Makaleler
40
Tümü (40)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (3)
Scopus (5)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (11)
1. Yükseköğretimde eğitim programlarının sürdürülebilirliği için program değerlendirme
Kayseri üniversitesi sosyal bilimler dergisi (Online)
, cilt.7, sa.1, ss.247-271, 2025 (Hakemli Dergi)
7. How to evaluate curricula in higher education? designs based on four-stage evaluation and discrepancy models
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.9, sa.3, ss.349-362, 2019 (Hakemli Dergi)
10. Yükseköğretimde uygulanan toplam kalite yönetimi sürecinde göz ardı Edilen unsurlardan TKY merkezi ve eğitim programları Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.2, ss.163-188, 2018 (Hakemli Dergi)
11. Eğitim Programları ve Öğretim Mezunlarını İzleme Çalışması: Gazi Üniversitesi Örneği
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.77-103, 2018 (Hakemli Dergi)
13. Yükseköğretimde Çekirdek Program.
yüksek öğretim ve bilim
, cilt.7, sa.1, ss.118-131, 2017 (Hakemli Dergi)
14. Dördüncü Sanayi Devriminin Eşiğinde Yaratıcılık, İnovasyon ve Eğitim İlişkisi Yaratıcı
yaratıcı drama dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.69-86, 2017 (Hakemli Dergi)
16. Yükseköğretim Kurumlarında Uygulanan Öğretim Elemanı ve Ders Değerlendirme Anketlerinin İnternet Tabanlı Uygulamalarının Değerlendirilmesi
mersin üniversitesi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.985-1007, 2016 (Hakemli Dergi)
25. The Underlying Student Reasons for Rating SET Questionnaiie Items: How Student Solve the Problem of Filling Out Questionnaires
EDUCATIONAL RESEARCH QUARTERLY
, cilt.32, sa.4, ss.36-60, 2009 (Hakemli Dergi)
27. YÜKSEKÖĞRETİMDE UYGULANAN TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ SÜRECİNDE GÖZARDI EDİLEN UNSURLARDAN “TKY MERKEZİ” VE “EĞİTİM PROGRAMLARI”
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.163-188, 2008 (Hakemli Dergi)
28. The Hidden Value of Student Perspectives Student Reasons Behind Their Ratings of Set Questionnaire Items
World Applied Sciences Journal
, cilt.3, sa.1, ss.1-9, 2008 (Hakemli Dergi)
29. Öğretim Yöntemi Olarak Kullanılan Problem Çözme Adımları, ilgili Etkinlikleri ve Değerlendirilmesi
EGITIM VE BILIM
, cilt.31, sa.139, ss.56-69, 2006 (Hakemli Dergi)
32. İlköğretim Okulu Öğrencileri Kötü Yapılandırılmış Problemleri Nasıl Çözüyor?
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.123-147, 2005 (Hakemli Dergi)
33. İLKÖĞRETİM OKULLARINDA UYGULANAN GÖZLEM GEZİSİ YÖNTEMİNE İLŞKİN GEZİ PLANI MODEL ÖNERİLERİ
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.2, sa.18, ss.126-137, 2002 (Hakemli Dergi)
34. soru sorma becerisinde ustalaşmak
sosyal bilimele dergisi
, cilt.1, ss.57-69, 2001 (Hakemli Dergi)
35. SORU SORMA BECERİSİNDE USTALAŞMAK
Soyal bilimler dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.57-70, 2000 (Hakemli Dergi)
36. KAVRAM HARITALARiNiN OGRETIMSÜRECiNDE KULLANILMASI
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.6, sa.24, ss.571-580, 2000 (Hakemli Dergi)
37. Çin Eğitim Sistemi
Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi
, cilt.6, sa.2, ss.111-124, 2000 (Hakemli Dergi)
38. İlköğretim programlarını geliştirme ihtiyacı ve iş gücü piyasası
Çağdaş eğitim
, sa.244, ss.23-27, 1998 (Hakemli Dergi)
39. İlköğretim Programlarını Geliştirme İhtiyacı ve İşgücü Piyasası
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.244, ss.23-27, 1998 (Hakemsiz Dergi)
40. Slaytlı ve Planlı Eğitimin Öğrenci Başarısına Etkisi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.19, sa.202, ss.35-38, 1994 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
32
1. Transformation Cycle of the Universiy and ıts Purposes: The Reboring Phonix,
The American Educational Research Association, Chiago, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 16 Nisan 2023, (Özet Bildiri)
5. Üniversitede Yüksek Başarılı Öğrencilerin Başarılı Olma Nedenlerinin Belirlenmesi: Gazi Eğitim Fakültesi Örneği
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 09 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
7. Üniversitelerin Eğitim Görevinin Kalitesini Artırma Aracı Olarak Program Değerlendirme Süreci
International Conference on Quality in Higher Education, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
8. Kalite ve Kaliteli Üniversite Kavramları Hakkında Öğrenci Algılarının Belirlenmesi (Gazi Üniversitesi Örneği)
International Conference on Quality in Higher Education, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
9. Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Analizi (2005-2017-2018)
Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
10. Türkçe Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Analizi (2009-2017-2018)
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
11. Öğrenme Öğretme Merkezlerinin Yapısal Analizi ve Üniversitelerin Eğitim Görevi
3. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı (IHEC-2018, Kayseri, Türkiye, 01 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
