Akademik Unvanlar
-
2008 - 2011 Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Bölümü
-
2001 - 2008 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Bölümü
-
1993 - 2001 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Bölümü
-
1990 - 1993 Yrd. Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1988 - 1990 Öğretim Görevlisi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1981 - 1984 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Bölümü
-
1979 - 1981 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2013 - 2013 Bölüm Başkanı
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Bölümü
-
2004 - 2011 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Bölümü
-
2003 - 2006 Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Bölümü
-
1990 - 1993 Bölüm Başkan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatları, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Okul öncesi eğitim kurumuna devam eden beş yaş çocuklarının yaratıcılık düzeyleri ile sosyal problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Güngör Aytar F. A. (Danışman)
-
Annelerin ahlaki yargılarının 4-5 yaş çocuklarının ahlaki ve sosyal kural bilgileri ve sosyal problem çözme davranışları ile olan ilişkisinin incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
M.OKUMUŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Lise öğrencilerinde problem çözme becerileriyle, öz yeterlik ve öz düzenleme arasındaki ilişkinin incelenmesi
Güngör Aytar F. A. (Danışman)
-
Okul öncesi prososyal davranış ölçeğinin geliştirilmesi ve 48-72 aylık çocuklarda prososyal davranışların bazı değişkenlere göre incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
-
Okul Öncesi Çocukların Eleştirel Düşünme Becerilerine Öyküleştirme Yöntemine Dayalı Eğitim Programının Etkisi
Güngör Aytar F. A. (Danışman)
-
9-11 Yaş Grubu Çocuklarin Bilişsel Duygu Düzenleme Stratejileri Ve Öz Saygi Düzeyleri Arasindaki İlişki
Güngör Aytar F. A. (Danışman)
-
Ergenler için sağlıklı yaşam biçimi inançları ölçeğinin uyarlama, geçerlik ve güvenirlik çalışmaları
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
B.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Lise son sınıf öğrencilerinin duyarlı sevgi düzeyleri, olumlu sosyal davranış eğilimleri ile algılanan anne-baba tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
-
5-6 yaş çocuklarının bilişsel tempolarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
Y.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Mesleki ve teknik liseler ile anadolu liselerinde öğrenim gören ergenlerin benlik saygısı, sosyal görünüş kaygısı ve anne babalarına bağlanma düzeylerinin incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
-
Bilim ve sanat merkezlerine giden ve gitmeyen 10-14 yaş grubu çocuklarda sosyal dışlanma ve saldırganlık davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
-
Evcil Hayvanı Olan ve Olmayan 10-12 Yaş Çocukların Empatik Eğilim, Ahlaki Yargı ve Yaşam Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
-
Okul öncesi eğitim kurumuna devam eden 60-72 aylık çocukların ahlaki ve sosyal kural algıları prososyal davranışları ile duygu düzenleme becerileri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
-
Okul öncesi çocuklarına uygulanan sosyal beceri eğitiminin sosyal beceri düzeyleri üzerindeki etkisi ve sosyal beceri düzeyleri ile mizaç özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
-
Okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden 5 yaş çocukların mizaç, sosyal yetkinlik özellikleri ile çaba sarf ederek kendini denetleme becerisi arasındaki ilişkinin incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
A.ALTUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Sosyal beceri eğitiminin ilkokul 3. sınıf öğrencilerinin öz saygı düzeylerine etkisi: Kilis örneği
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
-
Annelere uygulanan çocuklarının duygusal gelişimini desteklemeye yönelik eğitim programının annelerin duygularını yönetmelerine ve çocuklarının olumsuz duyguları ile baş etmelerine etkisinin incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
N.TEKİN(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Lise öğrencilerinin ahlaki olgunluk düzeyleri ile mizah tarzları ve şiddet eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
E.BAYRAKTAROĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Üniversite 1.sınıf öğrencilerinin anne-baba ve arkadaşlarına bağlanma biçimleri ile romantik ilişkilerinde sorun çözmeleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
-
Beş yaş çocuklarının yaratıcılıklarına "Scamper Eğitim Programı'nın" etkisinin incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
