SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A Content Analysis on the Biographical Books Prepared for Children
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.28, sa.2, ss.116-131, 2013 (SSCI)
A Content Analysis of International Children's Picture Books: Representation of Poverty
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.11, sa.43, ss.37-52, 2011 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
OKUL ÖNCESI ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOCUK EDEBİYATI VE RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARI İLE İLGİLİ METAFORLARI
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.17, sa.67, ss.1206-1221, 2018 (Hakemli Dergi)
Ekran Okumada Bir Yol: Ağ Araştırması’na Dayalı Öğretim Yoluyla Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Geliştirilmesi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.591-635, 2018 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğrencilerinin Resimli Çocuk Kitaplarını Sözlü Olarak Anlatma Becerilerinin Değerlendirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.29-43, 2017 (Hakemli Dergi)
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİ VERİCİ RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARINA YÖNELİK TEPKİLERİ
Journal of Anatolian Cultural Research
, cilt.1, sa.2, ss.20-39, 2017 (Hakemli Dergi)
The Effect of Digital Storytelling in Improving the Third Graders Writing Skills
INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION
, cilt.9, sa.1, ss.59-86, 2016 (Scopus)
Sınıf öğretmeni adaylarının elektronik ortamlarda okuma becerilerinin değerlendirilmesi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.8, sa.37, ss.734-746, 2015 (Hakemli Dergi)
Pre Service Teachers Retrospective and Prospective Evaluations Program Self and Teaching Profession
International Journal of Progressive Education
, cilt.11, sa.1, ss.59-72, 2015 (Hakemli Dergi)
Akıcılığı geliştirme programının ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin okuma ve anlama becerileri üzerindeki etkisi
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.3, sa.2, ss.26-43, 2014 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının Türkçe ve öğrenme alanları ile ilgili metaforları
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, ss.1-18, 2013 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının okuma tutumları
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
, cilt.1, sa.2, ss.80-88, 2013 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının ideal öğretmen ve mesleki yeterliklerle ilgili değerlendirmeleri
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.4, ss.318-334, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının akıcı okumanın öğretimi ve değerlendirilmesi ile ilgili algıları
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.40, ss.46-58, 2012 (Hakemli Dergi)
5 sınıf öğrencilerinin yeni okur yazarlık stratejilerini uygulayabilme becerilerinin değerlendirilmesi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.105-125, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının 1 5 sınıf öğrencilerine yönelik hazırladıkları sesli okuma kayıtlarının prozodi yeterlikleri açısından Değerlendirilmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.3, ss.759-774, 2011 (Hakemli Dergi)
Türkçe öğretiminde ölçme ve değerlendirme
Eğitimci Öğetmen Dergisi
, cilt.7, ss.6-9, 2011 (Hakemli Dergi)
Çocuk dergileri üzerine bir içerik analizi Bilim Çocuk ve National Geographic Kids
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.27-38, 2011 (Hakemli Dergi)
The selection of quality content area textbooks
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, ss.99-110, 2009 (Hakemli Dergi)
Boşluk tamamlama testinin okuma düzeyini ve okunabilirliği ölçmede kullanılması
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.105-126, 2009 (Hakemli Dergi)
Help for Vlad Reading assessment and improvement
Practically Primary
, cilt.12, sa.1, ss.41-43, 2007 (Hakemli Dergi)
Readability approaches Implications for Turkey
International Education Journal
, cilt.7, sa.3, ss.323-332, 2006 (Scopus)
The role of computers in writing process
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.5, sa.4, ss.58-66, 2006 (Hakemli Dergi)
Computer based social studies instruction A qualitative case study
Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.4, sa.4, ss.37-46, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
BİRİNCİ DİLDE ÜRETİCİ(AKTİF) KELİME BİLGİSİNİN GELİŞİMİ: “BİL BAKALIM KİM?” OYNAYALIM
1. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018
İkinci sınıf öğrencilerinin resimli çocuk kitaplarına yönelik tepkilerinin boylamsal olarak incelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
Öğretmen adaylarının sık karşılaşacakları kavramlarla ilgili metaforlarının karşılaştırılması
15. Uluslararrası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
Resimli çocuk kitapları ve okur tepki teorisi
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015
Teacher candidates perceptions about and experiences in an alternative teacher certification program
Pedagogical action for a European dimension in educator's induction approaches-PAEDEIA, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.36
Yanlış analizi envanterinin ilköğretim okulları I kademe öğrencilerinin okumalarının değerlendirilmesinde kullanımı
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.851-856