Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1997 - 2004
1997 - 2004Doktora
Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Dr), Türkiye
1994 - 1997
1994 - 1997Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
1991 - 1994
1991 - 1994Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2004
2004Doktora
Lise II. Sınıf Öğrencilerinin Çözünme Konusundaki Kavramsal Algılamalarına, Kimya Başarılarına, İlgi ve Tutumlarına Yapılandırıcı Yaklaşıma Dayalı Rol Yaparak Öğrenme (Rol Play) Öğretim Metodunun Etkisi
Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Dr)
1997
1997Yüksek Lisans
Bazı alifatif aminlerin protonasyon sabitlerinin çeşitli dioksan-su ortamlarında potansiyometrik metotla tayini
Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Öğretmen Eğitimi
Ortaöğretim Alan Öğretmenliği
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorProf. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2014 - 2019
2014 - 2019Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2007 - 2014
2007 - 2014Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2004 - 2007
2004 - 2007Öğretim Görevlisi Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
1996 - 2004
1996 - 2004Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
1995 - 1996
1995 - 1996Araştırma Görevlisi
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Kimya Bölümü
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorFakülte Eğitim-Öğretim Komisyonu Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorEnstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorStaj Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2013 - 2014
2013 - 2014Merkez Müdür Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Akademi Dışı Deneyim
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDanışma ve Değerlendirme Kurulu Üyesi
TÜBİTAK, TÜBİTAK, Bilim Merkezleri, Danışma ve Değerlendirme Kurulu Üyesi
Yönetilen Tezler
2020
2020Yüksek Lisans
Kımya Öğretmen Adaylarının Alkanlar Konusunda kı Akademik Başarılarına Eğitsel Oyunların Etkısı
Kavak N. (Danışman)
H.TOĞRU(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Lise öğrencilerinin kimyasal reaksiyonlar konusundaki zihinsel döndürme becerilerine bilgisayar destekli öğretim ve somut nesnelerin etkisi
KAVAK N. (Danışman)
E.DÜZKAYA(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Fatih Projesi kapsamında pilot okul olarak belirlenen ortaöğretim kurumlarında çalışan kimya öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterlikleri
KAVAK N. (Danışman)
Ç.KARAKAYA(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Kimya öğretmen adaylarının özel alan yeterliklerinin araştırılması
KAVAK N. (Danışman)
S.GÜNEŞ(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Yatılı ilköğretim bölge okullarındaki fen ve teknoloji laboratuvarlarının durumu
KAVAK N. (Danışman)
C.EMİK(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümü Kimya Eğitimi Anabilim Dalı öğrenci profili
KAVAK N. (Danışman)
M.ARIK(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLARI EĞİTİMİ BÖLÜMÜ KİMYA EĞİTİMİ ANABİLİM DALI ÖĞRENCİ PROFİLİ
KAVAK N. (Danışman)
M.ARIK(Öğrenci)
Makaleler
2024
20241. Enhancing Chemistry Education for Students through a Novel Card Game: Compound Chain
Tursyngozhayev K., KAVAK N., Akhmetov N. K.
Journal of Chemical Education
, cilt.101, sa.3, ss.1367-1372, 2024 (SCI-Expanded, Scopus)
2024
20242. Developing the Professional Competence of Future Chemistry Teachers through Digital Technologies: A Case Study of Kazakhstan
Karmanova A., Madybekova G., KAVAK N., Ualikhanova B., Zharylkassyn A., Umarova Z.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND EDUCATION TECHNOLOGY , cilt.14, 2024 (Scopus)
2023
20233. Importance of digital technology application in the development of professional competence of future chemistry teachers
Karmanova A., Madybekova G., KAVAK N.
Karagandy University of the name of academician E.A. Buketov , cilt.109, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Engineering Design-Based Thematic Activities: Investigation of Pre-Service Science Teachers' Entrepreneurship Mindsets
Kıyıcı G., Canbazoğlu Bilici S., Yamak H., Kavak N.
Science Insights Education Frontiers (SIEF) , cilt.11, sa.2, ss.1531-1549, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20215. Organosliding Game: Organic Compounds Maker
KAVAK N., YAMAK H., Togru H.
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
, cilt.98, sa.8, ss.2596-2602, 2021 (SCI-Expanded, Scopus)
2020
20206. Development of The Stem Career Interest Scale for High School Students
KIZILAY E., YAMAK H., KAVAK N.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20207. ANALYSIS OF THE FEMALE STUDENT PROFILES WHO CONSIDER CHOOSING STEM CAREERS
KIZILAY E., YAMAK H., KAVAK N.
