Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

The Research Agenda on Smart Grids: Foresights for Social Acceptance

ENERGIES , cilt.16, sa.18, ss.1-31, 2023 (SCI-Expanded) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier
Plum Print visual indicator of research metrics
PlumX Metrics
  • Citations
    • Citation Indexes: 9
  • Captures
    • Readers: 49
  • Mentions
    • Blog Mentions: 1
    • News Mentions: 1
see details
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Strategic Green Marketing for Smart Grids: Boosting Consumer Adoption of Sustainable Energy Technologies

13th International Conference on Renewable Energy Research and Applications (ICRERA 2024), Nagasaki, Japonya, 9 - 13 Kasım 2024

Digital Marketing Strategies for Smart Grids: Utilizing Online Platforms to Drive Awareness and Adoption

2024 13th International Conference on Renewable Energy Research and Applications (ICRERA), Nagasaki, Japonya, 9 - 13 Kasım 2024

21. Yüzyılda Yükseköğretimde Kalite Güvencesi: Yeni Nesil Üniversiteler için Stratejiler ve Uygulamalar

7. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı (The 7th International Higher Education Studies Conference- IHEC 2024), Ankara, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2024

Sürdürülebilir Bir Kalite Güvencesi için Sürekli ve Sistematik Bir İyileştirme Aracı: Kalite İyileştirme Planı

2024 THEQC INTERNATIONAL CONFERENCEON QUALITY ASSURANCE ANDACCREDITATION (ICQA), Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2024

Corporate Social Responsibility Communication: The Influence Of Social Marketing On Perceptions Of Sustainable Business Practices

8th International ICONTECH CONGRESS on Innovative Surveys in Positive Sciences, Baku, Azerbaycan, 16 Mart 2024

Green Consumerism: Analyzing the Effectiveness of Social Marketing in Promoting Sustainable Purchasing Behavior

4th International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies (ISSRIS’24), Bandırma, 13 Mart 2024

Patient-Centric Marketing in Healthcare: A Qualitative Explanatory Research Approach

12. Çukurova Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 9 - 12 Mart 2024

Yenilenebilir Enerji Pazarlamasında Stratejik Yönetim- Temiz Enerji Pazarı İçin Bir SWOT Analizi

HAGIA SOPHIA 7 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC STUDIES, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2024, ss.527

Understanding Influencer Marketing: Techniques, Results, And Developments In The Digital Era

5. ULUSLARARASI 5 OCAK SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Adana, Türkiye, 5 - 06 Ocak 2024, ss.364-376

The Role of Communication and Social Marketing in The Implementation of Renewable Energy Policies and Strategies

12th International Conference on Renewable Energy Research and Application, ICRERA2023, Oshawa, Kanada, 29 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.1-6 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

The Negative Social Impacts of Renewable Energy: A Key Consideration for a Successful Energy Transition

12th International Conference on Renewable Energy Research and Application, ICRERA2023, Oshawa, Kanada, 29 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.1-6 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Social Adoption of Smart Grids: The Research Agenda

ICSMARTGRID 2023 11th International Conference on Smart Grid, Paris, Fransa, 4 - 07 Haziran 2023 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Akıllı Ev Tekonolojilerinin Kabulü ve Yenilikçi Tüketici Davranışlarının Değerlendirilmesinde Anketler

V. Ulusal Mühendislikte Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Kongresi , Tokat, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2022, ss.131-136 Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar

Telemedicine Adoption for Social Health: Marketing Perspectives

Social, Human and Administrative Sciences -I (2025/1), ÖZOMAY ZAFER, Editör, Artikel Yayınevi, Ankara, ss.129-188, 2025

Integrating Social Work and Social Marketing for Effective Crisis Communıcatıon in Public Health

Social, Human and Administrative Sciences -I (2025/1), ÖZOMAY ZAFER, Editör, Artikel Yayınevi, Ankara, ss.61-107, 2025

Enerjide Sürdürülebilir Pazarlama

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanında Akademik Çalışmalar - I (2024/1), Doç. Dr.Cengiz KAHRAMAN, Editör, Artikel Akademi, İstanbul, ss.79-136, 2024

Personalized Marketing in The Digital Era: Strategies, Challenges, and Future Directions

Academic Research and Reviews in Social, Humanities and Administrative Sciences, KARKACIER, Prof. Dr. Osman, Editör, Plantus Publishing, Ankara, ss.319-338, 2023

Enerji Verimliliği ve Çevresel Sürdürülebilirlik Bağlamında Enerji Etiketi: Tüketici ve Pazar İçin Bir Analiz

İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler Cilt 1, İşseveroğlu Gülsün,Mete Mustafa,Şahin Cumhur, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.341-376, 2023

Pazarlamada Sürdürülebilirlik İletişimi

Marka Yolculuğu: Dijital Dönüşüm ve Sürdürülebilirlik I, Nur ÇAĞLAR ÇETİNKAYA, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.165-201, 2023

TikTok Marketing Mastery: Innovative Marketing Strategies for Global Brands in the Digital Age

Marka Yolculuğu: Dijital Dönüşüm ve Sürdürülebilirlik II, Nur ÇAĞLAR ÇETİNKAYA, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.139-155, 2023
Metrikler

Yayın

64

Atıf (WoS)

34

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

54

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

302

H-İndeks (Scholar)

10

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları