SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Yenilenebilir Enerji Pazarlamasında Stratejik Yönetim: Temiz Enerji Pazarı İçin Bir SWOT Analizi
Pearson Journal of Social Sciences and Humanities
, cilt.8, sa.27, ss.1047-1061, 2024 (Hakemli Dergi)
Healthcare Branding and Reputation Management Strategies for Organizational Success
TECHNIUM SOCIAL SCIENCES JOURNAL (TSSJ)
, sa.55, ss.26-53, 2024 (Hakemli Dergi)
The Digital Transformation: The Forty Years of Marketing Communication Research
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.197-229, 2024 (Hakemli Dergi)
IDENTIFYING PANDEMIC ERA CONSUMER TRENDS: SENTIMENT ANALYSIS OF SOCIAL MEDIA POSTS
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.61, ss.191-213, 2024 (Hakemli Dergi)
A Comprehensive Analysis of Influencer Types in Digital Marketing
International Journal of Management and Administration
, cilt.8, sa.15, ss.75-100, 2024 (Hakemli Dergi)
Renewable Energy Discourse on Social Media: A Cross-Platform Sentiment Analysis
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.466-480, 2023 (Hakemli Dergi)
Turkey’s Domestic Car TOGG in the Framework of New Trends in Electric Vehicles and Consumer Ethnocentrism
Balkan Journal of Electrical and Computer Engineering
, cilt.11, sa.2, ss.115-128, 2023 (Hakemli Dergi)
Analysis of Consumer Behavior towards Electric Vehicles: Intentions, Concerns, and Policies
Gazi Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi Part C: Tasarım ve Teknoloji
, cilt.11, sa.1, ss.161-183, 2023 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
21. Yüzyılda Yükseköğretimde Kalite Güvencesi: Yeni Nesil Üniversiteler için Stratejiler ve Uygulamalar
7. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı (The 7th International Higher Education Studies Conference- IHEC 2024), Ankara, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2024
Sürdürülebilir Bir Kalite Güvencesi için Sürekli ve Sistematik Bir İyileştirme Aracı: Kalite İyileştirme Planı
2024 THEQC INTERNATIONAL CONFERENCEON QUALITY ASSURANCE ANDACCREDITATION (ICQA), Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2024
"Yükseköğretim Kalite Güvencesi Süreçlerinde Paydaş Katılımına Sistematik Bir Yaklaşım: Alt Ölçüt-Paydaş İlişkilendirme Matrisi"
2024 THEQC INTERNATIONAL CONFERENCEON QUALITY ASSURANCE ANDACCREDITATION (ICQA), Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2024
Corporate Social Responsibility Communication: The Influence Of Social Marketing On Perceptions Of Sustainable Business Practices
8th International ICONTECH CONGRESS on Innovative Surveys in Positive Sciences, Baku, Azerbaycan, 16 Mart 2024
Green Consumerism: Analyzing the Effectiveness of Social Marketing in Promoting Sustainable Purchasing Behavior
4th International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies (ISSRIS’24), Bandırma, 13 Mart 2024
Patient-Centric Marketing in Healthcare: A Qualitative Explanatory Research Approach
12. Çukurova Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 9 - 12 Mart 2024
Akıllı Ev Tekonolojilerinin Kabulü ve Yenilikçi Tüketici Davranışlarının Değerlendirilmesinde Anketler
V. Ulusal Mühendislikte Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Kongresi , Tokat, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2022, ss.131-136
Kitap & Kitap Bölümleri
İki Şehrin Hikayesi
Elips Kitap, Ankara, 2005
100 Günde Şirketinizi Harekete Geçirin
Elips Kitap, Ankara, 2004
Ham Güç Petrol Politikaları ve Pazarı
Elips Kitap, Ankara, 2004
Müşteri Kraldır
Elips Kitap, Ankara, 2004
İslâm Toplumlarında Gelenek ve Değişim
Elips Kitap, Ankara, 2004