International Journal of Curriculum and Instruction , 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20198. Motivation Scale for STEM Fields
KIZILAY E., YAMAK H., KAVAK N.
Journal of Computer and Education Research , cilt.7, sa.14, ss.540-557, 2019 (TRDizin)
2019
20199. STEM Career Preferences of the Anatolian High School Students from Different Socioeconomic Levels
KIZILAY E., YAMAK H., KAVAK N.
Journal of Educational Issues
, cilt.5, sa.2, ss.58-72, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201910. High school students that consider choosing science, technology, engineering, and mathematics (STEM) fields for their university education
KIZILAY E., YAMAK H., KAVAK N.
Science Education International , cilt.30, sa.1, ss.4-10, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201811. The Effect of Design Based Learning on Pre-service Science Teachers’ Decision Making Skills
BOZKURT ALTAN E., YAMAK H., KIRIKKAYA E., KAVAK N.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.6, sa.12, ss.2888-2906, 2018 (Scopus)
2017
201712. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutumlarının Gelişiminde Mikro Öğretimin Etkisi
KARTAL T., YAMAK H., KAVAK N.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.30, sa.2, ss.881-907, 2017 (TRDizin)
2017
201713. Mikro Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgileri Üzerindeki Etkisi
KARTAL T., YAMAK H., KAVAK N.
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.3, ss.740-771, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201714. The Opinions of Prospective Science Teachers Regarding STEM Education: The Engineering Design Based Science Education
HACIOĞLU Y., YAMAK H., KAVAK N.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.37, sa.2, ss.649-684, 2017 (TRDizin)
2016
201615. Picture Chem: Playing a Game To Identify Laboratory Equipment Items and Describe Their Use
Kavak N., Yamak H.
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
, cilt.93, ss.1253-1255, 2016 (SCI-Expanded, Scopus)
2016
201616. Pre Service Science Teachers Cognitive Structures Regarding Science Technology Engineering Mathematics STEM and Science Education
HACIOĞLU Y., YAMAK H., KAVAK N.
Journal of Turkish Science Education , 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201617. Mühendislik Tasarım Temelli Fen Eğitimi ile İlgili Öğretmen Görüşleri
HACIOĞLU Y., YAMAK H., KAVAK N.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2016 (TRDizin)
2013
201318. Technological Pedagogical Content Knowledge Self-Efficacy Scale (TPACK-SeS) for Pre-Service Science Teachers: Construction, Validation, and Reliability
BİLİCİ S. C., YAMAK H., KAVAK N., Guzey S. S.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.13, sa.52, ss.37-60, 2013 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2013
201319. Karikatürlerle yapılan matematik öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi
GÜLER H. K., ÇAKMAK D., KAVAK N.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.26, sa.1, ss.149-160, 2013 (TRDizin)
2012
201220. ChemOkey: A Game To Reinforce Nomenclature
Kavak N.
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
, cilt.89, sa.8, ss.1047-1049, 2012 (SCI-Expanded, Scopus)
2012
201221. ChemPoker
Kavak N.
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
, cilt.89, sa.4, ss.522-523, 2012 (SCI-Expanded, Scopus)
2010
201022. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Maddenin Tanecikli Yapısı Ünitesine Ait Konu Alan Bilgileri ile Pedagojik Alan Bilgileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., YAMAK H., KAVAK N.
İlköğretim Online, , cilt.9, sa.1, ss.275-291, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200923. Spectrophotometric Determination of Levofloxacin in Pharmaceutical Formulations
Goelcue A., Dolaz M., Kocak B., Kavak N., Demirelli H.
ASIAN JOURNAL OF CHEMISTRY
, cilt.21, sa.1, ss.528-540, 2009 (SCI-Expanded, Scopus)
2009
200924. Potentiometric Studies on Nickel(II), Copper(II) and Zinc(II) Metal Complexes with New Schiff Bases Containing Cyclobutane and Thiazole Groups in 60% Dioxane-Water Mixture
Altun Y., Koeseoglu F., Demirelli H., Yilmaz I., Cukurovali A., KAVAK N.
