Yayınlar & Eserler

Makaleler 41
Tümü (41)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (5)
Scopus (14)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 36

1. Eco-Social Welfare and Green Transformation: Policy Integration for Just Transition and Social Sustainability

SEPDER II. Uluslararası Sosyal Politikalar Kongresi, Temrez, Özbekistan, 5 - 07 Aralık 2025, (Özet Bildiri)

2. Motivations and Barriers to Electric Vehicle Charging Station Adoption: A Consumer-Centered Perspective

14th International Conference on Renewable Energy Research and Applications (ICRERA 2025), Viyana, Avusturya, 27 - 30 Ekim 2025, (Tam Metin Bildiri)

3. Digitalization of Energy Communities: Participation, Social Capital, and Decision-Making on a Virtual Platform

14th International Conference on Renewable Energy Research and Applications (ICRERA 2025), V,yana, Avusturya, 27 - 30 Ekim 2025, (Tam Metin Bildiri)

4. From Centralization to Participation: Governance Patterns in Renewable Energy Transitions Across Europe and Asia

14th International Conference on Renewable Energy Research and Applications (ICRERA 2025), Viyana, Avusturya, 27 - 30 Ekim 2025, (Tam Metin Bildiri)

5. Renewable Energy Investments in Rural Areas: Socio-Economic Impacts, Governance, and Migration Dynamics

14th International Conference on Renewable Energy Research and Applications (ICRERA 2025), Viyana, Avusturya, 27 - 30 Ekim 2025, (Tam Metin Bildiri)

6. Yükseköğretim Yönetiminde Yapay Zekâ (YZ): Değişen Ekosistemde Kalite Güvencesi Ve Stratejik Yönetime YZEntegrasyonu

IHEC 2025 8. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, Ankara, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2025, (Özet Bildiri)

7. Virtual Reality as an Educational Tool for Renewable Energy Awareness: A Literature Review

SmartNets 2025 International Conference on Smart Applications, Communications and Networking, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Temmuz 2025, (Tam Metin Bildiri)

8. AI-Enhanced Gamification for Energy Efficiency: Strategies for Sustainable and Equitable Consumer Engagement

2025 IEEE 19th International Conference on Compatibility, Power Electronics and Power Engineering (CPE-POWERENG), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)

9. AI Agents in Renewable Energy Adoption: Addressing Barriers and Accelerating the Green Energy Transition

2025 IEEE 19th International Conference on Compatibility, Power Electronics and Power Engineering (CPE-POWERENG), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)

10. Energy Justice and the Social Determinants of Health: A Critical Examination of the Impact of Energy Poverty on Social Health

4. Sivas Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, Sivas, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)

11. Culturally Driven Renewable Energy Adoption: Cross-Regional Insights and Strategies for Inclusive Energy Transitions

13th International Conference on Smart Grid (icSmartGrid), Glasgow, İngiltere, 27 - 29 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)

13. Consumer Trust and Green Energy Marketing: Cultural Dimensions and Strategic Frameworks

13th International Conference on Smart Grid (icSmartGrid), Glasgow, İngiltere, 27 - 29 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)

15. Financial Incentives for Renewable Energy: Impact, Effectiveness, and Practices

13th International Conference on Smart Grid (icSmartGrid), Glasgow, İngiltere, 27 - 29 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)

16. Digital Health Literacy And Social Health Inequalities: Bridging Gaps In Social Welfare Through Equitable Policy Design

11. Uluslararası Göbeklitepe Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 17 - 18 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)

17. Sosyal Refah ve Dijital Enerji Dönüşümü: Akıllı Şebekelerin Yeni Sosyal Sorunlar Üzerindeki Rolü

10. Uluslararası Hasankeyf Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, Batman, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2025, ss.324-335, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Influencer Marketing Guide: Platforms, Best Content Strategies, And Target Markets

İFİG2025 - 12. Uluslararası İletişim Günleri, Baku, Azerbaycan, 14 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

19. AI for Sustainable Development: Risk, Challenges, and Policy Solutions for Social Good

NEWPATH Symposium - 2025, İstanbul, Türkiye, 6 - 07 Mart 2025, (Tam Metin Bildiri)

20. Strategic Green Marketing for Smart Grids: Boosting Consumer Adoption of Sustainable Energy Technologies

13th International Conference on Renewable Energy Research and Applications (ICRERA 2024), Nagasaki, Japonya, 9 - 13 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

21. Digital Marketing Strategies for Smart Grids: Utilizing Online Platforms to Drive Awareness and Adoption

2024 13th International Conference on Renewable Energy Research and Applications (ICRERA), Nagasaki, Japonya, 9 - 13 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

22. 21. Yüzyılda Yükseköğretimde Kalite Güvencesi: Yeni Nesil Üniversiteler için Stratejiler ve Uygulamalar

7. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı (The 7th International Higher Education Studies Conference- IHEC 2024), Ankara, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2024, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. AI-Driven Smart Homes and Smart Grids: Marketing Strategies for Seamless Integration and Consumer Adoption

ICSMARTGRID 2024 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SMART GRID, Setúbal, Portekiz, 27 - 29 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. Smart Grid Customer Engagement: Impactful Marketing Initiatives in the Modern Energy Landscape

ICSMARTGRID 2024 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SMART GRID, Setúbal, Portekiz, 27 - 29 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. "Yükseköğretim Kalite Güvencesi Süreçlerinde Paydaş Katılımına Sistematik Bir Yaklaşım: Alt Ölçüt-Paydaş İlişkilendirme Matrisi"

