İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi
OMEP 69. World Assembly and International Conference., Opatia, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017
“Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Duyarlı Sevgi Düzeyleri, Olumlu Sosyal Davranış Eğilimleri Ile Algilanan Anne-Baba Tutumlari Arasındaki İlişkinin İncelenmesi”
the 2nd Eurasian Congress on Positive Psychology, 12 - 14 Mayıs 2017
BİREYLERİN AHLAKİ OLGUNLUK VE BAĞIŞLAMA İSTEKLİLİĞİNİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ İLE İLİŞKİSİNİN BELİRLENMESİ
IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017
4-5 Yaş Çocuklarının Annelerinin Ahlaki Yargılarının Çocukların Ahlaki Ve Sosyal Kural Bilgileri Ve Sosyal Problem Çözme Davranışlarıyla Olan ilişkisinin İncelenmesi
2nd Eurasian Congress on Positive Psychology, 12 Mayıs - 14 Şubat 2017
Düşle ve Çiz Kitaplarının Çocukların Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
Sanatla Terapi ve Yaratıcılık Kongresi, 26 - 27 Kasım 2016
Yedi ve On Yaş Çocuklarının Sevgiyi İfade Ediş Biçimlerinin Çizdikleri Resimlere Yansıması
11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016
Okul Öncesi Eğitime Devam Eden 5 6 Yaş Çocuklarının Bilişsel Tempolarına Göre Benlik Algılarının İncelenmesi
Uluslararası Erken Çocukluk eğitimi Kongresi, 18 - 20 Mart 2016
Yaşlıların Geleceğe Yönelik Düşünceleri
III. Ulusal Yaşlılık Kongresi, İzmir, Türkiye, 16 - 19 Kasım 2005, ss.113-126
ailesel bazı değişkenlerin öğrencilerin özsaygı düzeyinde etkisi
başbakanlık Aile araştırma kurumu başkanlığı aile kurultayı, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Kasım 1994, ss.365-372
Televizyon programlarının okulöncesi dönem çocuklarına etkisine ilişkin anne baba görüşleri
10.YA-PA Okulöncesi Eğitimi ve Yaygınlaştırması Semineri, Türkiye, 22 - 25 Mayıs 1994
Kitap & Kitap Bölümleri
Ruh Sağlığı
Ruh Sağlığı, Aytar Güngör, Abide, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.11-37, 2015
Ailede İletişim ve Çocuk Üzeindeki Etkileri
Etkili İletişim, Aytar Güngör, Abide, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.89-113, 2015
Ahlaki Gelişim
Gelişim ve Öğrenme, Ayten Ulusoy, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.70-124, 2004
Bireyi Tanıma, Rehberlikte Personel ve Yönetim
Eğitsel ve Mesleki Rehberlik, , Editör, Varan Matbaacılık, Ankara, ss.165-259, 1998
Bireyi Tanıma, Rehberlikte Personel ve Yönetim
Eğitsel ve Mesleki Rehberlik, , Editör, Varan Matbaacılık, Ankara, ss.165-259, 1996