JOURNAL OF THE BRAZILIAN CHEMICAL SOCIETY
, cilt.20, sa.2, ss.299-308, 2009 (SCI-Expanded, Scopus)
2009
200925. Spectroscopic, Analytical and Biological Properties of New Copper(II) Complexes of Antiviral Drug 2-Amino-1,9-dihydro-9-[(2-hydroxyethoxy)methyl]-6H-purin-6-one (Acyclovir)
Gölcü A., Dolaz M., Kocak B., Demirelli H., Kavak N., Tumer M.
ASIAN JOURNAL OF CHEMISTRY
, cilt.21, sa.1, ss.337-354, 2009 (SCI-Expanded, Scopus)
2007
200726. Maddenin Tanecikli Doğası Hakkında İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin İmaj Oluşturmalarına Rol Oynama Öğretim Yönteminin Etkisi
KAVAK N.
G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.27, sa.2, ss.327-339, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200727. Yapılandırıcı Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Rol Oynama Öğretim Yönteminin Avantaj ve Dezavantajları
KAVAK N., KÖSEOĞLU F.
G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.27, sa.2, ss.309-325, 2007 (Hakemli Dergi)
2006
200628. Fen Teknoloji Okuryazarlığı ve İnformal Fen Eğitimi Gazetelerin Potansiyel Rolü
Kavak N., Tufan Y., Demirelli H.
G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.26, sa.3, ss.17-28, 2006 (Hakemli Dergi)
2004
200429. Potentiometric studies of copper(II) complexes of some substituted benzylidene-2-hydroxyanilines in dioxane-water media
Demirelli H., Koseoglu F., Kavak N.
JOURNAL OF SOLUTION CHEMISTRY
, cilt.33, sa.11, ss.1467-1479, 2004 (SCI-Expanded, Scopus)
2004
200430. Fen Öğretiminde Yapılandırıcı Yaklaşım
KÖSEOĞLU F., KAVAK N.
G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.21, sa.1, ss.139-148, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. KİMYA EĞİTİMİNDE STEM UYGULAMALARINA BİR BAKIŞ: LİTERATÜR TARAMASI
YAMAK H., KAVAK N., KIYICI G.
VIth International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2019
20192. STEM kariyerlerini tercih etmeyi düşünen kız öğrenci profillerinin incelenmesi
KIZILAY E., YAMAK H., KAVAK N.
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
20193. Sınıf Öğretmenlerinin Metaforik Algıları: Yaşam Boyu Öğrenme, StemA ve İlgili KavramlarI
YAMAK H., KAVAK N., KIYICI G.
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2018
20184. STEM fields that high school students consider to choose for university education
KIZILAY E., YAMAK H., KAVAK N.
World STEM Education Conference, 8 - 10 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2018
20185. A study of motivation scale for STEM fields development for students in high schools
KIZILAY E., YAMAK H., KAVAK N.
World STEM Education Conference, 8 - 10 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2018
20186. The Effects of STEM Education on the Critical Thinking Skills of Prospective Science Teachers
HACIOĞLU Y., YAMAK H., KAVAK N.
World Science Technology Engineering and Mathematics (STEM) Education Conference, 8 - 10 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2018
20187. STEM alanlarına yönelik kariyer ilgi ölçeği geliştirme çalışması
KIZILAY E., YAMAK H., KAVAK N.
X. International Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2016
20168. Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi TPAB nin kavramsal çerçevesi ile fen alanına özgü olmayan ancak fen eğitim öğretim sürecinde etkili bir şekilde kullanılabilecek teknolojiler ve fen alanına özgü teknolojilerin kullanımına yönelik bilgi ve tecrübe kazandırmak
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., YADİGAROĞLU M., KARAHAN E., YAMAK H., KAVAK N.
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
2016
20169. Mühendislik tasarım temelli fen eğitiminin fen bilgisi öğretmenadaylarının bilimsel yaratıcılıklarına etkisi
HACIOĞLU Y., YAMAK H., KAVAK N.
ERPA International Congresses on Education, 2 - 04 Haziran 2016
2016
201610. Picture chem Deney malzemelerini tanıtma oyunu
KAVAK N., YAMAK H.
ERPA International Congresses on Education, 2 - 04 Haziran 2016
2015
201511. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mühendislik Tasarım Temelli Fen Eğitimi İle İlgili Görüşleri
HACIOĞLU Y., YAMAK H., KAVAK N.