2024 THEQC INTERNATIONAL CONFERENCEON QUALITY ASSURANCE ANDACCREDITATION (ICQA), Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2024, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. Sürdürülebilir Bir Kalite Güvencesi için Sürekli ve Sistematik Bir İyileştirme Aracı: Kalite İyileştirme Planı

2024 THEQC INTERNATIONAL CONFERENCEON QUALITY ASSURANCE ANDACCREDITATION (ICQA), Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2024, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

27. Corporate Social Responsibility Communication: The Influence Of Social Marketing On Perceptions Of Sustainable Business Practices

8th International ICONTECH CONGRESS on Innovative Surveys in Positive Sciences, Baku, Azerbaycan, 16 Mart 2024, (Özet Bildiri)

28. Green Consumerism: Analyzing the Effectiveness of Social Marketing in Promoting Sustainable Purchasing Behavior

4th International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies (ISSRIS’24), Bandırma, 13 Mart 2024, (Özet Bildiri)

29. Patient-Centric Marketing in Healthcare: A Qualitative Explanatory Research Approach

12. Çukurova Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 9 - 12 Mart 2024, (Tam Metin Bildiri)

30. Yenilenebilir Enerji Pazarlamasında Stratejik Yönetim- Temiz Enerji Pazarı İçin Bir SWOT Analizi

HAGIA SOPHIA 7 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC STUDIES, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2024, ss.527, (Özet Bildiri)

31. Understanding Influencer Marketing: Techniques, Results, And Developments In The Digital Era

5. ULUSLARARASI 5 OCAK SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Adana, Türkiye, 5 - 06 Ocak 2024, ss.364-376, (Tam Metin Bildiri)

32. The Role of Communication and Social Marketing in The Implementation of Renewable Energy Policies and Strategies

12th International Conference on Renewable Energy Research and Application, ICRERA2023, Oshawa, Kanada, 29 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

33. The Negative Social Impacts of Renewable Energy: A Key Consideration for a Successful Energy Transition

12th International Conference on Renewable Energy Research and Application, ICRERA2023, Oshawa, Kanada, 29 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

35. Social Adoption of Smart Grids: The Research Agenda

ICSMARTGRID 2023 11th International Conference on Smart Grid, Paris, Fransa, 4 - 07 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

36. Akıllı Ev Tekonolojilerinin Kabulü ve Yenilikçi Tüketici Davranışlarının Değerlendirilmesinde Anketler

V. Ulusal Mühendislikte Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Kongresi , Tokat, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2022, ss.131-136, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 16

1. Telemedicine Adoption for Social Health: Marketing Perspectives

Social, Human and Administrative Sciences -I (2025/1), ÖZOMAY ZAFER, Editör, Artikel Yayınevi, Ankara, ss.129-188, 2025

2. Integrating Social Work and Social Marketing for Effective Crisis Communıcatıon in Public Health

Social, Human and Administrative Sciences -I (2025/1), ÖZOMAY ZAFER, Editör, Artikel Yayınevi, Ankara, ss.61-107, 2025

4. Yeşil Sosyal Hizmet: İklim Krizi ve Çevresel Sosyal Sorunlar Bağlamında Stratejik İletişim ve Savunuculuk

Sosyal Hizmet: Teori, Metodoloji ve Uygulama, , Editör, Hacı Mustafa Paksoy, Ankara, ss.41-65, 2025

5. Health Communication Research: Four Decades of Dedication to Enhancing Public Health

Bibliometric Analysis II, DAL MURAT,ALP DAL NURSEL,AY İLHAMİ, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.1-32, 2025

6. Sosyal Hizmet Yönetiminde Dijital Dönüşüm: Sosyal Sorunlar Bağlamında Fırsatlar, Engeller ve Yönetimsel Stratejiler

Sosyal Hizmet Değerlendirmeleri, DURMUŞ ŞENYAPAR HAFİZE NURGÜL, Editör, YAZ Yayınları, Afyon, ss.41-63, 2025

7. Enerjide Sürdürülebilir Pazarlama

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanında Akademik Çalışmalar - I (2024/1), Doç. Dr.Cengiz KAHRAMAN, Editör, Artikel Akademi, İstanbul, ss.79-136, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Enerji Verimliliği ve Çevresel Sürdürülebilirlik Bağlamında Enerji Etiketi: Tüketici ve Pazar İçin Bir Analiz

İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler Cilt 1, İşseveroğlu Gülsün,Mete Mustafa,Şahin Cumhur, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.341-376, 2023

9. Personalized Marketing in The Digital Era: Strategies, Challenges, and Future Directions

Academic Research and Reviews in Social, Humanities and Administrative Sciences, KARKACIER, Prof. Dr. Osman, Editör, Plantus Publishing, Ankara, ss.319-338, 2023

10. TikTok Marketing Mastery: Innovative Marketing Strategies for Global Brands in the Digital Age

Marka Yolculuğu: Dijital Dönüşüm ve Sürdürülebilirlik II, Nur ÇAĞLAR ÇETİNKAYA, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.139-155, 2023

11. Pazarlamada Sürdürülebilirlik İletişimi

Marka Yolculuğu: Dijital Dönüşüm ve Sürdürülebilirlik I, Nur ÇAĞLAR ÇETİNKAYA, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.165-201, 2023
Metrikler

Yayın

93

Yayın (WoS)

14

Yayın (Scopus)

18

Atıf (WoS)

54

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

98

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

537

H-İndeks (Scholar)

12

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları