Yayınlar & Eserler

Makaleler 52
Tümü (52)
SCI-E, SSCI, AHCI (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (2)
Scopus (19)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (16)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 21

1. Velilerin Ev Ödevleri İle İlgili Metaforları ve Düşünceleri

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.125-129, (Tam Metin Bildiri)

2. DİJİTAL YERLİLERİN TEKNOLOJİ VE SOSYAL MEDYA HAKKINDAKİ ALGILARI: OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SAHİP OLDUKLARI METAFORLARIN İNCELENMESİ

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.64, (Özet Bildiri)

3. A Deconstruction of Stories with Preschoolers: An example of the Little Red Riding Hood

Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2018), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1207-1208, (Özet Bildiri)

4. İlkokul 4. sınıf öğrencilerine yazarı sorgulama stratejisi öğretimi.

XVII. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu., Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

6. BİRİNCİ DİLDE ÜRETİCİ(AKTİF) KELİME BİLGİSİNİN GELİŞİMİ: “BİL BAKALIM KİM?” OYNAYALIM

1. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

7. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOCUK EDEBİYATI VE RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARI İLE İLGİLİ METAFORLARI

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH-2017), Sakarya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2017, ss.358, (Özet Bildiri)

8. Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Yazılı Anlatımlarının Değerlendirilmesi

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH-2017), Sakarya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2017, ss.359, (Özet Bildiri)

9. İlkokul 3. sınıf öğrencilerinin resimli çocuk kitaplarına verdikleri tepkiler

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-EYFOR 8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

10. Ağ Araştırması’na (WebQuest) dayalı öğretim yoluyla okuduğunu anlama becerisi ve okuma stratejileri üstbilişsel farkındalığının gelişimi

1. Uluslarası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

12. Children’s Reading Response to Environmental Problems: Preschool Through Primary Grades

5th International Early Childhood Education Congress (IECEC 2017), Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.478, (Özet Bildiri)

13. Inside, Outside and Around Pictures

20th European Conference on Literacy, Madrid, İspanya, 3 - 06 Temmuz 2017, ss.235-236, (Özet Bildiri)

14. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİ VERİCİ RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARINA YÖNELİK TEPKİLERİ

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu(USEAS 2017), 24 - 28 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

15. 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama ve problem kurma becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi

7th International Congress of Research in Education ULEAD-2017, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

16. İkinci sınıf öğrencilerinin resimli çocuk kitaplarına yönelik tepkilerinin boylamsal olarak incelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

17. Öğretmen adaylarının sık karşılaşacakları kavramlarla ilgili metaforlarının karşılaştırılması

15. Uluslararrası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

18. Preliterare preschoolers oral explanations and visual narratives in response to picture books

OMEP European Conference, Canterbury, Birleşik Krallık, 5 - 07 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

19. Resimli çocuk kitapları ve okur tepki teorisi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

20. Teacher candidates perceptions about and experiences in an alternative teacher certification program

Pedagogical action for a European dimension in educator's induction approaches-PAEDEIA, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.36, (Özet Bildiri)

21. Yanlış analizi envanterinin ilköğretim okulları I kademe öğrencilerinin okumalarının değerlendirilmesinde kullanımı

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.851-856, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. SOCIAL STUDIES PRE-SERVICE TEACHERS’ VIEWS ON MEASUREMENT AND EVALUATION TOOLS

Contemporary Educational Tendencies in the 2nd Century of the Republic of Türkiye: Research and Practices, İNEL YUSUF, KILCAN BAHADIR, ÇETİN TURHAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.319-336, 2024

2. STRATEGIES AND PROCEDURES FOR ASSESSING ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS’ READING SKILLS

Educational Research in the 2nd Century of the Republic of Türkiye, TÜRKER ABDULLAH, BENLİ ÖZDEMİR ESRA, ÇETİN TURHAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.105-115, 2024

3. OKUMA BECERİLERİ VE ARTTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİ

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XVII, Hüseyin Erol, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.135-149, 2023

4. USING WEB 2.0 TOOLS IN EDUCATION

Research on Social Studies Education in the 100th Year of the Republic of Turkey, Gökçe Kılıçoğlu & Turhan Çetin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-14, 2023

5. PRE-SERVICE TEACHERS’ METAPHORS ABOUT THE MOTHER, FATHER, AND FAMILY CONCEPTS

The Pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences, Çetin Turhan, İnel Yusuf, Gürgil Fitnat, Editör, SRA, Klaipeda, ss.148-158, 2021

6. Design Based Research and Formative Experiment Studies in Social Studies Teaching

New Horizons in Social Studies Education, Turhan Çetin, Bahadır Kılcan, Yunus İnel, Osman Çepni, Editör, SRA Academic Publishing, Klaipeda, ss.380-394, 2020

7. Development of the Middle School Students’ Skill of Drawing and Interpreting Tables, Graphs, and Diagrams: A Design-Based Research Study

New Horizons in Social Studies Education, Turhan Çetin, Bahadır Kılcan, Yunus İnel, Osman Çepni,, Editör, SRA Academic Publishing, Klaipeda, ss.113-132, 2020

8. Comparing printed and electronic storybook reading activities in classrooms. primary and preschool pre-service teachers’xx reading prosodies and preferences

New Horizons in Educational Sciences- I, Turhan Çetin, Almasa Mulalic, Ayfer Şahin, Nudzejma Obralic, Editör, Lambert Academic Publishing, Beau Bassin, ss.183-205, 2018