EJER CONGRESS 2015, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1018-1019, (Özet Bildiri)
2014
201412. Fen bilgisi öğretmenliği lisans programının teknolojik pedagojik alan bilgisi açısından incelenmesi
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., KAVAK N.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1094, (Özet Bildiri)
2014
201413. Fen ve teknoloji öğretmenlerine teknolojik pedagojik alan bilgisi kazandırma amaçlı eğitim uygulamaları
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., BARAN E., YAMAK H., KAVAK N.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1090, (Özet Bildiri)
2014
201414. The impact of science methods course on preservice science teachers technological pedagogical content knowledge
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., YAMAK H., KAVAK N., GUZEY S.
2014 The National Association for Research in Science Teaching (NARST) Annual International Conference, PITTSBURGH, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, ss.112, (Özet Bildiri)
2013
201315. Engineering design applications in pre-service science teacher training
BOZKURT ALTAN E., YAMAK H., KIRIKKAYA E., KAVAK N.
THE INTERNATIONAL ORGANIZATION FOR SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION (IOSTE), 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.48, (Özet Bildiri)
2013
201316. Barriers to technology integration for pre service science teachers
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., YAMAK H., KAVAK N.
The Europen Conference on Educational Research (ECER) 2013, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
2013
201317. Evaluation of the Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) Framework Using Structural Equation Modeling
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., GUZEY S. S., BULUT O., YAMAK H., KAVAK N.
AERA 2013 Annual Meeting, 17 Nisan - 01 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)
2013
201318. Evaluation of the Technological Pedagogical Content Knowledge TPACK framework using structural equation modeling
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., GUZEY S., BULUT O., YAMAK H., KAVAK N.
The American Educational Research Association (AERA ) 2013 Annual Meeting, San-Francisco, Kostarika, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)
2013
201319. Changes in pre-service sicence teachers self efficacy toward technological pedagogical content knowledge
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., GUZEY S. S., YAMAK H., KAVAK N.
2013 NARST Annual International Conference, 6 - 09 Nisan 2013
2013
201320. Changes in pre service science teachers self efficacy toward technological pedagogical content knowledge
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., GUZEY S., YAMAK H., KAVAK N.
2013 The National Association for Research in Science Teaching (NARST) Annual International Conference, PUERTO RICO, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Nisan 2013, (Özet Bildiri)
2013
201321. A Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK)-Based Lesson Plan Assessment Instrument
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., GUZEY S. S., DONNA J. D., ROEHRİG G., KARAHAN E., YAMAK H., et al.
The Association for Science Teacher Education (ASTE) 2013 International Conference, 9 - 12 Ocak 2013
2013
201322. A Technological Pedagogical Content Knowledge TPACK based lesson plan assessment instrument
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., GUZEY S., DONNA J., ROEHRIG G., KARAHAN E., YAMAK H., et al.
The Association for Science Teacher Education (ASTE) 2013 International Conference, Charlestown, Saint Kitts Ve Nevis, 9 - 12 Ocak 2013, (Özet Bildiri)
2012
201223. Fen bilgisi öğretmen adaylarını teknolojik pedagojik alan bilgisine sahip öğretmenler olarak nasıl yetiştirebiliriz
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., YAMAK H., KAVAK N.
IHES2012 Uluslararası Yükseköğretim Sempozyumu, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2012, ss.97, (Özet Bildiri)
2012
201224. Fen bilgisi öğretmen adaylarını teknolojik pedagojik alan bilgisine sahip öğretmenler olarak nasıl yetiştirebiliriz
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., YAMAK H., KAVAK N.
IHES2012 Uluslararası Yükseköğretim Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 17 Ekim - 19 Temmuz 2012, ss.97, (Özet Bildiri)
2012
201225. Evaluating pre service science teachers self efficacy toward TPACK
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., YAMAK H., KAVAK N.
Colloquium on P-12 STEM Education Research, 9 Temmuz - 10 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201226. A TPACK observation protocol to evaluate pre service science teachers use of technology
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., GUZEY S., DONNA J., KARAHAN E., ROEHRİG G., YAMAK H., et al.
Colloquium on P-12 STEM Education Research, 9 - 10 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)
2012
201227. Fen bilgisi laboratuvarına yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik analizleri
YAMAK H., KAVAK N., CANBAZOĞLU BİLİCİ S., BOZKURT ALTAN E.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
2012
201228. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi İmajları
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., YAMAK H., KAVAK N.
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201229. Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi imajları
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., YAMAK H., KAVAK N.
