Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Velilerin Ev Ödevleri İle İlgili Metaforları ve Düşünceleri

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.125-129

DİJİTAL YERLİLERİN TEKNOLOJİ VE SOSYAL MEDYA HAKKINDAKİ ALGILARI: OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SAHİP OLDUKLARI METAFORLARIN İNCELENMESİ

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.64

A Deconstruction of Stories with Preschoolers: An example of the Little Red Riding Hood

Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2018), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1207-1208

İlkokul 4. sınıf öğrencilerine yazarı sorgulama stratejisi öğretimi.

XVII. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu., Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOCUK EDEBİYATI VE RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARI İLE İLGİLİ METAFORLARI

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH-2017), Sakarya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2017, ss.358

Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Yazılı Anlatımlarının Değerlendirilmesi

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH-2017), Sakarya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2017, ss.359

İlkokul 3. sınıf öğrencilerinin resimli çocuk kitaplarına verdikleri tepkiler

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-EYFOR 8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Kasım 2017

Children’s Reading Response to Environmental Problems: Preschool Through Primary Grades

5th International Early Childhood Education Congress (IECEC 2017), Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.478

Inside, Outside and Around Pictures

20th European Conference on Literacy, Madrid, İspanya, 3 - 06 Temmuz 2017, ss.235-236

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİ VERİCİ RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARINA YÖNELİK TEPKİLERİ

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu(USEAS 2017), 24 - 28 Nisan 2017

4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama ve problem kurma becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi

7th International Congress of Research in Education ULEAD-2017, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017

İkinci sınıf öğrencilerinin resimli çocuk kitaplarına yönelik tepkilerinin boylamsal olarak incelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016

Öğretmen adaylarının sık karşılaşacakları kavramlarla ilgili metaforlarının karşılaştırılması

15. Uluslararrası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016

Preliterare preschoolers oral explanations and visual narratives in response to picture books

OMEP European Conference, Canterbury, Birleşik Krallık, 5 - 07 Mayıs 2016

Resimli çocuk kitapları ve okur tepki teorisi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015

Teacher candidates perceptions about and experiences in an alternative teacher certification program

Pedagogical action for a European dimension in educator's induction approaches-PAEDEIA, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.36

Kitap & Kitap Bölümleri

Comparing printed and electronic storybook reading activities in classrooms. primary and preschool pre-service teachers’xx reading prosodies and preferences

New Horizons in Educational Sciences- I, Turhan Çetin, Almasa Mulalic, Ayfer Şahin, Nudzejma Obralic, Editör, Lambert Academic Publishing, Beau Bassin, ss.183-205, 2018