Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
A Content Analysis on the Biographical Books Prepared for Children
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, vol.28, no.2, pp.116-131, 2013 (SSCI)
A Content Analysis of International Children's Picture Books: Representation of Poverty
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, vol.11, no.43, pp.37-52, 2011 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
The Effect of Activity-Based Poetry Studies on Reading Fluency and Creative WritingSkills
International Journal of Progressive Education
, vol.18, no.3, pp.226-243, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Kelime Bilgisi ve Anlama Becerilerinin Anlatım Becerilerindeki Rolü: Farklı Yol Analizi Denemeleri
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, vol.56, pp.372-400, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
KELİME OYUNLARININ İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KELİME HAZİNELERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, vol.21, no.81, pp.430-441, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Pre-Service Teachers as Creators and Students as Viewers of Children’s Literature-Related Digital Stories: A Formative Experiment
International Journal of Progressive Education
, vol.16, no.6, pp.365-389, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
OKUL ÖNCESI ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOCUK EDEBİYATI VE RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARI İLE İLGİLİ METAFORLARI
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, vol.17, no.67, pp.1206-1221, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Ekran Okumada Bir Yol: Ağ Araştırması’na Dayalı Öğretim Yoluyla Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Geliştirilmesi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, vol.6, no.3, pp.591-635, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul Öğrencilerinin Resimli Çocuk Kitaplarını Sözlü Olarak Anlatma Becerilerinin Değerlendirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.3, no.1, pp.29-43, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİ VERİCİ RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARINA YÖNELİK TEPKİLERİ
Journal of Anatolian Cultural Research
, vol.1, no.2, pp.20-39, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Digital Storytelling in Improving the Third Graders Writing Skills
INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION
, vol.9, no.1, pp.59-86, 2016 (Scopus)
Sınıf öğretmeni adaylarının elektronik ortamlarda okuma becerilerinin değerlendirilmesi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.8, no.37, pp.734-746, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Pre Service Teachers Retrospective and Prospective Evaluations Program Self and Teaching Profession
International Journal of Progressive Education
, vol.11, no.1, pp.59-72, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Akıcılığı geliştirme programının ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin okuma ve anlama becerileri üzerindeki etkisi
Cumhuriyet International Journal of Education
, vol.3, no.2, pp.26-43, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf öğretmeni adaylarının Türkçe ve öğrenme alanları ile ilgili metaforları
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.14, pp.1-18, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf öğretmeni adaylarının okuma tutumları
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
, vol.1, no.2, pp.80-88, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf öğretmeni adaylarının ideal öğretmen ve mesleki yeterliklerle ilgili değerlendirmeleri
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.6, no.4, pp.318-334, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının akıcı okumanın öğretimi ve değerlendirilmesi ile ilgili algıları
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.11, no.40, pp.46-58, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
5 sınıf öğrencilerinin yeni okur yazarlık stratejilerini uygulayabilme becerilerinin değerlendirilmesi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.15, no.2, pp.105-125, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının 1 5 sınıf öğrencilerine yönelik hazırladıkları sesli okuma kayıtlarının prozodi yeterlikleri açısından Değerlendirilmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.31, no.3, pp.759-774, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Türkçe öğretiminde ölçme ve değerlendirme
Eğitimci Öğetmen Dergisi
, vol.7, pp.6-9, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Çocuk dergileri üzerine bir içerik analizi Bilim Çocuk ve National Geographic Kids
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.9, pp.27-38, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
The selection of quality content area textbooks
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.1, pp.99-110, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Boşluk tamamlama testinin okuma düzeyini ve okunabilirliği ölçmede kullanılması
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.7, no.1, pp.105-126, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Help for Vlad Reading assessment and improvement
Practically Primary
, vol.12, no.1, pp.41-43, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Readability approaches Implications for Turkey
International Education Journal
, vol.7, no.3, pp.323-332, 2006 (Scopus)
The role of computers in writing process
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, vol.5, no.4, pp.58-66, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Computer based social studies instruction A qualitative case study
Turkish Online Journal of Educational Technology
, vol.4, no.4, pp.37-46, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
BİRİNCİ DİLDE ÜRETİCİ(AKTİF) KELİME BİLGİSİNİN GELİŞİMİ: “BİL BAKALIM KİM?” OYNAYALIM
1. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Bursa, Turkey, 29 - 31 March 2018
İkinci sınıf öğrencilerinin resimli çocuk kitaplarına yönelik tepkilerinin boylamsal olarak incelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016
Öğretmen adaylarının sık karşılaşacakları kavramlarla ilgili metaforlarının karşılaştırılması
15. Uluslararrası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016
Resimli çocuk kitapları ve okur tepki teorisi
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Turkey, 21 - 23 May 2015
Teacher candidates perceptions about and experiences in an alternative teacher certification program
Pedagogical action for a European dimension in educator's induction approaches-PAEDEIA, Ankara, Turkey, 21 - 23 October 2015, pp.36
Yanlış analizi envanterinin ilköğretim okulları I kademe öğrencilerinin okumalarının değerlendirilmesinde kullanımı
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Turkey, 20 - 22 May 2010, pp.851-856