Canbazoğlu Bilici, S., Yamak, H., Kavak, N.(2012). Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi imajları, X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201230. Fen bilgisi laboratuarına yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik analizleri
YAMAK H., KAVAK N., CANBAZOĞLU BİLİCİ S., BOZKURT ALTAN E., PEDER Z. B.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 26 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201231. Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi imajları
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., YAMAK H., KAVAK N.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 26 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201232. Fen ve teknoloji öğretmen eğitiminde pedagojik alan bilgisi Fen bilgisi öğretmen adaylarının ve fen ve teknoloji öğretmenlerinin pedagojik alan bilgilerinin değerlendirilmesi
ÖZEL M., CANBAZOĞLU BİLİCİ S., YAMAK H., KAVAK N.
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, ss.134, (Özet Bildiri)
2012
201233. The evaluation of primary and secondary teachers' opinions about in-service teacher training
KAVAK N., YAMAK H., BİLİCİ S. C., Bozkurt E., Darici O., Ozkaya Y.
4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3507-3511, (Tam Metin Bildiri)
2012
201234. Secondary school teachers' opinions about in-service teacher training: a focus group interview study
Bozkurt E., KAVAK N., YAMAK H., BİLİCİ S. C., Darici O., Ozkaya Y.
4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3502-3506, (Tam Metin Bildiri)
2011
201135. Examining pre-service science teachers' opinions about holistic approach in science: Electrical energy example
Yaylaci O. A., YAMAK H., KAVAK N.
3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2764-2770, (Tam Metin Bildiri)
2010
201036. Özel alan yeterlikleri Fizik kimya biyoloji ve matematik
YAMAK H., KAVAK N., YÜRÜK N., ÖZDEMİR E., BÜYÜKHAN M., CANBAZOĞLU BİLİCİ S.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010 - 25 Eylül 2008, ss.125, (Özet Bildiri)
2010
201037. Science Teacher’xxs Opinions on Alternative Assessment Methods
YAMAK H., BEKÇİ N., CANBAZOĞLU BİLİCİ S., KAVAK N.
12th Annual International Conference on Education, 24 - 27 Mayıs 2010
2010
201038. Frequency to the Use of Alternative Assessment Methods in Science: A Study with Science Teachers
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., BEKÇİ N., KAVAK N., YAMAK H.
12th Annual International Conference on Education, 24 - 27 Mayıs 2010
2010
201039. Science teacher s opinions on alternative assessment methods
YAMAK H., BEKCİ N., CANBAZOĞLU BİLİCİ S., KAVAK N.
12th Annual International Conference on Education, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.50, (Özet Bildiri)
2010
201040. Frequency to the use of alternative assessment methods in science A Study with science teachers
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., BEKCİ N., KAVAK N., YAMAK H.
12th Annual International Conference on Education, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.36, (Özet Bildiri)
2010
201041. Evaluation of Pre-Servıce Science Teachers’ Some Types of Knowledge by the Vignette
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., YAMAK H., KAVAK N.
The Second International Congress of Educational Research, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010
2010
201042. Fen bilgisi öğretmen adaylarının bazı bilgi türlerinin olay öyküleri ile değerlendirilmesi
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., YAMAK H., KAVAK N.
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1054-1064, (Tam Metin Bildiri)
2009
200943. Science teachers competencies about alternative assessment methods
YAMAK H., CANBAZOĞLU BİLİCİ S., KAVAK N., BEKCİ N.
European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, cilt.2, ss.369-375, (Tam Metin Bildiri)
2009
200944. Science Teachers’ Competencies about Alternative Assessment Methods
YAMAK H., CANBAZOĞLU BİLİCİ S., KAVAK N., BEKÇİ N.
European Science Education Research Association (ESERA), 30 Ağustos - 04 Eylül 2009
2009
200945. Turkish pre-service science teacher’ pedagogical content knowledge regarding the structure of matter
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., YAMAK H., KAVAK N.
The Sixteenth International Conference on Learning, 1 - 04 Temmuz 2009
2009
200946. Suggested Exemplary Texts and Instructional Activities Based on the Analysis of the Historical and Philosophical Dimensions of Hybridization Concept in Chemistry Textbooks
TUFAN Y., KAVAK N., SUSAM K. Y.
The Sixteenth International Conference on Learning, 1 - 04 Temmuz 2009
2009
200947. Turkish pre service science teacher pedagogical content knowledge regarding the structure of matter
CANBAZOĞLU BİLİCİ S., YAMAK H., KAVAK N.
