Akademik Unvanlar
-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2014 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2009 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2006 - 2009 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Yönetimsel Görevler
-
2013 - 2016 Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
Akademi Dışı Deneyim
-
2006 - 2009 Yrd.Doç.Dr.
Gazi Üniversitesi
-
2006 - 2009 Araş.Gör.
Gazi Üniversitesi
-
1998 - 1999 Program Geliştirmeci
Milli Eğitim Bakanlığı
-
1994 - 1999 Sınıf Öğretmeni
Milli Eğitim Bakanlığı
Yönetilen Tezler
-
Dinleme motivasyonu ile dinlediğini anlama ve anlatma becerileri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Ulusoy M. (Danışman)
-
Arttırılmış gerçeklik temelli hikayelerin okuma becerileri üzerindeki etkisi: Biçimlendirici deney araştırması
Ulusoy M. (Danışman)
-
Okuduğunu anlama ile akıcı okuma, okur benlik algısı, okumaya adanmışlık ve okuyucu tepkisi ilişkileri
Ulusoy M. (Danışman)
-
Etkinlik temelli şiir çalışmalarının akıcı okuma, yaratıcı yazma ve tutumlara etkisi
ULUSOY M. (Danışman)
M.RAZGATLIOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Türkçe dersinde ağ araştırması'na dayalı öğretim: Bir eylem araştırması
ULUSOY M. (Danışman)
-
Bilgisayarda yazma çalışmaları sonrasında verilen geribildirimin dördüncü sınıf öğrencilerinin yazma becerilerine etkisi
ULUSOY M. (Danışman)
M.CEYLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Bilgisayarda Yazma Çalışmaları Sonrasında Verilen Geribildirimin Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerine Etkisi
ULUSOY M. (Danışman)
-
Sınıf öğretmeni adaylarının hikâye yazma ve hikâye öğretimi konularındaki bilgi ve beceri düzeylerinin değerlendirilmesi
ULUSOY M. (Danışman)
-
İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin yazma becerilerinin gelişiminde dijital hikayelerin etkisi
ULUSOY M. (Danışman)
-
Öğrenme stillerine uygun sözcük ve kalıp söz öğretimi üzerine bir eylem araştırması
ULUSOY M. (Danışman)
-
Akıcılığı geliştirme programının ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin okuma ve anlama becerileri üzerindeki etkisi
ULUSOY M. (Danışman)
-
Sınıf öğretmeni adaylarının elektronik ortamlarda okuma becerilerinin değerlendirilmesi
ULUSOY M. (Danışman)
-
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin boşluk tamamlama tekniğiyle belirlenen okuma seviyeleri ile okuduğunu anlama düzeylerinin karşılaştırılması
ULUSOY M. (Danışman)