Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Amerika, Avrupa, Asya- Pasifik Ve Türk Üniversitelerinde Bulunan Öğrenme Öğretme Merkezlerinin İncelenmesi, Değerlendirilmesi Ve Karşılaştırılması
KALAYCI ATAY N. (Danışman), KALAYCI N.
-
Yüksek Akademik Başarıya Sahip Üniversite Öğrencilerinin Eğitim Süreçlerindeki Başarı Nedenlerinin Analizi (Gazi Üniversitesi Örneği)
KALAYCI ATAY N. (Danışman), KALAYCI N.
-
Türk, Avrupa ve Amerika yükseköğretim sistemlerinde uygulanan kurumsal değerlendirme süreçlerinin değerlendirilmesi
KALAYCI ATAY N. (Danışman)
-
Üniversite yerleşkelerinin kalite yaklaşımları ve örtük program açısından değerlendirilmesi (Gazi Üniversitesi örneği)
KALAYCI ATAY N. (Danışman)
-
Yükseköğretimde proje tabanlı eğitim programlarının incelenmesi: Türk üniversiteleri için kavramsal bir model önerisi
Kalaycı Atay N. (Danışman)
-
Eğitim fakültelerinin lisans programlarına yönelik fen, teknoloji, mühendislik ve matematik (Stem) öğretim programının tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi
Kalaycı Atay N. (Danışman)
-
Üniversitelerdeki zorunlu ortak derslerin uzaktan ve yüz yüze eğitim uygulamalarının değerlendirilmesi
Kalaycı Atay N. (Danışman)
-
Üniversitelerin lisans programlarında uygulanan çekirdek programın değerlendirilmesi
KALAYCI ATAY N. (Danışman)
-
Öğretmen eğitiminde yaratıcı düşünme ve inovasyon eğitim programının tasarımı, denenmesi ve değerlendirilmesi
KALAYCI ATAY N. (Danışman)
-
Eğitim fakülteleri eğitim bilimleri bölümü akademisyenlerinin yükseköğretimin amaçlarına ilişkin görüşleri
KALAYCI ATAY N. (Danışman)
-
İnternet Tabanlı Öğretim Elemanı ve Ders Değerlendirme Yöntemine İlişkin Öğrenci Algılarının İncelenmesi
Kalaycı Atay N. (Danışman)
-
Eğitim Fakülteleri Programı Kapsamında Yer Alan Öğretmenlik Meslek Bilgisi Derslerinden Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersinin Değerlendirilmesi.
Kalaycı Atay N. (Danışman)
-
“Kalite ve Kaliteli Üniversite” Kavramlarının Paydaş Olarak Üniversite Öğrencilerinin Görüşleri İle Belirlenmesi.
Kalaycı Atay N. (Danışman)
Y.Demirhan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Yükseköğretim Kurumlarında Öğretim Performansını Değerlendirme Yöntemleri.
Kalaycı Atay N. (Danışman)
O.Çimen(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Limit Öğretiminde İki Farklı Eğitim Durumunun Karşılaştırılması.
Kalaycı Atay N. (Danışman)
H.Çolak(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
İlköğretim Okulları Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Dramatizasyon Yönteminin Etkililiği.
Kalaycı Atay N. (Danışman)
-
İlköğretim Okullarında Küme Çalışmalarının Değerlendirilmesi
Kalaycı Atay N. (Danışman)
F.Hayırsever(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001