The Sixteenth International Conference on Learning, BARSELONA, İspanya, 1 - 04 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)
2008
200848. Kimya Öğretmen adaylarının kimyanın doğası hakkındaki görüşleri
Bigin S., Güneş S., KAVAK N., TUFAN Y.
VIII. Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
2008
200849. 5E Öğrenme Döngüsü Modeline Dayalı Öğretim Etkinliklerinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Birinci Dereceden Bir Bilinmeyenli Denklemler Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi
HİCCAN B., ÇAKMAK D., KAVAK N., KILIÇ ÇAKMAK E.
International Conference on Education Sciences (ICES’08), 23 Temmuz - 25 Ağustos 2008
2008
200850. Hibritleşme Konusunun Tarihi ve Felsefi Boyutunun Kimya Ders Kitaplarında Sunumu ve Öğretmen Görüşleri
SUSAM K. Y., TUFAN Y., KAVAK N.
International Conference on Education Sciences (ICES’08), 23 Temmuz - 25 Ağustos 2008
2008
200851. The Effect of Portfolio Assessment on Students’ Science Achievement and Attitudes Toward Science
İNCE AKA E., GÜVEN YILDIRIM E., YAMAK H., YÜRÜK N., KAVAK N.
Conference of Asian Science Education – CASE 2008, 20 - 23 Şubat 2008
2008
200852. The effect of role-play instruction method in forming images about the concept of atom on students at class 7 in elementary school
BOZOĞLU M., YAMAK H., KAVAK N.
Conference of Asian Science Education – CASE 2008, 20 - 23 Şubat 2008
2006
200653. Ortaöğretim fizik kimya ve biyoloji öğretmenlerinin derslerde analoji kullanma sıklıkları ve karşılaşılan zorluklar
Sulu E., EKMEKCİ G., KAVAK N.
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara (2006)., Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
2004
200454. M E B İlköğretim 8 Sınıf Fen Bilgisi Ders Kitabının Fen Okur Yazarlığı Temaları Açısından Kantitatif Analizi
KÖSEOĞLU F., TÜMAY H., KAVAK N., BAYIR E.
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.85, (Özet Bildiri)
2004
200455. Conceptual Change Instrution in Particle Model Of Matter by Constructivist Role-Playing Strategy
KAVAK N., BAYIR E., KÖSEOĞLU F.
18th Internetional Conference on Chemical Education: Chemistry Education for the Modern World, 3 - 08 Ağustos 2004
2004
200456. The Effect of Predict-Observe-Explain Tasks on Pre-service Chemistry Teachers’ Conceptual Understanding about pH
KAVAK N., YAMAK H., ALTUN Y., KÖSEOĞLU F.
18th International Conference on Chemical Education: Chemistry Education for the Modern World, 3 - 08 Ağustos 2004
2004
200457. Teaching Chemistry with Games
KAVAK N., TÜMAY H., BAYIR E., TAŞDELEN U., KÖSEOĞLU F.
18th International Conference on Chemical Education: Chemistry Education for the Modern World, İstanbul, Türkiye, 3 - 08 Ağustos 2004, ss.377, (Özet Bildiri)
2003
200358. 8 Sınıf Fen Bilgisi Ders Kitabının Öğretim Yöntemi Açısından İncelenmesi ve Örnek Bir Kavramsal Değişim Metni
KÖSEOĞLU F., KAVAK N., BAYIR E., TÜMAY H.
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, cilt.3, ss.1637, (Tam Metin Bildiri)
2002
200259. Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayanan Etkili Bir Öğretim Yöntemi Tahmin Et Gözle Açıkla Su ile Buz Kaynatılabilir mi
KÖSEOĞLU F., TÜMAY H., KAVAK N.
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002
2002
200260. Fen eğitiminde kavramsal anlama için bir degerlendirme yöntemi Kelime çağrışımları ve gravimetrede uygulanışı
KÖSEOĞLU F., BAYIR E., KAVAK N.
V. Fen Bilimleri ve Matematik Egitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.144, (Özet Bildiri)
2002
200261. Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayanan Etkili Bir Öğretim Yöntemi Tahmin Et Gözle Açıkla Buz ile Su Kaynatılabilir mi
KÖSEOĞLU F., TÜMAY H., KAVAK N.
