SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
SIRALI LOJİSTİK REGRESYON VE POLY-SIBTEST YÖNTEMLERİ İLE DEĞİŞEN MADDE FONKSİYONUNUN BELİRLENMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.705-717, 2020 (Hakemli Dergi)
Rehberlik ve araştırma merkezlerinde sıklıkla kullanılan psikolojik ölçeklerin geçerliğinin ölçme standartlarına göre incelenmesi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.323-348, 2020 (Hakemli Dergi)
Procedural Reliability
International Journal of Contemporary Applied Sciences
, cilt.12, sa.3, ss.52-58, 2016 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi sosyal beceri destek projesinde geliştirilen ölçme değerlendirme araç ve yöntemlerinin tanıtımı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.74-83, 2015 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Sosyal Beceri Eğitim Programı Pilot Çalışmasının Değerlendirilmesi
Uluslararası Aile Çocuk ve Eğitim Dergisi,
, cilt.7, ss.72-89, 2015 (Hakemli Dergi)
Sosyal Beceri Eğitici Eğitim Programının Etkililiği
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.1, sa.1, ss.74-83, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Anne Baba Formuna Ait Norm Değerlerinin Belirlenmesi ve Yorumlanması
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.102-115, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi Geçerlik Ve Güvenirlik Analizleri
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Eğitim Bilimleri ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.3, sa.8, ss.37-46, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi: Geçerlik Ve Güvenirlik Analizleri
21. Yüzyilda Eğitim ve Toplum
, cilt.4, sa.2, ss.102-115, 2014 (Hakemsiz Dergi)
Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi: Geçerlilik güvenirlilik Analizleri
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Eğitim Bilimleri ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.3, sa.8, ss.37-46, 2014 (Hakemli Dergi)
Aşamalı Dersler Arasındaki İlişkilerin Kanonik Korelasyon Tekniğiyle İncelenmesi: Sınıf Öğretmenliği Örneği
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, cilt.3, sa.1, ss.210-220, 2012 (Hakemli Dergi)
Science Achievements of 7th Graders in Relation to assessment Format, Learning Style and Cognitive Style
British Journal of Humanities and Social Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
Cross-cultural aspect of the Perceptions of Assessment Task Inventory
INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCE
, cilt.1, sa.10, ss.136-142, 2011 (Hakemli Dergi)
How portfolio use affects students learning and their attitudes toward 6th grade science lesson
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.2, sa.2, ss.362-377, 2010 (Hakemli Dergi)
Fen ve Teknoloji Dersi Başarılarının Farklı Yaklaşımlarla Ölçülmesi ve Bu Yaklaşlara İlişkin Öğrenci Görüşleri
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, cilt.1, sa.2, ss.93-99, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Sınav Başarılarına Etki Eden Faktörler LGS ÖSS Sınavlarındaki Başarılı İller Örneği
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.7, sa.1, ss.157-173, 2008 (Hakemli Dergi)
Peer Assessment of Elementary Science Teaching Skills Journal of Science Teaching Education
JOURNAL OF SCIENCE TEACHER EDUCATION
, sa.18, ss.91-107, 2007 (Scopus)
Bilişsel Stiller İle Yabancı Dil Başarısı Arasındaki İlişki: 8. Sınıf Fransızca Örneği
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.4, sa.1, ss.53-61, 2005 (Hakemli Dergi)
Adaptation of an emotinal intelligence scale for Turkish educators
INTERNATIONAL EDUCATION STUDIES
, cilt.6, sa.3, ss.367-372, 2005 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Ölçme-Değerlendirme Uygulamaları ve Yeterlik Düzeyleri: İlk ve Ortaöğretim
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.2, ss.99-114, 2004 (Hakemli Dergi)
Geniş Ölçekli Sınav Türlerinin Eğitimdeki Yeri ve Önemi
Eğitim ve Bilim
, cilt.28, sa.128, ss.19-26, 2003 (Hakemli Dergi)
Bilişsel Stil ile Zeka Kavramlarının Öğrenci Başarısı Açısından İrdelenmesi ve Taşıdıkları Önem
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, sa.8, ss.176-201, 2002 (Hakemli Dergi)