SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Sürecine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri ve Önerileri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.509-552, 2024 (Hakemli Dergi)
SIRALI LOJİSTİK REGRESYON VE POLY-SIBTEST YÖNTEMLERİ İLE DEĞİŞEN MADDE FONKSİYONUNUN BELİRLENMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.705-717, 2020 (Hakemli Dergi)
Rehberlik ve araştırma merkezlerinde sıklıkla kullanılan psikolojik ölçeklerin geçerliğinin ölçme standartlarına göre incelenmesi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.323-348, 2020 (Hakemli Dergi)
Procedural Reliability
International Journal of Contemporary Applied Sciences
, cilt.12, sa.3, ss.52-58, 2016 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi sosyal beceri destek projesinde geliştirilen ölçme değerlendirme araç ve yöntemlerinin tanıtımı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.74-83, 2015 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Sosyal Beceri Eğitim Programı Pilot Çalışmasının Değerlendirilmesi
Uluslararası Aile Çocuk ve Eğitim Dergisi,
, cilt.7, ss.72-89, 2015 (Hakemli Dergi)
Sosyal Beceri Eğitici Eğitim Programının Etkililiği
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.1, sa.1, ss.74-83, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Anne Baba Formuna Ait Norm Değerlerinin Belirlenmesi ve Yorumlanması
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.102-115, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi Geçerlik Ve Güvenirlik Analizleri
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Eğitim Bilimleri ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.3, sa.8, ss.37-46, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi: Geçerlik Ve Güvenirlik Analizleri
21. Yüzyilda Eğitim ve Toplum
, cilt.4, sa.2, ss.102-115, 2014 (Hakemsiz Dergi)
Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi: Geçerlilik güvenirlilik Analizleri
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Eğitim Bilimleri ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.3, sa.8, ss.37-46, 2014 (Hakemli Dergi)
Aşamalı Dersler Arasındaki İlişkilerin Kanonik Korelasyon Tekniğiyle İncelenmesi: Sınıf Öğretmenliği Örneği
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, cilt.3, sa.1, ss.210-220, 2012 (Hakemli Dergi)
Science Achievements of 7th Graders in Relation to assessment Format, Learning Style and Cognitive Style
British Journal of Humanities and Social Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
Cross-cultural aspect of the Perceptions of Assessment Task Inventory
INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCE
, cilt.1, sa.10, ss.136-142, 2011 (Hakemli Dergi)
How portfolio use affects students learning and their attitudes toward 6th grade science lesson
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.2, sa.2, ss.362-377, 2010 (Hakemli Dergi)
Fen ve Teknoloji Dersi Başarılarının Farklı Yaklaşımlarla Ölçülmesi ve Bu Yaklaşlara İlişkin Öğrenci Görüşleri
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, cilt.1, sa.2, ss.93-99, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Sınav Başarılarına Etki Eden Faktörler LGS ÖSS Sınavlarındaki Başarılı İller Örneği
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.7, sa.1, ss.157-173, 2008 (Hakemli Dergi)
Peer Assessment of Elementary Science Teaching Skills Journal of Science Teaching Education
JOURNAL OF SCIENCE TEACHER EDUCATION
, sa.18, ss.91-107, 2007 (Scopus)
Bilişsel Stiller İle Yabancı Dil Başarısı Arasındaki İlişki: 8. Sınıf Fransızca Örneği
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.4, sa.1, ss.53-61, 2005 (Hakemli Dergi)
Adaptation of an emotinal intelligence scale for Turkish educators
INTERNATIONAL EDUCATION STUDIES
, cilt.6, sa.3, ss.367-372, 2005 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Ölçme-Değerlendirme Uygulamaları ve Yeterlik Düzeyleri: İlk ve Ortaöğretim
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.2, ss.99-114, 2004 (Hakemli Dergi)
Geniş Ölçekli Sınav Türlerinin Eğitimdeki Yeri ve Önemi
Eğitim ve Bilim
, cilt.28, sa.128, ss.19-26, 2003 (Hakemli Dergi)
Bilişsel Stil ile Zeka Kavramlarının Öğrenci Başarısı Açısından İrdelenmesi ve Taşıdıkları Önem
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, sa.8, ss.176-201, 2002 (Hakemli Dergi)