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.638, (Tam Metin Bildiri)
2002
200262. Tiyazol Grubu İçeren Bazı Schiff Bazlarının Protonasyon ve Ni(II), Cu(II), Zn(II) Komplekslerinin Kararlılık Sabitlerinin Potansiyometrik Metotla Tayini
YILMAZ İ., ÇUKUROVALI A., KAVAK N., YAMAK H., ALTUN Y., KÖSEOĞLU F.
XVI. Ulusal Kimya Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 16 Eylül 2002, (Özet Bildiri)
2002
200263. Üniversite Temel Kimya laboratuarlarında Öğrencilerin Başarısı Üzerine Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayalı Öğretim Yönteminin Etkisi
KÖSEOĞLU F., TÜMAY H., KAVAK N.
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.168, (Özet Bildiri)
2002
200264. Üniversite Temel Kimya Laboratuvarlarında Öğrencilerin Başarısı Üzerine Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayalı Öğretim Yönteminin Etkisi
KÖSEOĞLU F., TÜMAY H., KAVAK N.
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.168, (Özet Bildiri)
2001
200165. Kimya Öğretmen Adaylarının Buhar Basıncı ile ilgili Kavram Yanılgıları
KÖSEOĞLU F., TÜMAY H., KAVAK N.
XV. Ulusal Kimya Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2001
2000
200066. Analitik kimya laboratuvarlarında öğrencilerin tutum ve başarısına bulmaca aktivitelerinin etkisi
KÖSEOĞLU F., BAYIR E., KAVAK N.
XIV. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2000
2000
200067. Temel Kimya Laboratuvarlarında Yapılandırıcı Constructivist Metoda Dayalı Laboratuar Eğitimiyle Kimyasal Dengenin Öğretimi
KÖSEOĞLU F., TÜMAY H., KAVAK N.
XIV. Ulusal Kimya Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 10 - 15 Eylül 2000, ss.185, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Ulusal Projeler
KAVAK N., CANBAZOĞLU BİLİCİ S., EŞİCİ H., ÖZKUBAT U.
Ulusal ve Uluslararası Proje Hazırlama Öğretmen Rehber Kitabı, Şahin Salih, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.35-67, 2023
2023
20232. Ulusal Projeler
KAVAK N., CANBAZOĞLU BİLİCİ S., EŞİCİ H., ÖZKUBAT U.
ULUSAL VE ULUSLARARASI PROJE HAZIRLAMA ÖĞRETMEN REHBER KİTABI, Şahin Salih, Editör, TC MEB, Ankara, ss.35-69, 2023
2023
20233. Ulusal Projeler
ÖZKUBAT U., KAVAK N., CANBAZOĞLU BİLİCİ S., EŞİCİ H.
ULUSAL VE ULUSLARARASI PROJE HAZIRLAMA ÖGRETMEN REHBER KITABI, Prof.Dr. Salih ŞAHİN, Editör, MEB Yayınevi, Ankara, ss.35-67, 2023
2022
20224. Öğretmen adaylarının ters yüz öğrenmeye ilişkin görüşleri: Kimya- II Dersi Örneği.
Kıyıcı G., Canbazoğlu Bilici S., Yamak H., Kavak N.
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-III, Doğan Alev,Aydın Abdullah, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.59-78, 2022
2020
20205. Bireylerin Girişimcilik Becerisinin Geliştirilmesinde STEM Eğitimi Yaklaşımı
KIYICI G., YAMAK H., KAVAK N.
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış, İlbilge DÖKME, Semra BENZER, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.110-129, 2020
2019
20196. Çevre Eğitiminde Rol Oynama Etkinlikleri
YAMAK H., KAVAK N.
Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Mustafa HAMALOSMANOĞLU, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.287-307, 2019
2018
20187. Kimya Eğitiminde STEM Uygulamaları
YAMAK H., KAVAK N.
Okul Öncesinden Üniversiteye Kuram ve Uygulamada Stem Eğitimi, Devrim AKGÜNDÜZ, Editör, ANI Yayıncılık, Ankara, ss.221-249, 2018
2017
20178. Kimya Öğretiminde Rol Oynama Yönteminin Kullanımı
KAVAK N., YAMAK H.
Kimya Öğretimi: Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Pro. Dr. Alipaşa AYAS ve Prof. Dr. Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem AKADEMİ, ss.515-530, 2017
2015
201512. KİMYA ÖĞRETİMİNDE ROL OYNAMA YÖNTEMİNİN KULLANIMI
KAVAK N., YAMAK H.
