Makaleler
52
Tümü (52)
SCI-E, SSCI, AHCI (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (2)
Scopus (19)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (16)
21. OKUL ÖNCESI ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOCUK EDEBİYATI VE RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARI İLE İLGİLİ METAFORLARI
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.17, sa.67, ss.1206-1221, 2018 (Hakemli Dergi)
22. Ekran Okumada Bir Yol: Ağ Araştırması’na Dayalı Öğretim Yoluyla Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Geliştirilmesi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.591-635, 2018 (Hakemli Dergi)
23. İlkokul Öğrencilerinin Resimli Çocuk Kitaplarını Sözlü Olarak Anlatma Becerilerinin Değerlendirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.29-43, 2017 (Hakemli Dergi)
24. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİ VERİCİ RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARINA YÖNELİK TEPKİLERİ
Journal of Anatolian Cultural Research
, cilt.1, sa.2, ss.20-39, 2017 (Hakemli Dergi)
25. The Effect of Digital Storytelling in Improving the Third Graders Writing Skills
INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION
, cilt.9, sa.1, ss.59-86, 2016 (Scopus)
28. Sınıf öğretmeni adaylarının elektronik ortamlarda okuma becerilerinin değerlendirilmesi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.8, sa.37, ss.734-746, 2015 (Hakemli Dergi)
29. Pre Service Teachers Retrospective and Prospective Evaluations Program Self and Teaching Profession
International Journal of Progressive Education
, cilt.11, sa.1, ss.59-72, 2015 (Hakemli Dergi)
31. Akıcılığı geliştirme programının ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin okuma ve anlama becerileri üzerindeki etkisi
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.3, sa.2, ss.26-43, 2014 (Hakemli Dergi)
32. Sınıf öğretmeni adaylarının ideal öğretmen ve mesleki yeterliklerle ilgili değerlendirmeleri
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.4, ss.318-334, 2013 (Hakemli Dergi)
33. Sınıf öğretmeni adaylarının Türkçe ve öğrenme alanları ile ilgili metaforları
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, ss.1-18, 2013 (Hakemli Dergi)
34. Sınıf öğretmeni adaylarının okuma tutumları
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
, cilt.1, sa.2, ss.80-88, 2013 (Hakemli Dergi)
35. A Content Analysis on the Biographical Books Prepared for Children
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.28, sa.2, ss.116-131, 2013 (SSCI)
39. Öğretmen adaylarının akıcı okumanın öğretimi ve değerlendirilmesi ile ilgili algıları
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.40, ss.46-58, 2012 (Hakemli Dergi)
41. A Content Analysis of International Children's Picture Books: Representation of Poverty
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.11, sa.43, ss.37-52, 2011 (SSCI)
42. Çocuk dergileri üzerine bir içerik analizi Bilim Çocuk ve National Geographic Kids
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.27-38, 2011 (Hakemli Dergi)
43. 5 sınıf öğrencilerinin yeni okur yazarlık stratejilerini uygulayabilme becerilerinin değerlendirilmesi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.105-125, 2011 (Hakemli Dergi)
44. Türkçe öğretiminde ölçme ve değerlendirme
Eğitimci Öğetmen Dergisi
, cilt.7, ss.6-9, 2011 (Hakemli Dergi)
45. Öğretmen adaylarının 1 5 sınıf öğrencilerine yönelik hazırladıkları sesli okuma kayıtlarının prozodi yeterlikleri açısından Değerlendirilmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.3, ss.759-774, 2011 (Hakemli Dergi)
47. The selection of quality content area textbooks
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, ss.99-110, 2009 (Hakemli Dergi)
48. Boşluk tamamlama testinin okuma düzeyini ve okunabilirliği ölçmede kullanılması
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.105-126, 2009 (Hakemli Dergi)
49. Help for Vlad Reading assessment and improvement
Practically Primary
, cilt.12, sa.1, ss.41-43, 2007 (Hakemli Dergi)
50. The role of computers in writing process
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.5, sa.4, ss.58-66, 2006 (Hakemli Dergi)
51. Readability approaches Implications for Turkey
International Education Journal
, cilt.7, sa.3, ss.323-332, 2006 (Scopus)
52. Computer based social studies instruction A qualitative case study
Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.4, sa.4, ss.37-46, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
6. BİRİNCİ DİLDE ÜRETİCİ(AKTİF) KELİME BİLGİSİNİN GELİŞİMİ: “BİL BAKALIM KİM?” OYNAYALIM
1. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
16. İkinci sınıf öğrencilerinin resimli çocuk kitaplarına yönelik tepkilerinin boylamsal olarak incelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
17. Öğretmen adaylarının sık karşılaşacakları kavramlarla ilgili metaforlarının karşılaştırılması
15. Uluslararrası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
19. Resimli çocuk kitapları ve okur tepki teorisi
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
20. Teacher candidates perceptions about and experiences in an alternative teacher certification program
Pedagogical action for a European dimension in educator's induction approaches-PAEDEIA, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.36, (Özet Bildiri)
21. Yanlış analizi envanterinin ilköğretim okulları I kademe öğrencilerinin okumalarının değerlendirilmesinde kullanımı
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.851-856, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
8
1. SOCIAL STUDIES PRE-SERVICE TEACHERS’ VIEWS ON MEASUREMENT AND EVALUATION TOOLS
Contemporary Educational Tendencies in the 2nd Century of the Republic of Türkiye: Research and Practices, İNEL YUSUF, KILCAN BAHADIR, ÇETİN TURHAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.319-336, 2024
2. STRATEGIES AND PROCEDURES FOR ASSESSING ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS’ READING SKILLS
Educational Research in the 2nd Century of the Republic of Türkiye, TÜRKER ABDULLAH, BENLİ ÖZDEMİR ESRA, ÇETİN TURHAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.105-115, 2024
5. PRE-SERVICE TEACHERS’ METAPHORS ABOUT THE MOTHER, FATHER, AND FAMILY CONCEPTS
The Pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences, Çetin Turhan, İnel Yusuf, Gürgil Fitnat, Editör, SRA, Klaipeda, ss.148-158, 2021
6. Design Based Research and Formative Experiment Studies in Social Studies Teaching
New Horizons in Social Studies Education, Turhan Çetin, Bahadır Kılcan, Yunus İnel, Osman Çepni, Editör, SRA Academic Publishing, Klaipeda, ss.380-394, 2020
7. Development of the Middle School Students’ Skill of Drawing and Interpreting Tables, Graphs, and Diagrams: A Design-Based Research Study
New Horizons in Social Studies Education, Turhan Çetin, Bahadır Kılcan, Yunus İnel, Osman Çepni,, Editör, SRA Academic Publishing, Klaipeda, ss.113-132, 2020