Makaleler
7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (1)
4. A Poststructural Feminist Approach to the Acquisition of Gender Roles in Early Childhood
İstanbul üniversitesi kadın araştırmaları dergisi (Online)
, sa.25, ss.141-154, 2022 (Hakemli Dergi)
6. A Comparison of the Theory of Mind and Working Memory Performances of Children with Visual Impairments and Sighted Children
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.35, sa.4, ss.827-842, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
7. Determining the Appropriateness of Visual Based Activities in thePrimary School Books for Low Vision Students
European Journal of Educational Research
, cilt.6, sa.4, ss.523-540, 2017 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
15
1. Öğrenci Risk Değerlendirme Aracı (ÖRDA) – Ebeveyn Formu Geliştirme Çalışması
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2. Türkiye Özel Eğitiminde Erken Okuryazarlık Becerileri: Neler Yapılabilir?
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
3. Öğrenci Risk Değerlendirme Aracı (ÖRDA) – Öğretmen Formu Geliştirme Çalışması
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
4. Görme Yetersizliğinden Etkilenmiş Çocuklar ile Gören Çocukların Sesbilgisel Farkındalık ve Dinlediğini Anlama Becerilerinin Karşılaştırılması
Gazi Üniversitesi Uluslararası Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-III, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
5. Öğrenci Risk Değerlendirme Aracı – Öğretmen Formu Geliştirme Çalışması: Pilot Çalışma Sonuçları
33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
6. Çoklu Yetersizlikten Etkilenmiş Az Gören Çocuğu Olan Ebeveynle Gerçekleştirilen Etkileşimli Kitap Okuma Koçluk Uygulaması
ERPAInternational Congresses on Education, Balıkesir, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
7. Görme Yetersizliğinden Etkilenmiş Çocukların Erken Okuryazarlık Becerilerinin Desteklenmesi
ERPAInternational Congresses on Education, Balıkesir, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
8. Görme Yetersizliği Olan Çocukların Ebeveynlerine Yönelik Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir Meta Sentez Çalışması
Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
9. Çoklu Yetersizliği Olan Bireylerle Çalışan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Kullandıkları Değerlendirme Yöntemlerinin Belirlenmesi
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
10. Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Bağımsız Hareket Becerileri Üzerinde KendiniYönetme Stratejileri Öğretim Paketinin Etkililiğinin İncelenmesi
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2
1. Görme Engellileri Tanımlama, Sınıflama ve Değerlendirme
Görme Engellilerin Eğitimi, Cem Aslan, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-23, 2023
2. Öz Düzenleme için Bir Adım: Kendini İzleme Stratejisi Kendini İzleme Stratejisinin Öğretimi
Gelişimsel Yetersizlikten Etkilenmiş Eğitiminde Özbelirlemeli Davranışları Destekleme, Çığıl Aykut,Necdet Karasu, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.89-109, 2021