12. Türk Üniversitelerinin Stratejik Planları Aracılığıyla Kalite Yaklaşımlarının Belirlenmesi
3. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı (IHEC-2018, Kayseri, Türkiye, 01 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
13. Öğretmen Eğitiminde Yaratıcı Düşünme ve İnovasyon Eğitim Programının Tasarımı, Denenmesi ve Değerlendirilmesi - Designing, Testing and Evaluating a Creative Thinking and Innovation Curriculum in Teacher Education
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 26 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
14. Öğretmen Yetiştirme Programlarında Yer Alan «Genel Kültür» Derslerinin Ülkelere Göre Karşılaştırmalı Analizi: Türkiye ve ABD
III. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
15. Akademisyenlerin Yükseköğretimin Amaçlarına İlişkin Görüşleri ve Bu Görüşlerin Kalite Süreçleri İle İlişkisi
International Conference on Quality in Higher Education. Sakarya Üniversitesi., Sakarya, Türkiye, 2 - 05 Aralık 2014, (Özet Bildiri)
16. Türkiye, Rusya Federasyonu ve Kazakistan Okullarında Uygulanan Beden Eğitimi Dersi Programının Karşılaştırılması
III. World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), Kırşehir, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
17. Multiple Correspondence Analysis for The Student Perception in Quality in Higher Education
IES - Innovation and Society, Milan, İtalya, 9 - 10 Aralık 2013, (Özet Bildiri)
18. Keloğlan Demokrasiyi Öğrenemiyor, Kitle iletişim Araçlarında Toplumsal Cinsiyet Eşitsizliği
III. Uluslararası Eleştirel Eğitim Konferansı, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
19. İnternet Tabanlı Öğretim Elemanı ve Ders Değerlendirme Yöntemine İlişkin Öğrenci Algılarının İncelenmesi
Uluslararası Yükseköğretim Sempozyumu. IHES2012-The International Symposium on Higher Education, Aksaray, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
20. Vatandaşlık ve Demokrasi Eğitimi Ders Kitabında Yer Alan Etkinliklerin Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Açısından Analizi ve Öğrencilerin Toplumsal Cinsiyet Rollerine İlişkin Algıları
Kamusal Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
21. İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Rollerine İlişkin Algıları
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 28 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
22. Eğitim Fakülteleri Programı Kapsamında Yer Alan Öğretmenlik Meslek Bilgisi Derslerinden Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersinin Değerlendirilmesi
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 28 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
23. Pepee Demokrasiyi Öğrenemiyor
Uluslararası Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
24. Vatandaşlık ve Demokrasi Eğitiminde Bir Arpa Boyu Yol Alabildik mi?
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
25. İlköğretim Kademesindeki Öğrencilerin İkilemi Özgürlük mü? Güvenlik mi?
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
26. Yüksek Öğretimde Kalite, Sorun Öğrenciler Anlatsın
Uluslararası Yükseköğretim Kongresi: Yeni Yönelişler ve Sorunlar. The International Higher Education Congress: New Trends and Issues, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
27. Öğretim Elemanı ve Ders Değerlendirme (ÖEDD) Anketlerine Verilen Puanların Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
The International Higher Education Congress: New Trends and Issues, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
28. Yüksek Öğretim Kurumlarında Uygulanan Öğretim Elemanı ve Ders Değerlendirme Anketlerinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Yükseköğretim Kongresi: Yeni Yönelişler ve Sorunlar. The International Higher Education Congress: New Trends and Issues, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
29. How Do Academics Conceive Quality in Higher Education?
11th International Conference on Further Education in the Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2008, (Özet Bildiri)
30. Academics' Perceptions and Expectations on Attaining the Aims of Higher Education "Cases in Turkey and Australia"
11th International Conference on Further Education in the Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2008, (Özet Bildiri)
31. Designing Lesson from Children’s Conceptions
The Annunal Meeting Hoosier Association for Science Teacher, Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 05 Şubat 2003, (Özet Bildiri)
32. Integrating Problem Solving with Theme - Based Learning in Key Learning Community
The Annual Meeting of the Association for the Education of Teachers in Science, Missouri, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 02 Ocak 2003, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
2. Karar verme ve Problem çözme
Gazi kitabevi, Ankara, 2017
4. Cumhuriyet Döneminde İlköğretim Hükümet Programları veUygulamalar
MEB, İstanbul, 2016
6. Problem Çözme-( Problem Solving )
Gazi Kitabevi, Ankara, 2001
7. Kalaycı N 2001 Sosyal Bilgilerde problem çözme ve uygulamalar 1 Basım Ankara GaziKitabevi
gazi kitapevi, Ankara, 2000