-
Okul öncesi eğitime devam eden 5-6 yaş çocuklarının bilişsel tempolarına göre benlik algılarının incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
-
Fen eğitim programının beş yaş çocuklarının fen öğrenimi ve bakış açısı alma becerilerine etkisinin incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
-
Erken okuryazarlık becerilerini değerlendirme aracı'nın geliştirilmesi, geçerlik ve güvenirlik çalışması
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
-
48-72 aylık çocukların duyguları anlama becerisi ve annelerin duyguları sosyalleştirme davranışları arasındaki ilişki
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
-
Okul öncesi eğitim öğretmenlerinin çocuk merkezli yaklaşım uygulamalarının değerlendirilmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
-
5-6 yaş grubu çocuklara uygulanan Temel Hareket Eğitim Programının hareket becerilerinin gelişimine etkisi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
-
Emniyet örgütünde görevli anne-babaların fiziksel istismar potansiyellerinin belirlenmesi ve istismarla ilgili aile eğitim programının etkililiği
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
-
Lise öğrencilerinin prososyal davranışlarının; mizah, öfke ve utangaçlık düzeylerine göre incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
-
Anaokuluna devam eden çocukların duygusal düzenleme becerileri ile annelerinin empatik eğilim ve tutumlarının incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
-
Bilim sanat merkezlerine devam eden ve etmeyen ilköğretim 12 yaş çocuklarının saldırganlık, atılganlık, çekingenlik ve mizah özelliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
S.ÖRENOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Okul öncesi öğretmenlerinin liderlik davranışları ve kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi(Ankara ili örneği)
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
S.AKÇADAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim dördüncü sınıf öğrencilerinin empatik beceri düzeylerinin ana baba tutumları ve özsaygı ile ilişkisi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
C.NİLGÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Stres kontrolü, genel öz-yeterlik, durumluk kaygı ve yaşam doyumuyla ilişkili bir akış modeli
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
-
Altı yaş çocuklarının sosyal beceri düzeyleri ile bağlanma durumları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
S.SEVEN(Öğrenci), Doktora, 2006 -
Kahramanmaraş ili okulöncesi eğitimi öğretmenlerinin Türkçe Dil Etkinliklerinde çocukları aktif kılmadaki etkinliklerin incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
F.BİLİCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
İlköğretim 5.sınıf öğrencilerinin sosyal becerilerinin özsaygı ve denetim odağı ile ilişkisi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
Z.AKKUŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
İlkokul üç, dört ve beşinci sınıf öğrencilerinin bağımlılık eğilimleri ile anne-babalarınnın tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
F.OĞUZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Annelerin empatik beceri düzeyi ile çocuk yetiştirme tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
İ.UÇMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
İlkokul 5. sınıf çocuklarında ahlaki yargı ile ana baba tutumları arasındaki illişkinin incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
D.TOLA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Ankara il merkezinde resmi banka anaokullarına devam eden 5-6 yaş çocuklarının okul olgunluğu ile aile tutumu arasındaki ilişkinin incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
S.ÇIKRIKÇI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1999 -
Okul öncesi eğitim kurumlarına giden ve gitmeyen ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin alıcı ve ifade edici dil düzeyleri
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
H.ÖZTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1995 -
Grupla psikolojik danışmanın cinsiyet sınıf ve başarı düzeyleri farklı öğrencilerin öz saygı düzeyine etkisi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
E.DURMUŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1994 -
Üniversite öğrencilerinin stresle başa çıkma stratejilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
N.SÜRÜK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1994 -
Öğrencilerin sınıf öğretmenlerinin sundukları rehberlik hizmetlerine ilişkin algıları ve beklentileri
GÜNGÖR AYTAR F. A. (Danışman)
M.MURAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1993