Kimya Öğretimi Öğretmen Eğitimcileri Öğretmenler ve Öğretmen Adayları için İyi Uygulama Örnekleri, Alipaşa AYAS ve Mustafa SÖZBİLİR, Editör, Pegem AKADEMİ, ss.401-416, 2015
2011
201113. Ortaöğretim Kimya 11 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından onaylı ders kitabı ISBN 978 975 8192 32 8
KAVAK N.
Mega Yayıncılık, 2011
2003
200314. Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı için Bir Fen Ders Kitabı Nasıl Olmalı
Köseoğlu F., Atasoy B., Kavak N., Tümay H., Akkuş H., Kadayıfçı H., et al.
Asil Yayın Dağıtım LTD. ŞTİ., Ankara, 2003
Desteklenen Projeler
2023 - 2026
2023 - 2026Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mühendislik Tasarım Temelli Uygulamalara Yönelik Yeterliklerinin Geliştirilmesi İçin Hibrit Mentörlük Modeline Dayalı Mesleki Gelişim Programının Tasarlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Canbazoğlu Bilici S., Kavak N., Hacıoğlu Y., Yamak H., Öztürk N., Tan S., et al.
2019 - 2019
2019 - 2019Bilime Gönüllüyüm
TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı
(Proje Özeti)
Kavak N., Yamak H., Ay Z.(Yürütücü)
2019 - 2019
2019 - 2019Kimya Öğretmenlerine Yönelik Fetemm Eğitimi Ve Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
(Proje Özeti)
Kavak N., Yamak H., Tarkın Çelikkıran A.(Yürütücü)
2018 - 2018
2018 - 2018Dünya STEM Festivali
TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı
(Proje Özeti)
Kavak N., Yamak H., Akgündüz D.(Yürütücü)
2016 - 2016
2016 - 2016Fen Bilimleri Öğretmenlerine Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Kazandırma Amaçlı Eğitim Uygulamaları IV
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
(Proje Özeti)
Kavak N., Yamak H., Canbazoğlu Bilici S. (Yürütücü)
2014 - 2014
2014 - 2014Geleceğin Bilim İnsanları İçin Uygulamalı Bilim Okulu
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
(Proje Özeti)
Kavak N. (Yürütücü), Yamak H.
2013 - 2013
2013 - 2013Fen ve Teknoloji Öğretmenlerine Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Kazandırma Amaçlı Eğitim Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Yamak H., Karataş S., Selvi M., Kavak N., Canbazoğlu Bilici S. (Yürütücü)
2009 - 2013
2009 - 2013İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç, Eleştirel Düşünme ve Yaratıcı Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
KAVAK N. (Yürütücü)
2010 - 2012
2010 - 2012
Eğitim Personeli İçin Yenilenme Politikaları
AB Destekli Diğer Projeler
(Proje Özeti)
Kavak N., Yamak H., Aydoğan K., Özkaya Y.
2002 - 2005
2002 - 2005Temel Eğitimi Destek Programı (TEDP) İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersleri Öğretim Programlarının Geliştirmesi
AB Destekli Diğer Projeler
(Proje Özeti)
Kavak N., Çelik S.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Şubat 2023
Şubat 2023JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Kasım 2022
Kasım 2022JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Nisan 2022
Nisan 2022JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Eylül 2020
Eylül 2020JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Nisan 2019
Nisan 2019JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Ekim 2018
Ekim 2018JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Şubat 2016
Şubat 2016JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Aralık 2015
Aralık 2015JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Nisan 2015
Nisan 2015JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2013
Mayıs 2013JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 145
h-indeksi (WOS): 6
Jüri Üyelikleri
Ekim-2020
Ekim 2020Doçentlik Sınavı
Doçentlik Sınav Jürisi, Üniversitelerarası Kurul, Ekim 2020 - Gazi Üniversitesi
Mart-2020
Mart 2020Doçentlik Sınavı
Doçentlik Sınav Jürisi, Üniversitelerarası Kurul, Mart 2020 - Gazi Üniversitesi
Mart-2020
Mart 2020Doçentlik Sınavı
Doçentlik Sınav Jürisi, Üniversitelerarası Kurul, Mart 2020 - Gazi Üniversitesi
Ekim-2019
Ekim 2019Doçentlik Sınavı
Doçentlik Sınav Jürisi, Üniversitelerarası Kurul, Ekim 2019 - Gazi Üniversitesi
Ekim-2019
Ekim 2019